بازدید 5301

اسطوره از رئال می رود

ایکر کاسیاس اسطوره باشگاه رئال مادرید و اسپانیا بی سرو صدا این باشگاه را ترک می کند.
کد خبر: ۵۰۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 11 June 2015

به گزارش تابناک؛ پس از خداحافظی ژاوی قدیمی ترین بازیکن بارسلونا  که اکنون در راه اسطوره های این باشگاه قدم می‌گذارد اکنون نوبت به قدیمی‌ترین بازیکن تیم رئال مادرید و پرافتخار ترین ورزشگاه حال حاضر دنیا رسید که تیم محبوبش را ترک کند.

کاپیتان34 ساله  تیم رئال مادرید که سال گذشته باتوجه به شکست مفتضحانه اسپانیا در جام‌جهانی سال ورزشی خوبی را سپری نمی‌کرد.  از سوی دیگر رئال مادرید با امضای قراردادی کیلور ناواس کاستاریکایی را برای 6 سال بخدمت گرفته بود تا ایکر کاسیاس  34 ساله  پس از سال‌ها تصمیم به ترک باشگاه مادریدی بگیرد. او که از سال 1999 در تیم اصلی رئال مادرید بازی می‌کرد و برای این تیم بیشتر از 500 بازی انجام داد اکنون پس از مشکلات و کشمکش های فراوان در این باشگاه دیگر حاضر به ادامه کار با رئال نیست.

با وجود  کیلور ناواس جایگزینی احتمالی کاسیاس  داوید د‌خیا دروازه‌بان منچستر یونایتد است رئال مادرید قصد دارد با  پردادخت 25 میلیون یورو دخیا را به خدمت بگیرد ، کاسیاس پیشتر در ماه می میلادی اعلام کرده بود که من و باشگاه هردو تمایل به ادامه همکاری داریم و من هنوز دوسال از قراردادم باقی مانده است، ورود دخیا  به باشگاه من را نیمکت‌نشین نمی‌‌کند بلکه من سعی بیشتری خواهم کرد تا در نبرد با وی برای دروازبان فیکس رئال پیروز  شوم، من هرگز  از مبارزات بزرگ در زندگی فرار نکرده‌ام  و با توجه به سالی که پشت سر گذاشتم تصمیم دارم قوی تر از سال گذشته در دروازه رئال ظاهر شوم.

من از 9 سالگی در این تیم بودم، رئال مادرید خانه من است و من تصمیم دارم در این باشگاه از فوتبال خداحافظی کنم.

اسطوره از رئال می رود

نمایش های ضعیف ناواس و درخشش جشمگیر کاسیاس در ابتدای فصل  آنجلوتی را بر آن داشت تا دوباره کاسیاس را به دروازه بان اول مادرید تبدیل کند  اما سر انجام پس از پایان فصل و به یک باره کاسیاس تصمیم گرفت تا میدان را برای دخیا خالی کند و شانس خود را در باشگاه دیگری امتحان کند. گفته می‌شود باشگاه‌های زیاد از سراسر جهان خواهان به خدمت گرفتن این دروازبان پرافتخار هستند اخیرا 
نیزشایعاتی مبنی بر علاقه مند بودن تیم‌هایی مانند آرسنال انگلیس و حتی فنر باغچه ی ترکیه برای به خدمت گرفتن وی شنیده شده است.

کاسیاس در کنار رئال مادرید به تمام افتخارات باشگاهی موجود در اروپا و دنیا دست یافت  و در سال 2010 با قهرمانی  تیم اسپانیا در جام جهانی به جمع معدودبازیکنانی پیوست که توانسته‌اند تمام افتخارات موجود باشگاهی و جهانی را کسب کنند  در همان سال  وی نتوانست دستکش طلای برترین دروازه‌بان جام جهانی را  نیز از آن خود کند و در سال 2013 نیز در جمع بهترین دروازه‌بانان  قرن 21 مقام اول را از آن خود کرد، اما تمام این افتخارات نیز به کمک کاسیاس نیامد و وی نتوانست سال خوبی را با مادرید سپری کند و پس از 16 سال از سانتیاگو برنابئو می رود.

کاسیاس با ترک مادرید سوالاتی را برجای میگذارد مانند اینکه  چرا باشگاه و او به یکباره تصمیم به قطع همکاری گرفتند؟ آیا  این از تصمیمات اولیه رافا بنیتس است ؟ آیا باشگاه مادریدی نیز حاضر است مراسم خداحافظی و جشن پرشکوهی که باشگاه بارسلونا برای ژاوی تدارک دید را برگزار کند یا این اسطوره مادرید وجهان بی سر وصدا این باشگاه را ترک می کند ؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل