بازدید 2868

مراسم سالگرد بزرگداشت امام راحل آغاز شد

کد خبر: ۵۰۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹ 04 June 2015
مراسم بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت رهبرکبیر انقلاب اسلامی ساعت10 / 9 صبح امروز/ پنجشنبه / با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و با حضور امت امام، مسوولان، کارگزاران نظام اسلامی و شخصیت های لشکری، کشوری و میهمانان خارجی در حرم مطهرامام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش ایرنا در ستاد خبری حرم مطهر، عزاداران و سوگواران شرکت کننده در این آیین با شعار«ما همه سرباز توییم خامنه ای، گوش بفرمان توایم خامنه ای » «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» بار دیگر با جانشین برحق خمینی کبیر حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین تجدید بیعت کردند.

براساس این گزارش حضور پرشور اقشار مختلف مردم از سراسر کشور بویژه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب که آمده اند تا با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند بر شکوه این آیین افزوده است ضمن اینکه صدها عکاس و خبرنگار داخلی و خارجی این لحظات تاریخی را در صفحه تاریخ ثبت می کنند.

حضور شخصیت های بلند پایه کشوری و لشکری و میهمانان خارجی درآیین بیست و ششمین سالگرد بزرگذاشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در زمان حساس کنونی که استکبار جهانی در پی تحقیر و تهدید ملت ایران در صحنه بین المللی است، نشان از عظمت امام راحل در بین ملل آزاده جهان و جایگاه ایران اسلامی به عنوان یگانه دادرس مظلومان در پهنه گیتی است.

بنا بر این گزارش قرار است بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) و خیرمقدم گویی توسط حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی تولیت آستان مقدس امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای سخنرانی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد