بازدید 4509

ربودن مرد بدهكار از وسط خيابان

کد خبر: ۵۰۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 13 June 2015
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي از دستگيري پنج آدم ربا با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان مانه و سملقان در پليس راه چمن بيد خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ عليرضا مظاهري فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر يك مورد آدم ربايي در شهرستان بجنورد، بلافاصله اكيپي از مأموران پليس آگاهي جهت بررسي و صحت و سقم موضوع به محل اعزام شدند.

وي افزود: با تحقيقات مأموران پليس آگاهي استان از اهالي محل، مشخص شد چهار نفر از سرنشينان يك خودرو پرايد با فردي ناشناس درگير و سپس وي را به زور سوار خودرو كرده و از محل متواري مي‌شوند.

اين مقام ارشد انتظامي بيان داشت: بلافاصله طرح مهار آغاز شده و مشخصات خودرو به همه يگان‌هاي انتظامي اعلام شد كه در نهايت پس از 8 ساعت ماموران پليس آگاهي شهرستان مانه و سملقان با همكاري پليس راه چمن بيد دو دستگاه خودروي آدم ربايان را شناسايي و متوقف كرده و در اين راستا پنج نفر آدم ربا را نيز دستگير مي‌كنند.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي تصريح كرد: در بازجويي انجام شده متهمان بزه انتسابي خود را پذيرفته و علت آدم ربايي را اختلاف حساب با فرد ربوده شده اعلام كردند.

سرهنگ مظاهري خاطرنشان كرد: متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي كه همگي با قرار بازداشت موقت به جرم آدم ربايي روانه زندان شدند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی