بازدید 4656
۳

قدرت نمايي شرور مست در وسط خيابان

کد خبر: ۴۷۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ 28 February 2015
با اقدام به موقع ماموران يگان فوريت‌هاي 110 شهرستان همدان يک نفر از اراذل و اوباش مست منطقه جاده مزدقينه اين شهر دستگير و روانه مراجع قضايي شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ مرادي فرمانده انتظامي شهرستان همدان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشريح جزييات اين خبر گفت: روز پنج شنبه در پي خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر عربده کشي و قدرت نمايي يکي از اراذل و اوباش سبب رعب و وحشت شهروندان حاضر در اين منطقه شده بود که ماموران يگان فوريت‌هاي 110 شهرستان همدان رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: پس از حضور ماموران در محل، طي يک اقدام ضربتي با استفاده از شگردهاي خاص پليسي اين شرور که در حال عربده کشي و استفاده از الفاظ و حرکات نامتعارف بود دستگير شد.

سرهنگ مرادي با اشاره به اينکه اين متهم به کلانتري 14 تحويل داده شد تا اقدامات قانوني در خصوص وي به عمل آيد، خاطرنشان کرد: اين اقدام به موقع ماموران و بازداشت اين اوباش در کمتر از يک ساعت تشکر و قدرداني شهروندان را در پي داشت. لازم به توضيح است، متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني روانه مراجع قضايي شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چه فايده كه قوه قضائيه چندروز بعدازادش ميكندتاجنايت ديگري رقم بزند
اعدام
اعدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی