بازدید 7664

دیدار فرمانده ناجا با خانواده شهیددانایی فر

سردار حسین اشتری به اتفاق هیأت همراه در این دیدار با دلجویی از خانواده معظم شهید استوار دوم دانایی فر از کارکنان مرزبانی استان و سرباز وظیفه بزی از کارکنان انتظامی استان این مطلب را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 30 March 2015
سردار حسین اشتری به اتفاق هیأت همراه در این دیدار با دلجویی از خانواده معظم شهید استوار دوم دانایی فر از کارکنان مرزبانی استان و سرباز وظیفه بزی از کارکنان انتظامی استان این مطلب را اعلام کرد.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری به اتفاق هیأت همراه در این دیدار با دلجویی از خانواده معظم شهید استوار دوم دانایی فر از کارکنان مرزبانی استان و سرباز وظیفه بزی از کارکنان انتظامی استان این مطلب را اعلام کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی به لحاظ گستردگی ماموریت ها در صف اول مقابله با هجمه ها و تهدیدات دشمن قرار دارد و فرزندان شما در بهترین راه یعنی لقاءالله پا گذاشتند.

اشتری با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی همواره با جدیت هرچه بیشتر این امر را دنبال می کنند، لحظه ای به قاچاقچیان و متجاوزین و مخلان امنیت عمومی، آسایش نخواهند داد و در این راه باکی از تقدیم جان خود نیز ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تقدیر از دلاورمردی ها و تلاش های شهیدان گرانقدر دانایی فر و بِزی در خنثی کردن اهداف پلید اشرار و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اگر رشادت و از خودگذشتگی شهدا نبود، اکنون چنین امنیتی در کشور حاکم نمی شد و ما برای هر آنچه که داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم.

در پایان این دیدار لوح تقدیری توسط فرمانده نیروی انتظامی کشور به رسم یادبود به خانواده معظم شهدای گرانقدر بِزی و دانایی فر اهداء شد.

جمشید دانایی فر هجدهم بهمن ماه 1392 به همراه چهار نفر دیگر از مرزداران جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط گروهک تروریستی ربوده شد.

به دنبال این ربایش با رایزنی های انجام شده چهار نفر از مرزبانان اوایل سال 93 آزاد شدند که دانایی فر در بین آنان نبود.

پیکر شهید دانایی فر با گذشت بیش از یک سال از ربایش در نهایت با پیگیری های فرماندهان و مدیران دستگاه های امنیتی – انتظامی یکم فروردین ماه سال جاری به ایران تحویل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی