بازدید 2940
بلندگوی ورزشگاه قهرمانی تراکتور را اعلام نکرد، انتخاب بهترین بازیکن را خبر داد

ششگلانی: فغانی نتوانست بازی را مدیریت کند

کد خبر: ۵۰۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ 18 May 2015
رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: داور دیدار تراکتورسازی و نفت نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند هر چند که او از جمله داوران خوب آسیاست.

جواد ششگلانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت اظهار داشت: ما همه شرایط را فراهم کرده بودیم تا بازی به خوبی برگزار شود اما یکسری اتفاقات در حین بازی و پس از اتمام رقم خورد که باعث به وجود آمدن حواشی شد. به نظرم در جریان بازی فغانی نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند هر چند که او از جمله داوران خوب آسیاست اما هر جایی شرایط خاص خودش را دارد که باید مدیریت ویژه‌ای در نظر گرفت.

وی ادامه داد:‌ زمانی که وقت اضافه اعلام شد پس از گذشت 4 دقیقه در حالی که 2 دقیقه به اتمام بازی باقی مانده بود از روی سکوها خبر تساوی تیم‌های سپاهان و سایپا مخابره شد و بازیکنان نیمکت‌نشینی تراکتورسازی هم بدون استعلام منتظر اتمام بازی بودند و پس از آن هم وارد زمین شدند و خوشحالی خود را آغاز کردند. طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم پسر تونی از روی سکوها این موضوع را گفته اما پیگیر این مسئله هستیم تا ببینیم سرمنشا این شایعه از کجا به وجود آمد.

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی در خصوص اینکه چرا از بلندگوی ورزشگاه اعلام شد که نتیجه دیدار سپاهان و سایپا 2 بر 2 شده و تراکتورسازی عنوان قهرمانی را کسب کرده، گفت: به هیچ عنوان از بلندگوی ورزشگاه خبر قهرمانی تراکتورسازی و یا نتیجه تساوی دیدار سپاهان و سایپا اعلام نشد بلکه هنگامی که هواداران داخل زمین آمده بودند از بلندگوی ورزشگاه اعلام شد طرفداران اجازه بدهند مراسم انتخاب بهترین بازیکن برگزار شود چرا که یکی از شرکت‌ها قرار بود بهترین بازیکن میدان را انتخاب کند.

ششگلانی در مورد اینکه گزارشگران رادیو و تلویزیون هم خبر قهرمانی تراکتور را اعلام کردند، گفت: من دقایق پایان بازی را از تلویزیون تماشا کردم و دیدم که گزارشگر بازی چندین بار قهرمانی سپاهان را تاکید کرد و به آنها تبریک گفت. او هم خبر نداشت که چرا تبریزی‌ها در زمین خوشحالی می‌کنند. به هر حال این اتفاقات به خاطر رفتار غیرحرفه‌ای بود که از طرف باشگاه صورت گرفت در حالی که آنها می‌توانستند با استعلامی ساده از نتیجه بازی سپاهان و سایپا باخبر شوند و اینگونه اتفاقات رخ ندهد.

وی در مورد اینکه خسارت وارده بر ورزشگاه یادگار امام (ره) چقدر بوده، یادآور شد: شیشه‌ای شکسته‌ نشده فقط خسارت بر صندلی‌ها وارد شده که در حال حاضر برآورد خسارت وارده را انجام می‌دهند. چند مصدوم سرپایی هم داشتیم که در همان جا اورژانس آنها را مداوا کرد و خدا را شکر حادثه دیگری در روز جمعه رخ نداد.

انتهای پیام/
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی