بازدید 3552

حمایت جعجع تروریست از داعش و حمله به ایران و حزب الله

کد خبر: ۴۹۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 10 May 2015
سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی وهمدست رژیم های صهیونیستی و سعودی که آشکارا از جنایات آنها علیه ملت های مظلوم حمایت می کند، تاکید کرد که گروه تروریستی تکفیری داعش برای او خطر و تهدیدی محسوب نمی شود و از جانب این گروه احساس نگرانی نمی کند.

به گزارش «تابناک»، جعجع با بیان اینکه « تاکنون نمی فهمد چرا نبرد القلمون با تروریست های تکفیری داعش وجبهه النصره شروع شده است؟» : گفت: من شخصا اصلا نگران نیستیم و هیچ دلیلی وجود ندارد که باید از داعش نگران باشیم.

وی ادعا کرد:اشخاصی این ترس را ایجاد کرده اند که داعش قصد دارد از مرزها عبور و لبنان را اشغال کند در حالی که این صحیح نیست و هیچ پایه و اساسی ندارد.

همدست رژیم های صهیونیستی و سعودی که به قاتل فلسطینی ها در اردوگاه های صبرا و شتیلا معروف است، افزود: داعش از خودش درعراق دفاع می کند قبل از اینکه بخواهد به لبنان حمله کند.

وی بارها از تجاوز آل سعود علیه ملت مظلوم یمن و کشتار زنان و کودکان با سلاح های ممنوعه بین المللی مانند بمب های خوشه ای و فسفر سفید حمایت کرده است.

جعجع که در نخستین نشست ویژه پارلمان لبنان برای انتخاب رییس جمهوری این کشور شکستی مفتضحانه در مقابل برگه های سفید و باطله متحمل شد، مدعی است که ایران مانع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری لبنان و انتخاب او شده است.

برخی از نمایندگان لبنان به نام قربانیان جنایات تروویستی جعجع به ویژه کودکان مظلوم لبنانی رای خود را علیه او به صندوق انداختند.

این تروریست لبنانی که باحمایت همپیمانان لبنانی آل سعودازمجازات اعدام گریخته وبه صحنه سیاسی لبنان بازگردانده شده است، در ادامه ادعای خود می افزاید: ایران مانع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری لبنان شده تا از آن در یک معامله مشخص منطقه ای به عنوان اهرم فشار استفاده کند.

مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده اند که انتخابات ریاست جمهوری لبنان یک موضوع داخلی است و هر طرفی را که لبنانی ها انتخاب کنند، به رای آنها احترام می گذارند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان ، جعجع از طریق اسکایپ در کنگره سالانه حزب نیروهای لبنانی مقیم اروپا در آلمان سخن می گفت.

وی گفت که گفت وگوهای حزب نیروهای لبنانی و حزب جریان آزاد ملی لبنان به ریاست میشل عون دارای ابعاد راهبردی و نه تاکتیکی است و مسئله انتخاب رییس جمهوری لبنان نیز روی میز مذاکرات قرار دارد.

جعجع نامزد گروه 14 مارس و همپیمانان آل سعود و میشل عون نامزد گروه 8 مارس در انتخابات ریاست جمهوری لبنان هستند.


ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها