بازدید 7657
۳

داعش تولید کنندگان کالباس را کافر می داند

داعش تولیدکنندگان کالباس ، عصاره مرغ و نوشیدنی های گازدار را کافر می خواند، و اعلام می کند که تولیدکنندگان این مواد غذایی و نوشیدنی احکام اسلامی و بهداشت عمومی را رعایت نمی کنند .
کد خبر: ۴۹۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 18 April 2015
گروه تروریستی داعش فروش کالباس، عصاره مرغ و نوشیدنی های انرژی زا را در استان رقه در شمال سوریه ممنوع کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "رقه در سکوت سربریده می شود " اعلام کرد : داعش از مغازه داران استان رقه خواسته است که کالباس ، عصاره مرغ و نوشیدنی های انرژی زا را به خریدارانی در خارج این استان بفروشند؛ و در غیر این صورت با یکی از مجازات های پرداخت غرامت ، شلاق و حبس مواجه خواهند شد .

بر اساس این گزارش، داعش معتقد است که کالباس از گوشت حیوانی که به روش اسلامی ذبح نشده است ، تهیه شده است و نیروهای داعش هنگام ذبح آن حیوان حضور نداشتند تا حیوان به روش اسلامی ذبح شود  لذا گوشت چنین حیوانی حرام است و نوشیدنی های انرژی زا نیز به علت داشتن مواد سمی برای بدن مضر است و نباید مصرف شود .

این در حالی است که به گفته یکی از مغازه داران ؛ داعش در حالی مصرف کالباس و نوشیدنی های گازدار را حرام کرده است که عناصر این گروه تروریستی قبلا مقادیر زیادی کالباس و نوشیدنی گازدار خریده و به پایگاه های آموزشی خود برده اند.

داعش تولیدکنندگان کالباس ، عصاره مرغ و نوشیدنی های گازدار را کافر می خواند، و اعلام می کند که تولیدکنندگان این مواد غذایی و نوشیدنی احکام اسلامی و بهداشت عمومی را رعایت نمی کنند .

داعش اخیرا تعداد زیادی مرغ منجمد را در شهر اخترین در حومه شمالی شهر حلب سوزاند زیرا این مرغ ها از آمریکا وارد شده بود در حالی که علامت " حلال " روی بسته های مرغ وجود داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳
به نظر می آد که به سلامتی اهمیت می دهند!!
تو این یک مورد من هم با داعش موافقم
عاقا ما تولید کالباس دیدیم ... صد رحمت به کفار !!
اگه بدونید چیا تو این کالباس و سوسیس میریزن شما هم ممنوع می کنین .... احتمالا سوسیس کالباس غربی ها تو این مورد استثنا است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر