بازدید 43806

هدیه‌ای که صیاد دل‌ها از جبهه برای همسرش فرستاد!

محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس درباره شهید صیاد شیرازی نوشت: «بنده و برادرم شهید صیاد شیرازی سالها در یک سنگر و در حساس‌ترین دوران تاریخ ایران، یعنی دفاع مقدس در کنار یکدیگر حضور داشتیم. پایداری و استقامت شهید صیاد شیرازی بر مواضع ارزشی در بین نیروهای ارتشی یکی از ویژگی‌های بارز شهید بود...»
کد خبر: ۴۸۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 10 April 2023
سينه ستبر تاريخ مالامال از خاطرات زندگی و مرگ مردان مردي است كه روحشان فراتر از زمان و عرصه فراخ زمين تنگ‏تر از قلب سرشار از عشقشان بوده است. عشق به يگانه هستي ‏بخش كه اشتياق لقائش، آرام از جسم و جان آن‏ها گرفته و سر سودايي ‏شان را همواره بر آستان داشته‏ است.


به گزارش «تابناک»؛ امیر کم‌‏نظیر ارتش اسلام سپهبد علی صیاد شیرازی، یکی از این پر و بال‏سوختگان وصال نور است که لباس زیبای شهادت زیبنده قامتش و کمترین مزد اخلاص، فداکاری و ایثار و پروانگی اوست. سردار سرافراز جبهه توحید و بسیجی آشنای جبهه ‏های افتخار و شرف و نور، این سردار بیدار و جهادگر عرصه‏‌های پیکار و شیر بیشه شجاعت و ایثار و عاشق بی‏قرار و اسوه اخلاص و استقامت با صدق و صفا، پس از عمری جهاد خالصانه و جانبازی در خطوط مقدم دفاع از اسلام و ولایت، در چنین روزی با پیکر خونین و چهره رنگین و مخضوب به دیار معشوق شتافت و شهید شاهد جوار حق شد و اجر و پاداش آن همه اخلاص و ایثار را در همین دنیای فانی نیز گرفت.

هدیه ای که صیاد دلها از جبهه برای همسرش فرستاد!

او فرماندهی متدین، جدی، امیدوار، سخت‏کوش، شجاع و با اخلاص و الگویی کم‏نظیر و بر‌تر در خدمتگزاری و وفاداری به نظام و عشق به ولایت‏ بود. زندگی مشحون از مجاهدات بی‏ وقفه او با شهادت به اکمال رسیده است، چون این هنر مردان خداست.

شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در سال ۱۳۲۳ در شهرستان درگز در استان خراسان دیده به جهان گشود. او پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و دبیرستان، وارد دانشکده افسری و در سال ۱۳۴۶ موفق به اخذ دانشنامه لیسانس از آن دانشکده شد. وی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، چند سال در بخش های مختلف ارتش به ویژه در غرب کشور به پاسداری از کشور پرداخت و در سازماندهی و فعالیت نیروهای انقلابی در ارتش تلاشی گسترده داشت.

شهید پس از پیام امام خمینی (ره) مبنی بر شناسایی نیروهای مخلص ارتش طاغوت، شناخته شد و به خاطر توان بالای سازماندهی ‏اش مورد توجه حضرت امام و یاران انقلاب اسلامی قرار گرفت. وی پس طی دوره تخصصی توپخانه در آمریکا با درجه ستوان ‏یکم و سمت استادی، در مرکز آموزش توپخانه اصفهان به تدریس پرداخت و در‌‌ همان شرایط به عنوان عنصری حزب‏ اللهی در جهت‏ سازماندهی نظامیان انقلابی فعالیت خود را آغاز کرد و تلاش‏های وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ساماندهی ارتش و ساختار نیروهای مسلح متجلّی شاز مهم‌ترین اقدامات او پس از پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی غائله کردستان، می‌توان به تهیه طرح‌های عملیاتی که منجر به شکستن حصر شهرهای سنندج و پادگان‌های مریوان، بانه و سقز شد، اشاره کرد.

شهر سنندج با تشکیل ستاد عملیات مشترک ارتش و سپاه پاسداران توانست پس از ۲۱ روز مقاومت و دفاع از سوی مدافعان خویش، کاملاً از تصرف و تسلط کردهای ضد انقلاب خارج شود. پس از تحقق و اجرای موفق این طرح‌ها، شهید صیادشیرازی، با دو درجه ارتقا، با درجه سرهنگ تمامی به فرماندهی عملیات غرب کشور منصوب شد. وی در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری بنی صدر به دلیل برخورداری از روحیه انقلابی و مقابله با خیانت‌های او از سمت مذکور عزل شد و پس از آن تا عزل بنی صدر و فرار مفتضحانه او به فرانسه به دعوت شهید کلاهدوز در ستاد مرکزی سپاه پاسداران به خدمت پرداخت. شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی پس از خلع بنی صدر، برای پایان دادن به ناهماهنگی ارتش و سپاه در آن دوران، قرارگاه مشترک عملیاتی سپاه و ارتش را راه اندازی کرد و به عنوان فرمانده ارشد در آن قرارگاه مشغول به فعالیت شد.

در مهر ماه سال ۱۳۶۰ به پیشنهاد رئیس شورای عالی دفاع از سوی امام خمینی (ره) به فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی منصوب شد. در این منصب فرماندهی نیروهای ارتش اسلام در عملیات‏ پیروزمند ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس را بر عهده داشت. یاد فاتح بزرگ فتح المبین و بیت المقدس فراموش ناشدنی است، زیرا فتح المبین و بیت المقدس از یاد نرفتنی است.

هدیه ای که صیاد دلها از جبهه برای همسرش فرستاد!

عملیاتی که سرنوشت جبهه ‏های اسلام علیه کفر را به پیروزی رقم زد و مسیر و روند جنگ تحمیلی را در مسیر پیروزی ارتش اسلام قرار داد. ایشان در ۲۳ تیرماه ۱۳۶۵ طی حکمی از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عضویت‏ شورای عالی دفاع منصوب شد. در متن حکم حضرت امام خطاب به آن بزرگ‏مرد چنین آمده است: «برای فعال کردن هرچه بیشتر و بهتر قوای مسلح کشور، ضرورت دارد از تجربه اشخاصی که در متن جنگ بوده‏‌اند، استفاده هر چه بیشتر بشود، بدین سبب سرکار سرهنگ صیاد شیرازی و وزیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تا پایان جنگ به عضویت ‏شورای عالی دفاع منصوب می‌‏نمایم».

به دنبال مسئولیت خطیر شهید صیادشیرازی در شورای عالی دفاع، با درخواست رئیس شورای عالی دفاع و موافقت حضرت امام ‏خمینی (ره) در مردادماه سال ۱۳۶۵، مسئولیت فرماندهی نیروی زمینی ارتش به برادر دیگری واگذار شد. حضرت امام (ره) در حکم فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش پیرامون خدمات آن شهید سرافراز چنین فرمودند: «با تقدیر از زحمات‏ طاقت فرسای سرکار سرهنگ صیادشیرازی که با تعهد کامل به اسلام و جمهوری اسلامی در طول دفاع مقدّس از هیچ‏ گونه خدمتی به کشور اسلامی خودداری نکرده و امید است در آینده نیز در هر مقامی باشد، موفق به ادامه خدمت‌‏های ارزنده خود شود.»

محسن رضایی فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس درباره شهید صیاد شیرازی نوشت: «بنده و برادرم شهید صیاد شیرازی سال ها در یک سنگر و در حساس‌ترین دوران تاریخ ایران یعنی دفاع مقدس در کنار یکدیگر حضور داشتیم. پایداری و استقامت شهید صیاد شیرازی بر مواضع ارزشی در بین نیروهای ارتشی یکی از ویژگی‌های بارز شهید بود، البته بسیاری از ارتشی‌های ما بودند که با وجود اینکه پیش از انقلاب وارد ارتش شده بودند، وفاداری خود را به اسلام و انقلاب به اثبات رسانده بودند. شهید صیاد شیرازی علاوه بر تدین، فردی متخصص بود؛ بالاخص در توپخانه و تا آخرین روزهای جنگ پایداری خود را نشان داد. فرد شجاعی بود و در بسیاری از عملیات‌ها و در میان انبوه آتش و بمباران خم به ابرو نمی‌آورد؛ این مجموعه رفتارها باعث شده بود تا ایشان یک انسان برجسته شود.»

سپس در هجدهم اردیبهشت ۱۳۶۶ به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان ارتش با پیشنهاد رئیس شورای عالی دفاع و موافقت امام خمینی (ره) به درجه سرتیپی ارتقای مقام یافت. آن شهید والا مقام در مهرماه سال ۱۳۶۸ به درخواست رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم‏ رهبری و فرماندهی کل ‏قوا به سمت معاونت‏ بازرسی ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح منصوب و امیر شجاع سپاه اسلام در شهریورماه سال ۱۳۷۲ با حکم فرماندهی معظم کل قوا به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد. تیمسار سرتیپ صیاد شیرازی در شانزدهم فروردین ۱۳۷۸ همزمان با عید خجسته غدیر با حکم مقام معظم فرماندهی کل قوا به درجه سرلشکری نایل آمد.

نقش او در ایجاد وحدت بین قوای مسلح کشور و نیروهای توانمند دفاعی و مهار دشمن و حفظ تمامیت ارضی کشور و فتح جبهه ‏های حق علیه باطل در عملیات‏‌های ثامن الائمه، طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس و دیگر عملیات‏‌های پیروزمند تا مرصاد و دفاع از حد و مرز میهن عزیز اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

آری دشمن زبون چنین عنصر برجسته و مؤثر و شخصیت کم ‏نظیر و سرمایه عظیمی را از امت اسلام گرفت و نظام را از گرمی وجودش بی‏ بهره ساخت و کوردلان شب ‏پرست، خناسان روزگار و پس مانده‌های زخم خورده مرصاد در صبح روز ۲۱ فروردین ۷۸، فاتح بزرگ فتح ‏المبین و بیت ‏المقدس را آماج تیرهای کینه خود قرار دادند و قامت استوار امیر ارتش اسلام را به خاک افکندند.

روح بلند و سرفرازش در آسمان‏‌ها پرکشید و به آرزوی دیرینه خویش که همانا شهادت در راه معبود و وصال معشوق بود رسید. بوسه بر تابوت حامل پیکر مطهر آن شهید والا مقام توسط قلب تپنده امت اسلام، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‏‌ای ـ مدظله العالی ـ اوج تجلیل از مقام شامخ این شهید عاشق و سردار عشق و تمام شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دوران دفاع ‏مقدس است که آری نیز امام شهیدان، خمینی کبیر بر بازوان پرتوان و دشمن شکن آنان بوسه می‌‏زد.

هدیه ای که صیاد دلها از جبهه برای همسرش فرستاد!

و اما در روز ولادت دخت نبی و بهترین بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) که به روز زن و گرامیداشت مادر نامگذاری شده است، گوشه‌ای از احترام به همسر و فرزندان و همچنین قصه اولین زائر مزار ایشان را بازگویی می‌نماییم.

به ما می‌گفت: «خجالت می‌کشم. خیلی در حق شما کوتاهی کرده‌ام. کمتر پدری کرده‌ام. فرصتم کم بوده و گرنه خیلی دلم می‌خواست.» 

یک روز در زدند. پیک بود. نامه آورده بود. قلبم ریخت. فکر کردم شهید شده، وصیت نامه‌اش را آورده‌اند. نامه را گرفتم. باز کردم. یک انگشتر عقیق برایم فرستاده بود از جبهه. نوشته بود: «اين انگشتر را فرستادم به پاس صبرها و تحمل هاى تو. به پاس زحمت هايى كه كشيده اى. اين را به تو هديه كردم.» 

سحر بود. نماز را در حرم امام خوانديم و راه افتاديم. رسممان بود كه صبح روز اوّل برويم سر خاك. رسيديم. هنوز آفتاب نزده بود، امّا همه جا روشن بود. یكي زودتر از همه آمده بود زودتر از بقيّه، زودتر از ما. گفتم: شما چرا اين موقع صبح خودتون رو به زحمت انداختيد؟

آيت الله خامنه اي فرمودند: «دلم براى صيادم تنگ شده. مُدَتيه ازش دور شده ام.» تازه ديروز به خاك سپرده بوديمش.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸۱
انتشار یافته: ۵۳
لعنت خداوند برمنافقین سیاه دل . . هر وقت رادیو بغداد در سالهای جنگ به شهید صیاد شیرازی بد و بیراه میگفت میشد فهمید که آن بزرگمرد ضرب شستی به ارتش سفاک و خونریز صدام زده است
. . روح این قهرمان بزرگ شاد باد . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
شهید صیاد در بین دشمنان به مشت آهنین معروف بود
ندیدم ایشان را اما دوستش دارم همت صیاد و باکری ها خیلی عزیزند برایم
همه از زمین رسته ها عزیزند
اینها مصداق موتوا قبل ان تموتوا هستند
امید که برای ما هم دعا کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
من از نزدیک زندگی ساده این بزرگ مرد ایران را دیده بودمایشان دوره های نظامی سطوح بالا را در زمان شاه در آمریکا و با معدل بالا پشت سر گذاشته بود و ضمن اخلاص با و تعهد تخصص بسیار بالایی در امور نظامی داشت یادش بخیر روحش شاد راهش پایدار
سلام ، آقا الحق که صیاد دلها بود بی آنکه از نزدیک ببینمش دورادور از حرکات و سکناتش از چهره گشاده اش،از راه رفتنش با لباس فرم درون خاکهای نرم جبهه و...، عاشقش شدم، می شد درک کرد که چه بی ریا و صادق است و عاشق،همیشه به یادش هستم و... روحش شاد
پاسخ ها
منتظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۲
شهدا برای ماهم دعا کنید که درراه الام وشرف انسانی شهید شویم
دعا کنید خداوند مارا برای شهادت بپذیرد
من تا زمانی که به شهاد رسید ایشان را نمی شناختم اما نمی دانم چرا ایشان را انقدر دوست دارم خدا او را با شهدای کربلا محشور فرماید
ایشون همسایه منزل ما در اصفهان بود. در خیابان بیسیم . خوابی که در اوایل انقلاب مادرم دیده بود و برای خانم ایشان تعریف کرد به حقیقت پیوست.
نوشتن از سیره عملی و رفتار شهدا کافی نیست کاش آقایان هم کمی این سیره های عملی را سرلوحه کارهایشان قرار دهند
روز اولی که فرمانذه نیروی زمینی شد ابلاغ کرد که در نماز جماعت در نمازخانه ستاد نیروی زمینی حاضر می شود و به اتفاق معاونین و همکاران کادر و وظیفه نماز بجا می اورد و سخنرانی کوتاهی هم کرد و گفت منبعد خودم هر وقت در ستاد باشم در نماز جماعت شرکت می کنم و در غیابم معاونین در نماز جماعت حضور خواهند داشت و از آن به بعد نمازخانه ستاد مملو از جمعیت می شد و تحولی در ستاد و در جنگ بوجود آمد .
درود بر مردان بزرگ سرزمینم که با فداکاری افتخار آفریدن این پاکترین فرزندان ایران زمین از نسل فرشتگان بودند وبه جایی رفتن که به آن تعلق داشتند روحشان شاد و راهشان پر رهرو
درود بر شرفت ای بزرگمرد که حین جنگ هم به فکر همسر و خانواده ات بودی.
و لعنت به مناففین بزدل که این دلاور رو از ما گرفتند.
واقعا"دوست داشتنی بود وبه یادماندنی.شادی روحش صلوات.
این شهدا چشم و جراغ این ملتند . باور کنید که ایران به عشق شهدا ازصدر اسلام و بخصوص شهدای کربلا تا کربلاهای ایران زنده است و خواهد بود. زیرا وجود تکه تکه شده ی این عزیزان چراغیست فراروی تمام کسانیکه در ایران زندگی میکنند و بخاطر ایران جان خودشان را فدا میکنند. زنده باد ایران و ایرانی
اوازدل بود که بردل نشست.
رحمت الله علیه . شادی روحش فاتحه و صلوات
درود خدا بر شیر مرد شرزه ی راه حق و ازادی همون که در تمام دوران دفاع مقذس با بینشی کم نظیر و اخلاصی ستودنی در جبهه های نبرد حق علیه باطل و در مرزهای کردستان ،کرمانشاه،ایلام وخوزستان امان دشمن قدار را بریده بودو با سیلی های سهمگین خود انها را به عقب میراند و صلح و ازادی را برای ایران اسلامی به ارمغان اورد
یادش گرامی و راهش پر راه رو باد
لعنت خدا بر منافقان. خواری و پستی نصیبشان باد همان گونه که اکنون شده است. در یوزگان شکم و شهوت پرستی که با تشکیل هسته های مخفی رسالت صهیونیست ها که همانا ترور سردمداران صالح و پاک است را اجرا می کنند.
یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.اخرین بار سال1376 دیذمشان .ان موقع این حقیر فرمانده پدافند یکی از جزایر خلیج همیشه فارس ایران بودم. ان شهید بزرگوار در راس یک تیم بزرگ جهت بازدید از نیروهای مسلح مستقر در جزایر وبنادر خلیج فارس تشریف اورده بودند.ایشان علاوه بر صلابت واستواری یک نظامی تمام عیاز در مواجهه با پرسنل مانند پدری دلسوز مشکلات تک تک پرسنل را گوش داده ورهنمودهای لازم درجهت حل مشکلات را ارایه میدادند.لازم به یاد اوریست در یادداشتهای ان شهید والامقام در دفاتر بازدید سامانه های پدافندی یک جمله همیشه مشهود بود: (من کان لله فلله له)
من یک خاطره از یکی از دوستان تعریف کنم که مستقیما خودشان برای من گفته اند:
دوستم گفتند که توی یکی از پادگانها سرباز بودند و شب داخل برجک نگهبانی می دادند. اون شب هم رییس پادگان عوض شده بوده و اولین شبی بوده که امیر شهید به آن پادگان آمده بودند.
دوست من در حال نگهبانی توی برجک دلش درد می گیره و به شدت داد و فریاد راه انداخته بوده که اون وسط سیاهی شب یکی میره بالای برجک و به دوست من میگه من به جای شما نگهبانی میدم و شما برو استراحت کن.
دوستم گفت من اون را نمی شناختم و او هم گفت که یک سرباز است که از اونجا رد می شده و صدای من را شنیده و اومده بالا.
دوستم خلاصه از شدت دل درد به غریبه اعتماد می کنه و اسلحه را به او تحویل می ده و میره برای استراحت.
فردا صبح توی مراسم معرفی امیر جدید پادگان دوست من متوجه میشه که اون فردی که به جای او نگهبانی داده بوده همان امیر شهید صیاد شیرازی بوده است.

به یاد تمامی آزاد مردان بزرگ این سرزمین
از جمله شهید صیاد بزرگ
روحت جاویدان و شاد
بي شك جايگاه اين انسان والا در درجات رفيع بهشت است. گروهبان وظيفه اي بودم كه بفرمان امام فرار كرده بودم و پس از پيروزي انقلاب و بازگشت به پادگان توسط ايشان احضار و منشي دفترشان شدم . و الحق مدتي كه در خدمت اين سرباز بي نظير اسلام بودم از بهترين و اموزنده ترين ايام زندگيم بود.بياد دارم دختر چهار، پنج ساله اي داشتند كه گاهگاهي به كمك مادر بزرگو ارش به پدر زنگ ميزد تا از دلتنگيهايش را بگويد تلفننا را من جواب ميدادم كه با لحو شيرين كودكانه اش وميگفت من م هستم گوشي را بده به بابام و اين بزرگوار در كوتاهترين زمان و با چند جمله بچه را راشي ميكردند و سپس با چشماني كه اشك دران حلقه زده بود ميفرمودند اقاي.... بخدا دو هفته اي ميشود دخترم را نديده ام. و ما شرم ميكرديم كه شبها به خانه ميرويم و ميگريستيم ( مردم بدانيد كه فاصله دفتر ايشان تا منزلشان حدود ده دقيقه بود)
خدایا تمام آرزومندان شهادت را شهادت نصیب فرما.
خداوندا به تمام مسئولین ما اخلاصی مثل صیاد دلها عطا کن . یادم میاد جمعیتی که در مراسم تدفین این بزرگ مرد شرکت کرده بودند که بعد از رحلت امام چنین جمعیتی برای چنین مراسمی ندیده بودم روحش شاد و نامش همیشه در یاد مردم بزرگ ایران بقی باشد
ایران از شهادت این مرد متاثر بود در روز شهادتش تمامی ایرانی ها حتی افرادی که با جبهه اشنا نبودند من خانوادهای دیدم که حتی حجاب مناسبی نداشتند ولی برای ایشان ناراحت بودند وبه نوعی اامنیت خودرا مرهون زحمات ایشان میدانستند
با سلام
روحش شاد و راهش پررهرو باد.
بهتر است نظامیان ما شهید صیاد را به عنوان الگو انتخاب کنند.
با تقوا عارف مسلط به مسایل نظامی روز ولایت مدار و...
جای شهیدان مخلص در این دوره خالیست.
الهی به حق شهدا ماراعاقبت بخیربگردان
درود بر امیر دلها ... شهید صیاد شیرازی
در 21 روز قبل از شهادتش یعنی روز عید باستان همان سال در بین صحبت و خاطره گویی صحبت از ایشان شد از رشادتها و خلوص ایشان . اما وقتی خبر شهادت ایشان را شنیدیم خیلی سخت گذشت و خودم را مذمت کردم الان هم همین احساس را دارم ولی ان روز تا امروز گریه نکردم وحتی بروی خود نیاوردم که عاشق مرام ایشان بودم چون می دانستم اینها امانت خدا هستند به همین دلیل دیگر از هیچ کس که دوستشان دارم تعریف نمی کنم شاید درظاهر بد انها را هم بگویم روحش شاد انشااله که قرین شهدای صدر اسلام باشنند
واقعا هرجا نیروهای متخصص ما به سلاح ایمان مسلح بشند همچون کوه پایدار و با استقامت میشند . (مخصوصا افسرانی که دوره دیده امریکا بودند و دین را سرلوحه کارشون قرار دادند) .
با سلام وصلوات به روح بلندش ایشان به چیزی که لیاقتش را داشت رسید بله شهادت هنر مردان خداست روحش شاد
باانبیائ واولیاء محشورشود روحت شاد
سلام و درود خدا بر شهدای راه اسلام
سلام بر تو ای شهید
ای صیاد دلها
چقدر حیف که دیر شناختیمت
راستی اگر آن بوسه آقا بر تابوتت نبود تو نیز ناشتاخته می ماندی.
سلام ودرود خدابرمردان غیور وجان برکف وباشرف که باتمام وجود از خاک وناموس ما دفاع کردند سلام بر صیاد وهمرزمان باوفایش سلام وهزاران درود
خدارحمت کند ،صیادعزیزقلب هارا، بهشت برین گوارایت باد. شفاعت ماروسیاهان ازیادنرود ای موحدفنافی الله ...
خوشا به حالش......برا ما هم دعا کن ای شهید امیر
سلام روحش شاد ویادش گرامی باد دوستت داریم از طرف مردم ایران
کجایید ای سبک بالان عاشق پرنده تر ز مرغان هوایی . درود بر این امیر سرافراز ایرانی و لعنت خدا بر منافقین کور دل وطن فروش.
خداوند به خانواده اش صبر عنايت نمايد روحش شاد. يادش گرامي
انسانهاي بزرگ شمع و چراغي هستند كه در گذران عمر كرة زمين هرگز نورشان خاموش نمي شود يادشان گرامي
پدرم راننده کامیون بود(الان بازنشسته) از خاطراتش تعریف می کرد : یه بار که مقدای آذوقه و مهمات بردیم جبهه برای تخلیه اقدام نکردن و با توجه به نوع بارمون من و همکارام عصبانی بودیم در همین حال یه رزمنده اومد و جویای عصبانیت ما شد بعد از شنیدن حرفها و نگرانی ما لباسش و درآورد و شروع به تخلیه بارها کرد یدفعه یه رزمنده دیگه صحنه رو دید و دوان دوان خودش رو به ایشون رسوند و گفت فرمانده شما چرا ... به نقل از پدرم بدون اینکه دست از کارش بکشه گفت که فرمانده و سرباز نداره مگه نمی بینین نگرانیشون رو ...
بعد تمام افرادی که در محل بودن همه برای تخلیه ماشین ها اومدن و....
پدرم بعد از شهادت ایشون این خاطره رو تعریف کرد و گفت بعدا که اسم این فرمانده جوان رو پرسیدم گفتن صیاد شیرازی هست
روحش شاد و یادش گرامی
حیف از صیادهایی که از دست دادیم
روحش شاد
همه مردم این سرزمین دلتنگ صیاد دلها هستن او مردی به تمام معانی بود روحش شاد
عاشقتم امیر
سلام و درود به قامت استوارش .سال 61و62در عملیات والفجر مقدماتی و یک منطقه فکه خدمت ایشان بودیم عملیات مشترک با بسیج و ارتش و سپاه بوذ خیلی با شجاعت و هیبت حرف میزد و روحیه و انرژی میداد .من تخریب لشگر محمد رسول اله بودم .یادش گرامی
اشک من و آه دلم کنون ز نبود صیاد است ، آیا صیادهای دگری هم درپی صید دلهایند.
یادش گرامی راهش پررهرو.
يادش بخير . براي اولين و آخرين بار سال 1372 وقتي در يگان ويژه تبريز مشغول خدمت سربازي بودم ايشان را از نزديك ديدم .چهره مهربان و دوست داشتني داشت . وقتي فرمانده گروهانمان هنگام رژه با دستپاچگي رژه را خراب كرد به روي خودش نياورد و با صداي متينش اعلام كرد : گروهان خيلي خوب .
درودخداوند بر این شهدا که در وصال عاشقانه اشان عندربهم یرزقون اند .... دربرابر این همه ایثار فقط باید دعا کنیم خداوند ما را شرمنده شهدا نکند.
روحش شاد باد.بیایید به خاطر خون این عزیزان ارزش این انقلاب وامنیت را پاس بداریم.
انسان آنچرا که لایق اوست از سوی خداوند بزرگ نصیب او می کند و شهادت افتخار بزرگی بود که بالاخره او را در آغوشش کشید وبه جایگاه واقعی اورا رهنمود نمود .ان شاءاله
روحش شاد و راهش پررهرو باد.
هر وقت تصویرش را می بینم یه سوزی در قلب حس مکنم و یاد بوسه رهبری بر پیکر ان امیر مخلص می افتم ......
امير اسافراز لشگر اسلام
صياد دلها
مصداق آيه شريفه
ان العزت لله جميعا تعزو من تشاء
است
خدا اورا همنشين شهداي كربلا قرار دهد
ومي دهد
انشاءلله
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی