بازدید 1822

مبعث؛ روز همدلی و همزبانی مسلمانان جهان

کد خبر: ۵۰۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 17 May 2015
عضوفراکسیون روحانیون مجلس عید مبعث را روز تولد علم،اندیشه،بینش و دانش دانست و تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم به دلیل دسیسه کج اندیشان، مسلمانان به جان هم افتاده اند؛ همچنانکه مسلمان نماهای عرب با اقدامات ظالمانه خود، خون مردم مظلوم یمن را می ریزند.

روح الله بیگی ئیلانلو در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث، افزود: روز مبعث روز همدلی وهمزبانی مسلمنان جهان اسلام است و روز اتحاد یکدلی و یکرنگی به شمار می رود.

نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روز مبعث روز تولد علم، اندیشه ، بینش و دانش است، ادامه داد: عید مبعث روز مرگ کج اندیشی ها ، بداندیشی ها، جهالت ، شرک و نفاق است.

وی یادآور شد: باید از عید مبعث درس گرفت و پیامبر را اسوه و فرمانروای خود قرار داد و در عمل همانند ایشان رفتار کرد اما متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که بعد از 1400 سال همچنان جاهلیت موج می زند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: اگر همیشه اسلام و کفر در مقابل هم بودند اما امروز شاهد هستیم که به دلیل دسیسه ها و توطئه های کج اندیشان اسلام، مسلمانان به جان هم افتاده اند؛ متاسفانه امروز مشاهده می شود که مسلمان نماهای عرب با اقدامات ظالمانه خود خون مردم مظلوم یمن را می ریزند.

بیگی ئیلانلو یادآور شد: اگر خود را مبعثی می دانیم و به روز تولد ارزش ها اعتقاد داریم باید دستورات قرآن را سرلوحه کار خود قرار داد و از این کتاب درس اتحاد یاد بگیریم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید از مبعث درس کفار کشی را یاد بگیریم نه مسلمان کشی را؛ امروز قرآن و پیامبر(ص) در روز مبعث برای ما دستگیری از مسلمانان را یاد می دهد نه کشتار مسلمانان را؛ لذا باید با نگاهی عمیق به کتاب خدا باید از آن درس های زیادی آموخت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر