بازدید 4344
۳

قتل بر سر بدهي 2 ميليون‌توماني

کد خبر: ۵۰۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 14 May 2015
مردي كه متهم است بر سر بدهي دو ميليون توماني مرتكب قتل شده در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.

به گزارش جوان، شامگاه بيست‌و چهارم دي ماه سال 92 مأموران گشت پليس جسد مرد ميانسالي را در فضاي سبز شرق به غرب بزرگراه آزادگان كشف كردند. بررسي‌ها نشان داد كه اين مرد با چند ضربه چاقو كشته شده است. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، هويت مقتول به نام احمد 42 ساله شناسايي شد.

يكي از دوستان مقتول گفت: احمد مدتي قبل مرتكب قتل شده بود اما با جلب رضايت اولياي دم موفق به رهايي از مجازات قصاص شده بود. او مدتي قبل به كارگاه من آمد و كارگري مي‌كرد اما بدون اطلاع محل كارش را ترك كرد و ديگر او را نديدم.

كارآگاهان در تحقيقات بيشتر متوجه شدند كه احمد شب حادثه با مردي به نام سهيل ديده شده است. اين مرد وقتي بازجويي‌ شد به قتل احمد اقرار كرد و گفت من دانشجوي يكي از دانشگاه‌هاي ورامين هستم. براي تأمين هزينه دانشگاه در مؤسسه خدمات منزل كار مي‌كنم و گاهي هم مسافركشي مي‌كنم. مدتي قبل بود كه با احمد دوست شدم و براي انجام كاري 2 ميليون تومان از او قرض گرفتم. بعداً فهميدم كه او مرتكب قتل شده بود. احمد درباره نحوه قتل و سرقت‌هايي كه انجام مي‌داد، برايم تعريف مي‌كرد همين موضوع سبب شد تا از او بترسم. شب حادثه وقتي او را سوار ماشينم كردم گفت كه پولش را مي‌خواهد. خواستم مهلتي بدهد تا پول را فراهم كنم اما گفت اگر تا چند ساعت ديگر پول را فراهم نكنم، من را پول مي‌كند. به خاطر ترسي كه از او داشتم، چاقو كشيدم و خواستم از ماشين پياده شود. احمد اما تهديد كرد و من هم از ترس ضرباتي پرتاب كردم كه به گردنش خورد. خواستم او را به بيمارستان منتقل كنم اما متوجه شدم كه ديگر نفس نمي‌كشد. جسد را به فضاي سبز منتقل كردم و بعد از محل گريختم.

با اقرار مرد جوان به قتل، بازپرس پرونده را با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داد. متهم به زودي مقابل هيئت قضايي شعبه 84 دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سهیل به خاطر قتل ناجوانمردانه یک مرد مسلمان طبق قانون در قفس آهنی سوزانده شود تا درس عبرتی برای سایر جنایت پیشگان باشد
خاك بر سر دانشگاهي كه توي الدنگ چاقوكش , دانشجوش هستي!
این که خوبه قتل واسه دو میلیون تومن بوده,تو حوادث امروز که مورد داشتیم طرف واسه ده هزار تومن آدم کشته!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی