بازدید 7075

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ پنجشنبه ۱۳ فروردین

«سیزده به در» یا «روز طبیعت»، امروز را با هر نامی صدا کنیم، می‌دانیم که در این روز ترافیک در مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌ها شدت می‌گیرد و ترافیک نوروزی هم یکی از روزهای بسیار پر ازدحام را تجربه می‌کند، زیرا پایان تعطیلات رسیده و از دو روز دیگر، اوضاع به حالت عادی بازمی‌گردد.
کد خبر: ۴۸۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 02 April 2015
«سیزده به در» یا «روز طبیعت»، امروز را با هر نامی صدا کنیم، می‌دانیم که در این روز ترافیک در مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌ها شدت می‌گیرد و ترافیک نوروزی هم یکی از روزهای بسیار پر ازدحام را تجربه می‌کند.

به گزارش «تابناک»، سیزدهمین روز نوروز برای ساکنان پایتخت، در حالی آغاز شد که خبر می‌رسید جاده فشم بر اثر ریزش کوه بسته شده است. این خبر از این روی مهم بود که فشم و مناطق دیدنی پیرامون آن، یکی از مقصدهای مهم تهرانی‌ها در سیزده به در به شمار می‌آید.

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به آخرین وضعیت جاده فشم می‌گوید: این حادثه به دنبال سقوط یک قطعه سنگ بسیار بزرگ رخ داده و بزرگی این قطعه سنگ به اندازه‌ای است که امکان انتقال آن به شکل فعلی وجود ندارد و مأموران راهداری در تلاشند با خرد کردن آن، بتوانند قطعات خرد شده را جابجا و مسیر را پاکسازی کنند.

البته این حادثه خوشبختانه در حد ریزش کوه محدود ماند و منجر به آسیب کسی نشد و از آن مهم‌تر، محور فشم از جمله محورهای مواصلاتی کشورمان نیست که اگر می‌بود، می‌شد حدس زد بسته شدنش در واپسین روزهای تعطیلات نوروزی چه ترافیک سنگینی پدید می‌آورد.

آخرین وضعیت ترافیک


سرهنگ نادر رحمانی، سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور گفت: در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

وی درباره وضعیت اغلب محورهای کلان شهرهای کشور اظهار داشت: در آذربایجان شرقی محور تبریزـ آذرشهر و جلفا ـ مرند در استان اردبیل و محور اردبیل ـ سرعین شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی افزود: در محور اردبیل ـ آستارا، در استان اصفهان محور اصفهان ـ شهررضا و شهرکرد ـ مبارکه، در خراسان محور مشهد ـ چناران و نیشابور ـ کلات و در استان کهگیلویه و بویراحمد محور گچساران ـ نورآباد هم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرپرست مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در استان کرمانشاه محور کرمانشاه ـ بیستون و سرپل‌ذهاب ـ دالاهو، ‌ در استان گیلان محور امامزاده هاشم ـ سنقر و رشت ـ لاهیجان هم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی تصریح کرد: استان البرز محور کرج ـ قزوین از پل حصارت تا پل کردان و کرج ـ چالوس تا سد کرج، در استان مازندران محور کیاسر ـ آمل (محدوده امامزاده عبدالله) ترافیک نیمه‌سنگین است.

آخرین وضعیت آب و هوا و تغییرات جوی


بر پایه اطلاعیه سازمان هوا‌شناسی، با تشدید فعالیت سامانه جوی در شرق و جنوب شرق کشور به شکل رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد، آب گرفتگی معابر و مسیل‌ها طی دو روز آینده در استان های زیر پیش بینی می‌شود؛

از بعدازظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه در استانه ای یزد و کرمان و طی روز پنجشنبه در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان.

از این روی توصیه می‌شود جهت پیشگیری از آسیب های احتمالی به ویژه در حین مسافرت، تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

با تشدید فعالیت سامانه جوی در شرق و جنوب شرق کشور به شکل رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد، آب گرفتگی معابر و مسیل‌ها طی دو روز آینده در استان های زیر پیش بینی می‌شود؛

از بعدازظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه در استان های یزد و کرمان و طی روز پنجشنبه در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان.

از این روی، توصیه می‌شود جهت پیشگیری از آسیب های احتمالی به ویژه در حین مسافرت، تمهیدات لازم به کار گرفته شود.    

وضعیت جوی استان‌های کشور این گونه پیش بینی می‌شود؛

آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ پنج‌شنبه 13 فروردین
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ پنج‌شنبه 13 فروردین
آخرین وضعیت پیش‌بینی آب‌وهوا و ترافیک؛ پنج‌شنبه 13 فروردین
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل