بازدید 25853

قتل خواهر و پدر به‌خاطر تماشای تلویزیون

کد خبر: ۴۸۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 08 April 2015
عامل جنایت خیابان ایتالیا که پدر و خواهر خود را به قتل رسانده است، بعد از انکارهای اولیه سرانجام جرمش را پذیرفت.

به گزارش شرق، ساعت ١٩:٣٠ روز یکشنبه هفته جاری، کشف اجساد متعلق به دونفر از اعضای یک خانواده از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری فلسطین اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد اجساد متعلق به یک پدر و دختر است و مرد ٦٤ساله به نام «حسن» بر اثر اصابت ضربات چاقو به قفسه سینه و دختر ٢٨ساله به‌نام «آرین‌دخت» نیز بر اثر خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده‌اند. این پرونده به دستور «احمدبیگی»- بازپرس شعبه هفتم دادسرای ویژه قتل تهران - در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

پسر ٢٤ساله خانواده به نام هوتن که در اظهارات اولیه‌اش عنوان کرده بود پس از ورود به خانه با صحنه جنایت روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده، در مرحله بعدی تحقیقات به کارآگاهان گفت: «شنبه در منزل یکی از دوستان و بستگان خود به نام اشکان بودم و حتی با هم به سینما رفتیم تا اینکه یکشنبه پس از دیدن مسابقه فوتبال، اشکان با ماشین مرا به منزل رساند. وقتی در خانه را باز کردم، با جسد پدرم روبه‌رو شدم که در داخل آشپزخانه افتاده بود بعد از آن جنازه خواهرم را پیدا کردم.»

کارآگاهان در ادامه از اشکان پرس‌وجو کردند که او ضمن تایید اظهارات هوتن گفت: «ظهر شنبه من و هوتن بین ساعت ١٥ تا ١٧ با یکدیگر بودیم و بعد از آن هوتن گفت به خانه خودش می‌رود. بعد از جداشدن از هوتن سراغ کارهای خودم رفتم و وقتی به خانه برگشتم با هوتن هماهنگ کردم که شب برای خوردن شام بیرون برویم. همان‌موقع به‌صورت کاملا تصادفی یکی از دوستان مشترک ما به نام پرهام با من تماس گرفت و خواست آن شب را همراه من و هوتن باشد. با ماشین به سمت خانه پرهام رفتم و بعد از سوارکردن او دنبال هوتن رفتیم و او در میدان فلسطین سوار ماشین شد. هوتن رفتاری عادی داشت و مثل همیشه می‌خندید. بعد از کمی دورزدن، ساعت ٢٣:٣٠ به سینما رفتیم و پس از پایان فیلم در ساعت ١:٣٠ بامداد هوتن به خانه ما آمد و شب را در آنجا ماند. فردای آن روز بعد از صرف ناهار و دیدن مسابقه فوتبال، به سمت منزل هوتن رفتیم و او مقابل خانه پیاده شد. کمتر از پنج‌دقیقه بعد، هوتن با من تماس گرفت و از من خواست به خانه‌اش بروم. زمانی‌که وارد ورودی خانه آنها شدم، هوتن در حالتی شوک‌زده گفت: «بابام.» با دیدن پدر هوتن که در آشپزخانه افتاده بود، از آپارتمان خارج شدم و به ١١٠ زنگ زدم.»

پرهام نیز پس از حضور در پلیس آگاهی، اظهارات اشکان را درخصوص رفتن به سینما تایید کرد. در شرایطی که هوتن مدعی بود زمان وقوع جنایت در خانه حضور نداشته، وجود آثار جراحت روی دستانش باعث شد کارآگاهان در این خصوص به تحقیق از وی بپردازند.

هوتن پس از اظهارنظرهای متناقض در نهایت عنوان کرد هنگام درگیری با خواهرش و زمانی که آرین‌دخت با چاقو به او حمله کرده، از ناحیه دو دست مجروح شده. وی توضیح داد: «ساعت ٢٠روز شنبه با آرین‌دخت درگیر شدم. خواهرم با چاقو به سمتم حمله‌ور شد و من برای دفاع از خودم چاقو را از او گرفتم. نیم‌ساعت بعد پدرم به منزل آمد و پس از آن، من از خانه بیرون رفتم و در میدان فلسطین، اشکان همراه پرهام به‌دنبالم آمد و آن شب دیگر به خانه برنگشتم.»

هوتن درباره علت این درگیری نیز گفت: «برای تماشای تلویزیون با خواهرم درگیر شدم و او را داخل اتاق حبس کردم اما خواهرم از اتاق خارج شد و با چاقوی آشپزخانه به سمتم حمله کرد که دستانم آسیب دید. این‌بار خواهرم را در اتاق خودم حبس و در اتاق را قفل کردم. با پدرم تماس گرفتم تا سریع به خانه بیاید و زمانی‌که پدرم وارد خانه شد، من بیرون رفتم.»

هوتن که خود را بی‌گناه معرفی می‌کرد، سرانجام در جریان تحقیقات تخصصی پلیس به قتل پدر و خواهرش اعتراف کرد. او درباره انگیزه‌اش و نحوه ارتکاب دو جنایت به کارآگاهان گفت: «ساعت ١٨ روز شنبه به‌خاطر تماشای تلویزیون با خواهرم درگیر شدم و او را داخل اتاق حبس کردم اما او با چاقوی آشپزخانه از اتاق خارج و به سمتم حمله‌ور شد. چاقو را از آرین‌دخت گرفتم و او را مجددا داخل اتاق حبس و در اتاق را قفل کردم اما در حالی‌که بسیار عصبانی بودم، به اتاق رفتم و او را خفه کردم. قصد داشتم برای صحنه‌سازی خواهرم را حلق‌آویز کنم اما موفق به این کار نشدم. در همین زمان پدرم وارد شد و به آشپزخانه رفت. چراغ آشپزخانه هنوز خاموش بود و پدرم از قتل خواهرم اطلاع نداشت. از پشت‌سر به او حمله‌ور شدم و با همان چاقویی که از خواهرم گرفته بودم، به پدرم حمله کردم و چند ضربه به او زدم. پس از تعویض لباس‌ها از منزل خارج شدم. حدود ساعت ٢٠:٣٠ بود که اشکان و پرهام دنبالم آمدند و با هم به سینما رفتیم و تا فردای روز جنایت، تا پایان بازی فوتبال در خانه اشکان ماندم.»

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با اعتراف صریح متهم به ارتکاب هردو جنایت، قرار بازداشت موقت توسط مقام قضایی صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۱
انتشار یافته: ۵۸
فکر کردم بنده های خدا داشتند ماهواره یا ویدئو می دیده ند .........بگو داشتند تلوزیون نگاه می کردند !!!!!!!!! اینم از این تلوزیون که بدجور درگیری ایجاد می کنه ها............ هی میگم تلوزیون نگاه نکیند حالا هی گوش نکنید....
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
مشکل ما ایرانی ها متاسفانه این هست که هر جرم و جنایتی رو به شوخی می گیریم
متاسفم واقعا
به خدای بزرگ پناه میبریم
قاتل بالفطره
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
همه ما قاتلی بالفطره هستیم. تربیت ماست که ما را اهلی و یا وحشی می کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
نه نميشه اينجا اينو گفت، در موارد مشابه بين علما اختلاف بوده كه بگن يا نگن
ماه واره!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
چه ربطی داره
خدایا خودت رحم کن
از قدیم می گفتند مهر خواهر و برادر مثال زدنی است. چطور یکنفر بخاطر تماشای تلوزیون خواهر و پدر بیگناهش را می کشد و بدون عذاب وجدان به سینما می رود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
اون قدیما برنامه های تلویزیون اینقدر جذاب نبوده. حالا من برای دیدن سریالهای تلویزیون فامیل و دوست سرم نمیشه .جا دارد از مسئولین صدا و سیما تشکر نماییم .
qeisar
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
از کجا معلوم حرف پسره راست باشه .
بنظر من بتزم دروغ گفته مسئله جدی تره.
خواهش مي كنم اين آقارو ببريد پيش مشاور و آزمايش ازش بگيريد شايد معتاد باشه خدا رحمت كنه خواهر و پدر شو البته فكر كنم ايشون مادرشون در قيد حيات نباشن يا جدا زندگي مي كنن معمولا فرزندايي كه از مادر و محبتش دور هستند مخصوصا پسرها خيلي خشن مي شن ولي مطمئنم اين آقا به درمان نياز داره نه اعدام يا زندان
یا حسین تورو خدا اینرو ننویسین واسه جوونای این مملکت چه اتفاقی افتاده ه ه ه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
فقط جووناي اين مملكت نيستن، مگه نديدي همين دو هفته پيش اون يارو آلمانيه هواپيما رو چيكار كرد؟
چقدر وحشتناک . چطوری تونست به این سادگی خواهر و پدر خودش را بکشد ؟باورش خیلی مشکله
باورش خیلی سخته که علت قتل این باشه... بخاطر تماشای سریال..
جالبه بعد از ارتکاب قتل رفته سینما بعدشم فوتبال نگاه می کرده ؟
باز یچند چند شد ؟
تلویزیون نباید برنامه هایی پخش کند که مروج خشونت در جامعه باشد ما جوانان به برنامه های سرگرم کننده نیاز داریم و همیشه باید حق انتخاب تماشای کانال های تلویزون را به آبجی مون بدهیم و هیچوقت او را نکشیم و هیچگاه حتی فکر کشتن پدر را هم به خود ندهیم
پاسخ ها
پدرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
ببین زینال من خداییش همیشه بخاطر فوتبال دیدن با آبجیم مشکل دارم اونا هم باید به علایق ما احترام بزارن ولی من حتی تا حالا کتکش هم نزدم تا برسه به اینکه بکشمش
جعفر بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
سلام دایی زینی کو گوش شنوا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
عجيبه كه شما هميشه همه جا هستي، پاشو برو سر كار عزيز بابا !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
عصر ايران ، اين آقا زينال رو شما مي شناسي كه نظراتش همه جاهست ولي نظر ما هيچ وقت نيست...نه خدا وكيلي ....!
مه صفا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
جای امن نزدیک لنج بابای زینو پیش کوسه ها میخوای؟

آیا هوای پاک و معتدل مدیترانه ای ببخشید بندر عباسی میخوای؟؟؟
معلوم نیست چرا هر چی هوتنه مخش کار نمیکنه و کودنه
عجب دوره ای شده
شاید مواد زده قبلش. پناه بر خدا.
من شنیدم آب و آتش یکجا نباید باشد.
خدایا به تو پنا می بریم
مطمنا این فرد حالت عادی نداشته قرص خورده مشروب خورده حشیش کشیده شیشه کشیده و........
نه فکر نکنید این جا آمریکا نیست این جا ایران است تمام این مواد مثل نقل ونبات در همه جا پیدا میشه .........
این پسرک قاتل روانی حتما مواد مصرف کرده؟>
مطمئن باشید توی حالت عادی خودش نموده و مواد مخدر مصرف کرده که به این جنایت دست زده .
لامصب تگزاسه....
بابا چقدر بی رحم میتونی باشی عصبانی بودی ابجیتو کشتی بعدش چرا پدرتو.....
خدایا دستامونو ول نکن....
به نظر من شبکه های تلویزیون خیلی مبتذل شدند. تهاجم فرهنگی بیداد میکنه. خصوصا از وقتی که شبکه آی فیلم راه افتاده میزان جرم و جنایت زیاد شده. بهتر است تمام تلویزیونها از سطح شهر جمع آوری شده و یا خانواده ها داوطلبانه و خودجوش تلویزیونهای خود را تحویل پلیس بدهند تا با تانک از روشون رد بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
بيشين بينيم باااااااااااااااااا
چه ربطي داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
با تانک از روش رد بشنو خوب اومدی.اون کنش این واکنشها رو بدنبال داره.
بيمار روانيه...
كاش دولت فكري كنه كه روانكاوي ويا مشاوره و روان درماني براي همه مردم رايگان باشه و حقوق روانكاوان توسط بيمه پرداخت بشه اونوقت همه استفاده ميبرن و كشوري با روحيات سالم براي مردمش خواهيم داشت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
مسئله اينه ما ايراني ها نمي پذيريم مشكل داريم تازه بفهميم كسي هم روانكاو ميره مي گيم روانيه طرف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
دولت اگر پارازیت ها رو خاموش کنه درصد این دیوونه بازیها هم پایین میاد.
اين بنده خدا مشكل تربيتي داشته ، خدا به همه رحم كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
چطور به اين نتيجه رسيدي شما؟
این ...را حقشه که با غلتک راهسازی له کنند تا هیچی از اون جسم نجسش باقی نمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
نگووووووووووو، گناهه !!!!!!!!!!!
واقعا چی به سر این مردم آورده ان؟؟؟؟؟
بیچاره پدر حتما روزاول تولدش خیلی ذوق زده شده بودکه فرزندم پسره وشیرینی ونقل ونبات پخش میکردکه خدایا صاحب پسرشدم وتا زمانی که بزرگ میشد وهرسال قد میکشید براش جشن تولد میگرفت وبا هزارخون دل پسربزرگ میکرد ونمیدانست که آخرعاقبت همین پسرقاتلش میشه .فردا پس فردا هم دوربرش رضایت میدن اززندان میاد بیرون وولگردی میکنه فقط تنها دعایی که برات میتونم بکنم اینه که به حق زحمات ونان ونمک پدرت اززندگیت هیچوقت هیچ خیری نبینی وهمیشه طوری گرفتاربشی که هرروز 100بارآرزوی مرگ بکنی ولی نمیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
به اين ميگن دعاي پيرزني !!!
خدايا پناه بر تو ، مسئولين محترم مملكت هشدار ، آمار جنايت و از هم پاشيدگي بنيان خانواده داره سير صعودي مي گيره
جنایتکار کثیف خوب باخواهرت دعوا داشتی پدرت چکار کرده بود نجاست داعشی کثیف
من هوتنو میشناسم.اینکارش رو مطمعنم در حالت.عادی انجام نداده...شاید یه جنون لحظه ای سراغش اومده..خواهشا قضاوتش نکنید...ضمن اینکه من معتقدم ادم اگه شرایط درست روانی داشته باشه به چنین کاری فکرم نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
باور كن خدا بهت رحم كرده تا الان زنده اي !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
پس هوتن باتو دوست بوده که کمال همنشین در وی اثر کرد!
خواهره هیچ. عصبانی بودی .آخه بدبخت آدم پدرش میکشه.خاک بر سرت. به تو هم میگن مرد.حمله کردی به کی؟ به پدرت؟
حتما مشروب دورجمعی خورده بوده ویا شیشه زده بوده وبه جان آن بخت برگشته ها افتاده.خواهرش هم که چاقوکش وبقیه ماجرا......
بابا بعضیا روی داعشو هم سفید کردن !!!

واقعا آخه چجوری تونسته بعد همچین فاجعه ای سینما هم بره ؟؟؟؟؟؟
منم هوتن رو از بچگی می شناختم، اون خیلی پسر گلیه امکان نداره کار هوتن باشه و به نظرم قدم به قدم ماجرا مشکل داره. 1. هوتن هیچی مصرف نمی کرد و اگه چیزی بود حتما رورنامه ها نوشته بودن2. بالفرض دچار جنون آنی شده، که خیلی از ماها تجربش کردیم، تو این موقع آدم داد و هوار میکنه، یه چیزی میزنه میشنکه، یا تهش کتک میزنه نه اینکا خونسرد بره خفه خفه کنه! 3.اون به شدت به پدرش علاقه داشت و این علاقه دو طرفه بود، اگر هم این کار رو کرده بود من مطمینم که باباش کمکش می کرد یه راه چاره پیدا کنه،حتی گناهشو به گردن می گرفت 4.باز فرض محال یه آدم نرمال بدون مصرف هیچی ناگهان دچار چنان جنونی بشه که خواهر و پدرشو که خیلی به هم نزدیک بودن رو بکشه، بعدش که جنون میره طرف میزنا خودشو می کشه نه اینکه بره گردش و سینما! 5.کسی که اینقدر بر اعصاب و رفتارش مسلطه که بدون هیچ سابقه خلافی دو نفر عزیزه خودش رو بکشه و بعد جوری رفتار کنه که هیچ کس نفهمه ، اونوقت نتونسته عصبانیت خودش رو کنترل کنه! 6.کسی که اینقدر خونسرد و بابرنامه و فکر و با تسلط چنین کاری می کنه، بعد همان روز اول همان ساعت اول اعتراف می کنه میگه من بودم! 7.نوشتن پلیس از زخم دستش فهمیده، آدمی که شما تصویرش رو ساختید با اون فکر و خونسردی به فکرش نرسیده یه جا یه جور دستشو زخم کنه که کسی بهش شک نکنه!
در آخر اینکه من مطمینم هوتن بیگناه ست .... 2.هوتن فرزند کوچک یه خانواده اصیل بوده، پدرش پزشک بوده، هیچ مشکلی نه مالی نه روحی نداشت، بعد از اینکه مادرش فوت کردیک دفعه نصف دنیاش خراب شد تا مدت ها مریض و دپرس بود تا یواش یواش بهتر شد، با مرگ بقیه اعضای خانوادش هم نصف دیگه دنیاش خراب شده، دنیا براش تموم شده است..... اونم بدون هیچ امیدی به زندگی قبول کرده، گفته آره من بودم بکشیدم تا راحت بشم. حتما شکست عشقی رو تجربه کردید، وقتی شکست عشقی می خوردید احساس می کنید دنیا براتون تمومه و فقط دوست دارید که بمیرید، دوست دارید خودکشی کنید یا حتی حاضرید به گناهی که نکردید اعتراف کنید تا بکشنتون و راحت بشید. حالا حساب کنید به جای یه شکست عشقی ساده که بعد از یه مدت یکی دیگه می تونه جاشو پر کنه، اول مادرتون و بعد پدر و خوانودتون رو از دست بدهید، آیا دنیا برایتان اینقدر سیاه نمی شود که فقط آرزوی مرگ داشته باشید؟
فکرشو میتونی بکنی بری خونه پسرت بزنه بکشت ؟
تمام اینها ناشی از به شوخی گرفتن بیماریهای روحی در جامعه است.بایستی بیماران روحی عادی درمان شوند و بیماران خطرناک بستری شوند.
اعدام
نوشته های مهدی قابل تامله. ای کاش توسط اهل فن بررسی بشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار