بازدید 3386

وعده پلاتینی بعد از رسیدن به سومین دوره ریاست بر یوفا

کد خبر: ۴۸۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 25 March 2015

میشل پلاتینی که برای بار سوم به ریاست یوفا انتخاب شد، در حاشیه جلسه به خبرنگاران گفت: ما فیفای نمونه و برتر را می‌خواهیم نه آن‌چه الان شاهد آن هستیم.

به گزارش فارس، پس از انتخاب سه‌باره پلاتینی به عنوان رئیس یوفا، فیفا، کانون تمرکز و توجه او شده است.

پلاتینی در حالی که بلاتر رئیس فیفا نیز حضور داشت، در گفتگو با تارنمای یوفا گفت: ما قدرت و احترام را برای برای کنفدراسیون فوتبال اروپا می خواهیم. همچنین فیفا را دوست داریم و همه اعضاء فوتبال اروپا، فیفا را محترم می‌دانند و از این رو است که می‌خواهیم نمونه و برتر باشد، نه چون حالا که وضعیت نابسامانی دارد.

پلاتینی افزود: می‌دانیم که برخی می‌خواهند رابطه ما (یوفا) و فیفا را خراب کنند که ما به آن ها نمی‌پردازیم. ما درواقع می‌خواهیم یوفا و فیفا در کنار هم رشد کنند و دست در دست هم گذارند و کمک هم کنند.

بلاتر نیز که در مجمع انتخاب کننده رئیس یوفا حضور داشت، بدون اینکه به انتخابات ریاست فیفا اشاره کند، در حالی که سایر رقبایش برای انتخابات هم حضور داشتند، گفت: ما در کنار یوفا هستیم، و همانند عناصر یک سازمان واحد، به هم کمک خواهیم کرد.

از پلاتینی با 356 گل به همراه زیدان، علی دایی، مارادونا، پله، کرایف و دی‌استفانو به عنوان بزرگ‌ترین بازیکنان قرن بیستم نام برده می‌شود. او در حال حاضر 61 سال دارد.

بلاتر نیز که در حال حاضر 80 ساله است، با تخلفات سازمانی در روزهای اخیر دست به کارهای خاصی زده که راه را برای انتخاب مجدد او هموار سازد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان