بازدید 20974

ظریف: نیازی به استفاده از «فکت شیت» نیست

وزیر امور خارجه پنج‌شنبه شب به انتشار جزئیات ادعایی تفاهم ایران و گروه 1+5 توسط کاخ سفید، واکنش نشان داد و آن را تلاش برای مصادره به مطلوب راهکارها دانست.
کد خبر: ۴۸۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲ 03 April 2015
وزیر امور خارجه پنج‌شنبه شب به انتشار جزئیات ادعایی تفاهم ایران و گروه 1+5 توسط کاخ سفید، واکنش نشان داد و آن را تلاش برای مصادره به مطلوب راهکارها دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه روز پنج‌شنبه در واکنش به انتشار بیانیه کاخ سفید در مورد مذاکرات هسته‌ای، گفت راهکارهای به دست آمده در لوزان سوئیس برای همه خوب است و نیازی به تفسیر به رأی آن نیست.

وی در توئیتر نوشت: «راهکارها همانطور که هستند، برای همه خوبند. نیازی نیست که به این زودی با استفاده از "فکت شیت‌‌ها" (راهکارها) مصادره به مطلوب شود.»

امشب ایران و گروه موسوم به 1+5 پس از 9 روز مذاکره در شهر لوزان سوئیس بیانیه مطبوعاتی مشترکی قرائت کردند. همزمان با انتشار این بیانیه، کاخ سفید بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن جزئیاتی را که مدعی است مربوط به تفاهمات صورت‌گرفته در لوزان است، منتشر کرد.

آقای ظریف در توئیت دیگری در واکنش به اینکه در فکت‌شیت عنوان شده تحریم‌ها تدریجی برداشته می‌شوند، نوشته است: «از بیانیه ایران و 1+5: "ایالات متحده اجرای تحریم های مالی و اقتصادی ثانویه مرتبط با هسته ای را متوقف خواهد کرد"، آیا این تدریجی است؟»

وی همچنین نوشت: «از بیانیه ایران و 1+5: "اتحادیه اروپایی، اعمال تحریم های اقتصادی و مالی مرتبط با هسته ای خود را خاتمه خواهد داد"، این چطور؟»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی