بازدید 2920

ريزش تونل خط 2 قطار شهري مشهد

کد خبر: ۴۸۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ 08 March 2015
عقربه هاي ساعت 16 و 8 دقيقه بعدازظهر را نشان مي داد که تلفن مرکز پيام آتش نشاني به صدا درآمد و فردي هراسان از ريزش سقف تونل قطار شهري در چهارراه گاز مشهد خبر داد.
لحظاتي بعد خودروهاي آتش نشاني آژير کشان عازم محل شدند که احتمال مي رفت بين 10 تا 15تن از کارگران زير آوار مانده باشند.

به گزارش خراسان، نيروهاي کلانتري طبرسي جنوبي نيز با توجه به اهميت و حساسيت ماجرا تقاضاي نيروهاي کمکي کردند که دقايقي بعد تعداد زيادي از موتورسواران يگان ويژه با تجهيزات کامل محل وقوع حادثه را زير نظر گرفتند و کارگران قطار شهري نيز به کمک همکاران خود شتافتند.

به گفته حسيني مدير روابط عمومي شرکت قطار شهري مشهد ريزش بتن هاي داخل تونل موجب سقوط داربست ها شده بود. آمار اوليه حاکي از آن بود که تعدادي از کارگران در محل ريزش بتن ها حضور داشتند که با انجام عمليات امداد و نجات 8 تن از کارگران که در قسمت سطح حضور داشتند و با ريختن بتن ها و داربست هاي فلزي مجروح شده بودند به بيرون از تونل منتقل و تحويل نيروهاي اورژانس شدند.

 اما نگراني ها درباره کارگراني که احتمال مي رفت هنوز زير آوار باشند شدت مي گرفت که ماموران آتش نشاني با رعايت موارد ايمني به جستجو ادامه دادند و جسد يکي از کارگران را پيدا کردند اما تلاش ها براي يافتن کارگر ديگري که احتمال مي رفت در زير آوار مانده باشد بي نتيجه ماند تا اين که حدود ساعت 8 و 40 دقيقه و بابررسي آمار دقيق کارگراني که مشغول کار بودند مشخص شد که کارگر ديگري زير آوار نمانده است.

در حالي که پيشتر ايرنا به نقل از مدير روابط عمومي قطار شهري تعداد کشته شدگان را 2نفر اعلام کرده بود اما مدير حوزه 2 آتش نشاني مشهد به خبرنگار ما گفت: اين حادثه يک کشته و 11 مصدوم برجا گذاشت.

مجيد شادي افزود: مصدومان بلافاصله به مراکز درماني اعزام و تحت درمان قرارگرفتند. وي ا فزود: علت اصلي ريزش بتن هاي سقف تونل در دست بررسي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی