بازدید 2032

ایران میزبان رقابت‌های کشتی با کمربند زنان آسیا

کد خبر: ۴۹۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 19 April 2015
 مسوول کشتی با کمربند زنان (آلیش) فدراسیون کشتی گفت: رقابت های آلیش قهرمانی زنان آسیا مرداد ماه امسال به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می شود.

بدرالملوک کهرنگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی کشتی آلیش زنان از 21 تا 31 فروردین ماه با حضور نفرات اول تا سوم رقابت های قهرمانی کشور در تهران برگزار شد.

وی اظهار داشت: بعد از آن که کمیته بین المللی المپیک دستور داد که کشتی های سنتی باید زیر نظر فدراسیون های ملی فعالیت کنند، رشته هایی مانند آلیش دوباره به خانه خودش یعنی کشتی بازگشت چرا که در گذشته سرگردان بود و کسی مسوولیت آن را قبول نمی کرد.

کهرنگی ادامه داد: وقتی کشتی با کمربند (آلیش) زیر نظر فدراسیون کشتی قرار گرفت بسیاری از علاقه مندان و حتی بسیاری از ورزشکاران سایر رشته ها مانند جودو و ووشو نیز تمایل پیدا کردند که رو به این رشته بیاورند چرا که فدراسیون کشتی از انسجام و برنامه ریزی خوبی برخوردار است.

وی از برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری تهران انجمن کشتی آلیش تهران راه اندازی خواهد شد.

مسوول کشتی با کمربند زنان فدراسیون کشتی در مورد اعزام به تورنمنت های بین المللی هم گفت: برنامه فدراسیون کشتی حضور موثر در تورنمنت هاست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی