بازدید 70338

تجمع سکوت معلمان مقابل ادارات آموزش و پرورش

کد خبر: ۴۷۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰ 01 March 2015
صبح امروز گروه‌هایی از معلمان در نقاط مختلف کشور در اعتراض به تغییر نکردن دستمزدشان در سال آینده طبق لایحه بودجه‌، تجمعاتی را برگزار کردند.

منابع خبری ایلنا تا این لحظه از برگزاری این تجمعات اعتراضی در استان‌های خراسان رضوی، لرستان، هرمزگان کردستان، خوزستان، فارس، قزوین خبر داده‌اند. همچنین تجمع اعتراضی معلمان در تهران که پیش از این قرار بود بعد از ظهر امروز در مقابل ساختمان مجلس برگزار شود، از ساعاتی پیش از موعد مقرر در حال شکل‌گیری است و منابع خبری ایلنا در اعت 11 و 30 دقیقه از تجمع 600 نفری معلمان تهران در مقابل مجلس خبر می‌دهند.

معلمان معترض در تهران به ایلنا گفته‌اند که دلیل اعتراض آنان تبعیض‌های صورت گرفته در سیستم آموزش کشور و اجرانشدن بندهایی از قانون خدمات کشوری مرتبط با کارکنان دولت است.

 یکی از معلمان که در مقابل اداره آموزش و پرورش قزوین حضور داشت، دربارهٔ دلایل این تجمع به ایلنا گفت: تبعیض‌های صورت گرفته در سیستم آموزشی کشور بین فرهنگیان و همچنین اجرا نشدن قانون خدمات کشوری که منجر به تبعیض‌های گسترده بین فرهنگیان و کارکنان دولت شده است از دلایل اصلی این تجمع سراسری است.

معلمان در تجمع امروز پلاکاردهایی را به همراه دارند که روی آنها نوشته شده «ما از فرق می نالیم، نه از فقر» ،«معلم فرهنگ ساز جامعه را دریابید.»

گفتنی است معلمان حاضر در تجمعات اعتراضی ضمن تاکید بر اجرای کامل نظام و حقوق هماهنگ کارکنان دولت، خواستار اجرای فوری و بی‌قید و شرط بند ۵ مادهٔ ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند که به دولت اجازه می‌دهد برای مشاغل هم سطح کاردانی حداکثر ۷۰۰ امتیاز برای کار‌شناسی ۱۵۰۰ و برای کار‌شناسی ارشد به بالا ۲۰۰۰ امتیاز برای افزایش فوق العاده شغل در نظر بگیرد. تجمع کنندگان همچنین به میزان بودجهٔ در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش در سال ۹۴ نیز معترضند.

کنشگران صنفی جامعه فرهنگیان معتقدند بودجهٔ اختصاص یافته برای وزارت آموزش پرورش در سال آینده در شرایطی که این وزارتخانه با ۵ هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است، نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای بدنهٔ این وزارتخانه یعنی کادر آموزشی باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۳۳
انتشار یافته: ۷۱
در مهاباد هم تجمع جلوی اداره اموزش و پرورش بود.
تابناک تنها سایت خبری که این اعتراص به حق معلمان را که مجوز هم گرفته بودند منعکس نمود واقعا ممنون
همکاران عزیز بهتراست از فقر بنالیم چون که تمامی کارکنان دولت از نظر نوع کار ، درجه تخصص ، مقدار زمان صرف شده در ماه و حساسیت کار با یکدیگر فرق دارند .
حقوقای پزشکی ک بالا رفت معلما هم ک با این اوضاع ...بله!
دلم به حال قشر مهندس میسوزه که هیچکس به فکر ما و حقوقهای پائینمون نیس...
تبریک به معلمان این مرز و بوم بخاطر بیداریشان و اعتراضشان به ظلم و تبعیض . تعداد زیادی ازمعلمان شهرستان شاهرود از ساعت 9 تا 12 در حرکتی یکپارچه با حضور با شکوه خود مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستان مراتب اعتراض خود را به سمع و نظر مردم و مسئولین شهرستان اعلام نمودند .
درد ما فقر ماست اين است شعار ما جمعي از معلمان لرستان.
اقا من یه معلمم تو شهرستان
دریافتی ماهانه من با ده سال سابقه و مدرک ارشد، کمتر از یک میلیونه، کمترین مقدار پول مورد نیاز برا خونه دار شدن تو شهر ما چیزی حدود صد میلیونه، حالا خودتون قضاوت کنید من اگه هیچ خرجی نداشته باشم بعد چند سال میتونم خونه دار شم، حالا خرج خونه و ماشین و بچه و .... رو هم بزارید روش
یکی بگه من چجوری زندگی کنم،
والا ما حاضریم تابستون که چه عرض کنم، شبا هم کار کنیم، اما خودمون و بچه هامون در رفاه باشیم، بخدا راضیم
پاسخ ها
معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
جانا سخن از دل معلمان در بدر و بیچاره می گویی احسنت
در کشورهای توسعه یافته معلمان بیشترین حقوق را میگیرند ولی اینجا معلم سر کلاس فکر بدهی و قسط و وام و هزار جور گرفتاری مالی است .
همه تو این مملکت اعتراض خودشان را به سیستم پرداخت دستمزد به گوش مقامات می رسانند الا کارمندان مظلوم جهاد کشاورزی که از حداقل حقوق و دستمزد در مقایسه با سایز کارمندان برخوردار هستند
خوب حق دارند. حکم حقوقی یک معلم رو با 15 سال سابقه خودم دیدم. با مدرک فوق لیسانس یک میلیون و دویست بود. در حالی که من تازه به عنوان نگهبان اداره برق استخدام شدم با مدرک دیپلم یک میلیون و پانصد میگیرم . از چهار روز هم دو روز سر کار هستم دو روز تعطیلم. از معلمها بیشتر تعطیلی دارم. من نمیگم که حقوق من زیاد هست. ولی واقعا ناعادلانه هست.
به نظر من حقوق نیروهای آموزشی آنها را در شش ماه سال افزایش و در شش ماه بعد کاهش دهید تا عدالت رعایت شود چون نیروهای ستادی آنها و سایر کارکنان دولت سالی 30 روز مرخصی دارند ولی نیروهای آموزشی یعنی معلمان سالی 180 روز مرخصی دارند آنهم با حقوق به اضافه امتیازها و مزایای کامل همپایه هایشان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
منظور از مزایای کامل چیه که ما خبر نداریم؟
180 روز مرخصی؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
من معلم حاضرم حقوقم را با عدالت پرداخت کنند و 180 روز مرخصی را از من سلب کنند چون کار فکری بسیار سخت تر از کار یدی می باشد
بخدا ظلمه که یه رسمی لیسانس نفت توی اولین حقوق 2.5 میلیون بگیره ولی حقوق یه معلم با 30 سال سابقه به 2 میلیون نرسه... نه اینکه مهندسه حقش نباشه ها... اونم حقشه اونقد بگیره ولی معلما هم باید حقوق مناسب بگیرن نه اینکه وقتی بازنشسته شدن برن پراید بخرن و مسافرکشی کنن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خدایی دوس دارم بدونم کی منفی داده...

حقیقت من خودم حقوق اولم از حقوق پدرم بیشتر بود و واقعا اون لحظه خجالت کشیدم که پدرم با همچین حقوقی مارو به اینجا رسونده و سه تحصیل کرده تحویل جامعه داده... واقعا شریفترین قشر معلمان هستند و البته مظلومترین هم هستند که لازمه به حقوقشون رسیدگی بشه
باسلام این یعنی نوشدارو بعداز مرک سهراب وقتی ۱۰ سال تمام معلمین سکوت نمودند وهیچ فردی جرات حرف زدن پیدا نکردوافزایش حقوق معلمان محترم از روی حساب نبود وسال به سال وضعیت انها بدتر شد واکثر انها منزوی شده امورش وپرورش فنا شدمعلم اعتبار وشخصیت خود رااز دست داددیگر اعتراض وافزایش اجرای نظام هماهنگ بی معناست
اجرای بند5قانون مدیریت خدمات کشور باعث افزایش 80هزار تومان حقوق می باشد .آیا این مبلغ جوابگوی تبعیض فراوان خواهدشد .پس خواهشا این ومطرح نکنید.
خوش بحال معلمها كه براحتي ميتونن اعتراض كنند
9 اسفند در یاسوج خیابان تختی دانش آموزان سه معلم را جلوی هنرستان چمران با زنجیر مورد ضرب و شتم قرار دادند البته از کادر آموزشی هنرستان جمران نبوده اند. لطفا گزارش تهیه کنید.
از تابناک درخواستم اینه که نظر بنده رو بزارید چرا که متن این خبر از متن خبر کتک زدن یک دانش آموز هم کوتاه تر بود. 1 پایین اومدن شدید منزلت معلم: نمونش خبر کتک زدن دانش اموز توسط معلم رو میزارید ولی به قتل رسیدن معلم در بروجرد توسط دانش اموز رو سانسور خبری میکنید. تمام کسانی که این نظرات رو بر ضد معلمان مینویسند خودشون همین سواد نوشتن رو از معلمان یاد گرفتن. امام علی می فرماید کسی که یک کلمه به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است. 2. تعطیلی زیاد معلمان: میدونید یک کارمند ادارات دیگه وقتی میره خونه دیگه هیچ کاری با شغلش نداره ولی معلم وقتی میره خونه تازه کارهاش شروع میشه باید برگه تصحیح کنه سوال طرح کنه مطالعه کنه نمره بده جسمش تو خونه باشه فکرش سر کلاس درس. در ضمن بچه های امروزی خیلی زمینه انحرافشون فراهم هست و شیطون تر شدن. و صد البته زرنگ تر و این کار معلم رو سر کلاس درس بسیار مشکل تر کرده. شما در نظر بگیرید یک روز یکی از همسایه هاتون بگه بچه من رو تا ظهر نگه دارید. یک بچه شیطون. چقدر مشکل هست. اگر سی تا بچه رو نگه دارید چطور؟ اگه جز نگه داشتن آموزش هم بدید چطور. من خودم در تعطیلات کارگری هم کردم. به خدا قسم برای من کارگری ساده تر از معلمی هست. بنابراین اگه سه ماه تعطیبند و کارمندان دیگر یک ماه تعطیلیند بدونین خیلی مشغله روحی سخت تر هست. خواهشم اینه که با دید باز نظرتون رو بزارید. در بروجرد فقط یک معلم به دست دانش اموز کشته نشد. و در بوشهر فقط یک معلم به دست ولی دانش اموز سیلی نخورد. بلکه این وقایع نشان از تنزل شان معلم داره. و به قول معروف شهر که شلوغ شد قورباغه هفت تیر کش شد. اگه سیستم اموزش و پرورش به شدت افت کرده دلیلش سیاست های غلط اموزشی هست. دلیلش اینه که دانش اموز از معلمی که حق نداره کوچکترین تعرضی بکنه و بگه بالای چشمت ابرو هست. و از معلمی که عصر بره مسافرکشی و از معلمی که لباسش از دانش اموزش بدتر هست. حساب نمیبره و به حرفش گوش نمیده. فقط برید یک نگاه به دستمزد معلما تو کشورهای پیشرفته بندازید. متوجه منظور من میشوید.
خدا صبر دهد.
متاسفانه دولتها هیچ وقت به اموزش وپرورش بها ندادند البته وزیران هم موضوع را بغرنجتر می کند ....
اامیدوارم که گوش شنوایی برای شنیدن خواسته های بر حق معلمان وجود داشته باشد و فقط در زمان انتخابات با وعده ندهند
متاسفانه دستهائی در کار است که نمی گذارند معلمین فارغ از مشکلات معیشتی زندگی کنند و نیروی خود را صرف تعلیم و تربیت فرزندان مملکت کنند و ما مطمئنیم که این حرکت هم با سرکوب مواجه می شود
حق دارند
معلمي مثل من هم قابل مقايسه با كارمندان محترم و حتي يك درجه كمتراز ايشان!‏ قرار نيست كه بالاترين حقوق و مزايا متعلق به معلمان باشد و دركلاس با خيال آسوده تدريس و فرهنك سازي كنن، خارج از كلاس هم مطالعه،آماده كردن تدريس،طرح سوال و تصحيح ورقه و تحقيق و فعاليت دانش آموز،شركت در دوره هاي بازآموزي و ضمن خدمت،به روز كردن اطلاعات و.. باشه. معلم در ايران بايد دركلاس به فكر قسط و قرض و وام و.. باشه ، خارج از كلاس هم بفكر شغل دومي مثل مسافركشي،دلالي،شاكردي شاكردان سالهاي قبل خودش و.. باشه،معلم كجا و حقوق و مزاياي بالا كجا..؟‏!‏
سلام . یک معلم بعد از 20 سال سابقه مبلغی در حدود یک میلیون و هفتصد هزار تومان می گیره که از یک کارمند بانک با یکسال سابقه 300 هزار تومان کمتر می گیره . واقعا کجای این قانون عدالت است ؟ میگن : سه ماه تابستون تعطیل هستند . عید هم 15 روز . اما باور کنید سر و کله زدن با 40 دانش آموز واقعا سخته . مردم تحمل 2 تا از بچه های خودشون که از خون خودشون هستند رو ندارند اما معلم 40 تا بچه دیگران با تفاوت های عجیب و غریب رو باید آموزش بده . از قدیم خوب گفتند که : درونش ، خودمون رو سوزونده ، بیرونش دیگران را .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
براي من يك سوال خواهشمندم جواب دهيد شرط اصلي شغل معلمي اين است كه بتواند در كلاس تدريس كند واز پس بچه ها بربيايد هرچند شيطان و حرف گوش نكن پس چرا مي گويند شما از پس بچه هاي خودتان برنميآييد چه رسه به 40تا دانش آموز نمي تواني استعفا بده
وضع حیثیتی معلمان در جامعه آسیب جدی دیده.آخه دانش آموز خود من با دو سال سابقه در نیروی انتظامی که درس هم نمی خوند و دیپلم کاردانش داشت داره از من که 22 سال سابقه دارم بیشتر می گیره!!!
علاوه بر بند 5 سایر بندها و ماده ها هم اجرا نمیشود.بند 7 ماده 68 بند 10 ماده 68 و .....
موضوع قانون مدیریت خدمات کشوری پیشکش
تضییع حقوق آنقدر در آموزش و پرورش عادی شده که حتی با گذشت 6 ماه از سال تحصیلی اضافه کاری فرهنگیان پرداخت نشده است.
متاسم برای تابناک که براحتی این تضییع حقوق را نادیده میگیرد و درد قشر مظلوم و ساکت فرهنگی فراموش کرده است.
شاید فراموشتان شده که الفبا را از معلم آموختید.
امروز صبح دهم اسفند از ساعت 9 تا 11ونیم حدود 400 تا 500 نفر از فرهنگیان ایلام هم روبروی اداره آ.پ شهرستان تجمع اعتراضی برپا کردند.
لطفا پوشش بدید
http://ilamebidar.ir/news/13015
کسی در ایران به فکر معلمان نیست ولی وقتی یک اتفاق زشت و غیر اخلاقی در جامعه رخ میدهد مقصر اول و آخر آن آموزش و پرورش و معلمان می شوند
در غیاب صدا و سیما و رسانه های مسئول و متعهد حداقل در زمینه ی خبررسانی فقط باید گفت :
درود به شرف تابناک
که تا همین حد هم این خبر را انعکاس داد .شرافت و رسالت خبررسانی را حفظ کردید .
اختلاف فاحش دریافتی باید رفع گردد
همکاران محترم تابناک هم خودش مانند بقیه رسانه ها ضد معلمان است خواهش میکنم دراین سایت درد دل نکنید.
معلم جامعه ما مظلوم واقع شده است. وزیر ما که خودش از جنس معلمی است در مقابل اشک های فرزندان معلمان سکوت می کند و از حقوق آنها دفاع نمی کند من معلم لیاقت ندارم چون به من ظلم می شود و سکوت می کنم همه آنهایی که امروز اعتصاب کردند قهرمان واقعی هستند دست آنها را می بوسیم لطفا ادامه دهید من جرات ندارم
معلمان بعد از ساعت تدریس تازه باید برن توی آژآنس کار کنن
بندرعباس حدود 2000 نفر جلو اداره کل تجمع کردند.وضعیت معیشتی فرهنگیان وخیمه.
باسلام خدمت تمامی مسئولین کشوری وآموزشی بی شک پایه واساس هر مملکتی آموزش نسل جوان وپویایی آن مملکت است ومعلم تنها تعلیم دهنده والگو ورهبر این نسل است پس بی شک منزلت معلم ازهر نظر باید حفظ شود درغیر این صو.رت جامعه ای بی هویت وبی سواد وغیر متعهد خواهیم داشت که این جز نابودی نسل های آینده والبته گذشته گان وحال نتیجه ای ندارد پس معلمان ونسل جوان وجامعه را حفظ کنید بی شک معلم جایگاه ویژه ای در اسلام وقر آن دارد زشت است برای فرهنگ ما که دانش آموزان به معلمان با تمسخر بگویند حقوقتان کم است بروید تحصن کنید ! !!؟
معلمین شهربابکی در مقابل آموزش و پرورش شهرستان تحصن کردند
به نظر من بايد باتوجه به سختي كار و زمان انجام كار به هر شغلي حقوق بدهند . يك شغل راحت نام ببريد كه استرس نداشته باشه و راحت باشه پرستاري كارگري كارمندي معلمي پس منطق كجا به درد مي خورد.چرا معلمان در اين 10سال اخير هميشه ناراضيند
من و همسرم هر دو دارای مدرک تحصیلی لیسانس و دبیر دبیرستان هستیم، جالب است که یکی از دوستان خانوادگی ما که دارای مدرک لیسانس و کارمند شهرداری است دارای حکم حقوقی معادل مجموع حقوق من و همسرم است.حالا اینکه آنها چه مزایا و پاداشهای دیگری اضافه بر حقوقشان دارند، بماند!
در قزوین هم معلمان امروز 10 اسفند در محل اداره کل اموزش و پرورش تجمع کردند
پس ما پاسداران چکارکنیم؟
معلمان درسال ۶ماه کار می کنند همین حقوق هم بس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
دوست نا شناس یا خودت را به کوچه علی چپ میزنی ویا دانش آموزنداری .
27 سال معلم هستم. فوق لیسانس دارم . هدفم خدا ، دانش آموزانم و فرهنگ و آتیه ی کشورم است . والا آقایان به خوبی می دانند الان حقوق یک میلیون و نیم ، نه درست است و نه انصاف . این درحالیست که حضرات هنوز اضافه کاری شش ماه گذشته ی بنده و امثالهم را نپرداخته اند . اگر درد یکی بود و همگانی ، زندگی قابل تحمل می شد !
...
چرا الکی مطالبات فرهنگیان به سمت ضریب های بی مفهوم سوق می دهید . مشکل ما تبعیضه اینکه برای تمام ارگانها بودجه هست ولی به آپ که می رسه بودجه تموم میشه و مملکت مشکل داره.
ضمن احترام به فرهنگیان محترم این مسئله رو در نظر بگیرین که سه ماه تابستون و 15 روز عید رو به اضافه آخر هفته ها و ایام برفی در منزل کنار خانواده تشریف دارین و ما کارمندهای سایر ارگانها در ایام مذکور دور از خانواده و سر کار هستیم. تعطیلات نوروز برای شما از 27 اسفند شروع میشه الی 15 فروردین. من نوعی از 29 اسفند تا 4 فروردین. تازه دو روزش هم کشیک هستم. اینها رو هم لطفا در نظر بگیرین
پاسخ ها
مغان
| United States |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آرش عزیز آیا می دانی که این تعطیلی مختص ایران نبوده و در سرتاسر جهان صورت می پذیرد علاوه بر این در کشورهای اروپایی ، حتی سفرهای خارجی و استراحت هایی با هزینه های دولتی اجباری اجباری می باشد. این بدان علت است که شغل معلمی مستقیما با اعصاب و ذهن آنان سر و کار دارد. آیا می دانی که تدریس هیات علمی دانشگاه ها فقط دوازده ساعت است. آیا می دانی که ما هم می خواهیم شبانه روز کار بکنیم تا شرمنده اهل و عیال نباشیم. آیا می دانی که .........
با درود
امروز تعداد300 الی 400نفر فرهنگی در محوطه اداره کل آموزش وپرورش استان مرکزی نسبت به مسایل صنفی خود معترض بودند. اهم خواسته معترضین فقر حقوقی و فرق نسبت به سایر دستگاهها همچنین نسبت به انعکاس بد مسائل آموزش وپرورش در صدا وسیما. آقای فولادوند مدیر کل با حضور در جمع معترضین ضمن اعلام بحق بودن اعتراض فرهنگیان در خصوص پایین بودن حقوق این قشر گفت اعتراضات را به مراجع بالاتر منتقل خواهد نمود.
دقت کردین تو خبر نوشته شده اعتراض بخاطر پایین بودن دستمزد بوده ،در حالی که درد ما کم کردن شأن معلم اگه قرار باشه منزلت از دست رفته رو به ما برگردونن حتما یه قسمتش افزایش دستمزدخواهد بود
امشب اخبار میدونید چی میگه؟ مطالبات فرهنگیان پرداخت شد.خبری هم از اعتراضات نشون نمیدن.حالا حقیقت اینه که 2 ماه رو دادن اونم فقط و فقط بخاطر اینکه اعتراضای امروز رو کاهش بدن.
باسلام متاسفانه وزیر هم به فکر معلما نیست
من با 24سال سابقه رسمی پایه اول ابتدایی و با داشتن 40دانش اموز از خانواده های مختلف یک میلیون و دویست هزار تومان. حقوقم هست که از این پول خود اداره نهصد هزار تومان قسط های مختلف کم می کنه و من با سیصد هزار تومان و با داشتن سه فرزند دختر و مادر زمینگیر و شوهر بیکار و مستا جر بودن .شما بگویید من چگونه زندگی کنم.
معلمان،آبروداران اين مرزوبوم،ديگه صورتي ندارند که باسيلي سرخ کنند ،ديگه جاني وتواني ندارند که بعداز بازنشستگي دنبال کار ديگه اي باشند ،فرزندانشان هم بايدهميشه افسوس نداشته ها رابخورند،گناهشان چيست؟هيچ،جزاينکه پدر ومادرشان شغل انبيا را دارند.
حکم پرسنلی بنده با نوزده سال سابقه وفوق لیسانس ۱۵۷۰ است!!!
بماند اینکه دریافتی چقدرکمتر!!!!!
این تبعیض رو کدوم گوش شنوایی خواهد شنید!!!
ظاهرا در آلمان حقوق معلم خیلی بیشتر از سایر قشرها می باشد. چند سال قبل نمایدنگان پزشکان آلمان پیش آنگلا مرکل رفته و از کم بودن حقوقشان گلایه نمودند. تا آنجا که ممکن بود مرکل برای رفع قش پزشکی تصمیم گیری کرده بود. اما در جواب یک پزشک که گفته بود معلما از ما بیشتر می گیرند گفته بود. این چه اداعایی است، یعنی شما می خواهید از کسی که به شما تعلیم نموده و با یاری آنها پزشک شده اید ، می خواهید بیشتر بگیرید. هرگز این کار را نخواهم کرد. البته با سخن مرکل سایر نمایدگان پزشکی قانع شدند
من یک معلمم با24سال تدریس دررشته ریاضی .حقوق 1300هزارتومانه 450 کرایه خونه میدم دوبچه هم داره 950 میمونه .خودم به گفته دکتر به علت اینکه زیادجلوتخته سرپابودم دیسک کمرشدیددارم .حالاشماخودتون پول آب وبرق وگازوتلفن ازاین مبلغ کم کنبد میمونه مثلا 750که اگه برسی روزماه تقسیم کنیم هرروز من باید25هزارخرج کنم حالا اگه مخارج دکتری حساب نکردم دوستان شماقضاوت کنیدباروزی25 هزارتومان سه وعده غذایی چی به زن وبچه ام بدم .پوشاک ولباس روباچی تهیه کنم به خداشرم آوره دانش آموزمن توبانک رفاه پاداش پایان سالش 10میلیون تومانه ارزاق وهزینه دکتری کامل بهش میدن چرا چراچراناعدالتی
در آلمان مهندسین وپزشکان به حقوق بالاتر معلمان اعتراض کردند . جالب است پاسخ صدراعظم مرکل :چطور توقع دارید حقوق کسانی که شما را تربیت کردند از شما بالاتر نباشد
من بدبخت دریابید فوق لیسانس با خانمی معلول ودانش اموزان معلول وحقوق ماهی یه میلیون
پزشکای طرحی متخصص الان حدود 6 ماهه که برا دولت دارن مریض 3000 تومنی میبینن و دریغ از دریافت مزد اینم از وضع پزشک متخصصی که چندین سال از عمرش رو پای کتاب و تحصیل سپری کرده!!!!
جالب است بدانید بودجه آموزش وپرورش ایران با سوئد برابر است .از طرف دیگر تعداد دانش آموزان ایران از کل جمعیت سوئد بیشتر است
وقتی میگویند شغل معلمی شغل انبیاست پس باندازه ارزش انبیاء به معلمان حقوق بدهند حال خود حساب بکنند که شغل انبیاء چقدر می ارزد. حرف دیگه ای ندارم.
پزشکای طرحی متخصص الان حدود 6 ماهه که برا دولت دارن مریض 3000 تومنی میبینن و دریغ از دریافت مزد اینم از وضع پزشک متخصصی که چندین سال از عمرش رو پای کتاب و تحصیل سپری کرده!!!! خدا از ضایع کنندگان حق مردم نگذره
برخی از هموطنان عنوان میکنند که معلمان 3ماه بیکارند.دولت 9ماه کاری سخت معلمان را مانند،دیگرسازمان ها،شرکت نفت... حقوق .رداخت کند.شهریوری هم که نادیده گرفته می شود.آفرین
در استان خراسان شمالی هم فرهنگیان از ساعت 9 تا12 مقابل اداره کل تجمع کردند.
نا امیدی خیلی بده...اونم موقعی که خودت رو به عنوان یک معلم سر کلاس درس میبینی...
در پاسخ به دوستاني كه معتقدند معلم شش ماه كار ميكند ، فقط محض روشن شدن اجحاف در حق آموزش و پرورش، بريد حقوق نيروهاي اداري آموزش و پرورش را كه از نظر ساعت كاري همتراز با ساير ارگانها كار ميكنند بررسي كنيد. اگه از يك دوم ادارات ديگه بيشتر دريافت ميكردند حق با شماست.
بعدشم بجز معلمي هيچ شغلي در ايران وجود ندارد كه از نظر قانوني هشت ماه از سال اجازه استفاده كردن از مرخصي را نداشته باشه.
طبق قانون فقط تير و مرداد جز مرخصي معلمان به حساب مياد و خرداد و شهريور جز موظفي معلمين به حساب مياد ولي چون حجم كار تو خرداد و شهريور كمتره همه فرضشون بر اينه كه اين دو ماه هم جز مرخصي و دوره ي بيكاري معلم هاست. و اين در حاليه كه تمام مشاغل به صورت فصلي و مقطعي دچار افزايش و كاهش حجم كار مي شوند و اين مساله براي معلمان فقط دوماه در سال اتفاق مي افتد و مابقي سال با فشار بسيار زياد مجبور به انجام فعاليتهاي شغلي هستند.
تمام اين موارد را بدون درنظر گرفتن شان و جايگاه خاص و تاثيرگذار معلم در اتفاقات فرهنگي و اجتماعي جامعه گفتم و واگذار كردم به وجدان خواننده ي اين مطالب.
\اگر اموزش و پرورش را تعطیل کنند همه قدر ان را میفهمند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار