بازدید 30536

پاسخ کارگردان «سردار» به نامه قاسم سلیمانی

حسن‌پور ضمن استقبال از نامه سردار سلیمانی نوشته است: برای آنکه بتوانم دوباره لبخند رضایت شما را به دست آورم اطمینان می‌دهم سناریوی فیلم را تغییر داده و براساس آنچه شما به بنده دستور فرمودید اقدامات لازم را انجام دهم.
کد خبر: ۴۹۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹ 11 April 2015
حسن‌پور ضمن استقبال از نامه سردار سلیمانی نوشته است: برای آنکه بتوانم دوباره لبخند رضایت شما را به دست آورم اطمینان می‌دهم سناریوی فیلم را تغییر داده و براساس آنچه شما به بنده دستور فرمودید اقدامات لازم را انجام دهم.

به گزارش تسنیم، در پی انتشار نامه امروز سرلشگر قاسم سلیمانی و واکنش به انتشار خبر ساخت فیلم «سردار»، سید سعید حسن‌پور، کارگردان این اثر که در حال انجام مراحل تحقیقات برای تولید این فیلم است، با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری تسنیم خواستار انتشار آن و ارائه توضیحاتی در اینباره شد.

در ادامه متن کامل این نامه را می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده عزیز سپاه اسلام

سردار سرلشگر قاسم سلیمانی

باسلام و آرزوی توفیق و سربلندی حضرتعالی

ضمن تشکر از لطف و محبتی که نسبت به این حقیر در نامه اخیرتان داشتید برخود لازم می‌دانم نکاتی را پیرامون فیلم «سردار» که متأسفانه برخلاف میل باطنی بنده حاشیه‌ساز گردید خدمتتان عرض کنم:

اولاً بنده با توجه به مظلومیت جبهه مقاومت و فقر رسانه ای که در این عرصه وجود دارد قصد داشتم با ساخت فیلمی سینمایی تلاش کنم تا در حد امکان و توان خود در این وادی کاری را هرچند کوچک انجام داده باشم.

ثانیاً این حقیر قصد داشتم فیلمی در راستای اهداف انقلاب و محور مقاومت بسازم و در این مسیر از شخصیت بزرگوار شما برای فیلم خود الهام بگیرم و لذا هیچگاه حتی نیت این را نداشتم که نام و یا عنوانی از شما در اثر خود ببرم چرا که خود را در این جایگاه نمی‌بینم.

ثالثاً متأسفانه بار دیگر شیطنت رسانه‌ای سبب شد اقدامی که می‌توانست گامی مثبت در راستای اهداف انقلاب اسلامی بردارد، تضعیف گردیده و با حاشیه‌های ناجوانمردانه‌ای که پیش آمده حتی ممکن است ملغی گردد چرا که اولاً همانطوری که عرض کردم بنده قصد آوردن حتی نام شما را در فیلم خود نداشتم و ثانیاً در تاریخ 94/1/17 تکذیبیه‌ای در این رابطه به خبرگزاری فارس داده بودم و اصل ماجرا را به اطلاع عموم رساندم. همچنین لازم به ذکر است مصاحبه‌ای که از بنده در خبر 14 امروز 94/1/22 از شبکه اول سیما پخش شد مربوط به تاریخ 94/1/16 بوده است.

رابعاً این حقیر پس از مشاهده نامه شما بسیار متأثر شده وهیچ گاه راضی نبودم اولین آشنایی بنده با شما این چنین رقم بخورد چراکه شما همواره برای من نه تنها اسطوره بلکه فرمانده‌ای بوده و هستید که دوست داشتم مانند یک بسیجی در رکاب شما و در جبهه حق علیه باطل مبارزه کنم اما امروز ناراحتی و تأثر شما را نسبت به این حقیر می‌بینم و این موضوع برای بنده بسیار دردناک است.

اما در پایان خدمت فرمانده عزیزم عرض می‌کنم برای آنکه بتوانم دوباره لبخند رضایت شما را به دست آورم اطمینان می‌دهم سناریوی فیلم را تغییر داده و براساس آنچه شما به بنده دستور فرمودید اقدامات لازم را انجام دهم.

بسیجی کوچک شما سید سعید حسن پور
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر