بازدید 3592
قنبرزاده:

بیسیم به دست‌ها گفتند که بازی مساوی شده

کد خبر: ۵۰۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ 19 May 2015
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: برخی افرادی که بیسیم در دست داشتند گفتند که بازی سپاهان و سایپا دو بر دو شده است و باید مواخذه شوند.

منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت در مورد اتفاقات بازی تراکتور و نفت گفت: دو روز قبل از بازی ما به تبریز رفتیم مسئولان شهر تبریز باوری به وجود آورده بودند که تراکتور قهرمان خواهد شد اما تمهیدات انتظامی کافی در قبل و بعد از شروع بازی در نظر گرفته نشده بود و در این حین دو بار زنگ خطر به صدا درآمد.

وی افزود: موضوع دوم چرا باید در دیداری که فینال لیگ برتر محسوب می‌شد اسکوربرد ورزشگاه باید خراب باشد. اگر اسکوربرد نتایج همزمان را در حین بازی نشان می‌داد این اتفاقات رخ نمی‌داد.

قنبرزاده ادامه داد: موضوع سوم اینکه 30 درصد بیشتر از ظرفیت در ورزشگاه هوادار حضور داشت و لیدرها در میانه میدان حضور داشتند و تمرکز بازیکنان ما را به هم می‌زدند. چطور در دیدار حساسی مثل این بازی مدیر رسانه‌ای و مسئولان استادیوم با هم ارتباط نداشتند. مگر آنها تلویزیون را تماشا نمی‌کردند.

وی در مورد قطع شدن اینترنت و تلویزیون گفت: در جاهای مختلف ورزشگاه اینترنت و آنتن تلفن‌های همراه قطع می‌شد در دقیقه 86 گیرنده رختکن هم به همراه اینترنت به طور کامل قطع شد و ما در این حین اتفاقات را از انتهای تونل بازی تماشا می‌کردیم افرادی بیسیم‌دستی که آنجا بودند گفتند بازی در اصفهان 2 بر 2 شده و به همین خاطر من تصور می‌کنم باید این موارد بررسی شود و افرادی که این شایعه را به راه انداختند باید مؤاخذه شوند.

قنبرزاده در مورد درخواست تجدید 10 دقیقه آخر بازی از سازمان لیگ گفت: نه، چنین چیزی نبود ما فقط در مورد وقت اضافه بازی و وقت‌کشی بازیکنان اعتراض کردیم ما تقاضا دادیم تا این چند دقیقه انتهای بازی را بررسی کنند. شاید آقای فغانی به دلیل هجوم تماشاگران به زمین سوت را زد. 

نمی‌توانیم در استادیومی که اسکوربرد و استانداردهای لازم نداشت رادیوی جیبی با خود به همراه داشته باشیم. من به شخصه چند بار سعی کردم تماس بگیریم تا از نتیجه باخبر شوم اما آنتن تلفن همراه به طور کامل قطع شده بود و در جایگاه VIP سیگنال تلویزیون هم قطع شد اما بلندگوی ورزشگاه می‌توانست نتیجه را درست اعلام کند این ناهماهنگی باعث نشأت گرفتن این اتفاقات شد. ما در بازی با پرسپولیس تنها ساعاتی مانده به آغاز بازی با درخواست سازمان لیگ اسکوربرد ورزشگاه تختی را تعمیر کردیم تا این اتفاقات رخ ندهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی