بازدید 6274

«پاییز» توقیف شد

کد خبر: ۴۸۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴ 10 March 2015
در حالی اجرای نمایش «پائیز» به کارگردانی نادر برهانی‌مرند متوقف شده است که دلیل اصلی این موضوع عدم توجه یکی از بازیگران کار به متن و ایجاد تغییرات شخصی در نمایشنامه است.

به گزارش فارس، پس از مدت‌ها تذکر به گروه اجرای نمایش  «پائیز» در خصوص ایجاد تغییرات در متن نمایشنامه سرانجام به دستور مجید سرسنگی مدیر تماشاخانه  ایرانشهر اجرای این نمایش از امشب متوقف شد.

بر اساس این گزارش، نمایش «پائیز» تا 27 اسفند قرار بود در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر اجرا داشته باشد اما عدم همراهی یکی از بازیگران باعث شد تا این اثر توقیف شود.

در طی چند روز اخیر مدیرعامل خانه هنرمندان و مدیر تماشاخانه ایرانشهر بارها نسبت به انجام تغییرات در متن این نمایشنامه به خصوص توسط یکی از بازیگران اصلی به کارگردان اثر تذکر داده بود و برهانی‌مرند نیز چندین بار تغییرات مورد نظر را که به اطلاع شورای بازبینی رسیده بود در این نمایشنامه انجام داده بود اما باز هم اصرار یکی از بازیگران مبنی بر بداهه‌گویی و تغییر در متن نمایش باعث شد تا سرانجام دستور توقف اجرای این اثر توسط سرسنگی صادر شود.

در صورتی که گروه اجرای این نمایش بتوانند متن نمایشنامه را دوباره به تائید شورای بازبینی مرکز هنرهای نمایشی برسانند احتمال اجرای مجدد این اثر وجود دارد اما در غیر این صورت باید منتظر ماند دید آیا پس از تعطیلات عید نوروز این تئاتر که قرار بوددر یکی دیگر از سالن‌ها روی صحنه برود اجرا خواهد داشت یا خیر؟

بر اساس این گزارش در حال حاضر سایت بلیت‌فروشی نمایش  «پائیز» در تماشاخانه ایرانشهر بسته شده است و حتی تلفنی که برای رزرو بلیت بر روی پوستر این نمایش گنجانده شده است نیز پاسخگوی مخاطبان نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی