بازدید 4313
۲

مرگ مشكوك مادر و پسر 19 ماهه

کد خبر: ۴۷۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 01 March 2015
مادر و پسر 19 ماهه‌اش به شكل مرموزي در خانه‌شان جان باختند.

به گزارش جوان، صبح ديروز مرد جواني با مأموران كلانتري تهرانپارس تماس گرفت و اعلام كرد همسر و پسر 19 ماهه‌اش در خانه‌شان به طرز مرموزي فوت شده‌اند.

پس از اين مأموران پليس در محل حادثه كه آپارتماني مسكوني بود حاضر و با جسد اين مادر و فرزند داخل پذيرايي روبه‌رو شدند. لحظاتي بعد قاضي مدير‌روستا به همراه كارآگاهان تشخيص هويت پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداخت.

شوهر زن جوان گفت: شب گذشته دير وقت به خانه آمدم. همسرم به همراه دختر هفت ساله‌ام و پسر 19 ماهه‌ام خواب بودند به همين خاطر همسرم را بيدار نكردم و خودم بعد از اينكه شام خوردم، خوابيدم. صبح وقتي از خواب بيدار شدم احساس سردرد داشتم ابتدا همسرم را صدا زدم اما او جواب نداد و متوجه شدم او و پسر 19 ماهه‌ام نفس نمي‌كشند. اما دخترم از خواب بيدار شد. شوكه شده بودم و بلافاصله با پليس و اورژانس تماس گرفتم. عوامل اورژانس پس از معاينه همسر و پسرم اعلام كردند كه هر دو آنها فوت شده‌اند.

مأموران پليس در ادامه به بررسي خانه پرداختند و با شكاف‌هايي داخل پذيرايي روبه‌رو شدند كه احتمال مي‌رفت گاز موتورخانه از لاي اين درزها به داخل خانه نفوذ كرده و موجب مسموميت اعضاي خانواده و مرگ مادر و پسر شده است. پس از اين جسد مادر و فرزند به دستور قاضي مديرروستا براي انجام آزمايشات لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

تحقيقات درباره اين حادثه مرگبار از سوي كارآگاهان پليس آگاهي ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
خبر بسیار ناقص بیان شده نیاز به اطلاعات بیشتری داریم
الهی. دلم سوخت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل