بازدید 8854

اعلام آمادگی برای جنگیدن در کنار مبارزان انصارالله

سازمان بدر عراق برای کمک به جنبش انصارالله برای مقابله با تجاوز عربستان و 9 کشور همپیمان او به خاک یمن اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۴۸۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 01 April 2015
سازمان بدر عراق برای کمک به جنبش انصارالله برای مقابله با تجاوز عربستان و 9 کشور همپیمان او به خاک یمن اعلام آمادگی کرد.

به گزارش «تابناک»، سازمان بدر عراق که اکنون در حال نبرد با تکفیری‌های داعش در کشورش است، برای کمک به انصارالله در یمن اعلام آمادگی کرد.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر از اعضای این سازمان و نیروهای داوطلب مردمی مبارزه با داعش، در بغداد، عصر سه‌شنبه (دیروز) با برگزاری تظاهرات به عملیات «توفان قاطع» عربستان علیه یمن اعتراض کردند.

«معین الکاظمی» نماینده پارلمانی عراق از فراکسیون بدر گفت که شمار زیادی از عراقی‌ها آماده‌اند که در صورت موافقت رهبر انصارالله، برای دفاع از یمن وارد عمل شوند.

به گفته خبرنگار خبرگزاری «آناتولی»، وی افزود: عراقی‌ها به رغم آنکه مشغول جنگ با داعشند اما تمایل دارند که از یمن نیز دفاع کنند. هر زمان که «عبدالملک االحوثی» رهبر انصارالله اراده کند، مجاهدان عراقی آماده دفاع از یمن وارد عمل می‌شوند و دشمنان را بیرون می‌کنند همان‌گونه که ما از سوریه حمایت کردیم، آماده‌ایم از یمن نیز پشتیبانی کنیم.

بر اساس این گزارش در تظاهرات نیروهای بدر در میدان «فردوس» بغداد، شعارهایی در محکومیت اقدام کشورهای شرکت‌کننده در عملیات توفان قاطع به رهبری عربستان سعودی سر داده شد. در این تظاهرات شماری از گروه‌های شیعی عراق از جمله گردان‌های «امام علی (ع)»، جنبش «حزب الله النجباء»، گردانهای «سید الشهدا»، جریان «الرسالی» و «بدر» شرکت داشتند.

تظاهرات مشابهی نیز دو روز پیش در بصره واقع در جنوب عراق برگزار شد.

عربستان و 9 کشور دیگر در راستای حمایت از و پشتیبانی از همپیمانی یمنی خود یعنی «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن، عملیاتی توفان قاطع را علیه یمن به راه انداختند و امروز هفتمین روز این تجاوز است که بیش از 100 کشته و 300 زخمی به همراه داشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان