بازدید 7151

جنايت در «ام وي ام»

کد خبر: ۴۹۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 03 May 2015
جوان 23 ساله اي که شريک 37 ساله اش را داخل خودرو ام وي ام به قتل رسانده است قبل از کشف جسد دستگير شد و به ارتکاب جنايت اعتراف کرد.

به گزارش خراسان، شب پنجشنبه گذشته، فردي خودرو ام وي ام برادرش را که از روز قبل اطلاعي از وي نداشتند در يک کارواش واقع در خيابان سيدرضي مشهد مشاهده کرد، اما جواني که سوار بر خودرو بود گفت: خودروي مذکور را خريده است و مدارک آن را نيز دارد. با اين جملات ظن برادر مالک خودرو به آن جوان بيشتر شد چرا که او به يقين مي دانست برادرش قصد فروش خودرواش را نداشته است به همين خاطر او با پليس تماس گرفت و دقايقي بعد ماموران کلانتري سجاد مشهد، جوان 23ساله را به کلانتري بردند. اين جوان که مورد بازجويي قرار گرفته بود به تناقض گويي پرداخت و هر بار قصه اي جديد درباره چگونگي به دست آوردن خودرو سرهم کرد.

اين گزارش حاکي است: با توجه به اين که احتمال مي رفت مالک خودرو به قتل رسيده باشد و متهم براي از بين بردن آثار جرم خودرو را به کارواش برده است، ماموران انتظامي ماجرا را به قاضي سيد جواد حسيني (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.

 ساعتي بعد متهم جوان در حضور مقام قضايي گفت: مالک خودرو از دوستانم بودکه او را با چاقو کشتم و جسدش را در کنار جاده انداختم اما بررسي هاي ماموران مشخص کرد که ادعاي وي نادرست است. به همين دليل قاضي حسيني با صدور دستوري، متهم اين پرونده را در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار داد تا بازجويي ها به شيوه تخصصي و فني ادامه يابد.

 تا اين که متهم جوان، عصر روز گذشته مقابل کارآگاه رمضانپور لب به اعتراف گشود و حقيقت ماجرا را چنين عنوان کرد: روز چهارشنبه گذشته با دوستم مصطفي که از قبل با هم در يک لوله فروشي شريک بوديم قرار گذاشتم تا اختلاف حساب هايمان را بررسي کنيم. من از ميدان بار نوغان سوار خودرو ام وي ام او شدم و از جاده قديم به طرف نيشابور رفتيم، اما نرسيده به ملک آباد جر و بحث ما بالا گرفت و با يکديگر درگير شديم. او مي خواست مرا از خودرو بيرون بيندازد به همين خاطر هم با چاقو به سمت من حمله ور شد ولي چاقو به گردن خودش اصابت کرد من هم جسد او را در يکي از قنات هاي اطراف نيشابور انداختم چرا که به آن منطقه آشنايي کامل دارم.

متهم اين پرونده جنايي در ادامه اعترافاتش افزود: پس از آن هم مدارک خودرو را برداشتم و خودرو را در نزديکي مدرسه اي در پنجتن گذاشتم اما ساعت 6 صبح امروز (ديروز) آن را دوباره برداشتم و به کارواش رفتم که برادرانش خودرو را شناختند. و من دستگير شدم.

گزارش خراسان حاکي است: به دستور سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) بازجويي هاي پليس از اين متهم براي کشف زواياي پنهان اين جنايت درحالي ادامه دارد که قرار است امروز کارآگاهان اداره جنايي با کسب مجوزهاي قضايي از «قاضي حسيني» به جست وجوي جسد مقتول در قنات هاي اطراف نيشابور بپردازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار