بازدید 2312
حضور اسماعیل‌پور، محمدی، محمدیان و قاسمی در جمع بهترین‌ها

رده‌بندی برترین آزادکاران جهان اعلام شد

کد خبر: ۴۸۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱ 03 March 2015
سایت فدراسیون جهانی کشتی رده‌بندی برترین آزادکاران کشتی جهان را اعلام کرد که کشتی‌گیران ایرانی حضور پررنگی در رده‌بندی اوزان مختلف دارند.

به گزارش تسنیم، سایت اتحادیه جهانی کشتی رده‌بندی برترین آزاد کاران کشتی جهان را اعلام کرد که در آن تیم‌های ملی ایران، قهرمان کشتی آزاد جام تختی با کسب 7 مدال در 8 وزن و آمریکا، دارنده 4 مدال طلا دررقابت‌های کشتی آزاد هاوانا، 11 چهره جدید به رنکینگ جهانی برتر آزاد‌کاران کشتی دنیا اضافه کرده‌اند.

در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی روی پله چهارم قرار دارد. در این وزن، یونس سرمستی دیگر کشتی‌گیر ایرانی که در رقابت‌های جام تختی مدال طلا گرفت، رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داده است.

در دسته 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور، رده سوم جهان را در اختیار دارد و این در حالی است که 2 کشتی‌گیر ایرانی دیگر، ایمان صادقی، دارنده مدال طلای جایزه بزرگ پاریس و بهنام احسان‌پور، دارنده مدال طلای رقابت‌های جام تختی به ترتیب در رده‌های یازدهم و هجدهم قرار دارند.
در وزن 65 کیلوگرم، سید احمد محمدی پایین‌تر از سوسلان رحمانوف روس در رده دوم قرار دارد. 14 پله پایین‌تر یعنی در رده شانزدهم هم یک کشتی‌گیر دیگر ایرانی، یعنی سعید احمدی دارنده مدال طلای رقابت‌های جام تختی جای گرفته است.

در میان برترین آزادکاران کشتی دنیا در دسته 70 کیلوگرم ایران هیچ نماینده‌ای در جمع 10 نفر برتر ندارد و حسن یزدانی که روی پله یازدهم قرار گرفته است، رده بالاترین نماینده ایران محسوب می‌شود. مصطفی‌حسین‌خانی (رده سیزدهم) وسعید داداش‌پور (رده شانزدهم) دیگر کشتی‌گیران ایرانی هستند که در رده‌بندی 20 نفر برتر دسته 70 کیلوگرم قرار گرفته‌‌اند.

در دسته 74 کیلوگرم اما وضعیت برای نمایندگان ایران بدتر است و رده‌ بالاترین نماینده کشتی ایران، پیمان یاراحمدی است که رتبه دوازدهم را در اختیار دارد. اسدالله اکبری هم در رده‌بندی این دسته پانزدهم است.

در رده بندی آزاد کاران دسته 86 کیلوگرم دنیا وضعیت برای کشتی‌ ایران بهتر می‌شود چرا که محمد حسین محمدیان در رده سوم و میثم مصطفی جوکار در رده چهارم قرار دارند. علیرضا کریمی، دارنده مدال طلای جایزه بزرگ پاریس نیز در این وزن سیزدهم است.

کشتی آزاد ایران در رده‌بندی دسته 97 کیلوگرم تنها یک نماینده دارد که رضا یزدانی است. یزدانی رتبه چهارم رده‌بندی جهانی این وزن را به خود اختصاص داده است.

در آخرین وزن یعنی دسته 125 کیلوگرم نیز ایران در میان 3 نفر برتر نماینده دارد. کمیل قاسمی دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی در پله دوم جای گرفته و پرویز هادی، دارنده مدال طلای جام تختی نیز رده دهم را در اختیار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی