بازدید 3230
هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال

دوئل «ف.ک»ها را «فراز» برد و گسترش از منطقه خطر گریخت

در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گسترش فولاد تبریز در یک دیدار پرگل با نتیجه 3-2 از سد ملوان بندر انزلی گذشت تا فراز کمالوند برنده نبرد«ف.ک»های فوتبال ایران باشد.
کد خبر: ۴۹۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 12 April 2015
در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران گسترش فولاد تبریز در یک دیدار پرگل با نتیجه 3-2 از سد ملوان بندر انزلی گذشت تا فراز کمالوند برنده نبرد«ف.ک»های فوتبال ایران باشد.

به گزارش تابناک، ملوان که بعد از شروع طوفانی‌اش در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر یکی دو هفته‌ای است که پیروز میدان نبود این‌بار هم در تبریز مغلوب تیم گسترش شد تا جایش را در رده یازدهم جدول به گسترش بدهد و خودش در جایگاه دوازدهم جدول بایستد.

ابتدا این ملوانی‌ها بودند که با فرزاد حاتمی، مهاجم احیا شده‌شان به گل رسیدند. چهل دقیقه از بازی می‌گذشت که فرزاد با یک نفوذ دیدنی و سپس چرخش و یک ضربه فنی به زیبایی دروازه صوفیانی را گشود.  اما گل برتری ملوان تنها پنج دقیقه دوام آورد و جابر انصاری در دقیقه 45 روی پاس محمد ابراهیمی کار آسانی برای بازکردن دروازه ملوان داشت.

گسترش خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کرد و سه دقیقه بعد از گل تساوی با این بار محمد ابراهیمی در نقش گلزن ظاهر شد و با یک کاشته دیدنی از فاصله 25 متری دروازه ملوان را گشود تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

تبریزی‌ها نیمه دوم را هم با گل آغاز کردند تا هنوز دقیقه 60 نشده آن‌ها 3-1 از حریف پیش باشند. این‌بار یک ضربه کرنر پایه‌گذار گل گسترش بود. محسن حسینی مدافع پیش‌تاخته گسترش در دقیقه 59 دروازه ملوان را برای سومین بار گشود تا خیال کمالوند و گسترش برای فرار از منطقه خطر جمع شود.

در دقیقه 80 اگرچه فرزاد حاتمی برای دومین بار دروازه گسترش را گشود اما غلامرضا جباری داور بازی به دلیل برخورد توپ به دست مدافع گسترش اعلام پنالتی کرد و این سیدجلال رافخایی بود که در دقیقه 81 دروازه گسترش را گشود تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و گسترش و ملوان در خانه‌های یازدهم و دوازدهم جدول همسایه شوند.

فیروز کریمی و فراز کمالوند برای بازی امروز ترکیب زیر را به میدان فرستاده بودند:
گسترش فولاد: 
داود نوشی صوفیانی،، سید محسن حسینی، امید نظامی پور، علیرضا میرشفیعیان، مصطفی اکرامی، میثم تقی زاده، مگنو باتیستا، محمد امین درویشی، جابر انصاری، لئوناردو پیمنتا و محمد ابراهیمی(66 عادل سرشار)

ملوان: 
ایمان صادقی، عزیز معبودی، عزت الله پورغاز (46 احمد آهی)، حسین کنعانی، حسن جعفری، مازیار زارع، پژمان نوری، محمد آبشک (62 رضا اعتمادی)، محسن یوسفی، فرزاد حاتمی و سید جلال رافخایی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست