بازدید 2059

گوآردیولا: می‌توانیم در همه دیدارها پیروز شویم

کد خبر: ۴۸۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸ 15 March 2015
سرمربی بایرن مونیخ تیمش را شایسته پیروزی برابر وردربرمن دانست. او می‌گوید بایرن این توانایی را دارد که در همه دیدارهای باقیمانده خود به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در هفته بیست و پنجم بوندسلیگا در خانه وردربرمن به میدان رفت و توانست با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا ثابت کند که در فصل جاری هم شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است.

بایرن مونیخ در حالی به مصاف وردربرمن رفت که چند بازیکن اصلی خود را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت. فرانک ریبری و آرین روبن از سرشناس‌ترین غایبان بایرن در این دیدار بودند. با این حال شاگردان گوآردیولا در نبود این دو بازیکن بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و به راحتی برابر میزبان خود به پیروزی رسیدند.

گوآردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری بعد از بازی گفت که تیمش این توانایی را دارد تا در تمام دیدارهای پیش رو به پیروزی برسد. او گفت: در این دیدار چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و به همین خاطر کار برای ما سخت بود اما من به دیگر بازیکنان نیز اطمینان داشتم. قبل از بازی گفتم که نباید اجازه دهیم خلأ بازیکنان اصلی احساس شود و باید در این دیدار هم پیروز شویم که خوشبختانه این گونه هم شد. بایرن مونیخ در دیدار برابر وردربرمن هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی هم بود.

او ادامه داد: از ابتدا تا پایان نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم و طبیعی بود که پیروز از میدان خارج شویم. بایرن نمایش خوبی در این دیدار داشت و شایسته پیروزی بود. خوشحالم که تیم آماده است. بایرن این توانایی را دارد تا در تمام بازی‌های پیش رو پیروز از میدان خارج شود.

بایرن مونیخ با این پیروزی 64 امتیازی شد تا اختلافش با تیم دوم به 14 امتیاز افزایش یابد. البته ولفسبورگ هنوز در این هفته به میدان نرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی