بازدید 12994
۳

«سرطان زنجان» اعدام شد

کد خبر: ۴۹۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ 27 April 2015
دادستان زنجان در خصوص اجراي حكم دو مجرم محكوم به اعدام گفت: يكي از محكومين اعدام شده «الف. ع» مشهور به «الف. سرطان» مربوط به پرونده اتفاقات حوالي روستاي نقطه بندي شهرستان زنجان بود.

به گزارش آرمان، حجت الاسلام  حسن مظفري در خصوص چگونگي ارتكاب جرم محكوم عليه صدرالذكر، نحوه تشكيل پرونده و روند بررسي در دادسرا و دادگاه گفت: در تاريخ 28 تير ماه سال 93 يك زن و شوهر با مراجعه به كلانتري 14 زنجان شكايت خود را مبني بر تجاوز به عنف، زورگيري، سرقت مسلحانه اموال و طلاجات، شكنجه و ضرب و شتم عليه محكومين پرونده مطرح مي‌كنند. در همين راستا به محض تشكيل پرونده قضايي در دادسراي زنجان موضوع به شدت پيگيري و دستور تحقيق و رسيدگي سريع به پرونده صادر شد.

 دادستان زنجان افزود: دو محكوم عليه اصلي پرونده در دو اقدام مجزا در حركتي غيراخلاقي و مجرمانه، دو زن و شوهر را كه به قصد تفرج در حوالي روستاي نقطه بندي شهر زنجان تردد و حضور داشتند با اعمال تهديد از طريق سلاح سرد (قمه و چاقو) مورد ضرب و شتم قرار داده و علاوه بر سرقت اموال متشاكيان، نواميس آنان را مورد آزار و اذيت قرار داده اند. 

وي اظهارداشت: با توجه به حساسيت موضوع و در جهت برخورد قاطع دستگاه قضايي با مجرمين و ناقضان امنيت جامعه به دستور رئيس كل دادگستري استان زنجان و پيگيري مجدانه همكاران قضايي دادسراي زنجان علي الخصوص بازپرس دادسرا، پرونده مربوطه با دقت و سرعت عمل بيشتر مورد رسيدگي قرار گرفت و با اقدامات قضايي صورت گرفته و تلاش‌هاي شبانه روزي نيروي انتظامي استان مخفيگاه متهمين شناسايي و طي دو عمليات جداگانه در شهرستان‌هاي خدابنده و خرمدره متهمين توسط مأمورين آگاهي زنجان دستگير و به مرجع قضايي منتقل شدند.

 دادستان مركز استان در رابطه با پرونده روستاي نقطه بندي افزود: با بررسي پرونده در دادسراي زنجان در كوتاهترين زمان ممكن در تاريخ 22 مرداد ماه قرار دادسرا به صلاحيت دادگاه​هاي كيفري استان صادر شد كه در نهايت با رسيدگي پرونده در شعبه اول دادگاه كيفري استان زنجان، هر دو محكوم عليه اصلي پرونده به اشدّ مجازات يعني مجازات اعدام با چوبه دار در محوطه زندان محكوم گرديدند كه نهايتا ديوانعالي كشور نيز در مورخه 18 آذر 1393 طي حكمي مجازات اعدام با چوبه دار محكوم عليه «الف. ع» را تاييد و ابرام نمود و اما در خصوص محكوم عليه دوم پرونده به نام «ح. س» با رأي ديوانعالي كشور پرونده جهت رسيدگي مجدد به شعبه هم عرض كيفري استان زنجان ارجاع گرديده است.

در همین رابطه محکوم علیه به هویت <الف.ع> به اتهام تجاوز به‌عنف سحرگاه روز یکشنبه(دیروز) ساعت 6:30 صبح در زندان مرکزی زنجان به دار مجازات آویخته شد.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
واقعا این افراد رو باید سریعا و به نظرم در انظار عمومی اعدام نمود تا درس عبرتی باشد برای اینگونه افراد پست فطرت
اون یکو هم اعدام کنید!!!
خدا رو شکر که یه انگل از انگل های جامعه کم شد...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل