بازدید 2886

بمباران ۲۴ساعته مواضع حوثی‌ها در صعده

سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی و مشاور وزیر دفاع عربستان اعلام کرد که مواضع انصارالله و حوثی‌ها در صعده یمن در طول شبانه و روز و بدون وقفه بمباران خواهد شد
کد خبر: ۴۹۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵ 08 May 2015
سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی و مشاور وزیر دفاع عربستان اعلام کرد که مواضع انصارالله و حوثی‌ها در صعده یمن در طول شبانه و روز و بدون وقفه بمباران خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از العربیه، «احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی پنجشنبه‌شب در یک نشست خبری اعلام کرد که از این لحظه استان‌های «صعده» و «مران» یمن و نواحی آن از مناطق مورد هدف است.

سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی ضمن اعلام آغاز تجاوزات نظامی «سخت» علیه حوثی‌های یمن در واکنش به حملات موشکی اخیر به مناطق مرزی عربستان اعلام کرد که این عملیات نظامی مدت زمان مشخصی ندارد و فقط شامل مناطق مرزی یمن و عربستان نمی شود بلکه صعده و نواحی آن را نیز در بر می‎گیرد.

احمد عسیری ضمن هشدار به شهروندان یمنی ساکن صعده اعلام کرد که از نزدیک شدن به پایگاه‌های نظامی در این استان اجتناب کنند.

وی با ادعای اینکه حوثی‌ها با شلیک موشک‎های کاتیوشا به مناطق مرزی عربستان را هدف قرار دادند، افزود: مواضع انصارالله و حوثی‌ها در صعده یمن 24 ساعته و بدون وقفه بمباران خواهد شد. پاسخ دادن به حملات حوثی‌ها علیه غیرنظامیان عربستانی ساکن نجران و جازان، حق مشروع ما است.

شبکه العربیه همچنین اعلام کرد که «محمد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان پنجشنبه‌شب با فرماندهان ارشد ارتش این کشور نشستی برگزار کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار