بازدید 24388

حقوق معلمان چند هزار تومان افزایش می یابد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب و استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۴۹۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 20 April 2015
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب و استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، بطحائی در نشست با معاونان و مسئولان پشتیبانی آموزش و پرورش استان، با تاکید بر این که معلمان در طرح رتبه‌بندی باید صبوری کنند، گفت: رتبه‌بندی که اکنون در ذهن معلمان است و آن را نقد می‌کنند، طرحی نیست که در دستور تصویب قرار دارد.

بطحائی با اشاره به برگزاری جلساتی طی این هفته به‌منظور تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان ادامه داد: همه معلمانی که حداقل شش سال سابقه دارند، شامل طرح رتبه‌بندی خواهند شد.

وی با بیان این که طرح رتبه بندی معلمان فرصت بسیار ارزشمندی برای این قشر است، افزود: شاخص‌هایی که در این طرح اعمال می‌شود همان وظایفی بوده که معلمان در حال انجام آن هستند و این در حالیست که بیش از 90 درصد معلمان، شامل رتبه یک این طرح شده و حداقل بین یک میلیون و 800 تا دو میلیون ریال به حقوق آنان افزوده می‌شود.

بطحائی با اشاره به تاسیس شرکت کارگذاری اقتصادی و رفاهی، گفت: این شرکت امور مربوط به مسائل رفاهی، بیمه ای و درمان معلمان را انجام داده، امیدواریم این شرکت گره‌های اداری را در قالب بخش خصوصی، بازگشایی کند.

وی با تاکید بر کاهش هزینه‌ها و افزایش منابع در این وزارت، خاطرنشان کرد: باید در امور جاری هزینه‌ها را کاهش داده و به تناسب آن در آمدها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه افزایش درآمد یک فرصت ارزشمند است، افزود: خراسان شمالی به دلیل وجود محرومیت در آن، چندان نمی تواند فرصتهای افزایش منابع و درآمد را ایجاد کند، بنابراین از ظرفیت دیگر نقاط کشور برای اختصاص اعتبار به این استان استفاده می شود.

بطحائی گفت: مطالعات طرح افزایش درآمد و منابع انجام شده و هم اکنون فرصت‌هایی در تهران موجود بوده و در حال استفاده است و در این قالب حسابی به نام عدالت آموزشی ایجاد شده تا بخشی از منابع و درآمدها را به این حساب انتقال دهیم.

وی با اشاره به این که در اعتبارات و بودجه عمومی دولت سهم آموزش و پرورش در حال کاهش است، گفت: شرایطی وجود ندارد که همه مشکلات اعتباری این سازمان توسط دولت حل شود و دولت نمی‌تواند به اندازه‌ای که معلم با دل راضی برود سر کلاس به وی پول بدهد، بنابراین باید بهره‌وری افزایش یابد.

وی با تاکید بر ایجاد تغییر در روش‌ها و افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها، یادآور شد: باید با تلاش‌های اساسی منابع جدیدی به دست بیاوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: فرهنگیان این استان در طرح بیمه طلایی دچار مشکلاتی بوده و خراسان شمالی تنها استانی است که سهم حق بیمه دولت را هم به مدت 19 ماه از حقوق فرهنگیان کسر کرده است.

سید محمد لنگری با تاکید بر پرداخت فاز دوم تسهیلات به فرهنگیان، ادامه داد: پرداخت تسهیلات در مرحله اول اثربخشی بسیاری داشت.

وی با ذکر این که ساماندهی نیرو، با توجه به کمبود 600 نفر طی سال تحصیلی آینده به‌راحتی امکان‌پذیر نیست، افزود: این استان دغدغه فراوانی در کمبود نیروی انسانی دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵۲
انتشار یافته: ۳۴
اگه معلمی شغل کم درآمدیه و من تا یادم می یاد معلما می نالن پس چرا اصرار دارن که بچه هاشون هم معلم بشن. واقعاً چرا.
با صد تا مقاله و پژوهشی ووو اینها قراره دو زار اضافه کنید اونوقت شبانه روز تو بوق و کرنا میکنید که چی؟ایا برای کارمندان دیگه که یهو حقوقش اضافه شد مقاله و پژوهش نوشتن؟
اخه 200 هزارتومان افزایش هم شد افزایش
فکر کنم آ.پ زیادی خودشو ضرب می زنه ۱۸۰ تومن تا ۲۰۰ تومن کجای زندگی ما رو پر می کنه از حال پیاده چه خبر داره برای دیگرن کسری پول نیست برای معلم هست
توي بوق و كرنا دادزدند كه تا600 هزارتومان حالا ميگن 200 هزار اون هم با چه بيان ميليوني حالا هم كه دنبال منابع ميگردن دست آخر هم حقوق مديرانشون افزايش پيدا ميكنه خلاصه با كلي منت قضيه فيصله پيدا ميكنه شعار رفاه هم ميدن بيمه و رفاهيات كدوم بيمه كدوم رفاهيات
خیلی جالبه که اکثر ادارات دولتی برای استخدام اولویت رو به فرزندان کارکنان میدهند
این یعنی نوعی انحصار
نظامی ها اولویت با فرزندان
بانکی ها ....
اموزش و پرورش...
...


پس ماها که بابامون کارگر هست چی
یعنی برای شغل دولتی و استخدامی باید اخر صف باشیم؟
یک میلیوون وهشتصد تادومیلیون وهشتصدهزار ریال و همچی گفته آدم شوکه میشه چه جوری برا اینهمه پول برنامه بریزه....
بازنشسته ها چی ؟؟؟
یعنی نباید هیچ ضابطه ای برای استخدام فرزند فرهنگی باشد. یعنی فرزند باش واستخدام شو.........
نه به دار و نه به بار ٰ ولی تبلیغات ماشاءالله
اقايان راه را گم كرده اند وبه مخارج سر سام اور خانواده توچه نمي كنند
اگر مي فهميدند سكته مي كردند
فقط یه داستان جالب براتون میگم به عنوان یه معلم با 30 سال سابقه:(این روال هر سال در زمانهای مختلف تکرار میشود)
اول میگن حقوق معلمها مثلا 50 درصد یا 500-600 هزار تومن افزایش میابد
دوهفته بعد میگن یه اساس نامه داریم تصویب میکنیم که بر اساس اون معلمها رتبه بندی(یا سطح بندی یا...)میشن و بر اسا این ایین نامه افزایش صورت میگیره
بعد از چند ماه یه قانون میدن بیرون که هرکی ودرکش دیپلم هست تو اموزش و پرورش 100 هزار تومن هر کس لیسانس هست 50 هزار تومن حقوقش زیاد میشه برای یه ماه
بعد میگن یه اداره ای(مثلا دیوان محاسابات یا....) مخافت کرد طرح کلا حذف میشه و میره برای سال بعد و اون یه ماه افزایش حقوق هم میره برای صندوق ذخیره پس کلا هیچ تغییری نمیکنه در کل
در مقابل هیچ وزارت خونه درست و حسابی دیگه ای مثل نفت یا بانکها یا ... اصلا طرح رتبه بندی اجرا نمیکنن و ناگهان مثل امسال 800 هزار تومن به حقوقشون اضافه میکنن.
یادم هست زمانی که میخواستم 30 سال پیش استخدام بشم داخل اموزش و پرورش موقعیت استخدام تو وزارت نفت هم بود برام ولی گفتم اموزش به فرزندان سرزمینم الویت داره(و هنوز هم به این انتخابم افتخار میکنم)
سلام شما رسانه ها به جای اینکه دنبال خبرهای پر جاذبه باشید وبه جای اینکه افزایش ریال را ننویسید تا تومان استنباط شود یک مقدار مسئول باشید وضعیت مدارس نحوه آموزش محیط مدرسه تفاوت مدارسی که بچه های مسئولان آنجا هستن با مدارس دیگر کثیفی کلاس ها سرویس بهداشتی گرمایش وسرمایش مدارس دادن نمره های اجباری راننده سرویس بچه ها ومعاون مدرسه بودن .....وخلاصه اثر آموزش وپرورش در بسیاری از معضلات جامعه مقایسه نحوه آموزش ومدارس در کشورهای هم جوار با کشور خودمان ...خلاصه اینکه رسالت شما صرفا انعکاس آن چه اتفاق نیست بلکه میتوانید مشوق آنچه باید اتفاق بیفتد باشید
اگر قرار بود با رتبه بندی مشکل ما معلم ها حل بشه با رتبه بندی قبلی (پایه. ارشد.خبره.عالی) حل میشد.وعده دیگه بسه.این همه تو رسانه ها اخبار مربوط به این وعده ها رو منتشر نکنید.یک ذره احترامی هم که داشتیم دارید نابود میکنید.همکلاس دبیرستانی من کارمند اداره ی مالیات بادوسال سابقه (یک پنجم سابقه بنده) سه برابر من حقوق ثابت میگیره.نه رتبه بندی شده نه دوره دیده نه ............
اینقدر به شعور ما معلم ها توهین نکنید .
کمک هزینه ی ازدواج نیز به فرهنگیان پرداخت نشده است
180 تا 200 هزار تومان.خیلی خنده داره.انگار به گدا دارن پول میدن!!!!!!!!
چرا طرح رتبه بندی را از اول امسال اغاز نمیکنید تا خیال همه اسوده بشه ضمنا چند سال است که درس کافی به من برای تدریس نمیرسد امسال با کاهش حکم مواجه شدم مگر تقصیر من است که تعداد معلمان زیاد شده من فقط به جای تدریس کار اجرایی انجام میدهم!
چرا متوجه نیستند مشکل رتبه بندی نیست همسان سازی حقوق بین کل کارمندان دولت
ما فرهنگیان از دولت می خواهیم یکی از فرزندانمان را در وزارت نفت ویا سایر ادارات غیر از آموزش وپرورش استخدام کند تا ما هم طعم حقوق بالا را بچشیم گر چه بحمد ا... بیشتر در رشته های پزشکی وخوب قبول می شوند واحتیاج به استخدام ندارند
واقعا به خاطر این افزایش ناچیز برای همه فرهنگیان و معلمان متاسفممممممممم .
به عنوان یک معلم به همگی شما عزیزان توصیه میکنم به سمت استخدام در آموزش و پرورش نیایید
جناب بطحایی یک میلیون و هشتصد هزار تا دو میلیون ریال همان صدو هشتاد هزار و دویست هزار تومان می باشد.
معلمین را ول کنید . بازنشسته ها دارند از گرسنگی میمیرند. یکی به داد اینها برسه
2 میلیون ریال چه همه!!!
معلم معترض معیشت و منزلت از مشهد
در ایران هر گروهی اعتراض کند حقوقش اضافه می شود و هر قشری ساکت باشد توجهی به او نمی شود
آره مشکل معلمان با دویست هزار تومان حل خواهد شد
سلام،
با توجه به تعداد معلمین و دانش آموزان باید درصد مناسبی از بودجه کشور به آموزش و پرورش اختصاص یابد.
اخه 180 تا 200 هزارتومان هم ارزش اينهمه بوق وكرنا رو داره
یک بار ورشکست نشوید! 180 تا 200 هزارتومان افزایش حقوق این همه در بوق و کرنا کردن داشت ؟
حقوق همه کارگران و کارمندان حداقل همین مقدار و عمدتا بیش از آن افزایش داشته است پس چرا افزایش حقوق معلمان را اینقدر با آب و تاب بیان می کنند.
خسته و كوفته بعد از هشت ساعت سروكله زدن با دانش آموز اول دبيرستان برا توضيح جملات شرطي بياي خونه،بياي سايت تابناك ببيني چه خبره مملكت،بعد چشمت بخوره به اين گفتگو:سهم آموزش از بودجه ي عمومي در حال كاهش است،دولت نمي تونه حقوق رضايت بخش بده به معلم،افزايش حقوق كمتر از دويست تومنه...بهره وري لازمه.....
بله...بهاي عشق نوجواني، پشيماني در بزرگساليه!
نمیدونم چی بگم با 200هزار چیکار میشه کرد لطفا از این بخشش ها نکنید .
پس این سنوات بازنشستگان چی شد به کی بگیم هشت ماهه بازنشست شدیم ولی ازهیچی خبری نیست
با سلام شمارابه خدا به فکر حقوق باز نشسته های آموزش وپرورش هم باشبد ببینید باچه سختی هایی دارن زندگی می کنند
مبارك است ان شاء ا..،180 تا200هزار تومان از مهرماه سال 94 به حقوق فرهنگيان اضافه خواهد شد،خدايا اين خوشبختي رو از ما فرهنگيان نگير‏!‏
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان