بازدید 6346

سخنرانی نتانياهو در کنگره

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنگره گفت که ایران بر چهار پایتخت بغداد، صنعا، بیروت و دمشق سیطره یافته است.
کد خبر: ۴۸۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶ 03 March 2015
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنگره گفت که ایران بر چهار پایتخت بغداد، صنعا، بیروت و دمشق سیطره یافته است.

 به گزارش تسنیم، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنگره گفت که سخنرانی من در کنگره با اهداف سیاسی نیست.

وی در ادامه سخنانش گفت: مهم نیست که کدام طرف قرار داریم چون شما در کنار اسرائیل ایستاده‌اید و روابط آمریکا و اسرائیل همواره فراتر از سیاست‌ها بوده است.

نخست وزیر اسرائیل اضافه کرد: ما از تمام کارهایی که اوباما برای اسرائیل انجام داده تشکر می‌کنم و  اوباما هنگام حملات حماس و تهدید سفارت اسرائیل در قاهره از ما حمایت کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: از حمایت کنگره از سپر دفاع موشکی گنبد آهنین قدردانی می‌کنیم.

نتانیاهو مدعی شد که رهبر ایران به زبان انگلیسی توئیت می‌کند که طی آن اعلام کرده که اسرائیل باید نابود شود.

وی در ادامه سخنرانی‌اش گفت: ایران نه تنها برای اسرائیل بلکه برای تمام جهان تهدید است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: ایران بر چهار پایتخت بغداد، بیروت، صنعاء و دمشق سیطره یافته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود در کنگره گفت: ایران سرگرم فریفتن ملت‌ها است و ما باید همه در کنار هم بایستیم تا مانع از حرکت ایران به سوی کشور گشایی و سیطره و تروریسم شویم.

وی افزود: ایران و داعش در حال رقابت برای دریافت تاج اسلام جهادی هستند و بدترین موضوعی که با آن مواجه هستیم خطر ترکیب تروریسم و سلاح هسته‌ای است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: توافق هسته‌ای پیشنهاد شده به ایران امتیازهایی را به تهران خواهد داد این در حالی است که رژیم ایران همچنان افراطی بوده و همچنان شعار "مرگ بر آمریکا" می‌دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: رژیم کنونی در ایران همواره دشمن آمریکا خواهد بود.

وی افزود: زمانی که موضوع به ایران و داعش می‌رسد، دشمن دشمن شما همچنان دشمن شما است.

نتانیاهو گفت: شکست دادن داعش اما اجازه دادن به ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای به معنای برنده شدن در نبرد اما شکست خوردن در جنگ است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته دوباره اعلام کرد که ایران همچنان در شفاف  سازی درباره برنامه هسته‌ای نظامی امتناع می‌کند و ایران نه یک بار بلکه دوبار تاسیسات هسته‌ای مخفیانه در نطنز و قم ایجاد کرده، تاسیساتی که حتی کسی از ایجاد آن خبر نداشت.

وی افزود: ایران نه تنها بازرسان را شکست داد بلکه بازی بسیار خوبی برای مخفی کاری و فریب آنها انجام داد. ایران نیز همانند کره شمالی بازرسان بین المللی را شکست داد و این اقدام را در سال‌های 2005، 2006 و 2010 انجام داده بود. ایران همانند کره شمالی قفل‌ها را شکست و دوربین‌ها را خاموش کرد و الان نیز هشدار می‌دهیم که طی 5 سال کره شمالی زرادخانه‌ای با 100 بمب اتمی خواهد داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: صحیح است که محدودیت‌های به خصوصی بر برنامه هسته‌ای ایران اعمال خواهد شد و پایبندی ایران به محدودیت‌ها توسط بازرسان انرژی اتمی نیز بررسی خواهد شد اما یک مشکل وجود دارد. شما خواهید دید که بازرسان نقض تعهدات را مشاهده خواهند کرد اما آنها قادر به جلوگیری در متوقف کردن این نقض‌ها نیستند و در صورتی که ایران بر روی سانتریفیوژهای پیشرفته، سانتریفیوژهای سریعتر و سریعتر کار کند و متوقف نشود، زمان گریز هسته‌ای کوتاه تر و بسیار کوتاه تر خواهد شد و چون برنامه هسته‌ای ایران به صورت گسترده‌ای دست نخورده باقی خواهد ماند زمان گریز هسته‌ای بسیار کوتاه خواهد شد که بر اساس برآورد آمریکا یک سال خوادهد بود اما بر اساس برآورد اسرائیل کوتاهتر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی