بازدید 4599
۶

فداکاری خانم معلم برای نجات دانش‌آموزش

کد خبر: ۵۰۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 14 May 2015
معلم دبستان شهید ثانی روستای تکه از توابع شهرستان نهاوند، در اقدامی شجاعانه جان دانش‌آموزش را که به داخل آب افتاده بود، به هر شکل ممکن نجات داد و پس از مدتی خود نیز با تلاش فراوان از رودخانه خارج شد.

به گزارش ابتکار، این معلم فداکار که فاطمه مولوی نام دارد، در تشریح حادثه گفت: به منظور برپایی اردوی دانش‌آموزی و پس از برنامه‌ریزی های لازم، به اتفاق مدیر، معلمان و دانش‌آموزان مدرسه به سراب گاماسیاب که از تفرجگاه‌های شهرستان نهاوند است، عزیمت کردیم.

وی افزود: در طول برگزاری اردو در کنار دانش‌آموزان مشغول اجرای برنامه‌های گروهی بودیم که آتنا زرینی، دانش‌آموز پایه دوم ابتدایی برای شستن دست‌هایش کنار رودخانه رفت و به علت عدم تعادل به داخل آب سقوط کرد و بنده که در این لحظه کنار سایر دانش‌آموزان بودم، متوجه فریاد او شدم و در یک لحظه به خدا توکل کردم و بدون اینکه شنا بلد باشم، خود را به داخل رودخانه انداختم و او را از آب بیرون کشیدم.

 این معلم فداکار نهاوندی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه بدون هیچ مشکلی پایان یافت و دانش‌آموز نامبرده نیز در سلامتی کامل به سر می‌برد، افزود: خدا را شاکرم که توانسته‌ام این دانش‌آموز را که مانند فرزند خودم است، نجات دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶
افرین به شجاعتت
دست مریزاد
زنده باد این انسان بزرگوار
همگی ورزش شنا یاد بگیرم
درود بر این معلم فداکار و همه معلمین عزیز این سرزمین
اینم از یک معلم نمونه دیگر ؟چه بسا اگه خاله دانش آموز بود می گفت بچه خودش میاد بیرون
درود بی کران نثار بانوی فداکار
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی