بازدید 16869

تصادف ۳ اتوبوس مسافربری در اتوبان قم ـ تهران

به فاصله دو هفته از فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و در حالی که ترافیک در محورهای ارتباطی بین شهر‌ها به اوج خود نرسیده، وقوع چند تصادف خونین در یک اتوبان مشهور، نگرانی‌هایی با خود به همراه می‌آورد که باید هرچه سریع‌تر برای مقابله با آن اقدامات عاجلی در دستور کار قرار داد.
کد خبر: ۴۸۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸ 08 March 2015
باز هم تصادف خونین اتوبوس در اتوبان تهران قم؛ وقتی به شمار این تصادفات خونین در این اتوبان دقت می‌کنیم و می‌بینیم همواره در بطنشان، اتوبوس‌های مملو از مسافر قرار دارند، به نظر می‌رسد ایرادی در نحوه اعمال قانون در این آزادراه وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود.

به گزارش «تابناک»، به فاصله دو هفته از فرارسیدن تعطیلات نوروزی و در حالی که ترافیک در محورهای ارتباطی بین شهر‌ها به اوج خود نرسیده، وقوع چند تصادف خونین در یک اتوبان مشهور، نگرانی‌هایی با خود به همراه می‌آورد که باید هرچه سریع‌تر برای مقابله با آن اقدامات عاجلی در دستور کار قرار داد.

حسن عباسی در این باره به ایسنا گفت: به دنبال اعلام حادثه تصادف سه دستگاه اتوبوس مسافربری با یکدیگر در ساعت ۱۱ امروز، به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵، ۷ اکیپ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور تکنسین‌های اورژانس در محل حادثه اظهار کرد: عوامل اورژانس پس از حضور در محل، بلافاصله اقدامات مراحل درمانی اولیه را آغاز کردند و به ۱۰ نفر از مسافران اتوبوس‌ها شامل ۹ خانم و یک کودک ۴ ساله خدمات درمانی اولیه ارائه داده و سپس برای انجام اقدامات تکمیلی درمان آن‌ها را به بیمارستان‌های شهید فیاض‌بخش و شهدای هفتم‌تیر انتقال دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران درباره میزان آسیب‌دیدگی این افراد گفت: مسافران این اتوبوس دچار صدمات متعدد از ناحیه اعضای مختلف بدن شده بودند، اما خوشبختانه وضعیت هیچ ‌یک از آنان وخیم نیست.

عباسی در توضیح وقوع این حادثه نیز گفت: آن طور که شاهدان برای عوامل اورژانس نقل کردند، ظاهرا توقف یک اتوبوس در اتوبان تهران ـ قم، باعث از دست رفتن کنترل خودروهای پشتی و تصادف سه اتوبوس مسافربری با یکدیگر شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود: کار‌شناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه را اعلام خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
جنبه اتوبوس سوار شدن هم نداریم. همون مینی بوس سوار شیم بهتره.
خوبه احمدی نژاد رئیس جمهور نیست تابناک معتدل ... واگرنه ... دیگه خودت میدونی تیترت چی میشد.
در اروپا حداکثر سرعت اتوبوس 80 کیلومتر است در حالیکه در کشورمان سرعت اتوبوس مانند سواری 120 کیلومتر است! چرا پلیس قانون را اصلاح نمیکند.
من هزار بار با این اتوبوسا سفر کردم: 45 دقیقه دیر تر از ساعت حرکتشون از شهر خارج میشن تا مسافر بیشتری سوار کنن و پول بیشتری به جیب بزنن. بعد توی جاده با سرعت رانندگی می کنن، لایی می کشن و بوق می زنن تا ماشینا از سر راهشون بتارونن. جای تمام دوربینا رو هم حفظن. بارها دیدم که با 120 تا سرعت چسبوندن پشت یه پراید و دستشون رو گذاشتن روی بوق کرکننده شون تا پراید بزنه کنار مبادا مجبور شن کمی سرعتشونو کم کنن. هیچ کس هم خیالش نیست... همه ی مسئولین ذیربط و رسانه هایی که هیچکاری نمی کنن دستشون به خون مردم بیگناه آلوده س...
لطفا بااتوبوسهای متخلف باشدت برخورد کنید.
متاسفانه اتوبوسهای این مسیر در هر جایی برای سوار و پیاده کردن مسافر اقدام می کنند و پلیس هم کاری ندارد در صورتیکه اتوبوس بین شهری با واحد فرق داردو اجازه دارد در مقصد و مبدا پیاده و سوار کند من 20 سال است در مسیر اراک به تهران شاهد این بی قانونی هستم
به نظر ميرسد نيروي محترم انتظامي بايستي نظارت بيشتري روي اين قطارهاي مرگ و رانندگان ان داشته باشد بعضي از انها بسيار خطر سازند.
علت وقوع حادثه:جاده خراب-راننده خراب-اعصاب خراب
وقتی که نظارت در ساخت اتوبان ها وجاده ها وجود نداشته
باشه بدتر از این هم خواهد بود.
خاک برسر کافر!
آخه چرا هنوز تعداد کشته به 2 میلیون نرسیده فعلا نحوه اعمال قانون زوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی