بازدید 5236
۶

شوهرم هميشه به مادرم بي‌اعتنايي مي‌کند

کد خبر: ۴۹۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 28 April 2015
بي‌اعتنايي‌هاي مرد جوان به مادرزنش پاي او را به دادگاه خانواده باز کرد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم به مادرم بي‌احترامي مي‌کند و مرتب در حال توهين به او است.

وي ادامه داد: هر بار به خانه مادرم مي‌رويم شوهرم باعث ناراحتي مادرم مي‌شود. آنقدر به او بي‌اعتنايي و توهين مي‌کند که مادرم و همه را ناراحت مي‌کند. او بار‌ها با رفتار‌هايش دل مادرم را شکسته و من را هم ناراحت کرده است.

زن جوان در ادامه گفت: وقتي مادرم صحبت مي‌کند به او بي‌اعتنايي مي‌کند و به حرف‌هايش اهميتي نمي‌دهد و هربار هم به او به خاطر رفتار‌هايش اعتراض مي‌کنم مي‌گويد که از مادرم خوشش نمي‌آيد و نمي‌تواند با او رفتار خوبي داشته باشد. همين موضوع باعث شده که زندگي ما به ميدان جنگ تبديل شود. براي همين هم من تصميم به جدايي از شوهرم گرفتم. ديگر نمي‌توانم رفتار‌هايش با مادرم را تحمل کنم و درخواست جدايي دارم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي شوهر وي را نيز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌هاي او را هم بشنود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۶
خوب که چی، حالا اگر خبر نداشتید، باید هر چرت و پرتی رو بزارید تو سایت؟!!!!
مادر خانم با مادر خودش چه فرقی دارد؟ اصلا وقتی به این خانم توهین میکنی در برابر آن به مادر خودت هم توهین میشه به مادر بزرگ فرزندان خودت هم توهین میکنی آیا از فرزندان خودت هم شرم نداری توی چشمانشان نگاه میکنی و به مادر بزرگشان اهانت میکنی؟ من که از خواندن این مطلب خیلی شرمنده شدم. مادرخانمم فوت کرده ولی خدابیامرز تا زمانیکه زنده بود مثل مادر خودم دوستش داشتم واحترامش میگذاشتم(خدا رحمتش کنه)
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
مردک!
حق با این مرد است. خیلی از مادر زنها فقط و فقط دوست دارند دامادشان را خرد کنند و بهش توهین کنند.
مسخره ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست