بازدید 6595
۸

مسافرت تعطيلات انگيزه جدايي

کد خبر: ۵۰۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 02 June 2015
درگيري‌هاي زوج جوان بر سر مسافرت‌هاي زياد، پاي آنها را به دادگاه خانواده باز كرد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن و مرد جواني به دادگاه خانواده مراجعه كردند و درخواست طلاق دادند.

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم از من توقع دارد كه در هر تعطيلي به مسافرت برويم. او حتي اگر يك روز هم تعطيلي باشد، مرا مجبور مي‌كند كه براي دو روز به مسافرت برويم و در خانه نمانيم. هرچه به او مي‌گويم حتما نبايد در همه تعطيلات ما به مسافرت برويم به حرفم گوش نمي‌كند. واقعا مرا خسته كرده است.

وي ادامه داد:من از صبح تا شب سر كار مي‌روم و آنقدر كارم زياد است كه واقعا به استراحت نياز دارم. براي همين دلم مي‌خواهد براي يكبار هم كه شده در تعطيلات استراحت كنم. اما همسرم متوجه اين موضوع نيست و فقط حرف خودش را مي‌زند. اينبار هم همسرم داشت براي يك روز تعطيلي من برنامه مي‌چيد كه به شدت با او برخورد كردم و تصميم به جدايي گرفتم.

زن جوان نيز به قاضي گفت: من توقع زيادي ندارم. ما در شمال خانه داريم و من هم عاشق سفرم. براي همين وقتي تعطيلي مي‌شود دوست دارم به مسافرت بروم. اگر او از صبح تا شب سركار مي‌رود، من هم در خانه تنها هستم و حوصله ام سر مي‌رود. براي همين دوست دارم به سفر بروم. بعد از صحبت‌هاي اين زن و مرد قاضي رسيدگي به پرونده آنها را به آينده موكول كرد.‎
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸
عجب خودخواهی ای!!!
شمال نابود شد از دست این سفرهای هفته ای چند بار.تو شوهر هم بفروش این خانه را و جونت را راحت کن. من نمیدونم این سفرهای دو روزه به شمال که یک روز و نیمش به گیر افتادن در راهبندان منتهی میشه و دود کردن بی هدف بنزین آیا واقعا اسمش گردش و سفره؟ بعد هم که میرسن سوک سوک میکنن دو سه ساعتی به موبایل و تبلت ور میرن و بدو بدو بر میگردن. زندگی واقعی را گم کردن خیلیها.
هر چیزی اندازه دارد افراط و تفریط انسان را دچار مشکل می کند
خداوند به این مرد شریف صبر عاجل عنایت فرمایید که قدر زحمتاشو نمی دونن
اينهم نتيجه سر كار نرفتن خانومهاست. چون سر كار نمي رن هيچ دركي از كار سخت بيرون از منزل و خستگي روح و جسمي ناشي از اون ندارن و بالطبع همين جريان در مسائل اقتصادي هم اتفاق ميوفته و باعث ايجاد شكاف در درك همسر مي شه.
كار خانمها نه تنها باعث استقلال مالي و رشد همه جانبه اونها مي شه، بلكه باعث مي شه درك متقابل هم در خونه بهتر بشه.
قاضی عزیز لازم است به شما گوشزد کنم به توصیه (آقا مرتضی) عمل کن؟
تکرار ی بود!
آقای قاضی تا جنایتی رخ نداده، لطفا حکم طلاق را صادر کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی