بازدید 9456

درگيري مرگبار در كيانشهر

کد خبر: ۵۰۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 27 May 2015
قتل مرد جوان در يك درگيري در جنوب پايتخت پرونده تازه‌اي را پيش روي بازپرس جنايي گشود.

به گزارش جوان، صبح ديروز كاركنان بيمارستان آيت‌الله كاشاني مأموران پليس را در جريان مرگ مشكوك مرد جواني قرار دادند. وقتي مأموران در بيمارستان حاضر شدند با جسد خونين مرد 32 ساله‌اي به نام صمد روبه‌رو شدند كه بر اثر اصابت چاقو فوت شده بود. پس از اعلام مرگ مرد جوان قاضي مديرروستا بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي در محل حادثه حاضر شد.

نخستين تحقيقات نشان داد مقتول شامگاه ديروز در منطقه كيانشهر در نزاع خونيني به شدت زخمي شده و پس از اين براي مداوا به بيمارستان آيت‌الله‌كاشاني منتقل شده اما بر اثر شدت جراحات و خونريزي در بيمارستان جان باخته است. همچنين در بررسي‌هاي بعدي مشخص شد مأموران كلانتري 158 كيانشهر پس از حضور در محل درگيري دو نفر از اعضاي شركت‌كننده در اين درگيري را دستگير كرده‌اند. در پايان جسد مقتول براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. تحقيقات درباره اين حادثه مرگبار از سوي كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ادامه دارد.

كشف جسد مرد معتاد در باغ

همچنين صبح ديروز مأموران كلانتري 154 چيتگر كشف جسد مرد جواني را در يكي از باغ‌هاي اطراف وردآورد به قاضي مديرروستا گزارش دادند. پس از حضور بازپرس مشخص شد چند روز از فوت مرد جوان گذشته است.

 در تحقيقات بعدي مشخص شد مرد فوت‌شده معتاد به مواد مخدر بوده است كه هفته گذشته از سوي خانواده‌اش اعلام مفقودي شده است.

مأموران در بررسي صحنه حادثه لوازم استعمال مواد مخدر را كشف كردند. صاحب باغ كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت:  امروز وقتي به باغ آمدم بوي بدي به مشامم رسيد. به همين خاطر به جست‌وجو در داخل باغ پرداختم تا اينكه جسد اين مرد را داخل باغ كه درحصاري از درختان بود، كشف كردم.

در ادامه جسد مرد فوت شده به دستور قاضي مدير‌روستا براي سير مراحل قانوني به پزشكي قانوني فرستاده شد.  
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار