بازدید 3077
۱

مصدوميت ۱۴ نفر در برخورد زنجيره‌اي ۱۳ خودرو

کد خبر: ۵۰۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 14 May 2015
در تصادف شديد ۱۳ خودرو در دو حادثه جداگانه ۱۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش اعتماد، سيدجلال ملكي، سخنگوي آتش نشاني تهران با اعلام اين خبر گفت: ساعت ٢٠:٤٩ شب سه‌شنبه برخورد چند دستگاه خودرو در مسير شمال به جنوب اتوبان تهران- قم، بعد از عوارضي به سامانه ١٢٥ اعلام و ايستگاه ٥٠ به محل حادثه اعزام شد.

وي ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد چهار دستگاه خودروي سواري شامل سه پژو و يك پرايد با يكديگر برخورد كرده‌اند كه تعدادي از سرنشين‌ها ازخودرو خارج و تعداد ديگري در خودروها محبوس بودند.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني با بيان اينكه در پي اين حادثه ترافيك سنگيني ايجاد شده بود، تصريح كرد: آتش‌نشان‌ها شش مصدوم را از خودرو خارج كردند كه چهار نفر از آنها به مركز درماني منتقل شدند. معبر بازگشايي شد و بعد از ايمن‌سازي محل حادثه عمليات در ساعت ٢١: ٢١ به پايان رسيد.

وي از وقوع حادثه ديگري خبر داد و گفت: ساعت ١:٢٤ بامداد امروز (ديروز) برخورد چند دستگاه خودرو در خيابان دولت، بلوار كاوه به سامانه ١٢٥ اعلام و سه ايستگاه به محل اعزام شدند. در محل مشاهده شد يك دستگاه جرثقيل ٢٥ تني كه به سمت دولت در حركت بود به دليل نامشخصي كنترل خود را از دست داده و با خودروهاي پشت چراغ قرمز برخورد كرد.

ملكي تصريح كرد: در پي اين حادثه جرثقيل تعدادي از خودروها را به وسط چهارراه راند و به اين ترتيب با ٩ خودرو از جمله هفت خودروي سواري‌، يك موتوسيكلت و يك جرثقيل سبك برخورد مي‌كند. در واقع خودروهاي اين تصادف بين دو جرثقيل سنگين و سبك گرفتار شدند.

وي افزود: آتش‌نشان‌ها با آغاز عمليات خود هشت نفر از افراد محبوس شده در خودرو را خارج كردند و پنج نفر از آنها را به دليل مصدوميت به مركز درماني انتقال دادند. به دليل اينكه راننده جرثقيل در محل حادثه حضور نداشت با كمك يك جرثقيل ديگر خودروها به حاشيه خيابان منتقل شدند و بعد از ايمن‌سازي محل حادثه عمليات در ساعت ٣: ١٢ به پايان رسيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ترا خدا از عجله تون یک مقدار کم کنید عجله یک خودرو باعث حادثه برای چند خودروی دیگر /@@
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی