بازدید 15917

ربودن پسر نوجوان برای اجرای نقشه‌سیاه

کد خبر: ۵۰۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 02 June 2015
تحقیقات کارآگاهان آگاهی برای شناسایی مردی شیطان صفت که متهم به ربودن و آزار و اذیت پسری ۱۴ ساله است، به دستگیری مردی سابقه‌دار منجر شد.

به گزارش همشهری، با وجود اينكه اين متهم قبلا نيز به اتهام آزار و اذيت كودكان دستگير شده است اما دست داشتن در اين جنايت را انكار مي‌كند.

تحقيقات پليس در اين‌باره از صبح روز هفتم بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد. در اين روز مردي به دادسراي امور جنايي تهران رفت و گفت شب گذشته مردي ناشناس پسر نوجوانش را ربوده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده است.

پسر 14ساله نيز در توضيح اين ماجرا گفت: نزديك خانه‌مان توي كوچه ايستاده بودم كه مرد جواني جلو آمد و از من كمك خواست. او خودروي پرايدش را كه كنار خيابان بود نشانم داد و گفت خاموش شده است و از من خواست پشت فرمان بنشينم تا او با هل‌دادن خودرواش را روشن كند. من هم كه قصدم كمك كردن بود روي صندلي پرايد نشستم اما همان موقع مرد جوان به من نزديك شد و يك تيغ موكت بري زير گلويم گذاشت و من را وادار كرد روي صندلي سمت راست بنشينم. خودش هم پشت فرمان نشست و با همان خودرويي كه وانمود مي‌كرد خراب است، من را دزديد.

پسر نوجوان ادامه داد: خيلي ترسيده بودم و نمي‌دانستم مرد جوان چه نيتي دارد. او در خياباني خلوت توقف كرد و دست‌هايم را بست و يك كاپشن روي سرم انداخت تا جايي را نبينم. در ادامه من را به جاي دوري برد. انتهاي مسير در يك جاده خاكي بوديم؛ جايي كه صداي هيچ ماشيني نمي‌آمد. فكر مي‌كنم نزديك اسلامشهر بوديم. ديگر فهميده بودم كه قرار است چه بلايي سرم بيايد. او در آنجا من را مورد آزار و اذيت قرار داد. چند ساعت داخل ماشين بودم تا اينكه او من را نزديك خانه‌مان رها كرد و رفت.

به‌دنبال اظهارات شاكي به دستور سعيد احمدبيگي، بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي، تحقيقات مأموران پليس آگاهي براي يافتن مرد شيطان صفت آغاز شد. پسر نوجوان درباره مشخصات ظاهري متهم گفت: او لاغر اندام بود و موهاي كوتاه و صافي داشت. او درباره خودروي متهم نيز گفت: رنگ پرايد نقره‌اي بود. فرمانش با ماشين‌هاي معمولي فرق داشت و روي كاپوت ماشين نواري شطرنجي بود با اين حال نتوانستم پلاك خودرو را ببينم. وصف پسر جوان از خودروي متهم نشان مي‌داد به‌احتمال زياد مرد تحت تعقيب راننده آژانس است.

كارآگاهان با استفاده از اين مشخصات تلاش‌هاي خود را براي شناسايي مرد شيطان صفت آغاز و همزمان تلاش كردند با كمك پسر نوجوان به چهره فرضي متهم دست يابند. با گذشت چند هفته از اين حادثه مطابقت تصوير چهره‌نگاري شده متهم با متهمان سابقه‌دار پليس آگاهي نخستين سرنخ را در اختيار كارآگاهان گذاشت. افسران ويژه در بررسي‌هاي خود جواني را شناسايي كردند كه پيش از اين 2مرتبه به اتهام آزار و اذيت كودكان دستگير شده بود.

به اين ترتيب وي بازداشت شد و تحت بازجويي قرار گرفت. هرچند متهم 30ساله حاضر نبود به ربودن و آزار و اذيت پسر نوجوان اعتراف كند ولي مشخصات خودروي وي با مشخصاتي كه شاكي اعلام كرده بود همخواني داشت. از سوي ديگر سابقه وي درخصوص آزار و اذيت كودكان احتمال مجرم بودن وي را تقويت مي‌كرد.

در چنين شرايطي وي چند روز قبل به دادسرا منتقل شد و از سوي بازپرس پرونده تحت بازجويي قرار گرفت و گفت: من تا به حال 7مرتبه دستگير شده‌ام. 2مرتبه به‌دليل آزار كودكان و چند مرتبه هم به‌دليل سرقت و مصرف مواد‌مخدر اما اين بار بي‌گناهم. پسر نوجوان ادعا مي‌كند او را به اسلامشهر برده‌ام اما من با اينكه راننده آژانس هستم تا به حال به اسلامشهر نرفته‌ام.

با وجود انكارهاي متهم از آنجا كه همه شواهد و مدارك موجود عليه اوست، وي با صدور قرار بازداشت موقت به اتهام آدم‌ربايي و تجاوز به عنف راهي بازداشتگاه پليس آگاهي شد تا تحقيقات در اين‌باره تا روشن‌شدن واقعيت ادامه يابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۶
با وجود اينكه اين متهم قبلا نيز به اتهام آزار و اذيت كودكان دستگير شده است

خوب به لطف قضات محترم این دفعه هم آزاد میشه
فقط اعدام
ای بابا راست می گه ! بذارین این دفعه هم بره کاری که نکرده این بدبخت !! این همه دزدی و اختلاس و .... می شه حالا گیر دادین به این بی گناه اصلا تقصیر اون پسره بوده که آمده کمک این مردم آزار !
اینکه کاری نداره!!پسر نوجوون صورت اون پلید رو کاملا دیده پس باید قادر به شناسایی اون باشه...متهم رو بین ده نفر دیگه قرار بدید اگه پسر نوجوان تونست اون رو بین ده تا ادم دیگه شناسایی کنه معلوم میشه قطعا کار خود نامردشه
جالبه که سابقه تعرض به پسران جوان داشته و باز هم ازاد بوده اقا جون اینا رو بگیرید بکنید زندان
زندان برای اینجور ادما ساختن به خدا باید از جامعه جداشون کنید اینها مشکلات روانی دارن و جاشون زندانه به راحتی پلیس گفته قبلا سابقه تعرض داشته متاسفم واقعا
چرا این حیوان باید پس از ارتکاب این جرائم مجددا ازاد شود ؟چرا این قبیل جانوران را پس از اثبات جرم اعدام نمی کنید؟اگر برای یکی از قضات این اتفاق بیفتد همین عکس العمل را انجام می دهد؟
یکبار دیگر آزادش کنید تا ببینیم دفعه ی بعد چه جرم جدیدی مرتکب میشود؟! چند نفر با دزدی 70 هزار تومان اعدام میشوند. ناظمی با تجاوز به 8 کودک فقط تبعید میشود (تازه اگر شده باشد) و کودک آزار با سابقه هم پیوسته آزاد میشود!
بار نهم چگونه خواهد بود؟
چرا با جرم کودک آزاری جدی برخورد نمیشه؟چرا این آدم ها باید آزادانه تو جامعه باشن؟خیلی از متجاوزین در کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفتن.
آخه کسی که دوبار به جرم آزار و اذیت دستگیر شده، باید ول بچرخه؟ کدوم قاضی فهمیده ای حکم آزادیشو داده؟
اين بار آزادش كنيد بره
بدبخت بيگناه است
حداكثر يه تعهد ازش بگيريد البته بعد از عذرخواهي بخاطر اينكه به بنده خدا تهمت زديد!!!

چه زماني بايد با اينها برخورد بشه ؟
چنین کسانی باید در اولین محکومیت در اینترنت و رسانه ها به همه معرفی شوند و چنین مشاغلی هم باید برایشان ممنوع شود
اعدام کنید این موجود کثیف را
من تا به حال 7مرتبه دستگير شده‌ام. 2مرتبه به‌دليل آزار كودكان و چند مرتبه هم به‌دليل سرقت و مصرف مواد‌مخدر اما اين بار بي‌گناهم.
از سوي ديگر سابقه وي درخصوص آزار و اذيت كودكان?
يك سوال :
"پيش از اين ٢ مرتبه به اتهام ازار كودكان دستگير شده بود "

ايا حكم تعرض ، اعدام نيست ؟؟
دستگاه قضا با فرصت دادن به اين كركس صفتان ، دنبال چه هدفي است ؟؟
این بدبخت تا بحال دو بار فقط به جرم آزار کودکان دستگیر شده .
خب اعدامش کنید تا مردم از شرش راحت بشن و خودش هم از شر گناه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی