بازدید 2972

عمليات پليسي در«دزدبازار»

کد خبر: ۴۸۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴ 04 March 2015
اين بار طرح ارتقاي امنيت اجتماعي پليس مشهد، در منطقه "روز بازار" مشهد که به "دزدبازار" معروف شده است، به اجرا درآمد که 15سارق و مالخر حرفه اي اموال مسروقه در اين عمليات دستگير شدند.

به گزارش خراسان، به دنبال نارضايتي شهروندان از وقوع خلافکاري هاي متعدد در منطقه معروف به "دزدبازار" ماموران تجسس کلانتري خواجه ربيع مشهد، در يک عمليات هماهنگ و ضربتي به پاکسازي اين منطقه پرداختند و موفق شدند 15تن از سارقان و مالخران اموال مسروقه را دستگير کنند. در اين عمليات همچنين 5 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسيکلت به همراه مقاديري اموال مسروقه از متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامي مشهد در اين باره گفت: در پي درخواستهاي شهروندان براي کنترل و نظارت بيشتر در " روز بازار" پليس از گذشته طرح هاي ويژه اي را در اين منطقه اجرا کرده است.

سرهنگ حجت نيکمرام افزود: هم اکنون نيز يک واحد گشتي پليس براي پيشگيري از وقوع جرايم در بولوار رسالت مستقر شده است. وي همچنين از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را باتلفن 110 به پليس گزارش کنند.

شايان ذکر است: چندي قبل روزنامه خراسان در گزارشي با عنوان "فروش اموال مسروقه در روز روشن" نسبت به خلافکاري هاي برخي مجرمان در اين منطقه هشدار داده بود. همچنين در بسياري از پرونده هاي سرقت، دزدان حرفه اي اعتراف مي کردند که گوشي هاي مسروقه را در محله معروف به "دزد بازار" به فروش رسانده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست