بازدید 54341
۳

آگهی استخدام هشت جلاد در عربستان سعودی! + عکس

در حالی که عربستان سعودی ادعا می‌کند، برای مبارزه با تروریست‌های داعش و جنایات این گروه تروریستی با آمریکا و دیگر کشور‌ها همراه شده، انجام اقدامات مشابه، از جمله گردن زدن مجرمان در این کشور، همواره مورد انتقاد و اعتراض بین‌المللی بوده است؛ اما سعودی‌ها نه تنها توجهی به این اعتراضات ندارند، بلکه برای استخدام جلادهای جدید آگهی عمومی نیز منتشر کرده‌اند!
کد خبر: ۵۰۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴ 19 May 2015
آگهی استخدام هشت جلاد در عربستان سعودی! + عکسدر حالی که عربستان سعودی ادعا می‌کند، برای مبارزه با تروریست‌های داعش و جنایات این گروه تروریستی با آمریکا و دیگر کشور‌ها همراه شده، انجام اقدامات مشابه، از جمله گردن زدن مجرمان در این کشور، همواره مورد انتقاد و اعتراض بین‌المللی بوده است؛ اما سعودی‌ها نه تنها توجهی به این اعتراضات ندارند، بلکه برای استخدام جلادهای جدید آگهی عمومی نیز منتشر کرده‌اند!

به گزارش «تابناک»، بر اساس یک آگهی که در پایگاه اینترنتی وزارت خدمات عمومی عربستان سعودی منتشر شده، دولت این کشور هشت جلاد جدید را برای گردن زدن مجرمین استخدام می‌کند. این در حالی است که سعودی‌ها با اعدام ۸۵ نفر از آغاز سال ۲۰۱۵ تاکنون، رکورد کل سال ۲۰۱۴ خود را شکسته‌اند.

در آگهی استخدامی که در پایگاه اینترنتی مذکور منتشر شده، عنوان کلی شغلی «مأمور امور مذهبی» قید شده که در توضیح آن آمده این شغل نیازمند اجرای «حکم قصاص» و همچنین انواع دیگر مجازات‌ها، از جمله قطع عضو است. بنا بر این آگهی، وزارت خدمات عمومی عربستان مجموعاً هشت جلاد جدید را استخدام می‌کند.

آگهی استخدام هشت جلاد در عربستان سعودی! + عکس

در این آگهی، هیچ گونه تجربه و مهارت خاصی به عنوان پیش نیاز درخواست این شغل معرفی نشده؛ اما به این نکته ‌اشاره شده که میزان حقوق در نظر گرفته شده، کف حقوقی است که در ساختار وزارتخانه مذکور به کارمندان پرداخت می‌شود.

به تازگی استفاده عربستان سعودی از مجازات‌های خشونت‌بار، ‌به شدت مورد توجه محافل بین‌المللی قرار گرفته ‌و شماری از ناظران اشاره می‌کنند که برخی مجازات‌های جاری در عربستان، از جمله گردن زدن در ملأ عام، مشابه اقداماتی است که تروریست‌های داعش در عراق و سوریه انجام می‌دهند. مقامات سعودی این اتهام را رد کرده و ادعا می‌کنند، اعدام‌های انجام گرفته در این کشور، ‌قانونی و مطابق حکم دادگاه صورت می‌گیرد و به همین دلیل با داعش تفاوت دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵۵
انتشار یافته: ۳
واقعا باعث تاسفه كه اينا به اين شكل دارن اسلام رو به بقيه معرفي ميكنن
داعش= آل سعود(من دیگه حرفی ندارم)
اصلا اونا با داعش هيچ فرقي ندارن بلكه روشون نميشه علنا بگن،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل