بازدید 3775

31 کشته و 65 مصدوم در 5 تصادف

کد خبر: ۴۹۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 20 April 2015
بيش از20 کشته و 50 مصدوم از اتباع غيرمجاز افغانستاني اند.

به گزارش خراسان، 6 تصادف رانندگي مرگبار از شنبه شب تا صبح روز گذشته در کشور روي داد که 31 کشته و 65مصدوم برجا گذاشت. نکته در خور توجه اين است که بيش از20 تن از کشته ها و 50تن از مصدومان از اتباع غيرمجاز افغانستان هستند که در مسيرهاي جنوب و جنوب شرق کشور تردد مي کردند.

11 کشته و 5 مصدوم


سخنگوي سازمان امداد و نجات هلال احمر از کشته شدن 11 نفر از سرنشينان يک دستگاه پژو 405 در برخورد با يک دستگاه خاور خبر داد. سيدمصطفي مرتضوي در گفت و گو با فارس از وقوع يک فقره تصادف منجر به جرح و فوت در جاده ميناب به بندرعباس خبر داد. وي گفت: در اين حادثه يک دستگاه پژو 405 با يک دستگاه خاور برخورد کرد که به مرگ 11 تبعه غيرمجاز افغانستاني منجر شد. به گفته سخنگوي سازمان امداد و نجات هلال احمر اين حادثه 5 مصدوم نيز داشته است. اين حادثه ساعت 3:20 بامداد روز گذشته در استان هرمزگان جاده ميناب به بندرعباس و حوالي روستاي درتوجان رخ داده است.به گفته فرمانده قرارگاه پليس راه استان راننده کاميون نيز در اين حادثه رانندگي مجروح شده است.

به گزارش ايرنا سرهنگ مجيدزاده اضافه کرد: راننده کاميون به دليل رعايت نکردن تقدم هنگام ورود به جاده از رمپ بنزين و راننده خودروي پژو به دليل تخطي از سرعت مجاز مقصرين اين تصادف بوده‌اند.

5 کشته و يک مجروح


تصادف 3 دستگاه خودرو در محور جاده ساحلي بندر ريگ به بوشهر 5 کشته و يک مجروح برجا گذاشت. سرهنگ اکبر قاسمي شامگاه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين سانحه دلخراش بين يک دستگاه پژو پارس و 2 دستگاه پرايدو نرسيده به روستاي محمدي بخش ريگ اين شهرستان به وقوع پيوست. وي اظهار کرد: کشته و مجروحان اين حادثه از اهالي گچساران و شهرهاي جنوبي استان بوشهر هستند. فرمانده انتظامي گناوه گفت: يکي از خودروها خسارت جاني نداشته و علت حادثه در دست بررسي است.

12 کشته و 17 مصدوم


در حادثه ديگري که ساعت 21 شنبه در سيستان و بلوچستان و جاده سراوان رخ داد 12 نفر کشته و 17 نفر مصدوم شدند.

به گفته مرتضوي سخنگوي سازمان امداد و نجات هلال احمر اين حادثه بر اثر برخورد يک دستگاه پژو 405 و يک دستگاه تويوتا وانت که هر دو حامل اتباع غيرمجاز افغانستاني بودند رخ داد.

يک کشته و 12 مصدوم

سخنگوي سازمان امداد و نجات هلال احمر، همچنين به حادثه ديگري اشاره کرد و گفت: ساعت 21 و 44 شنبه در جاده داراب بندرعباس در استان فارس بر اثر برخورد يک دستگاه پژو 405 حامل اتباع غيرمجاز افغانستاني با کاميون يک نفر کشته و 12 نفر مصدوم شدند.

8 مصدوم

مرتضوي درباره حادثه ديگري که در فارس و جاده لار به جهرم رخ داد نيز گفت: اين بار نيز واژگوني يک پژو 405 حامل اتباع غيرمجاز افغانستاني به مصدوميت 8 نفر منجر شد. اين حادثه کشته اي نداشته است.

2 کشته و 13 مجروح


واژگوني خودروي تويوتا حامل اتباع بيگانه غيرمجاز در محور مهرستان به سيب سوران 13 مجروح و 2 کشته بر جاي گذاشت.

به گزارش مهر، قصه اين روزهاي محورهاي مواصلاتي سراوان قصه تلخ قاچاق انسان و تصادف هاي رانندگي است، در حالي شب گذشته اعضاي يک خانواده در برخورد با تويوتا حامل اتباع بيگانه غيرمجاز در اين شهرستان در دم کشته شدند که صبح روز گذشته حادثه اي ديگر و به دليل واژگوني خودروي تويوتا حامل اتباع بيگانه غيرمجاز 13 نفر زخمي شدند.

براساس اعلام سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر، واژگوني يک دستگاه خودروي تويوتا در کيلومتر 22 محور سيب و سوران به مهرستان 13 زخمي بر جا گذاشت که با تلاش نيروهاي امدادي هلال احمر و اورژانس زخمي ها به مراکز امدادي سراوان منتقل شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی