بازدید 309640
خشونت پنهان در کلاس های درس؛ بخش دوم

آیا شنیده‌اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند؟!

ممکن است برخی اولیا چنین اشکالی را وارد ندانسته و بر اطلاع یافتن از تمامی جزئیات کلاس درس از دریچه دید فرزندانشان، اصرار داشته باشند ولی باید بپذیریم همانگونه که گاه دانش آموزان برخی جزئیات رقم خورده در مدرسه مانند نمره های نامطلوبی که در امتحانات می‌گیرند را برای دور ماندن از سرزنش و تنبیه از اولیا مخفی می‌کنند، ممکن است تحقیرها و تنبیه های بدنی ای که در متنشان حضور دارند را به اولیا خود اطلاع ندهند.
کد خبر: ۴۷۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 27 February 2015
پیشتر در گزارشی به یک بعد از خشونت پنهان در کلاس های درس پرداختیم که بیشتر از نوع تمسخر دانش آموزان است و حتی گاه در قالب فیلم های خنده دار(!) منتشر شده و دست به دست می‌شوند و البته کمتر کسی به اثرات آنها زندگی دانش آموزانی که در متن فیلم حضور دارند، می‌اندیشد. این بار می‌خواهیم به خشونت پنهان دیگری بپردازیم که بیشتر درباره‌اش شنیده‌ایم.

به گزارش «تابناک»، هرچه ریشخند کردن دانش آموزان توسط اولیای مدارس و حتی توسط برخی دانش آموزان سلطه جو، کمتر دیده شده، مورد کنکاش و علت یابی قرار گرفته و به راهکاری منسجم برای زدودن این خشونت پنهان در مدارس منجر شده، نوع دیگری از خشونت پنهان هم در مدارس به چشم می‌خورد که به رغم دیده شدن نشانه‌های آشکار آن در طولانی مدت، متاسفانه هنوز رواج دارد و معلوم نیست چه زمانی از چهره مدارس کشورمان زدوده خواهد شد.

صحبت از تحقیرها، توهین ها و تنبیه های بدنی‌‌ای است که کمتر کسی منکر وجودشان در مدارس می‌شود و پنهان خواندشان، به معنای رقم خوردنشان در لفافه نیست، بلکه به غیر قانونی بودنشان و رخ دادنشان به رغم این ممنوعیت اشاره دارد. همان ویژگی زشت خیلی هایمان که تا چشم ناظران قانون را دور می‌بینیم، از شکستن هیچ قانونی ابا نکرده و از این بابت هیچ دلهره و نگرانی ای به خود راه نمی‌دهیم.

کافی است از این منظر به ماجرا نگاه کنیم که هیچ فردی به خود این اجازه را نمی‌دهد که در حضور اولیای دانش آموز، با لحن بد او را مخاطب قرار دهد، چه برسد که قرار باشد دانش آموز را تنبیه بدنی کرده و به شدید ترین وجه ممکن، وی را مورد ضرب و شتم قرار دهد تا دریابیم چرا این خشونت ها و تنبیه های بدنی را باید پنهانی خواند؛ تحقیرها، توهین ها و تنبیه های بدنی دانش آموزان به دور از چشم اغلب ناظران، در کلاس های درس که برای علم آموزی و پرورش تدارک دیده شده و زمان زیادی از زندگی دانش آموزان در آنجا سپری می‌شود.

به عبارت بهتر، جایی که انتظار داریم در آن، عالی ترین آموزش ها و پرورش ها رخ دهد، گاه متاسفانه بستر رقم خوردن خشونت هایی می‌شود که اثرات آنها را در زندگی دانش آموزان تا سالها بعد می‌توان دید. خشونت های پنهانی که گاه اینقدر وقوعشان را باور نمی‌کنیم که مدت ها تداوم می‌یابند، در ذهن دانش آموزان جا افتاده و پذیرفته می‌شوند و اولیای ایشان ممکن است از وقوعش مطلع نشده یا باورش نکنند.

تعداد بازدید : 25153
دانلود

اینجاست که انتشاری فیلمی از این دست ممکن است برایمان شوک آور شده و با این پرسش مواجهمان کند که مگر ممکن است معلمی با لگد به صورت دانش آموزی بکوبد و تنبیهی تا این اندازه خشونت آمیز در مدارس دخ دهد؟ پاسخی که می‌بایست «نه؛ هرگز!» باشد اما امثال این فیلم نشان می‌دهند که گاه «با هزاران تاسف، بله!» است!

با این تفاسیر به نظر راحت تر متوجه می‌شویم که چگونه تنبیه بدنی در مدارس، به رغم ممنوعیت های اعمال این تنبیه، به دور از چشم اولیا دانش آموزان و متولیان آموزش و پرورش، رشد و بالندگی خود را به صورت پنهانی در برخی مدارس و کلاس های درس ادامه داده است. به این دلیل که شرایط بروز و تداومش را فراهم آورده‌ایم؛ هم اولیای دانش آموزان که گاه اینقدر از فرزندانشان  دور هستند که نمی‌توانند چنین حقایق تلخی را از زبان آنها شنیده و باور کنند و هم متولیان آموزش و پرورش در کشور که راهکار موثری برای مقابله با این خشونت ها تدارک ندیده‌اند.
 
البته ممکن است برخی اولیا چنین اشکالی را وارد ندانسته و بر اطلاع یافتن از تمامی جزئیاتی که در کلاس درس رخ می‌دهد، از دریچه دید فرزندانشان، اصرار داشته باشند ولی باید بپذیریم همانگونه که گاه دانش آموزان برخی جزئیات رقم خورده در مدرسه مانند نمره های نامطلوبی که در امتحانات می‌گیرند را برای دور ماندن از سرزنش و تنبیه از اولیا مخفی می‌کنند، ممکن است ریشخند شدن ها، تحقیرها، توهین ها و حتی تنبیه های بدنی ای که در متنشان حضور دارند را به اولیا خود اطلاع نداده و به ظلمی که در حقشان روا داشته می‌شود، تن دهند.

این اشکال زمانی تشدید می‌شود که می‌بینیم در پروسه آموزشی دانش آموزان، هیچ توجهی به آگاه سازی ایشان از حقوقشان نشده و پشتوانه حمایتی خاصی برایشان در مقابله با تنبیه هایی از این دست تدارک دیده نشده است که در غیر اینصورت، لازم نبود دوربین به سر کلاس برده و برای به تصویر کشیدن تنبیه های بسیار خشن معلمشان، ریسک بزرگی را به جان بخرند؛ ریسکی که می‌تواند به تنبیه های شدید برایشان منجر شود.

بدین ترتیب می‌توان دریافت که اگر خشونت در مدارس به رغم ممنوعیت های قانونی و تاکیدات قانون گذار، برچیده نشده و به صورت پنهانی به حیات خود ادامه داده، ریشه‌اش را باید در کوتاهی های اولیای دانش آموزان و صد البته، بی توجهی مسئولان و متولیان آموزش و پرورش یافت که اگر نبود بی توجهی های ایشان، به محض بروز خطایی از یک معلم (معلمی که متاسفانه موجبات بدنامی همکاران شریف خود را فراهم می‌آورد)،  به آن رسیدگی شده و راه تکرارش برای همیشه مسدود می‌شد.

کافی است به سرنوشت نامعلوم فیلم هایی که خشونت های شدید در کلاس درس را به تصویر کشیده ‌اند، دقیق شویم تا دریابیم که نه تنها برای پیگیری از بروز این خشونت ها کاری صورت نداده‌ایم،  بلکه در درمان دردی که بروز کرده هم کوتاهی کرده‌ایم وگرنه سخت نیست امثال معلمی که در فیلم به صورت دانش آموز لگد می‌زند را شناسایی کرد، تنبیهاتی برایش در نظر گرفته که مایه عبرت امثال وی شود و در نهایت از دانش آموزان این معلم دلجویی به عمل آورد تا هم کسی جرات آلوده کردن جایگاه معلمی و ضرب و شتم دل بندان مردم را در خود نیابد و هم دانش آموزان بدانند که اگر تنبیه بدنی شوند، اتفاقی طبیعی رخ نداده که برای جلوگیری از تکرارش، حامیان زیادی دارند؛ از پدر و مادرشان گرفته تا اولیای مدرسه و مسئولان وزرات آموزش و پرورش!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۹۲
انتشار یافته: ۱۷۱۳
قطعا ریشه همه مسایل به اقتصاد برمیگرده فرضا معلمی که زیر بار قرض و اجاره خونه و غیره مونده باشه سر کلاس میتونه از این قبیل کارها هم انجام بده گرچه که این کار توجیه پذیر نیست ولی باید ریشه ای به این مسایل نگاه کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه رررررررربطی داره آخه
یعنی معلمی که خونه از خودش داشته باشه و ماشین زیر پاش باشه و درآمدش هم مازاد بر خرجش باشه، با پر قو شاگرداشو تنبیه میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ملت درک نکردن معلم با این درآمد کم با این اوضاع با این همه مشغله چطور 30 تا دانش آموز کوچیک و بزرگ رو باید کنترل کنه.(در این دوره خانواده ها تحمل یک فرزند هم ندارند و دلشون میخواد فرزندشون توی خونه نباشه و جایی برای نگه داری اون رو تقاضا دارن تا چند ساعتی رو اونجا بگذرونه در واقع خوشخال هستن که فرزندشون توی خونه نیست)خود معلم هزاران مشکل داره و در آخر شما بهتر از هرکسی میدونید بچه های این زمونه چطوری هستن با خودمون که 20 سال قبل مقایسه کنیم مفهمیم چه عجوبه هایی هستن.واقعا از نظر فرهنگی و انسانی بسیاری افتصاح اند.
شما بهتره در مورد خشونت دانش آموزان در قبال معلم هم مطلب بذارید.همین امسال چند حمله خودم شاهد بودم.متاسفانه دیدیم که چند ماه قبل معلم بیچاره سر کلاس به قتل رسید.بهتره اینقدر روشنفکر بازی از خودتون در نیارید.عمق غاجعه در وضعیت اقتصادی و اجتماعی نهفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار این معلم را تایید نمی کنم به هر دلیل نباید تنبیه بدنی در کار باشه ولی مگر موبایل در مدارس ممنوع نیست ؟
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دیگه خوب چیزی گیر آوردیم که همه چیو توی اقتصادی ببینیم.
اگه بگیم فرهنگ سازی نشده باز میگیم مشکل اقتصادی باعث شده!!
بابا یعنی فقرا و آدمهای کم بضاعت بی فرهنگ ترینند؟؟
یقین بدونید خداوند برای پاسخ به این بهانه های دنیایی اسناد محکمی نشونمون میده که کسانی که یه کمبود داشتند ولی گناه و اشتباه نکردند. البته خدا عالم هست و خودش میدونه میزان جزای هر کاری در دنیا و آخرت چیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
امیری پسر به مکتب داد از استاد خواست مر او را تربیتی می کن بعد از مدتی استاد پیغام فرستاد این ادب نیاموزد مرا نیز دیوانه کرد .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو با با حرف مفت میزنی . اینهمه آدم گرفتار اگر قرار باشه هر کس بابت گرفتاریش این کارها رو بکنه که باید همه همدیگرو بکشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما .... من هم مشکلاتی دارم میخوای با مشت و لگد بزنمت؟ اونوقت میای اینجا افاضات کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این چه توجیهیه ؟؟؟؟!!!!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سلام من و دوستانم بارها قربانی خشونت معلمامون شدیم1-اول ابتدایی معلمون با کمربند مارو میزد2-دوم ابتدایی پامو رو اجاق بخاری میزاشتن3-سوم ابتدایی با شیلنگ میزدن4-توچهارم ابتدایی گوش یکی از بچه ها کنده شد5-تو راهنمایی دبیر ورزشمون چای داغ رو ریخت رو من تا میتونست منو زد به جرم اینکه با برادر زنش دعوام شده بود6-تو دبیرستان دبیر ریاضی با آجر بچه هارو میزد7-بماند که تا دانشگاه توهین وتحقیر در کلام آموزگاران و اساتید بود
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من یک مرد پنجاه ساله هستم. چندی پیش سر هیچ مسئله مهمی در محل کارم، برادر بزرگترم آنچنان با مشت و لگد به جان من افتاد که که یکی از انگشتان دستش شکسته شد. او صاحب دو کارخانه و چند خانه و ماشین است. مردم اعصابشان بسیار ضعیف شده و آستانه تحملشان پائین آمده.منکر مسائل اقتصادی نیستم. اما میتواند مسائل دیکری نیز تاثیر بگذارد. همین برادرم که حق پدری به گردن من دارد به تازگی زنش فلج شده و هیچ درمانی ندارد.
a
| Germany |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ها ها ، قراره ... معلم ها اعتصاب کنند تابناکی های عقده ای این جو رو راه انداختند که معلم ها را بکوبند هر کی خنگ و درس نخون دوره ما بود الان شدن خبرنگار، دیگه انتظار بیشتر از این هم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خشونت پنهان در کلاس های درس؛ بخش دوم
آیا شنیده‌اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند؟!
-----فیلمی تکان دهنده در سایت تابناک مورخه 93/12/8 از برخورد نامعلم کلاس با دانش اموزان
----ایا وقت ان نرسیده که در استخدام معلم دقت بیشتری اعمال کنیم و از جمله شرایط برای استخدام در این شغل مهم که با سلامت کودکان ما ارتباط دارد سلامت روانی شخص داوطلب بررسی شود
----در خاتمه برخورد و انفصال خدمت با این روان پریش نامعلم را خواستارم|||
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوب کرد زد...دلم خنک شد...حقوق که نمیدن...پس ما هم دهن بچه هاتونو سرویس میکنیم...یا حق مارو مثل قبلنا درست و حسابی بهمون بدین...والسلام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر واقعاً این جناب معلم به خاطر مشکل اقتصادی اعصاب نداره و بچه مردم را به باد کتک می‌گیرد، منطقاً باید هر روز با راننده تاکسی، قصاب، و بقال محل هم دعوا کند.

حقیقت این هست که در ایران بسیاری از افراد بدون توجه به توانایی‌ها و شخصیتشان برای شغل‌های حساس انتخاب می‌شوند. اگر یک فرد توانایی خویشتنداری در مقابل مشکلات روزمره را ندارد و رفتار (معمولاً بی‌ادبانه) دانش‌‌آموزان را نمی‌تواند تحمل کند، او اصلاً نباید معلم شود. در همه جای دنیا، حتی کشورهای پیشرفته، این مشکلات اقتصادی و فرهنگی دانش‌آموزان برای معلمان وجود دارد، ولی این مشکلات مجوز تخلیه روانی از طریق ضرب و شتم فیزیکی یا تحقیر روانی نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
غلط کرده این معلم که به خاطر مسائل اقتصادی این کار ار میکنه....
این معلما هم خودشون رو زدن به اون راه. بشینن یه کم حساب کنن تا متوجه شن که کل کاری که تو یه سال انجام میدن اندازه ی یک سوم کارمند عادیه که از 8 صبح تا 4 بعد ازظهر هر روز کار میکنه. اولا که 5شنبه و جمعه کامل تعطیلن. بقیه روزا هم که تا 12:30 کار میکنن. از وسط خرداد تا اول مهر (ینی حدودا 3.5 ماه) تعطیلن. عیدا هم که کار نمیکنن. همه ی تعطیلای رسمی مثل میلاد و شهادت و .. هم تعطیلن. بینالتعطیلا را هم نمیرن سر کار.
روی هم رفته اندازه 3 ماه یه کارمند که تا 4.5 سر کار میره، کار میکنن.
حقوقشونم که نسبت به ساعت کاری در روزشون خیلی هم زیاده.
تازه همه تعطیلیها که دارن با حقوقه.
تازه امکاناتی نظیر بن ها و امکانات اسکان برای مسافرت ها و ... را هم باید در نظر گرفت که بقیه ندارن
فقط بلد بگن حقوقشون کمه.
اصلنم خوب درس نمیدن. من خودم یه مدرسه غیر انتفایی مطرح در سطح شهر میرفتم. معلماش به جرات میتونم بگم که بدتر از مدرسه عادی بودن. فقط ادعا داشتن
.....
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
100% به مسائل اقتصادی هم مرتبط میشه . . .
در تمام دنیا همزمان با افت شاخصهای اقتصادی و افزایش تورم ، آمار اختلالات روانی ، خشونت و ازدواج و طلاق هم تغییر میکنن .
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من اینو میشناسم از نوسندگان تابناک ورزشی
ای ....
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سجاد و بقیه که ربطش میدید به مسائل اقتصادی و غیره.....هیچ مسئله ای دلیل و برهان قاطعی و توجیهی برای این رفتار خطرناک نیست...خشم خود رو فرو خورید و با عطوفت با مردم رفتار کنید این پیام خداست....حالا اگر این مردم بچه های کم سن و سال مدرسه ای باشند دیگه بدتر و مسئولیت سنگین تر...و اگر ضارب از قشر معلمین باشه دیگه بدتر....اشکال اصلی در اینه که در ابتدای استخدام معلمین علاوه بر سنجشهای علمی ( مثلا" ) سنجشهای روانی و کنترل رفتاری صورت نمیگیره ....و این موضوع که آیا این آقا و خانم مربی خوبی هم خواهد بود...برنامه های افزایش جمعیت بدون در نظر گرفتن این جزییات در گستره روانشناسی و جامعه شناسی این اشکالات روز افزون هم خواهد داشت ....پس شاهد تکرارش باشید....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حالا این بنده خدا یه چیزی گفت. چرا میزنید؟ کتک خوردن که چیز بدی نیست.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همتون چسبیدین به مسائل حاشیه ای. چیزی که اینجا خیلی اسفناکه، اینه که یک دانش آموز با خودش مخفیانه گوشی برده تو کلاس و فیلمبرداری هم کرده.
مطمئنا چنین بچه ای که بدون ترس فیلمبرداری کرده، اهل بلوتوث کردن فیلمهای غیراخلاقی برای همکلاسیها و همچنین فیلمبرداری مخفیانه از نوامیس مردم هم هست.
اگر من جای مدیر اون مدرسه بودم، در اولین فرصت این دانش آموز را پیدا کرده و تحویل دستگاه های ذیربط میدادم تا چنان دماری از روزگارش در بیارن تا دیگه مرتکب چنین خطاهایی در بزرگسالی نشه.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:18 تو که میگی دلم خنک شد.....من متاسفم که در کشوری زندگی میکنم که امثال تو اسم معلم روی خودشون گذاشتن!!!! شما ها آدم های خطرناک و عقده ای هستین.
اوستا
| Uzbekistan |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
با اين فرض كه اظهارات شما صحيح باشد اما دليلي نيست كه تاوانش فرزندان معصوم بدهند
بايد با اين فرد در ويدئو كه اسمش معلم برخورد جد كرد
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون حضرات آموزش و پرورشی که از حقوقشون ناراضی هستن و کتک زدن بچه را اینطوری توجیح می کنن یک پیشنهادی براشون دارم !!! اگه خیلی از حقوقتون ناراضی هستین ما الان کلی دکترا و فوق لیسانس های بیکار رشته های مختلف را داریم که حاضرن با نصف حقوق شما کار کنن!!! اگه خیلی ناراحتین استعفا بدهین!!!!!!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چوب معلم گله.
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 14:37 !!!!

توجیح چیه نوشتی .....؟؟؟ توجیه ... از ریشه وجه ....یعنی موجه نشان دادن...دیگه ننویسی توجیح وگرنه میفرستمت سر کلاس این معلمه....
منتظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر فقط یکبار یک معلم نما رو به خاطر این دست فجایع و جرح دانش آموزان به زندان بیاندازند و ازشون دیه بگیرند دیگه کسی از این کارها نمی کنه.
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک چه گرد و خاکی ظهر جمعه ای راه انداختی !!!


برو پایین ببین چه بزن بزنیه.....حالا خوبه مجازیه و فقط کامنت درج میشه اگر روبروی هم بودند میشد صد تا فیلم گرفت مثل همین فیلمی که گذاشتی....یعنی میشد چند صد سوژه که میکنه به عبارت چندین مطلب و باز صدها کامنت .....هی من میگم تو بخش اجتماعی بیا درس کنترل خشم و رفتار بذار گوش نمیدی چسبیدی به این که کی کشت کی زد که مرد .....






وا مصیبتا
یک معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بنده به عنوان معلم اطمینان دارم که از هر هزار معلم به زحمت بتونی یکی رو پیدا کنی که متوسل به تنبیه بدنی بشه!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار این معلم (با فرض صحت فیلم) به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، ولی موضوعی که وجود دارد اینست که چرا؟ و چگونه این معضل بوجود آمده مشکل را شناسایی نمود و آنرا حل کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک تو که خودت میدونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین پارسال بچه ها ترقه انداختن تو خانه یک معلم بچه اش کوچکش کور شد!
تابناک خدا لعنت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این چیزا تو رابطه ی استاد-شاگردی خیلی عادیه
چرا الکی بزرگش می کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فقط میخندم به این ریشه ای نگاه کردنت بابا تو دیگه خیلی ریشه ای نگاه کردی
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
وا مه صفاااااااااااااااااااااااااااااااااا
ناشناس
| Iraq |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نه برادر من . بنده دانش اموزي داشتم كه با بچه هاي ديگر اعما ل خلاف عفت انجام ميداد تمام مراحل قانوني مثل اخطار جلب والدين تعهد گرفتن واخراج 3روزه در نهايت انجام شد
جهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به a-یعنی خاک بر ... این به اون چه مربوط
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بهتر آموزش و پرورش فکری به حال بعضی معلم های روانی خودش بکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برادر ، بنده اصلا نظر شما رو قبول ندارم ، آدم باید یه مسئولیتی رو اگر قبول کرد باید به نحو احسن انجامش بدهد
سیدجمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
متوسط مدرک فرهنگیان فوق لیسانسه با فوق لیسانس و یک و چهارصدحقوق سی تا بچه ی شما رو که یک ساعت تحمل یک بچه خودتونو ندارید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر بخاطر مشکل مالی این طور رفتار میکنه با دانش آموزا باور کنید خدا همیشه محتاچ نگهش میداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بعضیا چقد بی سوادن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
انسان فقیر دین ندارددید..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خیلی حرف بی ربطی بود
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ایا شنیده اید دانش اموزی با جاقو معلم را سر کلاس بکشد؟


ایا شنیده اید که دانش اموزی شیشه خونه معلم را بشکندو یا با تیزی به صورت معلم خط بیاندازد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
از معلمها نفرت دارم اینا اکثرشون حتا تو خانواده خودشو ادم موفق نیستن خودخواه و پر ادعا هستن حتا تو باز نشستگی هم درست نمیشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چقذر بده که هر گندی را اسمشو میذارن استاد بعدم بهش حق میدن عقده هاشو سر بچه های مردم که الان توان پاسخگویی ندارن خالی کنه آره بعد از این بچه شد نابغه .
مانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
هموطن عزیز زوال انسانیت چه ربطی به مشکلات اقتصادی داره؟؟؟؟؟!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
جمع کنید این مسخره بازیا رو. حقوقی که یه معلم میگیره ....هفته ای 4 روز میرن سر کار اونم از ساعت 8 صبح تا یک ظهر !!!!
کارمند کم در امد
| Netherlands |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ای کاش مسئولین مربوطه این فیلم را ببینند و فکر اساسی برای این مشکل بنمایند مگر مملکت قانون دارد که اینها هر کار میخواهند انجام میدهند
وکیل دادگستری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با سلام و تشکر از زحمات سایت تابناک برای اصلاح برخی از عادت و فرهنگ غلط .
علی هذا ابنجانب آمادگی کامل جهت قبول وکالت مجانی این دانش آموز و سایر دانش آموزان که توسط این افراد ( نام مقدس معلم نمی توان بر آنان نهاد ) که دارای مشکل روحی هستند قبول نموده و انشالله به اشد کیفر مقرر توسط دستگاه قضا محکوم تا منبعد شاهد اینگونه اعمال غیر قابل نباشیم.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
این چه توجیهی است؟ این جانی سادیستی باید برود خود را به سیم خاردار دار بزند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
چرا حرف مفت می زنی آخه
یک معلم
| Netherlands |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
علی بی انصاف 09:27 - 1393/12/09 امیدوارم خیر نبینی
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
200 روز در سال کار نمیکنن ولی حقوق مساوی با ما دارن :-)
كسائيان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اصلاً هم به اقتصاد ربطي نداره
اسي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
در هر صورت غلط ميکنه رو بچه هاي مردم ک تو ين زمانه تمام دارايي والدين هستن دست بلند کنه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 13:30 غلط تو کردی و تمام اجدادت با این بچه تربیت کردنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
معلم هايي كه نصف كاركنان ديگر دولت كار مي كنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
کسیکه این گزارش را تهیه نموده حق معلمش را ادا کرده....
احمدیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اگر مملکت قانون داشت یک کارمند سه میلیون و کارمند دیگه 800 هزار تومان نمیگرفت برادر
کمپین مبارزه با افزایش حقوق معلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
نکنه انتظار دارید مردمم پشتتون باشن
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
30 سال پيش كه من كلاس اول بودم و اون موقع مشكلات اقتصادي نبود يه خانوم معلم داشتيم كه بار ها من كلاس اول ابتدايي را شديدا تنبيه ميكرد كه باعث شد از مدرسه فرار كنم . الان سي ساله بهش لعنت ميفرستم مطمعنا با اين نفرينهاي من اگه ماهي 100 ميليون هم بگيره اب خوش از گلوش پايين نخواهد رفت . معلما حقوقشون كم نيست چون مال بعضيا حرامه به خاطر همين دود هوا ميشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
بامطالعه نظرات در قسمت اول، متوجه میشویم که خروجی نظام آموزش و تربیت متاسفانه انسان سازی و معرفت سازی نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چه ربطی داره؟؟؟؟واقعا که عقلت کم
هرکی پول نداره باید بچه های مردم اینطوری بزن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چرا میزنی؟
ناظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
متاسفانه همه تنبیه معلمو میبینن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
نظر ناشناس
11:49 - 1393/12/08
واقعا جالب گفته..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای بی صفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
من هم معلم هستم وهرگز تنبیه نمیکنم
علیرضاپوررضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
من خودم یه دانش اموز هستم و شاهد رفتار بد معلمان و به خصوص معاون مدرسه (( )) در دبیرستان مدرسه ی علوم پزشکی که در خیابان چمران واقع است بوده ام و از این بابت احراز گله مندی و شکایت از این وضعیت می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
چه ربطی داره.بیخود کرده
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
این ناشناسی که میگه دلم خنک شد تف به انسانیتت .حیوون از تو بالاتره.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
هرکی گرفتاره بزنه بچه مردم رو داغون کنه؟اینم از اون حرفا بود
چقدر این سیاست کثیفه .وای این قدر بهمون گفتند و باورمون نشد.
حالا که موقع اعتراضای معلما شده این خبر ها رو می گذاری.چقدر دلمون رو به این دولت خوش کرده بوذیم.
اینا فقط برای تو تابناک.
سیاست کثیفت اجازه نمیده پخش کنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کلا نصف یک کارمند و یک/سوم یک کارگر م سر کار نمی ریدچی می خواهید؟ مگه خونتون از بقیه رنگین تره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یک سرباز 2 سال رایگان کار می کنه یک کارگر با 600 هزار تومان 10 ساعت کار می کنه پس با این حساب باید بیان وسط خیابان با شمشیر بیفتن به جونه مردم
ایرانی ضدهیتلر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس12:39با براند المان..کار تدریس در اموزشگاه و دانشگاه کیلویی و متری نیست چه خواسته روزی و ساعتی...مگر پزشک عملش چقدر طول میکشه...تا افکار متحجر اینگونه داریم..اموزش و پرورش باغازچراندن یکیه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 12:39 اونایی که ساعت کاری مشخص کردن میدونستن کار معلم اونقدر سخت هست که هفته ای 24 ساعت کافیه و باید بدونید یه معلم نصف کارهاش توی خونه انجام میده، فقط اون 24 ساعت که نیست.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ایرانی ضد هیتلر شماها خودتون یک پا هیتلرین !!!!آب نمی بینین وگرنه شناگر های قابلی هستین!!!کسی که اینطور وحشیانه عقده های خودش را سر بچه مردم خالی میکنه را چطوری توجیح میکنی؟!!!!!!
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
.

...اول میگفتن سیاست پدر مادر نداره حالا میگن کثیفه....تابناک این سیاست رو بفرست حمام سر جدت بگو خوب کیسه بکشه....این چه وضعیه....اگر خوب خودشو بشوره همه چی حل میشه جون خودش.....
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:34 شما ها یک دقیقه هم توی خونتون فقط برای مدرسه نمی ذارین!!!! شرم کنین !!! یک عمر معلم های قدیمی با شرافت و قناعت زندگی میکردن ولی این ادا و اطفارای شماها را نداشتن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم ها یک چهارم ما کارگرا کار نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون معلم پدر سوخته رو باید بیارن وسط حیاط مدرسه بدن دست بچه ها همچین بزننش تا صدای....
امید
| - |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
در پاسخ دوستانی که به ساعت کاری معلمها اعتراض میکنندساعات مطالعه وتحقیق وبه روز شدن علمی اونها وهمین طور تصحیح اوراق امتحانی وطراحی سوال و..... رو حساب نمیکنند؟
مانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با 24 ساعت در هفته کار کردن و پنج ماه سال هم که تعطیلین به سلامتی همون حقوقی که میگیرین به سرتون زیاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
با سلام.عزیزانی که میگید معلم ها اینطور و اونطور ... برید راجع به آموزش و پرورش کشورهای دیگه تحقیق کنید بعد بیایید فحشای رکیک بدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ولی خدا وکیلی خوب توجیهی گیر آوردن این معلما واسه لت و پار کردن بچه های مردم. حقوقمون کمه. خوب کمه که کمه . برو یه کار دیگه پیدا کن. والله.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 23:52 - 1393/12/08 اون لقبی که به معلم دادی برازنده ی خودت هست
معلم11
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بردن موبایل سر کلاس وجاسوسی ممنوع وغیر قانونی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شبکه های ماهواره ای توی خبر یکشون دارن اعتراض معلمها رو نشون میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
دوستان گرامی قضیه این تنبیه به کنار، ولی شمایی که توان نگهداری بچه هاتونو تو خونه خوتون ندارید(چندتا کنار هم باشن که هیچی) ، بهتره بدونین کار مفید معلما تقریبا دو برابر بقیه کارمنداس اگر شعور فهم این قضیه و اهمیت کار معلمها رو ندارید بیخودی اظهار نظرهای بی فکر و منطق نکنید لطفا
من 28 سالمه و مال همین نسل! یادم نمیره زمانی که معلم پرورشی کلاس منو چسبوند سینه ی تخته سیاه با کف پاش بعد از یک سری کلمات که الان یادم نمیاد چنان سیلی ای به صورتم زد که هنوز یادم نرفته. حالا واسه ی چی؟ جونکه زمانی که وارد کلاس داشت عوض بلند شدن از جام داشتم با بغل دستیم حرف می زدم! این از معلم پرورشی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خودشم پرورشی بوده :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نمیدونی چه لذتی داره کتک زدن بچه های زبون نفهم.
اگر باهات اون رفتار رو نمیکرد الآن این نمیشدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
28 سال؟ مال این نسل؟ حداقل مال دو نسل قبلی
ناشناس
| China |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59
ممنون که به من گفتی زبون نفهم! از کجای نظرم این رو فهمیدی نمیدونم ولی ظاهرا شما همون معلم هستید!
ناشناس 12:00
منظورم اینه که 50-60 سالم نیست که فکر کنید رمونه اون موقع فرق میکرده. یه آدم 28 ساله 12-13 سال قبل سر کلاس درس می نشسته که چنین برخوردی رو جشیده و این به نطرم چندان به زمان دور مخصوصا دو نسل قبل بر نمی گرده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از اونجا که از فیلتر شکن استفاده میکنی فهمیدم .... !!
خخخخخ
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
...حضرات ناشناس ار ادبیات بخش پاسخ ها پیداست معلم پرورشی تون روتون خوب کار نکرده و بهتره دوباره برگردید مدرسه هاتون....زیر نظر معلم جان پرورشی باشید یه مدتی...خوش میگذره....
ناشناس
| China |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 14:12
سطح آی کیو در حد ستاره ی دریایی
هرکسی که بتونه فارسی حرف بزنه لزوما ایران نیست! الان قرن 21 ولی شما ظاهرا در دوران پارینه سنگی به سر میری! الان دیگه مطمئن شدم خود همون معلمی ار بس که بی سوادی
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59 متاسفم که تو سادیسم داری!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59 واقعا شما برای جامعه خطرناکین و متاسفم که چطوری آموزش و پرورش شما ها را استخدام میکنه!!!! چرا تست های روانی بدو استخدام از شما نمی گیرن؟!!!!
ناشناس
| China |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
انگل هایی مثل شما فقط هوا رو کثیف میکنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حداقل یادت نمیره که بزرگتر که اومد جایی باید بلند بشی به پاش
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
هر انکه جور اموزگار نبیند . به جفای روزگار گرفتار اید(سعدی)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
اونی که گفته نمیدونی چه لذتی داره کتک زدن بچه های زبون نفهم.
تحقيق شده. در غالب موارد معلمين مقصر هستند. معلمي كه به بچه ي متعصب فحش مادر ميده! قابل انتظار است كه دانش اموز با غيرت به او حمله كنه. معلمي كه سواد جواب دادن به سوال غير درسي دانش اموز را نداره ولي همون دانش آموز اهل مطالعه را تحقير ميكنه و ... افسوس. اينم از جامعه ي فرهنگي ما !
پاسخ ها
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من 29 سالمه و تا امروز فکر میکردم معلمهای بعد از نسل من دیگه .... ! متاسفم و برای بچه هامون نگران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
واقعا برای بچه هایی که تربیت کرده اید باید هم نگران باشید.
مهدی‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پدر که تو باشی باید برا بچه هات نگران باشی....
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برادرمن کجا تحقیق شده
نام محقق لطفاً...
مستند نمی تونی حرف بزنی خوب نزن مگه مریضی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
توی خونه به بچه ها حداکثر آزادی رو میدن و تربیت تعطیل، اونوقت معلم باید همه کاستی ها رو جبران کنه و عصبانی هم نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
جناب کتک خورده،
برای این اموزش و پرورش باید گریست --خواهان برخورد با این نا معلم و حتی اخراج ایشان از اموزش و پروش هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ولی خودمونیم. عجب ساتانچیکویی زد !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ایشون معلم ما بود این فیلم ماله استان ...مدرسه ی .... آقای...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک. من همون معلم توی فیلم هستم. با توجه به زاویه فیلمبرداری و ردیف دوم بودن فیلمبردار فهمیدم که فیلمبردار کیه. فردا میرم سر کلاس و دهن اون بچه رو سرویس میکنم !!!
خخخخخخ
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 12:03 اگه همین ساتانچیکو را بیرون مدرسه به معلم زدن نیاید بشینه مثل بچه ها گریه کنه !!!! اونوقت خیلی براش زشته!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 12:03 انشالله به بچه شما هم ساتانچیکو می زنن
وقتی سیستم آموزشی به لحاظ هم تامین معیشتی معلمان و هم انتخاب و گزینش درست آنها مشکل داشته باشه و در نهایت نظارت درستی در این زمینه وجود نداشته باشه آخر سر باید کلاس آموزشی تبدیل به کلاس رزم و کاراته بشه و در نهایت آخر باید گفت دانش آموزانی با انرِژی پویا تبدیل به دانش آموزی با بازده پایین و مشکلات روانی زیاد میشه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکلات مال همه است نه فقط برای بعضی از معلم های دیوانه و روانی که اینطوری برخورد می کنند.
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مهدی خان مشکلات مالی معلمان یعنی اصلا وجود نداره آموزش پرورش بدترین وزارت خانه در بین وزرات خانه هاست.
بزرگمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مهدی جان آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چقدر روی تربیت بچه ها نظارت هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حرف دهنتتو بفهم مهدی چندین مورده به معلمان عزیز توهین می کنی خجالت بکش بی ادب لا اقل اولین معلمت پدر و مادرت بوده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
یقینا آثار این عمل به نحوی در کارکرد و رفتار این دانش آموز در آینده بروز خواهد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 22:28،حق با شماست.ولی ما هم که مال دوره قبل و با ادب بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 00:43 ،آقایی که تو فیلمه روانی نیست؟
تابناک میدونم که تو هم مزدوری و الان که معلمان حقشون رو مطالبه میکنن از این دست مقالات راه انداختی تا فرافکنی کنی
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو بابا سرخوش
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
راست بگو ... چی زدی ؟؟!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دقیقا درست میفرمایید
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلمان حقشونو میخوان؟حالت خوبه؟
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک واقعا مزدور است
مرسی که گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم ها باید درمان روانی بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
باید برای درمان روانی معلم های کشورمون بودجه درنظر گرفته بشه . اگه نشه درآینده کشورمون به پرخاشگرترین کشور تبدیل خواهدشد و دودش تو چشم همه میره
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناککککککککککککککککککککک!!!

راست میگن؟ تو مزدوری ؟ زودباش موضعت رو مشخص کنا.....
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این حقوق از سرتون هم زیاده،امثال این معلم را باید زندانی کرد تا برای بقیه عبرت بشه!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اخه نادون حق معلم چه ربطی به این عمل دیوانه بار داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک تا احمدی نژاد رو کار بود چاپلوسی اون میکرد حالا چاپلوسی روحانی رو میکنه که حق و حقوق معلمارو ندن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مزدوریش از روز روشنتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس |13:43 - 1393/12/08 پدر و مادرت هم روان درمانی بشن بد نیست آدم ناحسابی چرا به همه ی معلم ها توهین می کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
شير را بچه همي ماند به او
تو به پيغمبر چه مي‌ماني، بگو
حیف اسم زیبای مهدی ! اصلا برازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
این همه حقوق و مزایا دارن.دیگه چی می خوان که عقده هاشونو سر بچه مردم خالی می کنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس 13:40 راست می گه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس02:02 چرا به والدین کسی توهین می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
حالت خوب نیس یا تو هم به اصطلاح معلمی!!!!
تابناک. سوال اینه که شما از چه چیزی دفاع میکنی و هدف قشنگت از این کارها چیه.؟
جواب شما اینه که یک و نیم میلیون فرهنگی دیگه به سایت شما سر نزنن و تبلیغ کنن که این اتفاق بیفته البته خیلی زیرکانه.
و در ضمن دیگه هم به شخص مورد نظر رای ندهند یکی مثل خود من که الان فهمیدم اشتباه کردم.
سعی کنید هدف درستی داشته باشید نه بد کردن ما پیش بقیه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چی می گی تو برادر من - از جوابت معلومه تو هم از همون معلم های ...... هستی
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فرهنگی !!! ما از شما ها چی داریم ؟؟ داروهای اعصابی که سالهاست میخوریم و دیگه از درمانمون نا امیدیم... خودکشی کنیم خودت میگی چقدر ضعیف بودن ! اما شماها ما را با رفتارتان از زندگی متنفر کردین ...
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای مهدی و ستم دیده.
من اگه نظر بالا رو نوشتم معتقدم همه لیاقت اون چیزی رو دارن که دارن. من نباید برم دنبال مسائل اعتراضی نسبت به تبعیض و معیشت و غیره... اگه جامعه که شماها باشید میفهمیدید و به بچه ها و آموزش دهندگان انها بها می دادید به جای ما شما می رفتید اعتراض می کردید....
در ضمن من المپیادی بودم دارای مدرک دکترا از دانشگاه تهران و مسلط به زبان خارجی اما من رو گذاشتن برای کلاس اول ک داستان بگم به عزیزان بعضا بسیار باهوش و ظالب علم شما. مثل من زیادن توی سازمان اما .....
شما باید به خودتون بگید چی میگی برادر من.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اوهههه ، آقای فرهنگی تحصیل کردست !! فقط میخواستی همینو بگی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نه بابا ؟
بچه ها ! آقای فرهنگی تخصیلات داره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پس بشینین از حق و حقوق دم نزنین که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای فرهنگی ..... خفه نشی با تحصیلاتت
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فرهنگی یعنی ...تو سرت
منننننن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اوه اوهههه هوهه
vs
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اقای فرهنگی چطور مسیجهایی که در مواقع خاص اا میاد همه خالص میشوید ولی اکنون رنگ عوض میکنید .اضافه حقوق برا چی ؟ برا اون تحریفات ؟ همینم زیاده نصفش .تابناک جان لطفا منتشر کن .تازه جالب اینجاست انگ مزدور هم میزنن به تابناک ااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
مهدی خوب گوش کن معلوم شد که معلم ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
حق با مهدیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
فرهنگی جان دلیل نمیشه بچه مردمو بزنی.
ضمن محکوم کردن هرگونه خشونت نسبت به هرکس به ویژه کودکان.از کسانی که به دنبال بهانه میگردن تا زحمات معلمان رازیرسوال ببرند وبه تخریب انها بپردازند خواهش میکنم خودشان یک ساعت بیایند ویک کلاس دبیرستان را اداره کنند کلاسهای که دانش اموزان با چاقو ؛قمه؛زنجیر؛اسپری فلفل و...حاضر میشوند.معلمانی که احساس امنیت نمی کنند وبا این حقوق بخورو نمیر باید تاوان مشکلات تربیتی خانواده ها وجامعه را هم بپردازند.
پاسخ ها
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به هرچی معلمه منفی بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکل اقتصادی داری؟ نمی تونی یا حوصله نداری با دانش آموزان سر و کله بزنی؟ خب برادر برو سراغ شغل دیگه. اصلا تو همون آموزش و پرورش برو کادر اداری. دلیل نمی شه مثل بروس لی بچه مردم را لت و پار کنی. هر چند که اگر نجابت همین بچه ها نبود نشونت می دانند یه من ماست چقدر کره داره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم در صورت دیدن تخلف باید دانش آموز رو از کلاس بیرون بندازه یا ناظم مدرسه رو خبر کنه . کسی حق برخورد فیزیکی نداره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر حقوق بخور و نمیری داری اینو هم بدون شغل معلمی یکی از آسون ترین شغل هاست.هروقت هم که حال ندارید درس نمیدید یا یه جوری راحت میپیچونید.شما با یه کارگر قابل قیاس نیستید چون اون واقعا سختی میکشه.درود به شرف هرچی کارگر زحمت کشه
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشکل اقتصادی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس 14:24 - 1393/12/08 معمولاً آدم ها وقتی فاقد چیزی هستند زیاد آن را به زبان می آورند.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
موضوع چه ربطی داره به کتک زدن دانش آموزها؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس حرفات نشون دهنده جهل و بی سوادیته.... مشکل مملکتم افرادی مثل شماست....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
چیزی که من تو این فیلم دیدم مظلومیت دانش آموز و وحشی گری معلمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس13:54 ،آخه این بچه که مظلوم بود سرشو انداخته بود پایین
تابناک این چه موجی هست راه انداختی؟ مدتیه ضد معلم می نویسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه اینا معلمند تابناک جان 20 ساعت ضد معلم بنویس!

متاسفم برات نشناس که به این موجودات عقده ای می گی معلم
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه اینا معلمند تابناک جان 20 ساعت ضد معلم بنویس!

متاسفم برات نشناس که به این موجودات عقده ای می گی معلم
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چون اینها معلم نیستن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همه رو برق ميگيره معلمو تابناك. مشكل از اينه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
معلم ها بهتر است رفتارهای زننده خود را اصلاح کنند. نه فرار به جلو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
مشکل از معلماس
این که چیزی نیست
ناظم داشتیم که توی هر انگشتش یه انگشتر عقیق! داشت. روز اول فکر کردیم رسما بچه مسلمونه اما بعد از یه مدت کاملا بدون هیچگونه رحم و مروتی بهمون حالی کرد که اینها فقط پنجه بوکس جهت حفظ نظم و امنیت صف صبحگاهی
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناظم ما هم وحشی بود
بنده این حرکت ها رو از نزدیک دیده ام!
شنیدن که به جای خود ...
پاسخ ها
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من خوردم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
تو بهترین حالت تو زنگ تفریح
راستی مگه بردن گوشی و موبایل به کلاس ممنوع نیست! چرا به این نپرداختی تابناک مزدور و نون به نرخ روز خور. ان شا... به زودی مردم جواب اختلاس ها و دست اندازی های شما و همقطارانتون به بیت المال را خواهند داد
پاسخ ها
ساناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این قانون ممنوعیت موبایل و گوشی هم به خاطر همینه دیگه که هر بلایی خواستن معلمای بد سر دانش آموز بیارن هیچ مدرکی برای ارائه نداشته باشه و کسی نتونه فیلمی بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مثلا فرهنگی چند تا فحش نوشتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
احتمالا اونقدر این مراسم تکرار شده که یکی بالاخره فیلم گرفته
ضمنا بین همه این موضوعات به موبایل گیر دادی؟
بینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این قانون ممنوعیت موبایل و گوشی هم به خاطر همینه دیگه که هر بلایی خواستن معلمای بد سر دانش آموز بیارن
جهان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دوربین نبود
v
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تابناک مزدوره ؟
شما اول به فکر تربیت فرزند خودت باش ، بعد برای معلم تعین تکلیف کن . اکثر خانواده ها از اداره فرزندان خود عاجزند و نمیتوانند آنها را در خانه تحمل کنند . چگونه یک معلم باید 35 نفر دانش آموز با فرهنگها و اخلاقهای متفاوت را در یک کلاس تحمل کند و به آنها بالای چشمت ابرو نگوید. خانه از پای بست ویران است !!!!! برو کشکتو بساب .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پول میگیره همین کارو کنه دیگه اگه بلد نیست بره سرکار واقعیه خودش نیاد معلم شه با هزارتا بند پ
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه ادبیات زشتی داری معلم !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خب حالا چون ۳۵ تا بجه افتادن زیر دستت باید هر بلایی خواست سرشون بیاری؟ نمیتونی بشین خونه بذار چهارتا آدم سالم کار کنن نه یکی مثل شما
ضمنا همه معلمها اینطور نیستند. من با احتساب تحصیلات دانشگاهی ۲۱ سال درس خوندم و فقط دو نفر از تمامی معلمین و اساتید در این ۲۱ سال اینطور روانی و مریض بودند. الان یعنی توی کل همکلاسها و همدوره های من از این شاگردایی که شما بلد نیستی تحملشون کنی وجود نداشت؟
شما به خودت نگیر قربان. گرچه به نظرم با طرز حرف زدنت بیشتر به ... شباهت داری تا یه معلم
sam
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اخه یه به اصطلاح معلم با این ادبیات که کم هم نیستن حقشون چقدره؟چرا انقدر ادعا دارن این جماعت
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اینم از معلم های ما، واقعا یک معلم با این ادبیات زننده فکر میکنید وقتی جلوی چند تا بچه شلوغ قرار بگیره چه میکنه؟ من همه ی جامعه فرهنگی کشور رو زیر سوال نمیبرم، اما من زیر دست همین معلم ها بزرگ شدم، اونموقع میگفتیم معلم، دبیر، اما این قشری که بچه هارو میزنن البته با احترام به قشر آموزگاران مهربان و دلسوز و درستکار حیوووننن، حیوون، یعنی حال آدم بهم میخوره از این بی نظمیاشون ( کلمات آخر چیزایی بودن که مثل نقل نبات میگفتن، الانم بعید نیست بگن به این بچه های بی گناه)
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 11:59 واقعا شما برای جامعه خطرناکین و متاسفم که چطوری آموزش و پرورش شما ها را استخدام میکنه!!!! چرا تست های روانی بدو استخدام از شما نمی گیرن؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مسیج اومد .خالصو مخلص قدم رو
آیا شنیده اید که حتی برای یکبار هم که شده تابناک به خشونت های در ارگان های خاص بپردازد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
عمرا اگه جرات کنه حتی اگه موجب مرگ طرف بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آره. سربازهای بدبخت.
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
-از تابناک برای گزارش این خبر ممنون
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درسته
صابر11
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
جناب تابناک .....موضوعی را که معلوم نیست راسته
نشنیده ام بلکه دیده ام! من الان استاد دانشگاه هستم و زمانی که دانش آموز بودم در کل دوران تحصیل شاگرد اول یا دوم بود. ولی هر سال حداقل یکبار کتک میخوردم ولی نه در این حد ولی البته بارها شاهد کتک هایی بسیار بسیار خشن تر از این بوده ام. برای مثال:
لگد زدن به دانش آموز به نحوی که چندین متر بر روی زمین پرتاب شود
گرفتن گوش دانش آموز و بلند کردن وی از روی زمین
کوبیدن سر به دیوار به نحوی که جای فرورفتگی بر روی دیوار باقی می ماند.
گذاشتن خودکار لای انگشتان
سیلی زدن به کرات
استفاده از کابل برق برای شلاق زدن به کف دست
...
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از این رفتارهای رضاخانی تو خیلی جاها داریم که متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای احمد رضاخان رو الکی خراب نکن اون به مجرم ها کتک میزد ولی برخی از معلم ها واسه درس نخوندن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به احمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خخخخخخخخخخخخخخخ
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
خشونت به هر شگل وهر دلیل محکوم است
چرا از واقعیتها نمی گویید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مگه اینا واقعیت نیستن ؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
شاید این واقعیت داره و100تای دیگه هم از معلم خطا رخ داده باشه
نمی دونم چی بگم اون از صدا سیما اینم از تابی به کجا داریم می رویم ؟ همین یک ماه پیش بود که دانش اموز اول دبرستان دبیر فیزیک را سر کلاس با یک چاقو در فروجرد کشت مراسم خاک سپاری مخفیانه انجام شد یکی ازرسانه ها به این جریان نپرداخت اون وقت تو بوق اهای مردم کجایید کهفلان معلم تو گوش دانش اموز زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه معلمه مثل همین بود که تو این فیلمه چیز دیگه ای نباید انتظار داشت
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
"یک معلم" با توام ! شماها مروج خشونت هستین ! تا کی جامعه باید به خاطر شماها تاوان بده ؟ جامعه ما به دست شماها بیمار شده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یک معلم؛ چند تا معلم به دست دانش آموزان کشته شدند؟!
درسته که یکیش هم زیاده ولی خداییش قبل این یک ماه پیش! که اون معلم مرحوم چاقو بخوره اگه این فیلمها رو میدی چی داشتی بگی؟ عوضش همه اینایی که الان دارن پست میذارن شواهد زنده ای از ابزار لطف بعضی؛ دقت کن میگم بعضی و نه همه معلمها هستن. پس از اون مرحوم پیراهن عثمان درست نکنید جون مادرتون.
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین وضعیتی که همه هم نسل های من از لحاظ عصبی و اخلاقی دارن بخاطر .... شماست، شمایی که مسئولیت قبول میکنی و بدون ذره ای آگاهی دست به این جنایات میزنی، جنایت حتما نباید قتل باشه که اون هم مسلما ناپسنده، جنایت همین خرد کردن ها و تخریب ها و تحقیر هاییه که امثال توی معلم! سر بچه ها اوردن، ببین چند مورد حمله به معلم، قتل معلم و غیره داشتیم؟توجه داشته باش که شما قراره آدم بالغ و عاقل باشی و اون بچه ها عقلشون نمیرسه، اما این خشونت رو کی ترویج میده؟ امثال تو توی کلاس های درست!!!
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر اون معلم مثل این بود دست ضارب ش را می بوسم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوبه همه دنیا فهمیدن...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای نیما وضعیت عصبی شما مال تربیت خانوادگی شماست پس پدر و مادر شماها توی خونه چی یادتون دادن که همش رو از مدرسه طلب می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقا خلیل احیانا شما از اونایی نیستین که تا می خونن یه نفر کسی رو کشته منویسن فقط اعدام؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اقای عزیز خشونت ی بچه از خانواده ای که توش هست و محله زندگی اش نشئت می گیره ....
همه این معلم ها مال نسله قدیمن که تو مدرسه از معلمایه روانی زمان خودشون کتک میخوردن ....
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
جنابعالی از پدر روشنفکرت کتک نخوردی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نسل قدیم اگر کتک خورد در عوض ادب یاد گرفت ادب بابا بزرگت را ببین بعد توهین بکن.
کتک خورده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همینطوره ! من سالهاست به این اعتقاد دارم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
عزیزی تویی که می گی تا بحال از پدر روشنفکرت کتک نخوردی من تا بحال از پدرم کتک نخوردم همه رو که نباید با پدر خودت مقایسه کنی.
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من هم کتک نخوردم، از معلم اما چرا، چندین بار، اما این اشتباهم بود که هیچوقت به خانواده نگفتم
اولا فیلم اصالتش معلوم نیست با یک فیلم 3 ثانیه ای چیزی را نمی توان ثابت کرد
ثانیا گردانندگان این سایت بعید نیست از اخراجی های دوره ی دانش آموزی باشند که هر روز دنبال مطلبی هستند تا معلمان بی دفاع را بکوبند
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما کجا مدرسه رفته اید که چنین صحنه های را ندیده اید؟ بنده دهه 60 دانش آموز بودم از معلم گرفته تا مدیر و ناظم هر کدام وسیله و ادوات مخصوص تنبیه داشتند مثل کابل برق ،شاخه تر درخت ،خط کش بلند فلزی و... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دانش آموزان اخراجی رو خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما هم دیگه شورشو دراوردی یعنی شما تو مدرسه ات اصلا از این چیزها ندیدی.ایران زندگی می کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلمان بی دفاع ؟!! ماشاله سر کلاس که خوب خشونت به خرج میدن
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کتک زدن با کابل، با خط کش فلزی، ترکه ی انار، لگد مشت( برخی هم حرفه ای بودند جدا فن رزمی میزدند) فرو کردن ناخن در بین پوست و انگشتان، مداد گذاشتن لای انگشتان، از موی خط ریش و گوش بلند کردن، یه معلم داشتیم اما شاهکار بود.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اولآ فیلم اصالت داره، ثانیآ این دانش آموزان هستند که بی دفاع هستند نه آن معلم خشن وحشی و از پشت کوه آمده که فقط با چهارپایان تماس داشته.
شاید برخی از تقصیر ها را بشود به گردن دولتی انداخت که بدون هیچ ضابطه ای اقدام به استخدام عناصر بی سواد و گاه کم سواد نمود من خودم به عنوان یک گزینش گر معلمین جدید شاهد بودم که اغلب اینگونه معلمان ضعف علمی داشته اند که بدینگونه می خواهند ضعف علمی خود را بپوشانند و عجب است که این سایت فقط به ضعف برخی معلم نما ها می پردازد ولی بقیه معلمان که بعضا همان معلمای خودتان بوده اند را نادیده گرفته و با همین دیدگاه نگاه می کنید واقعا متاسفم مگر نه خود روزی دانش آموز بوده اید !!!!!
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من در مدرسه دولتی در شهرستان، شاید از بین تمام معلمانم یک نفر یا دونفر بودند که هیچوقت دست روی دانش آموز بلند نکردند، یک یا دو نفر از آن همه معلم!
داداش این بنده خدا یک کوچولو استعداد داعشی داره مراقبش باشید
تابناک زمان انتخابات هم اینطوری مطلب می گذاشتی؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه ربطی داره؟آخه کتک زدن یک معلم چه ربطی به انتخابات داره!!!! ایها الناس ما کی میخواهیم عادلانه قضاوت کنیم!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
منظور؟
اگر همه چیز را به گردن معلم بیندازیم نه مساله را درست فهمیده ایم و نه می توانیم راه حل درست بدهیم . جدا از مسائل اقتصادی که گریبانگیر معلمین هست آیا می دانید دانش آموزان امروز چه رفتارهایی دارند رفتارهایی که حتی والدین را ناتوان کرده و باعث شده پدر ها و مادرها در نبودشان احساس راحتی کنند. راستی چه مکانیسمی در آموزش و پرورش برای کنترل و قانونمند ساختن دانش آموزان وجود دارد؟ آیا غیر از این است که معلم با وجود هزار مشکل وقتی سر کلاس حاضر می شود خودش را در مقابل بی این عده تنها و تنها می بیند. دانش آموزانی که هر کار می توانند از توهین به معلم تا ... انجام می دهند بدون آنکه کسی بتواند به انها چیزی بگوید. دیوار دانش آموز بلند است و دیوار معلم کوتاه، خانواده و آموزش پروروش سر کلاس غایبند هیچ نقشی ندارند معلم تنهای تنهاست و باید به تنهایی با آنها سر و کله بزند. ایا شما بودید عصبانی نمی شدید ؟ نمی خواهم کار ناهنجار برخی معلم ها را توجیه کنم می خواهم بگویم زمینه های پیدایش ناهنجاری را ببینیم و زود قضاوت نکنیم. معلم ها تنهایند به خدا!
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
متاسفانه حق باشماست ..دانش اموزان میدانند با سیستم جدید اگر هم معلم نمره ندهد معلاوم ومدیرو اموزش وپرورش برای امارسازی نمره می دهند می داند اگر همه درسهایش رابیفتد باز به کلاس بعدی می رود ومدرک میگیرد ..دانش اموزان بی اخلاق وبی تربیتند و به هیچ کس حتی خانواده هاشان جوابگو نیستند هیچ مکانیسمی برای کنترل اینچنین دانش اموزانی نیست وبعضی از خانواده ها برای رهائی از دست دانش اموزانشان حتی نصف روز حاضرند جمعه ها هم بفرستند انهارا مدرسه
..وقتی علم ومدرک دیگر هیچ ارج وقربی ندارد
وقتی مدارس وهنرستان ها شده ه اند غولکستان ومحلی برای نگه داری جوانان شرور امروزی(اکثرا نه همه) .... چه توقعی دارید
....معلمان نباید سخت بگیرند باید بیخیال باشند ....
این سیستم همین را میخواهد ...بیخیال وسپس نمره دادن تا به مرور ایران ویران شود ..
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین رفتار نادرست دانش آموزا به نظرتون ناشی از بد رفتاری معلم نیست؟ وقتی تحقیر باشه از طرف معلم، از طرف دانش آموز هم بعد از یه مدت با شناخت حقوقش معلم ها بیشتر هم تحقیر می شن، شما همین که به هر دلیلی تنبیه بدنی کودکی که هر چند شرور اما لااقل 20 سال از شما کوچکتر حق خودتون میدونید نباید از شناخت مسئله و راه حل منطقی حرف بزنید
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درسته
سیاست کثیف تابناک واز خدا بی خبر.
پاسخ ها
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چی میگی ؟ سیاست کثیفی که میگی ما توی مدرسه کتکشو میخوردیم ... تحقیرشو میشدیم ... حالا بعد از چند ده سال یه تابناک اومده اعتراض میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوب خوردی که خوردی...حتما حقت بوده من دهه ی پنجاهیم در تمام دوران تحصیلم سه بار تنبیه شدم اونم حقم بود...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نکنه معلمی سنگشونو به سینه میزنی ؟
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
لعنت به تایناک
مریم
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
والدین عزیز فرزندانتونو درست تربیت کنید
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کسی حقش نیست که کتک بخوره، همیشه راهکارهای مختلفی برای تنبیه وجود داره، قانون راهکار ارائه داده. همین که شما خودتون رو همون سه مرتبه محق کتک خوردن میدونید نشان از تربیت نادرست شما داره. همین شما بچه های خودتون رو میزنید و اون ها هم همینطور اما از بیماری های روانی که از این تنبیه ها بوجود میاد هیچ خبری ندارید
دانش آموز دبیرستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
با کتک خورده ها هستم
ولی قیافه اون آقا بیشتر شبیه دانش آموز پایه بالاتره تا معلم . از کجا معلوم فیلم ساختگی نیست
پاسخ ها
شایان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آخه آدم با شعور شما که فرق آدم 50 ساله با دانش آموز رو نمیفهمی گیریم که این ساختگی باشه یعنی شما میگین همچین اتفاقاتی نمیافته؟
با سلام:
من و همسرم هردو فرهنگی هستیم با مدرک فوق لیسانس جمع حقوق من و ایشون اندازه یک کارگر شهرداری،کارمند خدماتی نفت و برق نمیشه و هر روز سرسفره به مقصران این امر لعنت میفرستیم.لذا از تابناک انتظار داریم به این موضوع نیز بپردازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اولا راست نمی گی دوما نصف سال تعطیلی برو یک جای دیگه کارکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دانش آموزاتونو کتک هم میزنین تا با فرهنگ بشن؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از سرتون هم زیاده!!!!( البته امثال این معلم که این طور کتک میزنه!!!)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس 12:44 - 1393/12/08
لطفاً کمی فهم و درک داشته باش درآلمان هم معلمین نصف سال به قول شما تعطیل هستند ولی بیشترین حقوق را می گیرند
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بله شما در هفته فقط دو یا سه روز سر کار میروید، سه ماه تابستان تعطیل هستید، اگر برف بیاید تعطیل هستید، عید پانزده روز تعطیل هستید، ولی انتظار دارید حقوقتان از همه بیشتر باشد!! اینهم از طرز رفتارتان با فرزندان مردم. خجالت هم چیز خوبیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بنده ازاونایی که به ساعت کارمعلمان گیردادندسوالی داشتم آیا این ساعت کاری فقط درایران به این شکل هست یاکشورهای دیگرهم به این شکله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
به قول دوستمون از سرتون زیاده
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خیلی ... که به معلم این گونه جسارت می کنید.لعنت بر شما ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
امید استاد دانشگاه هم مثل معلم هاست پس چرا حقوقش بیشتره؟ چرا؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
مهدی، حد اقل مدرک تحصیلی یک استاد دانشگاه، درجه دکترا است در حالیکه هیچ معلمی دکترا ندارد. حالا تو انتظار داری حقوقش بیشتر نباشه !؟
هیچ وقت یادم نمیره.داستانش اینجوری بود که یه روز کلاس اول چند تا لغت فارسی بلد نبودم بعدش معلممون جریمم کرد 20 بار از روی یه صفحه ای بنویسم (فکرش رو بکنید بچه کلاس اولی 20 بار؟واای) جلسه بعد رفتیم سر کلاس و من نتونسته بودم جریمه رو بنویسم. معلممون که خانم هم بود انقد منو کتک زد که خون دماغ شدم. ول کن هم نبود. وااای چه کتکی میزد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پدرومادری که فرزندشان را خیلی هم دوست دارندوازآن بسیار بالاترخداوند هم برای انسان خطاکار تنبیه درنظرمیگیرندتا اصلاح شوند.مطمئنم قصداصلاح بوده
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دمش گرم
بی خبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همین که ارشد میخونی کارش جواب داده
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:24 تو یک معلم خطرناک روانی هستی !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگه اون روز کتک نمی خوردی امروز دانشجوی ارشد نبودی . البته من موافق کتک خوردن بچه در حد خون دماغ شدن نیستم .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
در جواب ناشناس: حتی پدر و مادر هم حق ندارن بچه رو جوری بزنن که آثارش بمونه؛
همه چیزمان باید به هم بیاید . خیلی ناراحت نباش
چند روزيه فرهنگيان حقوقشان مطالبه مي كنند دنبال به حاشيه بردن جريان هستيد ! توي جمعيت زياد فرهنگيان معلم بي مسوليت هست نبايد به همه نسبت داد همان طوركه پزشك بي مسوليت ، كارمند بي مسوليت ،مهندس بي مسوليت وجود داره قطعا معلم بي مسوليت وجود داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قربون تو آدم جیز فهم همکار داریم عصبانی که میشه میره بیرون از کلاس ده تا صلوات می فرسته یه لیوان آب می خوره بر میگرده سر کلاس خیلی ها اینطور عمل می کنند بعضی ها چطر به خود جرات می دهند به خاطر رفتار ناشایست یک معلم کل جامعه فرهنگیان را زیر سوال ببرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود بر شما، معلم هست همیشه با وضو میره سرکلاس
مصطفی
| United States of America |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من معلم هستم خیلی زحمت می کشم حلال نمیکنم کسانی که بخاطر یک نفر یک جامعه تقریبا یک میلیونی رو زیر سوال می برند
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آقایان ناشناس، اولآ جا نماز آب کشیدن بعضی از معلمان، دلیل بر هیچ چیزی نیست
مشکل معیشتی داری اونوقت زورت به این بچه رسید؟ مردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ای کاش از بچه های شین آباد هم اینقر می نوشتید
واقعن خشونت از طرف هیچ کس قابل دفاع نیست اما دوستان توجه داشته باشید معلمی که باید به لحاظ منزلت و وضع معیشتی تامین باشد آنچنان در فشار است که اوج بی توجهی مادی و معنوی در حقش روا داشته میشود حالا دوستان احساس مسئولیت میکنند که چرا چنین مسئله ای رخ داده چرا جامعه احساس مسئولیت نمی کند که معلم زیر شدیدترین فشارهای مادی و معنویی قرار دارد وکسی پاسخگویی مطالبلتشان نیست معلم که از آسمان نیامده مال همین اجتماع است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر شما بر فرض محال در یک دعوا کسی را بکشید در دادگاه از شما علت نمیخواهند بلکه شما را به جرم قتل عمد محاکمه خواهند کرد دوست عزیز.
چه ایرادی داره بذاردانش اموزشم کتک بزنه کلاس اول ابتدایی نیست
دوربین مدار بسته توی مدرسه ها لازمه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اونایی که منفی دادین از چی میترسین ؟!!!! شما ها اگه ریگی به کفشتون نیست چرا از دوربین میترسین؟!!!!!!!
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
واقعآ دوربین لازمه،
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اینهائیکه منفی دادن از همون همپالکی های این آقا معلم توی فیلم هستند. حیف اسم معلم که روی چنین اشخاصی باشه....
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مدرسه جایی که باید انسان بسازه, انسانی که تشخیص بده چه کاری رو کجا انجام بده
تابناک چه اهدافی از این مطالب داری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تخریب.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چرا به تابناک میتازید؟ مگر گناه کرده یک خبر را درج کرده؟ مطمئن هستم شما هم از همین نوع معلمها هستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
نشان دادن واقعيتهاي تلخي كه به راحتي دارند از كنارمون رد ميشن
...
چرا علیه معلم مطلب دروغ می نویسی
کار شما پیگرد قانونی داره
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو پی گیری کن راست می گی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پیگرد قانون ؟؟؟؟ خواستی باکلاس حرف بزنی؟؟؟ برو پیگیر قانونی شو !
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این همه توهین به معلم بی عدالتی
گل گفتی
ناشناس
| Iraq |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فیلم ساختگی است
تابناک آبروی خودتو بردی
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقا سینا، برو کشکت را بساب
صابر22
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
جناب ناشناس همان پیگرد قانونی درسته زیاد ایراد نگیر وگرنه میدم دست همین معلمه تا حال تورا هم جا بیاره
منم یه ناظم داشتم فقط به جرم تکون دادن میله والیبال توی حیاط مدرسه چنان کتکم زد که بعد 20 سال هنوز یادم نرفته. حالا اون موقع من بچه مثبت و شاگرد اول مدرسه بودم. خدا لعنتش کنه
پاسخ ها
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خدا همشونو لعنت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه شماروبه حال خودتون رها کنن مدرسه روخراب میکنید.میله والیبال .میزونیمکت.دروپنجره......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این شدت خشونت هایی که معلم ها علیه بچه ها به کار میبرن ، ما تو جنگ علیه اسرای عراقی نداشتیم
مهدی‌
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نوش نوش نوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شاید حق شما همین بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حقته
وحيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اتفاقا منم شاگرد اول بودن یکی اومد منو با زنجیر بزنه منم زنجیرو گرفتم و تا میخورد زدمس ناظم که اومد از پشت منو بگیره کلی هم زنجیر بهش زدما ولی اصلا بهم هیچی نگفت خدا خیرش بده . . . .
مشکل معیشتی نیست، بلکه شخصیتیه

در کنار هزاران معلم دلسوز وجود اندکی از حیوانات معلم نما غیر طبیعی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
گل گفتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آخه عزیز دلم معلم هم خوب باشه، شاگرد ندیدی تو.
چرا از توهین هایی که تو کلاسا و محیط مدرسه و تو جامعه به معلما میشه چیزی نمینویسید
متاسفانه شما هم دقیقا مثل صدا و سیما کاری جز پایین اوردن شان معلمان انجام نمیدین
چرا از پزشکا و مهندسا و کارکنان ادارات دیگه و بازاریان و نظامیان و .... که به هر طریقی خون مردم تو شیشه میکنن و ترویج کننده انواع فساد و رشوه خوارین چیز بدی نمینویسید؟
اگه اطلاع نداشته باشید که لیاقت ندارین رسانه داسته باشین اگرم خبر دارین ولی نمینویسید خاینید الله اعلم
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگه قراره معلمای ما اینطوری باشن، همون بهتر که بچه هامون مدرسه نرن و بیسواد بمونن. خدا لعنتشون کنه کسانی را که رحم و انصاف ندارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خوب آقای بهنام شمامی توانیدبچه خودراازمدرسه دربیارین .تمامی اون افرادی که درتخریب معلمان مطلب نوشتن این توانایی نوشتن رامدیون همون معلماهستندوچقدرهم قدرنشناسند!
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای ناشناس 17:55 ، ما هرگز توانائی نوشتن را از چنین معلمان بی رحم و (ببخشید) وحشی، بدست نیاورده ایم.
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
ناشناس 17:55، ما توانائی نوشتن را اصلآ مدیون چنین معلمهای بی رحم و بی فرهنگ و جاهل نیستیم
شما عایا شنیدی سر کلاس به دبیر حمله کنن با چاقو، و دبیر رو به قتل برسونن؟؟؟؟؟
سال پیش تو شهر ما اتفاق افتاد!
فکر کنم حتی خودتون خبرشو درج کردین..
بله گاهی دانش آموز تحت خشونت و گاهی آموزگار ..نتیجه که میشه گرفت اینه که ی جای کار میلنگه البته بیش از یک جا...
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
ای بیسواد که هنوز بلد نیستی کلمه آیا را درست بنویسی.
khl
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
ممکنه بگی اسم معلمی که کلمه آیا را با این املائی که تو نوشته ای بهت یاد داد، چی بوده!؟
تابناک مزدور..............!!!

تو رو هم با چهل تا دانش آموز در هر زنگ بندازن تو کلاس!! با چندرغاز حقوق!! و هزارجور مشکلات!!!

معلمی میشناسم که دانش آموز منطقه خودمون زد کورش کرد...... یا معلم فیزیکی که توی کلاس توسط دانش آموزش کشته شد...

خود من در ماه چند بار شاهد حمله اولیای دانش آموزان اوباش به مدرسه برای کتک زدن معلمها هستم......

واقعا شرم بر شما باد.............
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ننگ بر تابناک
تو سنگ کیه سینه میزنی
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بجای اینکه کار این معلم وحشی و از پشت کوه آمده را نفی کنی، داری به یقیه ایراد میگیری؟ شرم بر تو باد.
روستا زاده پشت کوهی
| Netherlands |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
امید نادان چرا اینقدر لفظ پشت کوه را استفاده
کمپین مبارزه با افزایش حقوق معلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
همون حقوقم از سرتون زیاده
چینی های قدیم برای اینکه از شر حمله ی دشمنان در امان باشند دیوار بزرگ چین را ساختند؛ اما در صد سال اول ساخت دیوار ، سه بار دشمنانشان بدان نفوذ کرده و با چینی ها جنگیدند.
دشمنان از دیوار بالا نرفتند بلکه به دربانها رشوه داده و از آنها گذشتند.
چینی ها به ساخت بنای سد استوار پرداختند اما برای ساخت نگهبانهایش کاری نکردند غافل از اینکه نیروی انسانی مهمترین مسئله است.
یکی از شرق شناسان می گوید:
برای انهدام یک تمدن ، سه چیز را باید منهدم کرد:
اول) خانواده
دوم) نظام آموزشی
سوم) الگوها و اسوه ها
برای اولی منزلت مادر به عنوان مربی کودکان را متزلزل کن
برای دومی از منزلت معلم بکاه و در جامعه او را بی ارزش کن.
برای سومی منزلت نخبگان و دانشمندان را هدف قرار ده تا کسی آنها را الگوی خویش قرار ندهد.
و چه روزگاریست امروز کشورم که ازهرسه رنج میبرد و کسی نمیداند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
عالی عالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
واقعا گل گفتی دستت درد نکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همکاران عزیز همه ما میدونیم معلمهایی که اینکارهارو کردن از قماش خود آقایون هستن.
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کسی اینجا به معلم توهینی نکرده ولی به معلم نما چرا توهین زیاد شد و یکی ش هم خودم که صد بار به اون یارو که سر کلاس درس به دانش اموزش جسارت و حمله کرده توهین می کنم
من خودم معلم هستم.تنبیه اینچنینی برازنده یک معلم نیست. درسته که معلمان مشکلات زیادی دارند و لی نباید تحمل خود را از دست داده و به چنین شیوه هایی روی بیاوریم. دانش آموزان نسبت به قبل شلوغتر شده اند و مشکلات تربیتی زیاد شده. سیستم آموزشی هم که به هر قیمتی دانش آموزان را قبول کرده و به پایه بالاتر می فرستد مزید بر علت شده و بسیاری از کلاسها کیفیت خود را از دست داده اند و معلمان به مبصر تبدیل شده اند چراکه یک معلمان حسابان با دانش آموزانی مواجه می شود که عمل ساده جمع و تفریق را نمی داند و به علاوه مشکلات تربیتی شدیدی هم دارند. باید فکر اساسی بشه. شما با نوشتن و انتشار این نوع مقالات با چوب اشتباه دیگران فقط معلم را می کوبید ولی هیچوقت ندیدم درباره یک راه حل منطقی و علمی بحث کنید. من خودم در طول 22سال تدریسم نشان داده ام که اهل تنبیه نیستم اما از اینکه کیفیت کلاسم پایین آمده و زحماتم هدر می رود خیلی ناراحت هستم . آموزش و پرورش بنا را بر اینکه گذاشته که دانش آموزان سر گرم شوندو نه تحصیل و نتیجه آن بیسوادی عمومی و مشکلات تربیتی حادشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود بر شما معلم عزیز و وظیفه شناس که با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی (مثل اکثر جامعه) کارصحیح را انجام می دهید. حساب معلمین با وجدان چون شما با امثال این معلم مشکلدار جداست(در همه مشاغل خوب و بد داریم).
5 سال پیش مدرک فوق لیسانس خودم رودر مهندسی گرفتم اما هنوز خودم رو مدیون معلم های خوبی که داشتم میدونم(معلم بد هم داشتم) این متن رو نوشتم به پاس زحمات معلمان حقیقی و معلم های خوب خودم و امیدوارم هر کجا هستن موفق باشن و برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فراموش کردم بگم چیزی که دربین بچه مدرسه ای های اطراف خودم میبینم متاسفانه معلمین همچون شما به شدت در حال کم شدن هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حرف منطقی از یک معلم بود . مشکلات رو تنها از طرف معلم ها نباید دید باید رفتار دانش آموز و شلوغی بیش از حد کلاس ها رو هم به این اضافه کرد . یک معلم چطور میتواند یک کلاس 30 نفره از پسران نوجوان رو کنترل کنه ؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زنده باد علی آقا معلم واقعی.
تابناک جان تازگی نمی دانم به چه علتی قصد تخریب معلمان را داری. ولی خوب بدانید که این نسل معلمان آخرین نسل طلایی آنهاست. و با تبعیض کثیفی که حاکم است فردا روز معلمانی خواهید داشت از جنس خودتان و اهل سودا و معامله گری. فقط فراموش نکنید همین معلمان الفبا را به شما یاد دادند تا امروز خود آن ها را بکوبید. تنها می توانم بگویم بر شما ناسپاسان شرم باد.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آفرین حرف دلم رو زدی. با عشق معلم شدم با نفرت دارم بازنشسته میشم و خیلی دور نمی بینم روزی رو که جامعه حسرت صداقت معلمین امروز رو داشته باشه.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوب شد معنی" نسل طلایی معلمان" را هم فهمیدیم!!!!!! یه نوشابه آقای دردمند برای خودت باز کن!!!
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگر این فیلم تهیه نشده بود و فقط خبر را درج میکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
قربون اون صداقتتون برم که مطالب (تحریفات) واقعی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
تابناک ملعون رو ترکوندی داداش (یا آبجی)
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای دردمند، بجای اینکه وحشیگری و رفتار غیر انسانی آن معلم (حیف از کلمه معلم) عقده ای و روانی را ببینی، داری بیک سایت خبری بابت انتشار یک خبر، ناسزا میگوئی؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
راست می گه
با سلام
تابناک عزيز من يکي از مخاطبين شما هستم
از اونجايي که چند روزه معلماي عزيز در حال اعتراض و اعتصاب به خاطر معيشتشان هستند واقعا اين خبر هايي که داريد درج مي کنيد .چه معني مي ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخش اول، بخش دوم...!!!
لطفا درج نماييد
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک سایت کثیفیه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
یعنی هنوز هم واسه حقوق معترض هستند؟
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای هنر آموز، تابناک یک سایت خبری است و وظیفه اصلی اش رساندن اخبار به مردم میباشد. شما چه موجودی هستید که به این کار تابناک ایراد میگیرید؟ ضمنآ ما که نشنیده ایم معلمان در حال اعتصاب باشن!! نکنه داری مظلوم نمائی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بهنام و علی برین مقشتونو! بنویسین
روحانی مچکریم....
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بخاطر وحشیگری یک آدم روانی، از روحانی تشکر میکنی!؟
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
یک آدم بی فرهنگ و عقب افتاده و عقده ای و خشن که معلوم نیست از پشت کدام کوه به شهر آمده و معلم شده،
شما رسانه ها در بوجود اومدن این خشونتها مقصرید چرا وقتی اینچنین صحنه های رامیبینید بیشتر بهش نمی پردازید چرا افشاگری نمیکینبد که آموزش و پرورش مجبور به برخورد قاطع بشه . آیا اینا مهمترن یا اینکه فلان بازیگر یا بازیکن اینجوری لباس پوشید ؟؟؟؟؟ بوظیفه قانونی خودتان عمل کنید لطفا
این معلم نیست این یک وحشی از جنگل در رفته است یا دیوانه ای که که از امین اباد فرار کرده این فرد باید به مجازات اعمال ننگین خود برسد بچه های مظلوم این مرز و بوم چه گناهی کرده اند که باید زیر دست این افراد یاغی قرار بگیرند اف بر این رفتار ننگین
پاسخ ها
مودب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
توهم اگه اینطوری تربیت میشدی الان تربیت خانوادگی خودتو به رخ سایرین نمیکشیدی
کمپین مبارزه با افزایش حقوق معلمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
داداش فرهنگی تارزانه
نخیر ، مثل اینکه تابناک تصمیم گرفته با ساختن کلیپهای سریالی همچنان برای تخریب و تحریک جامعه علیه معلمان اقداماتی جدی نماید!!! ومانند داعشی ها در جامعه ایجاد رعب ووحشت واز مدرسه محیطی مانند زندان گوانتانامو وابوغریب ترسیم نماید!!! عزیزان شما با فرهنگیان چه مشکلی دارید که در صدد تخریب این قشر زحمتکش وخدوم در آمده اید؟!در هر سازمان واداره ای افراد ی هستند که با ارباب رجوعشان بدرفتاری میکنند چرا اسمی از آنها بمیان نمی آید؟اگر ا معلمتان نبودند شما نگارنده این سریال !! الان معلومه چکاره بودید؟؟!! خداوند متعال در قرآن می فرمایند: هل جزاء الاحسان الالاحسان ؟ آیا جواب وجزای نیکی جز نیکی نیست؟! شما به چه چیزی معتقدید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
گفتم پیگرد قانونی دارد
قیافه نفر بعدی دیدنیه!
پاسخ ها
سیکل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قیافه ادم بی دفاع و مظلوم دیدنی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
راست میگی سیکل
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
معلومه آدم بیسوادی هستی
با سلام و احترام لطفا از معلم هنرستانی که در شهرستان لامرد فارس از دست دانش آموزش سیلی خورد را هم بنویسید. برای اطلاعات بیشتر نیز با معلمان یا مدیر آموزش و پرورش لامرد تماس بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
جامعه خیلی خشن شده.
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر مثل این بالایی بوده حقش بوده همیشه که دانش اموز نباید کتک بخورد
اگر توانستید ثابت کنید که این مدرسه کجا و این معلم که بوده حق دارید مطلب بنویسید ؟
به نظر میرسه رسانه های ایران کار و هدفی جز تخریب سیما و شان معلم ندارند. این نظرات و مطالب مغرضانه با توجه به وضعیت نابسامان فعلی معلمان به دور از انصاف است. بنده فوق لیسانس از بهترین دانشگاههای کشور رو دارم و از این نظر که دوستان میفرمایند معلمین سواد کافی و وافی رو ندارند رو قابل قبول نمیدونم.
اگر هر شخص دیگری بجای معلمان روزی ۶ الی۸ ساعت رو در مدارس مشغول تدریس باشه و با وضعیت تربیتی و اخلاقی که دانش آموز امروز دارد٬ بی شک حوزه تدریس و آموزش و پرورش رو غیر قابل تحمل میدلند.
متاسفم از بابت چنین مطالبی و مااسفم برای مملکتی که در آن معلم هیچ انگاشته می شود...
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
داری از یک آدم روانی وحشی دفاع میکنی
شما اول جوابگوی اون خانواده ای باش که نان آورشون رو به خاطر چاقو کشی دانش آموز از دست دادن بعد به فکر دانش آموزی که فوقش دوتا سیلی خورده.از وقتی که تنبیه و مردودی از مدارس برداشته شده گند زدید به آموزش و پرورش.نه آموزشی وجود داره به خاطر بی انگیزگی دانش آموز نه پرورشی به خاطر اینکه نباید به دانش آموز خاطی بالاتر از گل گفت.جای تاسف بسیار دارد.چون در آینده ای نه چندان دور همین دانش آموزا ن گریبان خودتون رو خواهند گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آفرین برشما .من هم همین الان میگم که دانش اموزان امروزی با این سیستم اموزش وپرورش بی سوادان آینده هستن.واین دودش تو چشم همه میره .من با تنبیه مخالفم ولی ببینید در قدیم که در مکتبخانه ها چوب وفلک بود اندیشمندان وریاضیدانان وشعراونویسندگان فراوانی داشتیم اما حالا چه داریم؟
یک میلیون معلم یک مورد رو بزرگ کردن وتسری دادن غیر اخالقی است قطعا تنبیه فیزیکی ختی روحی محکوم ولی واقعا ایا یک در صد هم اگر باشه در جمع یک میلیون زیاده فکر کنید در رابطه با دیگر صنوف اجتماعی خطا یک در صدی قابل قبول یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یعنی فقط این یکی دست بزن داره ؟؟؟ حالا میگی یک میلیون معلم و یک مورد ؟؟!!!!!
لیلایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار معلم زود رسانه ای میشه اما بر عکسش نه
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
هیچکس به معلم های خوب و باشرف و نرمال ایرادی نگرفته. طرف سخن ما یک عده فرار کرده از جنگل استکه بنام معلم خودشانرا جا زده اند و چنین بلاهائی سر بچه مردم میاورند.
تابناک جون تو خونه ات تا الان بچه شلوغ وبی ادبت ات رانزدی ؟مگه تو سازمانها ی دیگه باارباب رجوع محترمانه برخورد میشه؟مگه درجامعه باافراد نابهنجار برخورد نمیشه؟لطفا چشماتو باز کن بعد فکرکن یکطرفه قضاوت نکن باشان بالای معلم که همچون شمع میسوزد تا به دیگران ونظام رشد دهد تهمت وافترا نزن وسعی کن اطلاعات درست به مردم دهی ومسولیت خودت را به نحو احسنت انجام دهی.
پاسخ ها
دلسوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناکی بی شعور.قراره چه قدربه حقوقت اضافه بشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
بیخود از این آدم وحشی که با لگد تو صورت دانش آنوز میزنه دفاع نکن.
خدا خیرت بده که نوشتی، پدر هم اجازه تنبیه فرزند را به شکل فیزیکی در روزگار متمدن امروز ندارد، چه برسد به اشخاص دیگر، اگر ممکن است از یک حقوقدان در مورداینکه از لحاظ حقوقی و قضایی چه نوع مجازاتی برای این فرد معلم نما معمولا در نظر گرفته میشود سوال بفرمایید؟ با تشکر
پاسخ ها
بوق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تمدن؟یارو بچه هاشو زنده زنده دفن کرد اب از اب تکون نخورد کجای کاری اخوی؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به بوق --اون یارو تو بودی حتما که حمایت می کنی از این رفتار اگر درست منظور کامنت ت را فهمیده باشم مگر این که کامنت ت هجو زمانه باشد
بنده اقدام آن معلم را تایید نمی کنم .ولی از فضای معلم ستیزی که سایت تابناک و امثالهم در اذهان عمومی ایجاد می کنند.ناراحتم.آیا کاریک نفر یعنی تخریب وجه عمومی فرهمگیان کشور...این اقدامات مغرضانه و جهت دار به چه معناست.از یه طرف کلاهی به این گشادی سرمان میزارند که معلمی شغل انبیاست.از طرف دیگرتخریبمان می کنند.می خواهند مطالبات به حقمان را توجیه سیاسی کنند.چرا این رسانه ها از واقعیت های عریان جامعه فرار می کنند؟چرا از معلم بروجردی نمی گویند که به ضرب چاقو کشته شد و بچه هاش بی سرپرست شدند؟و هزاران چرای بی جواب دیگر...من متاسفام برای رسالت رسانه یتان که یک طرفه به قضاوت می روید.شماها که باید امانت دار حق و راستی در جامعه باشید.سرپوش ظلم و اجحاف و سرکوب هستید. رسانه رکن چهارم دمکراسی در جوامع غربی است ولی رسانه های امثال شما...چه بگم
خودتان قضاوت کنید...
بهرنگ از پیرانشهر
پاسخ ها
همایون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر حمایت نمی کنید ان را به نام معلمین محکوم کنید
احسنت به تابناک که چهره واقعی این افراد رو نشون میده
پاسخ ها
شلغم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نشان دادن چهره واقعی افراد خیلی خوب است هر کی میخواد باشه.
اگر به خاطر مشکلات معیشتی باشه که ملت باید همدیگرو تو خیابون تیکه پاره کنن قبول کنین قشر فرهنگی ما همچین هم فرهنگی نیستن و سیستم گزینش ما مشکل داره اینکه دانش اموزان مشکل دارن و بی ادبن و .. دیگه اصول تربیتیه که قاعدتا یک معلم آموزش دیده و کاربلد باید از عهدش بر بیاد و الا منم میتونم بگم معلمم و با کتک زدن چندتا بچه کلاس رو اداره کنم
پاسخ ها
نیشابوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نمی تونی.
بیداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چشمت رو باز کن میبینی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به نیشابوری....و ترویج خشونت سر کلاس نکن
تابناک مزدور چرا نظر من رو نذاشتی .من فقط گفتم چقدر این سیاستت کثیفه.دروغ گفتم؟
پاسخ ها
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قاطی کردی سیاست چیه
واقعا باید به شما رسانه ای های گزینشی کار احسنت گفت. توی این مدت حجم توهین هایی رو که از این طریق نثار جامعه ی فرهنگی کردید در نظر بگیرید، و از طرف دیگه دو هفته است که خیلی از معلم ها در اعتراض به کمی حقوق و نداشتن منزلت اجتماعی (که اتفاقا بخشی از آن به توهین شدید دانش آموزان در کلاس ) مربوط می شود در دفتر دبیران تحصن کرده (برخی از دبیرستان ها و هنرستان های تهران و شهرستان ها) و به کلاس نمی روند و شما هیچ پوششی نمی دهید، همکار من این موضوع را در وایبر 98 نفر از خبرنگاران استان تهران منعکس کرد و هیچ کدام تان، کوچکترین واکنشی نشان ندادید، من تنبیه بدنی دانش آموز را به شدت محکوم می کنم، اما وقتی دانش آموزی در کلاس برای معلم شاخه و شونه می کشد به معلم توهین می کند و ... چه باید کرد؟ وقتی او را محترمانه به بیرون رفتن از کلاس دعوت می کنی و به سمت تو هجوم می آورد. ... واقعا چه باید کرد؟ یادتان باشد ما با دهه ی هشتادی ها طرف هستیم که تفاوت های بنیادینی با هم نسلان ما دارند.
از این جاده ی یک طرفه ای که ترسیم کردیده اید، کسی سودی نمی برد، نگاه دقیق تری به پاسخ های مخاطبین تان بیندازید و رسالت بزرگ رسانه ای خویش را یک بار دیگر مرور کنید
پاسخ ها
لبو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از معلمین عزیز می خواهم که موبایل خود را روشن بگذارند
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اما وقتی دانش آموزی در کلاس برای معلم شاخه و شونه می کشد به معلم توهین می کند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آفرین
من خودم کم ازین کتکها نخوردم عاشق اون وسطیه شدم که میخندید.
لطفا کشته شدن یک معلم بروجردی توسط دانش آموز رو هم بررسی کنید!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون یکی بود اما ما میلیونها نفر هستیم که کودکیمون به خاطر این معلم ها به عقده کشیده شده ، عقده
قابل توجه اونایی که هی انتقاد وتخریب میکنند.بخداوندی خدا دانش آموزی داشتم که مست سرکلاس درس نشسته بود!!!! وقتی اولیاشو خبرکردیم اول زیر بار نرفتند ولی وقتی وضعشو دیدند با عذر خواهی بردندش خونه! دانش اموزی داشتم که سر کلاس درس براش اسم ام اس اومد وقتی گوشیشو ازش گرفتم دیدم از طرف یه خانومه !!!.....اینا نمونه هایی از دانش آموزانی هستند که با آونا سر وکار داریم و.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
که چی؟ باید بزنیدشون؟؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
نه نزنیمشون
راستگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
پس باید به دانش آموز فاسد نقل و شیرینی داد؟ که همه فاسد بشن؟ آدم فهمیده
مشکل تنها معیشت نیست...
مشکل جایگاه معلم است که بسیار پایین آورده اند
مشکل پررو بودن دانش آموزانی است که معلم اسیر آنهاست و هیچ ابزاری ندارد
نه می تواند از نمره اش کم کند به خاطر بی ادبی(تازه اگر کم هم کند امروز نمره تاثیری ندارد)
نه آموزش و پرورش تمهیداتی برای جلوگیری از بی حرمتی به معلم اندیشیده
گاها اولیایی که خود اسیر رفتارهای پرخاشگرانه فرزندان خود در خانه هستند و وقتی به مدرسه دعوت می شوندتا از بی ادبی های فرزندشان گلایه شود خود میگریند و می گویند فرزندم ما را نیز کتک می زن و ما نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم و....
چوب همه اینه را معلم میخورد
هیچ معلمی از تنبیه دانش آموز لذت نمی برد
ما از رفتار غیر اخلاقی و تنبیه بدنی معلمان که مذموم است حمایت نمی کنیم ولی
ولی معلم هم انسان است
ظرفیت دارد
ابزار ندارد
حامی ندارد
چه حرفهای سنگینی از دانش آموز می شنود
و
...
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
انسان واقعی کودک هر چقدر هم بی ادب و پرخاشگر باشد در مقابل پرخاشگری کودک به تنبیه بدنی رو نمیاره، هزار تا روش وجود دارد، اصلا فکر کنید دانش آموز شما سر کلاس دست روی شما بلند کند، چه اتفاقی می افتد؟ اصلا میتواند؟ به نظرتون الان جوری که از این بچه ها حرف میزنید شرایط شما برابر هست؟ احترام احترام می آورد و شیوه برخورد نادرست برخوردی نادرست تر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای نیما شماخودتان نمی توانیدبه مدت حتی یک ساعت یک کلاس چهل نفری رابااون هزارروشی که میگی اداره کنی.
هیچ ربطی به مسایل اقتصادی نداره ... اکثر معلمان آدمهای شریفی هستند که دانش آمز رو مثل فرزند خودشون می دونند ... ما هم از دست معلم کتک خوردیم ولی کتک دلسوزانه با عقده فرق میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دلسوزانه ؟؟؟؟؟؟؟
گردانندگان محترم سایت، دست از عوامفریبی و تخریب چهره ی معلم بردارید، گیریم که تعدادی معلم بنا به دلایل و مشکلات مختلف و در مواجهه با دانش آموزان بعضا دردسر ساز ناخواسته دست به تنبیه و اعمال خشونت می زنند، این حق برای شما ایجاد نمی شود که آنرا پیراهن عثمان نموده یا قران بر سر نیزه ی معاویه!!! اگر هنر دارید و صداقت!!؟؟ ریشه یابی نماییید!!! ضمنا خشونت را در همه ی اشکال آن و در تمام ابعاد جامعه که ارتکاب می شود به تصویر بکشید، دیواری کوتاهتر از دیوار معلم گیر نیاورده اید، خوشبختانه تاوان این بی توجهی به معلم را همه دارند پرداخت می کنند با توجه به شرایط فعلی جامعه که شاهد آن هستیم
واقعا جاي تأسف داره، هر روز معلمان قرباني توهين، استهزاء، و بي احترامي از طرف مسولان، دانش اموزان و اولياء هستند، چرا کسی از احترام و عزت برباد رفته معلمان صحبت نميکنه، چرا حرفی از شرایط اسف بار روحی روانی معلمان بدلیل کم توجهی و فقر اقتصادی صحبت نميکنه، چرا از قربانی شدن معلم بروجردي براحتی گذشتين?شما چه کاری برا معلمان کردین که این همه انتظار دارین، البته ما ایمان داریم این جهت گیریها در آستانه اعتراض معلمان به وضع معیشتی خود یک سیاست مزورانه و اقدامی هماهنگ شده و مشمئز کننده است
واقعا متاسفم براي تابناك
به نظر من سطح سواد معلم ها خیلی پایین تر از اجتماع شده
و اینها عقده های دورنی خود را به این شکل بروز میدهند
.... این جور معلم ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
انگشتان یک دست هم اندازه نیستند.انتظاردارید آدمها باتفاوتهای فردی رفتاریکسانی ازخود بروزدهند
وجود استثنا همیشه هست و نمیتوان آن را به همه تعمیم داد چون در این صورت ما بادیدن سایت شما باید بگیم همه خبرگزاری ها و سایت ها مزدور و بی لیاقتند و دروغها را بزرگتر از حد جلوه میدهند .
پاسخ ها
Sirwan mouludpur
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
احسنت آرش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
جواب فوق حدعالی
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آرش جان من یک معلمم
دستت را می بوسم
واقعا باید به شما رسانه ای های گزینشی کار احسنت گفت. توی این مدت حجم توهین هایی رو که از این طریق نثار جامعه ی فرهنگی کردید در نظر بگیرید، و از طرف دیگه دو هفته است که خیلی از معلم ها در اعتراض به کمی حقوق و نداشتن منزلت اجتماعی (که اتفاقا بخشی از آن به توهین شدید دانش آموزان در کلاس ) مربوط می شود در دفتر دبیران تحصن کرده (برخی از دبیرستان ها و هنرستان های تهران و شهرستان ها) و به کلاس نمی روند و شما هیچ پوششی نمی دهید، همکار من این موضوع را در وایبر 98 نفر از خبرنگاران استان تهران منعکس کرد و هیچ کدام تان، کوچکترین واکنشی نشان ندادید، من تنبیه بدنی دانش آموز را به شدت محکوم می کنم، اما وقتی دانش آموزی در کلاس برای معلم شاخه و شونه می کشد به معلم توهین می کند و ... چه باید کرد؟ وقتی او را محترمانه به بیرون رفتن از کلاس دعوت می کنی و به سمت تو هجوم می آورد. ... واقعا چه باید کرد؟ یادتان باشد ما با دهه ی هشتادی ها طرف هستیم که تفاوت های بنیادینی با هم نسلان ما دارند.
از این جاده ی یک طرفه ای که ترسیم کردیده اید، کسی سودی نمی برد، نگاه دقیق تری به پاسخ های مخاطبین تان بیندازید و رسالت بزرگ رسانه ای خویش را یک بار دیگر مرور کنید
راستش متاسفم که اینجوری معلم نمایی درنه کی خوانه وچون داد برسه
پاسخ ها
majid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
وشون درست است نه وچون
مازنی
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ذوست گرامی آقا مجید
وچون= بچه ها
وشون= آنها
وقتی خبر اعتصاب معلمان وسط میاد شما میآید معلم و تخریب می کنید
تا کی
....
سایتی که فقط بلد جلو احقاق حق معلم و پرستار و کارگر باشه
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
توقع معلمین بسیارزیاد است
مملکتی که شماها درست کردین به جایی رسیده که خانواده نمیتونه یک بچه رو نگه داره بعد شما از یک معلم توقع دارین با چهل بچه تربیت نشده که هزار جور مشکل خانوادگی دارن چه جور برخورد کنه شما هم که اینجوری تو بوق و کرنا میکنید قطعا از خنگترین شاگردای کلاس معلمها بودین که خصمانه عمل میکنید وگرنه شما مگر نمیدانید که معلمها تو زندگی خودشونم موندن بعد یه سری از بچه هایی که توحش خانوادکی دارن رو چطوری تحمل کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آفرین بر شما خسروی جان.جانا سخن از دل ما گفتید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
من اگر جای پدر اون بچه بودم اون معلم رو کار یمیکردم که دیگه کسی نبینش
تو مملکت چهره افرادی که میلیاردی اختلاس میکنن بدون اجازه قاضی منتشر نمیشه .جالبه که انتشار چهره یک معلم احتیاج به هیچ اجازه ای نداره
=======
جالبتر اینکه دقیقا زمانی که معلمها حقوق خودشون رو مطالبه میکنن سایت تابناک این کلیپ رو منتشر میکنه ههه
پاسخ ها
شیرین
| Germany |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دم تابناک گرم! ...
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
از تابناک که این خبر را انتشار داده و از آن پسر دانش آموزی که با شجاعت از این صحنه فیلم گرفته، یک دنیا ممنونم و تقدیر میکنم.
متولد 63 هستم.زیاد کتک خوردم یبار معلم فیزیک دست دوستم و شکوند با پرت کردن صندلی به طرفش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ما متولدهای دهه 60 که هممون مشکل روانی پیدا کردیم از دست معلم هامون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یه معلم ادبیات داشتیم کلاس دوم راهنمایی, یه روز یه دختری رو که خیلی مظلوم و اروم بود و سر و وضعش چندان جالب نبود, درسش خیلی بد بود , اونقدر به دیوار کوبید تا دستش شکست! دختره فردا با دست کچ گرفته اومد مدرسه, اصلا کسی معلم رو توبیخ نکرد فکر کنم دختره اصلا به مادر پدرش نگفته بود معلم دستشو شکسته!
1358
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
والا ما هم تو ایران زندگی کردیم هم مدرسه رفتیم
اصلا این اتفاقات رو نداشتیم. معلما تنبیه میکردن ولی نه به این صورت. یه معلم داشتیم بد میزد که بعدا از مدرسه اخراج شد تازه اونم مشکل خانوادگی داشت
من خودم که چون همیشه شاگرد اول مدرسه بودم هیچوقت تنبیه نشدم
الان پسرم هم همینطوره
تابناک خجالت بکش ...
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای معلم، بجای اینکه از رفتاری که همکارت با یک دانش آموز کرده خجالت زده باشی
تابناک چه اهدافی از این مطالب داری
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
آقای معلم، تو که بیست بار تا پائین این صفحه حرفت را تکرار کرده ای خجالت بکش. حرف را یکبار میزنند.
ای کاش شعورتون به این حرف مولا قد می داد:

کسی که مرا کلمه ای بیاموزد مرا بنده خود کرده است.

خوب تو این یکی دو روز مرام بندگی را در حق معلمان خود انجام دادید.

متاسفم
پاسخ ها
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ایشون چیزی یاد نمیده که کسی بنده اش بشه
داره بچه ی مردم رو کتک می زنه. اگه دست من بود میدونستم چیکارش کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به تو یاد ندادکه شعورداشته باشی.جواب صالح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کسی که حقوق میگیره!
کتک هم میزنه!
برده هم میخواد؟
فرمایش دیگه ای ندارید؟
اقاجان کشور اگر تو این وضعیته، نتیجه تربیتی هست که معلمها دادن.
اگه بچه دبیرستانی که رو معلمش چاقو میکشه، ببینید معلم دوره ابتدایی و راهنماییش چکار کرده باهاش.
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اقای صالح راست می گه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
همون مولا بزنه تو کمرت.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای ناشناس، مولا این حرفها را برای کسیکه با لگد تو صورت دانش آموز میزنه نگفته. بیخود از آن آدم وحشی دفاع نکن که به نام معلم لطمه زده.
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آقای صالح حرف دل ما را زدی
خسرو از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
تو برو
نویسنده این مقاله ظاهرا دل پری از معلمان دارد. حال علت چیست نمی دانم اما روشن است که یا تنبل بوده و نمره نگرفته و الان در صدد انتقام برآمده یا جیره خوار عده ای است و توبره اش را می پر می کنند. فقط باید به او بگویم که خجالت بکش. شرم آور است، معلمی که تو را آموخته که بخوانی و بنویسی و درس آدمیت به تو باد داده در عوض اینگونه پاسخش را می دهی! افسوس که درس انسانیت را یاد نگرفتی وگرنه در حق معلم و مربی تو اینگونه وقیحانه و با بی شرمی اظهار نظر نمی کردی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نویسنده اگرباشعوربودجمله مولابرایش بسنده میکرد
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آحمد آقا، شما بچه پشت کدام کوه هستی
این معلم یک روانی که باخودش مشکل داره ربطی هم به اقتصادنداره
درود بر همه معلمان زحمت کش که هر وقت د م
ازحقوقشان می زنند رسانه های وابسته علیه شان سمپاشی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود بر شرفت
تابناک...
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دست تابناک درد نکند با پوشش خبری این --کار مطبوعات پوشش خبری و اطلاع رسانی است و احم ها هستند که یک خبر را جناحی سیاسی و می بینند
بچـــــــــــــــــــــه های امـــــــــــــــــــــــروزی به هیچ عنوان توسط پدر و مادرشان تربیت نمی شوند.

به نظر من چنین تنبیهاتی در مدرسه برای این بچه های بزهکار، لازم و ضروریه. دست معلمها و مدیران و ناظمانی که بچه ها را به شدیدترین وجه ممکن تنبیه میکنند، درد نکن.
اینها بچه نیستند. شیطان کوچک هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تو هم شیطان بزرگ هستی.
تابناک!!!!؟ این نظرات مفت رو چاپ میکنی بعد واسه ما رو...!!!
با اشتباه بودن این برخوردها موافقم اما چقد خوبه که در کنار این موارد بزرگی منزلت معلمم نشون بدین ی طرفه به قاضی رفتن صحیح نیست
معلمی که با مسافر کشی با دعواهای هر روزه با صابخونه با قسطای عقب موندش با سرخ نگه داشتن صورتش با سیلی بازهم سر کلاس از جون و دل و با محبت و صبر درس میده رو نشون بدین که مردم کشور ما بدونن که معلم فقط این تصویر نیست
چند بار شده که هفته معلم درباره ی معلمای بزرگ و نمونه مطلب بزارین
موفق باشین
یاعلی
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
علی آقا، اولآ از این آدم وحشی و بی فرهنگ دفاع نکنید، ثانیآ بچه های بیگناه مردم مسئول قسط عقب افتاده و صاحبخاه بعضی از معلمین نیستند.
از نداری معلمان حرف بزن تابناک نه از تخریب کردن معلمان
پاسخ ها
خداوند خیر بده به معلم ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یاسوج عزیز
چون معلم ها ندارن دلیل خوبی نیست برای زدن و تنبیه !
ایا سوال کردی از خودتون چرا معلمهای بی گناه در سیستان و بلوچستان ترور می شوند !؟
کمی احتمال بدین که این تنبیه و ... هست که خانواده و قوم و قبیله ای رو تحریک میکنه.
زمان ما از شیلنگ و چوب اناری که در اب نمک خوابانده می شد ف استفاده میکردن ... می فهمی !!!
بنظرم تنها عده ای از معلمها هستند که دیگران رو تخریب میکنن که دیگران باید اون یه عده رو سر جای خودشون بنشونن.
کم بگیری و میلیارد بگیری وقتی اخلاق نداشته باشی خیانت به جامعه ای میکنی که عده ای زیر دستان تو هستند که اینده رو می سازنند...
در ضمن یه خواهشی دارم از شما معلمان عزیز و باشرف که حتما خودتون رو نقد کنید
ببینید که در مقابل همون دریافتی کم ، چقدر خدمت میکنید...
من الله توفیق
بهترین شیوه همین لگد زدنه درست همین کاری که با معلما کردنو میکنن
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
آقا منصور، لطفآ آدرس باغ وحشی را که در آن بزرگ و تربیت شده ای، بده بدانیم کجاست؟
تابناک درود به شرفت که با شجاعت تمام این کلیپ رو گذاشتی. حمایتت میکنیم
پاسخ ها
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشخصه اون افرادی که منفی دادن از جمله معلمهایی هستند که دست بزن دارند
انشالله خود خداوند بزنتشون تا دیگه بچه های مردم رو نتونن بزنند
زنده باد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک بعد از ده ها سال داری حق ما را از معلما میگیری ، همونایی که آزارمون دادن و الان دارن بچه هامونو آزار میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آفرین تابناک ، دلمونو شاد کردی . دمت گرم . این معلم ها رو خوب به همه میشناسونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
فرهنگیان عزیز مسیج اوم
معلم خوزستانی
| Netherlands |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
صالح ناصالح من معلم هستم
معلم خوزستانی
| Netherlands |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
زنده باد و ناشناس
....
مگه نه اینه که شخصیت بچه تا پنج سالگی شکل میگیره ، وضعیت جامعه نتیجه تفکر خانواده هاست حالا مدرسه رو در نظر بگیر ده درصد وضع جامعه هم که میبینیم .
راستی میدونی مقاله چییه ؟ یا هر کسی هر درد دل
احمقانه ای که داشت میتونه بنویسه تو این سایتا
از سایت خوب و با محتوای تابناک انتظار میره که کمی عمیق تر به این مسائل نگاه کنند. اکثر ما میدونیم که آموزش و پرورش یکی از سخت گیر ترین ارگان ها در گزینش پرسنل خودش هست. حالا باید علت این اتفاقات رو ریشه یابی و اون رو مدیریت کرد تا اینکه وجهه معلم رو با انتشار چنین تصاویری مخدوش تر کنیم!!!
پاسخ ها
خسرو از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من نمیدونم این چه آموزش و پروزش سختگیرترینی استکه مملکت شده پر از اینجور معلمها!
سلام در هر ارگانى هم افراد خو هستند و هم بد آموزش و پرورش با يك ميليون و دويست هزار كارمند طبيعه كه بعضى افراد همچين كارى رو انجام بدن ضمناً اين توهينات در ادارات ديگر با نيروى كمتر با مردم نه بچه ها صورت مى گيرد چرا اونو منعكس نمى كنيد خواهشا در مورد معلمينى كه مورد سوء قصد قرار ميگيرن مطلب بنويسيد. متشكرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک جان یک سر به مراکز بیمه درمانی بزن ببین با بیمارهای که کسی رو ندارن تا 7 خان رستم بیمه ای که سالها هزینه اش رو دادن برای روز مبادا رو پشت سر بزارن تا درصدی از هزینه درمانشون رو بگیرن چه رفتاری میشه.
تابناک بازم میدونم نشون نمیدی............
هدفت اگه ضربه زدن به معلم هاست که داری میرسی اگه هدفت خیر خواهیه که میری دنبال علت های این اتفاق نه فقط اخرشو نشون دادن....... هیچ معلمی نه از دانش اموزی طلبکاره نه پدرش کشتگی با اون داره همه معلما از این که دانش اموزشون کاره ایی میشه خوشال می شن......!
تابناک ایا شنیده ای دانش اموزی معلمش را کشت...........؟ اگه شنیده ای چرا نشون ندادی و مثل این مانور ندادی به نفع نیست؟
ایا شنیده ای دانش اموزی معلمش را از کلاس به بیرون پرت کرد........؟ شنیده ای دانش اموزی سیلی به صورت معلمش زد ؟ نه نشنیده ای چون نه به نفع تو هست نه به نفع بالا دستی ها......!
پاسخ ها
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اتفاقا نشون داد ، ولی آیا میدونستی چرا دانش آموز به اون مرحله می رسه که معلمش رو می کشه ؟
بینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مشخصه اون افرادی که منفی دادن از جمله معلمهایی هستند که دست بزن دارند
انشالله خود خداوند بزنتشون تا دیگه بچه های مردم رو نتونن بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خوبه نشون داد اون معلم رو!
همین شمایی که ابتدایی میزنی بچه رو...خب دبیرستان میاد میکشه تو رو دیگه!!! اینقدر درک این مسئله واسه شما فرهنگیا!!! سخته؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
صالح و بینا یک نفر نیستند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 20:54 - 1393/12/09 لعنت خدا بر تو که به همه ی اصحاب فرهنگ توهین کردی .
متاسفم تابناک برای عوام فریبی تان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
زنده باد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حالا ماهایی که از طرف معلمها مورد ظلم واقع شدیم و اکثرا عقده ای، عوام هستیم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
جناب زنده باد هیچ معلمی با شاگرداش پدرکشتگی نداره
ما یه معلم دینی بد دهن داشتیم و یه معلم ریاضی که سرمونو محکم به دیوار میکوبید و مسخره میکرد و یه معلم جفرافی که وقتی تو زندگیش کم میاورد خودش نمیزدمون بلکه مدیرمونو صدا میکرد و اینقدر بد کلاسمونو میگفت تا مدیره شروع میکرد به کتک زدن تک تکموم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
لعنت به اون فرهنگیان وحشی و درود بر اون کسی که منو از زیر کتک های پدرم نجات داد!!!!!!!!!!!!!!!111
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
کتک خورده
این کار تایید نمیشه و نادرست ، اما اینکه این خبر رو اومدید های لایت کردید خودش بو داره چون مشکلات خیلی بزرگتر از این تو سیستم اموزشی ما هست چرا اونها رو پر رنگ نمیکنید،شما نمیدونید نه؟معلمها رو تو زاهدان کشتند خبری دادید؟معلمی توسط دانش اموزش ب قتل رسید! مهم نیست اصلا!
من برام این دسته از فرهنگیهای عزیز که میان توجیه میکنند این حرکت رو خیلی جالب هستند
قطعا خودشون هم از این حرکات در طول خدمتشون کردند یا میکنند که یه همچین حرکت داعشی رو توجیه می کنند
نه تنها باید اخراج بشند بلکه باید دادگاهی بشند چه کسی به این مثلا معلمها حق داده با حسم روح یه انسان دیگه که عزیز خانواده اش هم هست این رفتار انجام بشه ؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حق با شماست هر کسی خشونت کرد باید دادگاهی بشه .هر کسی.
سلام
۱. بسیار متاسفم برای تابناک
۲. با وضعی که معلمان دچارش شده اند، چه انتظاری دارید!
۳. حتما میخواهید یه معلم با هزارجور مشکلات، یه بچه بی ادب رو نازش هم بکند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
مگه سوال امتحانی میخوای بنویسی شماره میذاری
سلام ا این که آقای.... اینم شماره موبایلش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آره فیلم ساختگی
از تابناک ورزشی
دیدی دانش آموز نما دومیه داره میخنده
تنبیه بدنی دانش آموز! ممنوع است؟!
ولی کسی که در کلاس درس موبایل می آورد و در موبایلش فیلم .... دارد آیا دانش آموز محسوب می شود!
شما وقتی بعنوان معلم روبه تخته سیاه درس می گوئی و دانش آموز! صدای انکرالصوات در می آورد واکنش شما در آن صورت چی است!
و اگر جرمی که این دانش آموزان! مرتکب می شوند و والدین این دانش اموزان تنبیه شده به مدرسه مراجعه می کنند و از عمق کار بچه شان اطلاع پیدا می کنند اذعان می کنند که تنبیهی که معلم برای دانش آموز درنظر گرفته خیلی کم است
پس شما نگارنده مقاله لطفاً کاسه داغتر از آش نشو!!!!!!!!!!1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یه بیمار دل هستی آذر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خودتو درمان کم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مریضی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یه بیمار دل هستی آذر
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حالا تو از موبایل آوردن ناراحتی!؟ چونکه یک واقعیت تلخ بوسیله آن ثبت شده؟ دوست داشتی هیچکس از چنین فجایعی با خبر نمیشد؟ معلومه که خودت هم دست کمی از این معلم نداری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
حضرات می گن یعنی در مقابل این همه بی ادبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
امثال امید و صالح و رضا و مهدی حاضر نیستند حتی برای یکبار هم شده منصفانه قضاوت کنند.
چرا توهین به معلمان را انعکاس نمی دهید؟ چرا چشمان معیوبتان را بر چاقوخوردن معلمان درکلاسهای درس بسته اید ؟چرا و هزاران چرا؟ به نظرمن کسی یا کسانی که این نوع خبرهاراپوشش مدهندوبزرگنمایی می کنند عقده ای هایی هستند که حتی ده دقیقه هم نه تنهااز کنترل یک کلاس عاجزند بلکه ...
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این معلم سزاش همان که نوشتی است
تابناک چه اهدافی از این مطالب داری
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
هدف تابناک پوشش یک خبر است هدف توی معلم در اعتراض چیست ایا عمل این نا معلم را تایید می کنی که اگر ازه تو هم دمحکوم هستی و بهتر است این نان را به خانه نبری و بروی سر کار دیگر
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای معلم، وظیفه تابناک رساندن اخبار به مردم است. چرا مغلطه میکنی؟ معلوم استکه تو هم با رفتار وحشیانه این معلم روانی موافقی.
معلمی شغلی شده مثل اینکه دس و پات راببندند و پرتت کنن داخل آ و انتظار هم داشته باشند که یک نفر را که در حال غرق شدنه نجات بدی / آخه با یک دانش آموز نابهنجار ، درسنخوان ، مزاحم چه باید کرد هرکی ادعاش میشه بیاد یک هفته بره سرکلاس و درس بده
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تو را مجبور کردند که به سر کلاس بری نمی تونی بیا بیرون برو سر کار دیگر --هرچند حقوق و مزایا ی ان طوری ذست و پایت ان را بسته که هزار هم بگیم از این نون دست برنمی دارید
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بهلول ما فرهنگیا نون حلال می خوریم تو را نمی دانم
این همه حمایت از دانش آموز نتیجه اش چی شده ؟ !!
حالا باز هم بیشتر حمایت کنید تا کمال این کار رو ببینید
من جای این معلم بودم از تابناک شکایت میکردم به چه حقی فیلمشو گذاشتی.تو که جرات نداری یه ...رو به م.ه نام میبری فقط اینجا شجاع شدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اون معمل به چه حقی بچه ی مردم رو کتک زده ؟
مگه قاضیه که حکم تنبیه بدنی صادر کرده ؟ یا مگه پلیس که مجرم فراری که در حال مقاومت هست رو گرفته ؟
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس، این کار تابناک واقعآ قابل تقدیره. فکر کنم تو اگر کاره ای بودی، مملکت را زیر سانسور محض میبردی. خجالت داره.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
کار تابناک و آن دانش آموز شجاع که فیلم را تهیه کرده از نظر ما بسیار قابل تقدیر و با ارزش است.
خیلی برات متاسفام تابناک
پاسخ ها
ALI
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
جالبه ! امروز همه معلم ها برای تابناک متاسف شدن ! ما دانش آموزان سابق و فعلی که خوشحالیم . یکی پیدا شده از حال و روزمون و کتک هایی که به ناحق خوردیم و تحقیر هایی که شدیم یادی بکنه . معلم ها متاسف بمانید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه معلم هستید کماکان متاسف بمانید
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
برای خودت متاسف باش که متاسف هستی چرا یک سایت خبری، یک خبر را نوشته است !!
من کاری به هدف انتشار ندارم. اما میدونم که اصلا بررسی صلاحیت در رابطه با انتخاب معلمها معنی نداره و متاسفانه افراد کم سواد و دارای مشکلات اخلاقی به راحتی معلم میشند. ضمنا معیشت معلمها نسبت به ساعاتی که صرف میکنند متناسبه!
پاسخ ها
دانش اموز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دوست من اما فکر کردی که کار با کار فرق داره ؟من شمارو میقرستم روزی یک ساعت بدون لباس تو سرمای صفر درجه وایسا بهت حقوق میدم ...خوب تو هم روزی یک ساعت وای میستی دیگه پس اندازه هفته ای هفت ساعت بهت حقوق میدم به منم مربوط نیست که تو سرما مردی سینه پهلو کردی یانه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بنده معلم هستم خیلی جا ها ما مقصریم
بر اساس قانون کنش و واکنش نیوتن این لگد دولت که خورده تو صورت معلم و بعد معلم اون رو کوبیده تو دهن دانش آموز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بعد همین لگد به دانش آموز، آهی می شه که گردن همین معلم بد بخت رو خواهد گرفت
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
در دنیائی که حتی کتک زدن حیوانات جرم است،
مرگ بر آمریکا .
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
آره نادانها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
بیچاره آمریکا!؟
آیاشنیده ای معلمی سرکلاس توسط دانش آمواز بوسیله ی چاقو تیکه تیکه شد؟
واقعاهدف شما ازنوشتن همچین مطالبی چیست؟بانبود معلماشماهم هیچ نیستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
با نبود معلم ها جامعه آرامش خودشو بازیابی میکنه و اختلالات روانی کم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تو کی هستی که به خودت اجازه میدی راجع به کسانی که حق به گردنت دارن این طور صحبت کنی...حالا که این طور قضاوت میکنی بزار منم راجع به تو قضاوت کنم...تو شیعه نیستی چون حدیث امام علی رو نخوندی که میگه هر کس کلمه ای به من یاد بده من رو بنده ی خودش کرده...تو تحصیل کرده نیستی و سواد نداری و حتما در جامعه زندگی نمیکنی وگرنه میفهمیدی که هرگز حق جمع بستن نداری و گرنه من هم میگویم چون در شهر تو انسان وحشی هست حتما تو هم وحشی هستی(ببخشید البته قصد توهین ندارم) تو علم نداری وگرنه می دانستی حتی برای یک گناهکار هم وقتی برای توضیح دادن هست...تو درک نمیکنی چون اگر درکی داشتی به مشکلات این قشر توجهی می کردی...اما این حق دار به تو باید داد چون ما هم کشیده ایم و وحشی گری های برخی معلمان ... را دیده ایم اما برادر و پدر و مادر من همه فرهنگی اند ایا آها نیز ....
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
هر چی روانی دارند به معلم فحش میدن و تابناک حمایت میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم ها نوروز 94 مبارک باشه !
دوستان این تابناک نامحترم بخاطر بالا بردن آمار بازدید کنندش میاد همچین مطالبی رو ضد فرهنگیان میذاره و میدونه که فرهنگیان اجازه توهین و تهمت نمیدن و میان نظر میذارن، که از این راه آمار بازدید کننده بالا بره، اصلا از کجا معلوم این فیلم مربوط به معلم و دانش آموزه و ساختگی نیست برا تخریب معلمایی که همه جا مظلوم واقع شدن، واقعا برای مسئولین این سایت متاسفم، مگه شما مدرسه نرفتین و معلم نداشتین، یعنی حتی یه کلمه از معلماتون یادنگرفتین؟ مگه نه اینکه حضرت علی (ع) میفرمایند هرکسی یه کلمه به من یاد دهد مرا بنده خود کرده است. به نظر شما این طرز برخورد با جامعه معلمان صحیح است؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تازه کجاشو دیدی حتما اخبار هم میاد نشون میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آینه چون عیب تو بنمود راست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلمای ... آرامش خودتونو حفظ کنید
من خودم یک معلم هستم. در منطقه ما هیچ معلمی دانش اموزی را تنبیه نمیکنه. یعنی مجبور نیست خودشو درگیر کنه با حراست و دردسر. نتیجه آن هم شده دانش آموزانی تنبل و معلمانی بی انگیزه.
فکر می کنم در همه جای کشور این رویه وجود داشته باشد. ولی منکر انگشت شمار این دست از معلم ها نیستم. البته در جامعه یک میلیونی معلمان کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تنبیه حتما نباید بدنی باشه.
در ضمن روشهای تشوقی هم میتونه موثر باشه
این مشکل شماست که آموزش را یاد نگرفتید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درموردافرادی مثل شما وصالح آموزش تکمیلی لازم است
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آینه چون عیب تو بنمود راست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
من پیشتر معلم و استاد و الان مادرم......
دبستان که بودیم همه معلمها با یک شیلنگ میومدند سر کلاس.
یک معلم پرورشی هم داشتیم که قندیل های آبی که بالای شیروونی بسته بود را میکند به بچه ها میگفت بگیرید کف دست و همینطوری که تو دستونه روی بخاری بگیرید دستتون را. سوزش شدید ایجاد میشد.
حالا این روشها را از کجا یاد می گرفتند نمیدونم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اول و دوم دبستان چقدر ما رو با شلنگ میزدن. ما بچه های کوچیکی بودیم . ظلم تا کچا ؟
معلم کلاس ششم مدرسه‌ای غیر انتفاعی در ... به بچه ها فحش می ده بارها به مدیران و منطقه هم گفتیم ترتیب اثر نمی دهند.
یک معلم هستم تا الان خواننده سایت شما بودم ولی از امروز دیگر نیستم چون عوام فریبی میکنید
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلوم شد که امثال این نامعلم روان پریش هنوز در جامعه معلم ما باز هست که نمونه ان تو هستی --اسم و محل کلرت را در اموزش و پرورش بنویس تا بیشتر از این در این شغل نمانی --برو یک کار دیگر برای خودت پیدا کن مدرسه جای این روان پریشی ها نیست
OMID
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من که تجربیات آزاردهنده خیلی زیادی از مدرسه دبستان و راهنمایی خودم دارم . به منم میگی عوام فریب ؟؟؟ میتونی بگی ؟؟؟ اصلا میتونی ؟
دانش اموز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دوستان خواهشا ارامشتون رو حفظ کنید بهتر نیست جمع نبندیم بله درسته دبیران .... زیادن اما دلیل میشه به این قشر محترم توهین کرد ایا شما دبیر خوب نداشتید که همه رو جمع بستید...ایرانی ها معتاد دارن اما ما همه معتدادیم بیشعور وجود داره ولی بیشعوریم؟ بهتر است انقد کوته بین نباشیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
قربان شما که عوامفریبی نمیکنی .یه نگاه به کتابا که درس میدی بنداز .بعد بیا به تابناک توهین کن بگو مزدورو عوامفریب
من همیشه نظرها رو میخونم و نظر نمیدم ولی اینجا باید بگم دست تابناک رو میبوسم که این کلیپ رو گذاشت. همچنین آموزش و پرورش باید برخود قاطع و عبرت آموز با این به اصطلاح معلم داشته باشد. خدانگهدارتان
پاسخ ها
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دست تابناک رو میبوسم که این کلیپ رو گذاشت. همچنین آموزش و پرورش باید برخود قاطع و عبرت آموز با این به اصطلاح معلم داشته باشد.
وقتی شکایت از چنین معلمانی راه به جایی نمیبرد و با حمایت سیستم اموزشی از معلم خطا کار حتی کار برای دانش اموز سخت هم میشود تا جایی که تهدید به ندادن نمره توسط دیگر همکاران معلم خطاکار هم اتفاق میافتد.دیگر چه باید کرد و چه باید گفت؟
پاسخ ها
رامسری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کلا شکایت راه به جایی نمی برد.
با سلام،در رابطه با مطلب قبلیتون که نظر گذاشتم یکی از دوستان گفته بود که من احتمالا با عناصر داعش در ارتباطم،حالا این سوال رو از اون دوست عزیزم دارم که با دیدن این تصویر به من حق میدی یا نه؟من فوق لیسانس کشاورزی دارم و ۱۸ سال از عمرم رو در حال تحصیل بودم اما و دیدم و درک کردم که این حرکات و برخوردها چه فیزیکی و چه لفظی میتونه در نهایت چه تاثیری روی امثال این دانش‌آموز بذاره.والله که من حاضرم به همین شکلی که این معلم این پسر رو داره تنبیه میکنه جوابش رو بدم.مردک روانی ترس و وحشت رو در صورت اون بچه‌ی بغلش ببینین که منتظر هر لحظه یکی از این ضربات به طرفش پرتاب بشه.این وحشی صلاحیت تدریس داره؟به علی قسم که اگر عدالت برقرار باشه باید تو همون کلاس جلوی همون بچه‌ها قصاص بشه.این عقده‌ای خودش رو به من نشون بده تا بفهمه اون ضربه‌ی پاش اگر به همون شکل تو صورت خودش بخوره چی میشه.بعضی از دوستان هم که اومدن و گفتن به خاطر شرایط زندگیشونه در جوابشون باید گفت که یعنی هر وقت زندگی بهمون فشار آورد باید اینجوری در مقابل افراد بی گناه واکنش نشون بدیم؟این بی وجود اگر خیلی مرده که نیست بره همین حرکات رو روی مافوقش پیاده کنه به قرآن محمد که از ته دارش میزنن.به امید روزی که خبر این آدم رو بشنوم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بنده خدا تودرک وشعورت به اندازه ی همون نباتاته وبس
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مرسی بهزاد خیلی زیبا نوشتی حق به همرات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
.مافوقش اا اوقت جیرش قطع میشه
همون معلمه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
بهزاد انمیدوارم خبرتو را هم بشنوم
خشونت پنهان در کلاس های درس؛ بخش دوم

----ایا وقت ان نرسیده که در استخدام معلم دقت بیشتری اعمال کنیم و از جمله شرایط برای استخدام در این شغل مهم که با سلامت کودکان ما ارتباط دارد سلامت روانی شخص داوطلب بررسی شود
----در خاتمه برخورد و انفصال خدمت با این روان پریش نامعلم را خواستارم|||
چندرغاز حقوق توجیهیبرای کتک زدن بچه ها نیست . من یه مهندسم با روزی 10 ساعت کار و چندرغاز حقوق ، باید کارگرهای زیر دستم رو بزنم ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
احتمالا کسانی که به این منقی دادن معلم بودن . یک بار مطلبو بخونید بعد تاسف بخورید برای معلم ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
با چه رویی به این مطلب منفی دادین ؟؟ ناشناس موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
توجیه حقوق با خشونت --واقعا شما معلم و قشر تحصیل کرده اید ---دنبال کار دیگری برای خود باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اینا بهونشون حقوقه
من آینده آموزش و پرورش آمریکا رو برای آموزش و پرورش ایران پیشگویی میکنم
خجالت بکش تابناک ننگت بر تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این پیامی بود از یک معلم
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خاک بر ... این جور معلم
۱. بسیار متاسفم برای تابناک های نون به نرخ روز خور
۲. با وضعی که معلمان دچارش شده اند، چه انتظاری دارید! خجالتم خوب چیزیه
۳. حتما میخواهید یه معلم با هزارجور مشکلات، یه بچه بی ادب رو نازش هم بکند!
4- چقدر پول گرفتین این مطالبو بنویسین
5- ترس از اعتصاب دارین
6- ....
با سلام.من معلم نیستم .متعصبانه هم حرف نمیزنم.کتک زدن اشتباهه.اما گاهی اوقات ناچارا پیش میاد دیگه ما که معصوم نیستیم.تو خیلی از خونواده ها هم پیش اومده پدر یا مادر با بچه ش دعوا میکنه حتی میزنه...دلیل نمیشه که دوسش نداشته باشه.گاهی اوقات اگه معلم تا یا حدی خشونت نشون بده اداره کلاس بهتر دستش میاد و بچه ها واقعا بعتر درس میخونن اما همیشه نباید خشونت باشه. خواهشا یا مقدار واقع بینانه بیایم نظر بدیم.هرازگاهی یه قشر و زیر ذره بین بردن و نکات منفیشو بزرگ کردن عادلانه نیست.یه دفعه پزشکان حالا ام که نوبت معلم هاست.
در آخر میگم کتک زدن صرف کار جالبی نیست اما خشونت تا حدی لازمه خصوصا خصوصا تو مدرسه های پسرانه.
جور استاد به ز مهر پدر....
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر دانش آموز سر کلاس درس معلمشو بزنه هم همین حرفو میزنید؟ یعنی می گویید پیش میاد و انسان هست دیگر، معصوم که نیست، تازه دانش آموز از لحاظ سنی هم در مرتبه ی پایین تری است. الان اگر معلمی کتک بخورد، چه اتفاقی برای دانش آموز می افتد؟
از معلمی شرم کن که نوشتن یادت داد .گربه صفت نباش با این طرز نوشتن و قلم گرفتنت
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نوشتن رو بن بن بن هم یاد میده، مهم اخلاقه، مهم اون بخش تربیتیه که معلما برای ما کم گذاشتن، مهم اون آموزه های اخلاقیه که معلمای ما به هر دلیلی توانایی انتقالشو به نسل من نداشتن!
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
نیما = گربه = بی صفت ترین مخلوق
خسرو از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
اینجور معلمها چیزی جز خشونت و بی رحمی و رفتار جاهلانه یاد دانش آموزان نمیدهند
تابی تو هم نخواستی درد معلم را بگویی.آمدی نمک به زخمش میپاشی!!!!
خوبش کرد.معلم نیستی تا بفهمی و درک کنی دانش آموزنفهم یعنی چه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تو گزینش آموزش و پرورش پارتی داری ؟؟؟
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نظرت در باره ی معلم نفهم چیه؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
احساس میکنم کلمه نفهم بیشتر به خودت ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نه نیما جان
خسرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نیما با شما موافق هستم
دانش اموزی خنجر در گلوی معلم فیزیکش فرو برد واورا کشت چقد از اون معلم جانباخته یاد کردند
درسته میگن معلمی شغل انبیاس ولی معصوم که نیس
وزیر متخلف،رییس بانک متخلف،و... هم هست
ما از فقر نمینالیم از فرق مینالیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلمه چی کار کرده بوده ؟؟؟
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اثبات شی نفی ماعدا نمی کند آقای فرهنگی، با این دید دانش آموز هم معصوم نیست و تازه از لحاظ فکری مسلما از معلم ضعیفتر با توجه به سن. معلم میزنه، دانش آموز هم میزنه. غیر اینه؟ من میگم هر دوی اینها زشته، اما قبول کنید ترویج خشونت در کلاس های درس توسط معلم صورت می گیرد نه دانش آموز
خسرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آینه چون عیب تو بنمود راست...
من اگر جای پدر این دانش آموز بودم شده قلچماق استخدام کنم جوری این معلم را در تاریکی شب مشت و مال میدادم که تا آخر عمر فلج شده و گوشه خانه به دیوار نگاه کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حرف دل منو زدی
یه بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چرا نرفتی با داعش همکاری کنی قلچماق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ماشاله به طرزفکرتون...همین شمایید که فردا فرزندانتان از بس با تربیت هستن بهشون می بالید !!!!!
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من وکیل استخدام میکردم، سعی میکردم لااقل این معلم دیگر دستی در تربیت فرزندان این سرزمین نداشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
باید نون این معلمو برید
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناهید = انسانی بی فرهنگ با تفکرات قرون وسطایی
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
به ناشناس 02:11 ، خانم ناهید حرف درستی زده
با سلام تابناک عزیز. من از این سایت انتظار این همه فضاسازی بر علیه معلمان را نداشتم. شما قبلا یک مقاله در مورد کلیپ دانش آموز هم پخش کرده بودید و من ضمن تقبیح این عمل، خاطرنشان کرده بودم که نمی توان به علت کار تعدادی معدود کل جامعه معلمین را که با حقوق ناکافی در راه تعلیم و تربیت فرندان این کشور زحمت می کشند را زیر سوال برد. من کلیپی دیده بودم که چند دانش آموز با هماهنگی معلم را عصبی کردند تا آنها را تنبیه کند و درحالی که یکی دیگر در پشت کلاس فیلم می گرفت. یا معلمی را دیدم که توسط یکی از دانش آموزان با چاقوقو کشته شد و ...
این اخبار از دو نظر به نظر من بهتر است پخش نشود:
1- این قبیل اخبار باعث می شود صندیت کل معلمان در کلاس ها از بین برود و دانش آموزان (که سنشان کم است) با دیدن این موارد دیگر هیچ حسابی از معلم نبرده و برخوردشان ناخوداگاه گستاخانه تر شود.
2- این قبیل اخباردرواقع، پییام جامعه به معلمان است که باعث دلسردی این قشر خدوم که با شرایط بد کار می کنند می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فقط یه مورد؟
برو آپارات بنویس تنبیه!
ببین معلما چکارا که بابچه های مردم نمیکنن
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
با سلام. من کسی هستم که قبلا معلم بودم و الآن که مدرک دکتری خود را از یکی از بهترین دانشگاههای کشور در زمینه علوم تربیتی گرفتم، از امسال دیگر آموزش و پرورش را رها کردم متاسفانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک شما فقط میتونید به این موضوعات بپردازید اگه جرات داری درمورد تخلفات دیگه هم بنویس .ننگ برتوباد
تابناک. ازطرح کردن این قضایا دنبال چه چیزی هستی این فردمعلم نیست اما معلمهایی که ازدانش اموزکتک می خورند همبنویس یاان معلمی که به خاط‌رجان دانش اموزجانودش رابه خطرانداخت و......
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کتک خوردن دانش آموز شایع تر است یا معلم؟ چه کسی در طول زمان این خشونت رو باب کرده؟ 20 سال پیش که من چیزی از کتک خوردن معلم نه شنیده بودم و نه دیده، اما هر روز از صف صبحگاهی گرفته تا کلاس درس با انواع روش ها شاهد تنبیه بدنی دانش آموز ها بودم
این معلم های عزیز طوری کامنت گذاشتن که انگار این دانش آموز حقوقشون رو تعیین کرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بعله لعضی معلم ها خیلیی عصابی هستند ولی بعضی از این افراد هم حد و حدودشون رو یادشون رفته
شما فقط به دنبال افزایش بازدید از سایت خودت هستی ، پسرم هر فیلمی را تو سایت نمی زارن
پاسخ ها
ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نباید ناهنجاری را نشان داد
با این همه مشکلات و این حقوق و بادانش آموزان سی وپنج الی چهل نفری انتظار دارین معلم سالم روانی نشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
منم مشکل دارم آقا . باید پرسنل زیردستمو بزنم ؟؟؟؟؟؟؟
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
روانی اگه شده، صبح پامیشه، اما نمیره مدرسه، میره تیمارستان که یه عده روانی مثل خودشو تربیت نکنه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما برو کلاس داری کن ببینم تا کی دوم میاری!!اون دبیری که دست بلند میکنه با چهار تا انسان سالم برخورد نکرده ....شما یه سری کلاسا رو ندیدی!!!!البته قبول دارم این معلم هم بیشعری محض رو به نمایش گذاشته
قانون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
پس قبول داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نمی تونی! معلمی نکن برو بقالی وا کن.والا...
ارزش ومقام و منزلت شماها آدمهای از خدا بی خبر تابناک!!! همین قدر ارزش داشته که در این ایام بجای بیان واقعیت ها و انعکاس تحصن و تجمع فرهنگیان اینگونه مغرضانه قلم نویسان خود را اجیر کرده و آنچه را شایسته خودتان است برای قشر فرهنگی بیاورید چرا که گفته اند:نادان همه را به کیش خود پندارد
قبلاً هرگونه تنبیه محکوم است چه تنبیه بدنی دانش آموز باشه و چه تنبیه روحی معلمان توسط مسولان و قلم به دستان
من خودم بارها چنان در مضیقه بوده ام که روی رفتن به خانه را نداشته ام ولی الله اعلم که هر وقت در کلاس حاضر میشم حتی یه مشکل کوچک هم یادم نمی آید و بی وفایی های شما دانش آموزان را از یاد برده ام
من در همین جا دست معلم ریاضی راهنمایی ام را همزمان با دست پینه بسته پدرم که هر دو بخاطر تربیت من را کتک زده اند همزمان میبوسم
پاسخ ها
اینده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
هر چیز جای خودش رفتار این شخص مردود و باید از طرف معلمان محکوم شود که تا اینجا که دیدم توجیه گری می کنند و حمایت از یک انسان حیوان نما
شما اگر بابت هر مسئله ای این همه کامنت بزارید خیلی خوبه یه ادم دزدی که با ندانم کاریها و بی خردی هاش ملتی رو رو بیکار و بی پول و تقریبن به سیاهی نشونده و معلمش را به این روز انداخته که تحملش بسیار کم شده را جراتش را ندارید کاری نداریددر مورد اونها حرفی بزنید کاری با هاتون می کنند که هفت جدتون رو جلوی چشم تان میارند حالا دیوار معلم کوتاهتر پیدا نکردید که چند روزه دارید پیگیری می کنید ما از روز اول داد زدیم اقا راه جلو رفت مملکت نه انرژی هسته ای نه توپ و تانک بلکه یکی از این راها توجه بیشتر به همین اموزش و پرورش که همین ادمهایی مثل شما ما را محکوم به نادانی می کردید حالا دایه مهربانتر از مادر شدید اقا یا خانم خجالت بکش درد ادمهای حکومتی مثل شما اینه چند وقتیه صدای این معلم بیچاره یک مقداری در اومده شما رو ترس برداشته و با این حرفها می خواهید افکارو به نفع خودتان بکنید یک وقتی سور و سات شما به نخورد فقط می گم متاسفم در درجه اول برای خودم و بعد برای شماها با این دیدگاه عقب افتادتان
عجب قضاوتهای بدون فکری، همه شما انگار عقده زیادی دارید یک لحظه فکر کنید ،هر چه دارید از برکت وجود همین معلمهاست
پاسخ ها
قانون
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مریض هستی برو دکتر
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
وجود این گونه معلمها، نه تنها هیچ برکتی ندارد بلکه مایه لطمه به فضای آموزشی و بار آوردن افراد عقده ای و خراب کردن نام سایر معلمهای با شرف و با انسانیت میباشد.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
خیلی از خودت راضی و خود بزرگ بین هستی
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
اینگونه معلمها نه تنها هیچ برکتی ندارند بلکه وجودشان برای جامعه مثل سم است.
تابناک از چشمم افتادی.........
الان چی شده همش اخبار ضد معلمین میذاری!!!!!!!!
از اعتراض معلمین با خبر شدی.؟ چی بهتون دیکته کردن!
پیشنهاد میکنم یک ساعت سر یه کلاس 20 تا دانش آموز الان رو کنترل کنی بدون هیچ قدرتی ( نمره، اقتدار،...همه چیز رو از معلم گرفتن) بعد بیا این خبرا رو بزار....
متاسفم برات که یک معلم رو به تمام جامعه بسط میدی......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم ها مثبت بدن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یه معلم؟؟؟ تا الان تو اخبار تابناک تا 20 تا رفته آمارتون. بماند اونایی رو که تابناک هم نمیگه!
متاسفانه من یک ویدیو کلیپ دیدم تحت عنوان مدرسه ...که معلم به خاطر درس نخوندن دو تا از دانش اموزا اون ها را تنبیه میکرد و هر دو را مجبور میکرد که به هم به صورت نوبتی سیلی بزنن دو تا بچا که سن اونه حدودا 8 ال 9 سال بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همه هم بد دارن هم خوب
وزیر اموزش و پرورش بیاد ببینم یک ساعت میتونه کلاس داری کنه؟ در سیستم جدید اموزش و پرورش نمره دادن معنی نداره چون شده توصیفی یعنی دمت گرم گلم بیشتر بخون. خوبه نمرت گلم و ...دانش اموزانی که بدلیل ضعف فرهنگی قشنگترین شوخیشان ....، فحش و توهین به زبان محلی خودشان به معلمه، درس نخواندن و هزار و یک مرض ریختن سرکلاسه، در سیستم اموزشی میدونید اخراج دانش اموز از مدرسه امکان نداره، دانش اموز با چاقو معلمو تهدید میکنه و در بعضی موارد معلم میکشه بفرمایید چکارش کنیم؟ در کدام قسمت این مملکت فرهنگ جامعه درسته که دانش اموز ان فرهنگ والا را داشته باشه؟
بازدارنده یک دانش اموز نابه هنجار چیه؟؟؟؟

تابناک بی مصرف توکه پرت وبلا میگی یک راهکار بده؟
وای این تو ایرانه!!!
تابناک خوش خدمتی هم حدی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آره خب ، فقط باید به شماها خوش خدمتی بشه تا دستتون بزن تر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اره واقعا شما که خوش خدمت نیستید فقط تابناکه
اولا تنبیه بدنی قابل دفاع نیست دوما بعضا از سر دلسوزی ونرسیدن معلم به اهدافش این اتفاق ها همه جای دنیا معمول هست سوما واقعا معلمین ما این قشرپرکار وزحمت کش دغدغه ی امرار معاش دارند وروان راحت ندارند ودرگیر چند ظغل ووام واقساط و............ هستند ودر دولت کریمه تدبیر وامید می بایست تدابری امید وارنه اتخاذ بشه که معلمان هم مورد توجه اقتصادی قرار بگیرند هم منزلت اجتماعی .
پاسخ ها
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
اگر به بعضی از اولیا بگوییم در کلاس یکی دوتادانش اموز به دانش اموزان دیگر چه چیزهایی یاد میدهند مطمئن باشید شنا اولیا محترم می ایید و ان دو دانش اموز را میکشید .
با دانش آموزی که فساد اخلاقی داره و تخم فساد را در مدرسه و کلاس درس می کاره و با خانواده هایی که گرفتار کار و اعتیاد و طلاق و...هستند چه باید کرد اگه این رفتارها از معلم سر نزند چگونه می توان از حق تحصیل بچه های با شخصیت مدرسه دفاع کرد کسانی که نظر منفی دارن دانش آموزان این دوره را نمی شناسن در واقع دوره ی دانش آموزی خودشان را با بچه های این دوره مقایسه می کنن
درعجبم چرا هیچوقت ار تبعیض های ضالمانه چیزی مطرح نمیشه
متاسفم هم برای شما که قصد تخریب دارید هم برای این معلم ولی زحمات هزاران معلم فراموش نشود
بنده به همه معلم های عزیز توصیه میکنم قبل تنبیه (شکنجه) دانش آموزان از فیلم نگرفتن دیگر دانش آموزان مطمئن شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ههههههههههههههههههههههههه
سلا م
تابناک عزیز اخیرا خیلی بر علیه قشر زحمتکش معلمی محترم موضع گرفتی هر هفته چند تا خبر علیه معلمین عجیبه خیلی ممنون
پاسخ ها
وای بر ما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قشر رفتگرهای شهرداری یا کارگران فضای سبز شهرداری ها زحمتکش هست . چون نه کسی رو میزنن و نه کسی رو تحقیر میکنن و نه جامعه را از لحاظ روانی بیمار میکنن
دانش آموز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
وای که تو هم داری زحمت میکشی!!!!بهت پیشنهاد میکنم مواظب صحبت کرئنت با قشری که تورو تربیت کردن باشی
یاد فیلم خشم اژدها افتادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فیلم اولین خون را ببینید.
درصورت وضع قوانین محکم مبتنی بر محکوم کردن دانش اموزان در صورت بی احترامی عدالت برقرار خواهد شد
اولا این کلاس درس ایران نیست.دوما هر کی بادانداخته تو قب قبه اش بره جای همین معلم یک هفته بر سرکلاسش شاید اون خیلی خشن تر ازاین هم عمل کنه....بعدش هم شماکه دم از حقوق دانش آموزان میزنید یک بار هم از حقوق فرهنگیان بگید
من یه معلم 27 ساله هستم و طرفدار تنبیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یه جور حرف میزنی انگار یه... هستی که میخوای معلما رو خراب کنی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حتما خیلی شل و ول و وارفته
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای معلم 27 ساله، شما بهتره به همان روستای زادگاهت برگردی و به کار دیگری بپردازی.
مدیریت تابناک یک ساعت بیاد کلاس داری در یک هنرستان کارو دانش اگر از لحاظ روحی و...سالم اومد بیرون و بچه ها....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چی ؟؟؟
آیا میدانید حتی فیلم نزد قاضی اعتبار ندارد کار شما صحیح نبوده وکاری مجرمانه می باشد و با این کارتان به جامعه فرهنگیان توهین کردید
واقعا که:
هرچیزی رو برای جذب مخاطب نباید بهانه کرد
خداقل یه بارم که شده از رنج های فرهنگیان بگو
آقای معلم اگر این دانش آموز رو ببره میره نیمه نهایی!
تابناک واقعا ننگ به نیرنگ تو
جای امریکارو گرفتی .لعنت به شما
هر کی ادعاش بخصوص تابناک نامحترم ، یک ساعت بیاد کلاس داری نه تدریس فقط مبصری، اگه بعد یک زنگ همین نظر در مورد دانش اموزان داشت حق دارید اما اگر از لحاظ روحی ،روانی شدید و در یک کلاس مثل کارودانش ....انوقت نگید دیگه این حرفا
باسلام
به گردانندگان این سایت توصیه میکنم که خبرهای مربوط به اعتراضات معلمین و خواسته های آنها رو هم پوشش خبری دهند چرا که اعتراضات معلمان بسیار بیشتر از این نوع فیلمهایی است که هدف شما از نمایش آنها تخریب معلمان زحمتکش و مظلوم است.
دمش گرم . خوشم اومد . دانش آموز رو نمی زنن حتما اون دانش آموز نبوده . وقتی یه بچه آبروی چند ساله کار کردن رو جلوی یه مشت بچه دیگه می بره و همه بچه ها بهتون بخندند چه حالی پیدا می کنید . اگه یه نفر تو کوچه به زن و بچتون توهین کنه خدایش شما چی میگید .
پادشاهی پسر به مکتب داد/ لوح سیمینش در کنار نهاد // بر سر لوح نبشته به زر / جور استاد به زمهر پدر
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
همین شعرهای عهر بوق و مسخره را خوانده اید
متاسفم از اینکه معلمی چون من، قلم به دست کسی چون تو داد تا با رسانه ای کردن یک کلیپ، حرمت و جایگاه تخریب شده ی متولیان دانش و آگاهی را در جامعه، خراب تر کنی! آسیب در همه ی مشاغل، و از جمله شغل خود تو، کم نیست. آیا با رسانه ای کردن آن، آسیب حل می شود. شما، به اهداف شوم خود، یعنی بی ارزش کردن حرمت معلمان، سالهاست رسیده اید .... نمی دانم کی، خدا هدایت تان می کند. وقتی که خیلی دیر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
منم به عنوان یک دانش آموز متاسفم به خاطر سکوتی که در برابر آزارهای تو به خرج دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بس کنید دوستان!!دانش آموز و معلم از جنس همند...نه دشمن هم!!!هر کس این قانون رو نقض کنه بی فرهنگی بیش نیست!!هم کسی که به دبیر بی حرمتی کرده و هم دبیری که شاگرد رو وحشیانه زیر بار کتک میگیره
بهرحال شاگردی به زیرگلوی معلمش چاغو میکشه و معلمی هم به صورت شاگردش لگد میزنه ! و هیچ جای تعجبی هم ندارد چرا که معلمان فقط انتقام خود را دارند می گیرند و شاگردان هم دارند تقاص اعمال خود را ( چاغو کشیدن به معلمان و.. ) را پس میدهند هیچ اشکالی نداره ...! اگه غیر از این اتفاق بیفته باید تعجب کرد !
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
ای بیسواد، حتی بلد نیستی چاقو را با املاء درست بنویسی!؟
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
ای بیسواد، بگو اسم اون معلمی که بهت یاد داد کلمه چاقو را اونطوری بنویسی، چی بوده!؟
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
تو که سوادت در حدی نیست
متاسفم...دوست داشتنی ترین مرکز خبری این گونه بر ولی نعمتان کشور شمشیر از رو کشیده...خط فقر 2/5 میلیونه من با سی و پنج سال کار کردن و مدرک فوق لیسانس ریاضی 1/8 میلیون میگیرم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بابا بچه پولدار
اقا فریبرز
| Netherlands |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زیادت هم هست .3 ماه سال که میرید تفریح .بقیشم روی فرزندان ملت تمرین بوکس میکنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما سوادت رو از کجا اوردی که تعیین میکنی کی چفد حقوق بگیره؟
تابناک عزیز کلام شما صحیح تنبیه بدنی ممنوع_ولی برای معلمی ممنوعه که با طیب خاطر سر کلاس حاضر ومیشه والبته طرف مقابلش دانش آموز مودبی باشه نه اینکه معلم رو باهزارو یک مشکل سرکلاس غیر استاندار و دانش آموزانی که حتی والدین آنها ازدستشان خسته شده اند بفرسیم. درپایان چی دادیم به معلم و چی ازش میخایم؟؟؟؟
آدرسی چیزی از این معلم ندارین؟
لگد معلم گله
هر کی نخورده خله
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حمید ننگ بر تو که معلوم نیست از پشت کدام کوه فرار کردی و به شهر آمدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
خل تر از همه توئی
اینا که چیزی نیست زمان کفش پامون رو در می اوردن و دست پامون می ذاشت داخل برف یه حدود نیم ساعت بعد با شنلگ می زدن روی دست و پشت دستمون و یعد ش هم باید کلاغ پر می رفتیم
دستش درد نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دست همشون بشکنه به امید خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
قشر فرهنگی جامعه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شما بهتر نیست همان نگهبانی طویله های روستایتان را بعهده بگیری؟
متاسفانه اخیرا تابناک به طور مشکوکی شروع به تخریب معلم ها کرده. نمیگم معلم ها معصوم هستن ولی بی شک جزء با شرافت ترین اقشار جامعه هستن. کاملا طبیعیه که در بین یه میلیون معلم افرادی باشن که خطا کنن ولی دست آویز کردن اونها برای تخریب شرافت معلمی خیانتی پرهزینه برای جامعه می باشد. واقعا متاسفم برای ملتی که اینقدر راحت شان معلم رو پایین میارن، نه برای اینکه خودم معلم هستم بلکه به این دلیل که تخریب معلم رو تخریب بنیاد علم و آگاهی میدونم. به نظر میاد بی اخلاقی اونقدر در جامعه ما رشد کرده که قشر های مختلف جامعه، برای خالی کردن عقده هاشون سعی در تخریب هم دارن!
پاسخ ها
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نادری --تابناک فیلمی از رفتار نامعلمی را گذاشته چرا معلم ان به خودشان گرفتند نمی دونم --ایا رفتار فرد خاطی را قبول دارند که اگر دارند که همه معلم ها زیر سوال هستند و اگر ندارند که به قشر معلم ان نباید بر بخورد
هر دو طرف مقصر هستند! هر دو طرف تربیت درست و حسابی ندارند! خشونت فیزیکی ار بچگی در ما نهادینه می شود و قبح آن می ریزد. در همین کانادا چند مورد دیده ام که دماغ به دماغ شده اند ولی دست روی هم بلند نکرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما افرادی که منظقی به مسئله نگاه میکنید امید به زندگی میدید واقعا
همین چهارشنبه گذشته پدری در شهر درجزین جلوی چشم دانش آموزان-سر صف- معلم مظلومی رو گرفته زیر مشت و لگد،فقط به جرم این که اجازه نداده کلاس ریاضی رو ترک کنه و بره عروسی پسر عموش...چرا اینا رو نمی نویسی دوست عزیز؟
من یک معلمم...هنرستان درس می دم...دانشجوی دکتری هم هستم...خدا می دونه توی این شانزده سال حتی تنبیه لفظی هم نکردم چه برسه به تنبیه بدنی...اما همین دانش آموزانی که به جرم موتودزدی توی بازداشتگاه بودند به سمتم تخم مرغ پرت کردند ...یا توی رادیاتور ماشینم شکر ریختند...چرا اینا رو نمی گید؟...چرا نمی گید کار کردن توی بعضی مدارس با بعضی دانش آمزان کار کردن با اعمال شاقه س...
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مرگ بر تابناک
تابناک تو قاتل معلم بروجردی هستی تو تحریک کردی
اقا فریبرز
| Netherlands |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حقت بود .کاش یه دست کتک هم میزدنت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از کوزه همان تراود که در اوست یا چیزی که عوض دارد گله ندارد و یا گندم کاشتی گندم درو می کنی و یا باد بکاری طوفان درو می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تو انگلستان دیگه؟؟؟؟؟؟
وی پی ان رو قطع کن(تابناک که فیلتر نیست) بعدش بیا ببینم چطوری الان!!!
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
رضا و فریبرز ضد معلم هستند
قطعا ازاین سریال سازی ها هدف دارین.....بدونین معلمین ولی نعمت همه مردم با فرهنگند.....تا زمان عذر خواهی از معلمین....به این صفحه برنمیگردم...
من اگر جای پدر این دانش آموز بودم به اون معلم درسی میدادم که واسه نوه هاش هم تعریف کنه
پاسخ ها
نیشابوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به جای تعریف قصه بره بچه شو تربیت کنه.
سلام . معلم تا مجبور نشه هیچ وقت تنبیه بدنی نمی کنه . جمع منیین این سایت مزخرف رو . اگه مردی بچاب.
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
...غلط کرده که دست رو دانش اموز بلند می کند
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
کافیه
لعنت بر نویسنده این متن. من بابام معلم بود اینقده فحش دادن و میخواستن بکشنش که مجبور فرار از اونجا شد فقط بلندی حرف بزنی
پاسخ ها
دانش اموز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چقدر درک میکنم من شما رو!!!!!من دارم با سه فرهنگی زندگی میکنم و اینا به خودشون اجازه دادن هرچی میخوان راجع به فرهنگی بگن
خلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بابات هم این رفتارش بود در سر کلاس که فرار کرده
تابناک
کارهای شما مخلصانه بنظر نمی رسد
و مشکلات مردم با همه ارگانها را باید اینچنین با آب و تاب و مکرر مطرح نمایید
انی لاغوینهم الا عبادک منهم المخلصین
تابناک واقعا داری می درخشی
چقدر ما مظلوم وقع شده ایم یک عالمه رسانه دست به دست هم داده اند که صدای حق معلم به گوش کسی نرسد چه کثیف است این سیاست
پاسخ ها
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به عنوان یک معلم میگم سیاست کثیفیه برای اینکه صدای معلم به گوش کسی نرسد
تابناک....
دبیری هستم با 30 سال سابقه ، وزرات علوم که اعلام می کند 500 هزار صندلی خالی در دانشگاه ها تکمیل نشده دیگر انگیزه ای برای تحصیل باقی نمی ماند و از طرف دیگر دانش آموز می فهمد که چهل در بیکاران را فارغ التحصیل دانشگاه ها تشکیل می دهند و از جهت سوم نود در صد مدارس غیر انتفاعی تبدیل به بنگاه های تجاری شده اند که فقط بدنبال کسب در آمد بیشتر هستند مجموع این عوامل سبب ناهنجاری در آموزش وپرورش شده است
اقامراد شما بیخود کردی
به جای این حرفها به طرحی بدین که دانش آموزان بیمه حوعدث بشوند
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
ناشناس 13:11، یعنی حتی وحشیانه کتک بخورنداشکالی ندارد و فقط بیمه حوادث باشند!! بچه کجا هستی؟
ﺍﻳن ﺍﻗﺎﻳﺎﻥ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺗﻌﻠﻴﻢ و ﺗﺮﺑﻴﺖ ﻣﺪﻋﻰ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﺣﻘﻮﻕ ﺟﻨﺪ ﻣﻴﻠﻴﻮﻧﻰ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﺗﺎﺯﻩ ﺍﻛﺮ ﺍﻳﻦ ﺣﻘﻮﻕ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻜﻴﺮﻧﺪ ﺑﺎﺯ ﺍﺯ ﻫﻤﻴﻦ ﺷﻴﻮﻩ ﻫﺎﻯ ﺗﺮﺑﻴﺘﻰ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻰﻛﻨﻨﺪ. ﺧﻴﻠﻰ ﺟﺎﻟﺐ ﺟﻨﺪ ﻣﺪﺕ ﺑﻴﺶ ﺷﺶ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺍﻗﺎﻳﺎﻥ ﻣﺪﻋﻰ ﺗﻌﻠﻴﻢ و ﺗﺮﺑﻴﺖ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻛﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﺣﻘﻮﻗﺸﻮﻥ ﻛﻪ ﻛﻞ ﺳﺎﻝ ﺭﺍ ﺷﺶ
ﻣﺎﻩ ﻫﻢ ﻛﺎﺭ ﻧﻤﻰﻛﻨﻨﺪ. ﺑﻪ ﻭﺯﻳﺮ ﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﺷﺘﻪ و ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻛﺮﺩﻧﺪ.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
منظور تون از کار دقیقا چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ای کاش کسانی مثل شما نه کل روز بلکه یک ساعت در محیط های آموزشی قرار می گرفتید تا ذره ای از مصیبت های این قشر را می دیدید تا بعد از این معقول تر افاضات بفرمایید .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما بفرمایید تا از پیشرفته ترین کشورها الگو برداریم و بر اساس آن عمل کنند تا خلاهای عقب افتادگی ما پر شود!
از تابناک که صفحه ی محبوبم بود توقع نداشتم. با این تیتر یک ناجوانمردانه ی شما دیگه حیثیتی واسه معلما باقی می مونه؟
متاسفم که با بولدوزر قلم به جان معلما افتادید. برای همیشه خداحافظ
وقتی شکایت از چنین معلمانی راه به جایی نمیبرد و با حمایت سیستم اموزشی از معلم خطا کار حتی کار برای دانش اموز سخت هم میشود تا جایی که تهدید به ندادن نمره توسط دیگر همکاران معلم خطاکار هم اتفاق میافتد.دیگر چه باید کرد و چه باید گفت؟
اقا مرادنکنه شمابا کارمندگمرکی که درجنوب کشور سیلی به گپش معلم زده بود نسبتی دارید؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زمانه گردن کلفتی امثال آقا مراد ها گذشته است
با سلام
چرا به حجم بالای قتل ها فسادها بزهکاری ها توهین ها اختلاس ها رشوه ها هرج و مرج ها ...... اشاره نمی شود؟ آیا این یک سناریوی از قبل برنامه ریزی شده علیه معلمین نیست؟ ای رسانه به راستی هدف چیست ؟
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقا رضا، چرا موضوع را عوض میکنی و مغلطه میکنی؟
ما معلمان با تنبیه بدنی دانش آموزان کاملا مخالفیم و با این جوسازی سایت تابناک چیزی عوض نمیشه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
موافقم
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما کاملاً مخالفی ولی همین شنبه که پاتو بذاری مدرسه چند تا بچه مظلوم رو زیر بار کتک میگیری به بهونه این که نتونستی فلان مارک رو برا بچت بخری. تابناک تو رو خدا منتشر کن بزار حرف ما دانش آموزای مظلوم شنیده بشه.
اسم خودشو گذاشته رسانه بیطرف ولی تنها چیزی که داخلش نیست بیطرفی.اتفاقات بسیار نادر از این دست رو بزرگ میکنه درست در زمانی که معلمین میخوان از حقوق خودشون دفاع کنند .ولی مظلومیت ها کتک خوردن وکشته شدن توسط دانش آموز وسیلی خوردن توسط اولیائ دانش آموزان که اخیرا هم اتفاق افتاده رو به راحتی نادیده میگیرید.این سیاست کثیف تابناک از ذهن هیچ معلمی پاک نمیشه .ما فرهنگیان در نهایت مظلومیت مالی ,حقوقی,اجتماعی ونداشتن جایگاهی در رسانها به دلیل غرض ورزی های سیاسی شما را به رعایت تقوا ,عدالت در گفتار و دوری گزیدن از سیاه نمایی برای رسیدن به مقاصد پلیدتان که همان دور کردن معلمان ازحقوق از دست رفته اشان است دعوت وبه همه دوستان توصیه میکنم دیگر از مطالب سایت شما بازدید نکنند.
تابناک ممنونم ازتون بابت اینکه در آستانه ....بحثی رو باز نمودی که کسی جراتشو نداره؛ هرچند چرا الان این کلیپ رو پخش کردی جای سوال فراوان داره
واقعا جای شادی داره که بالاخره یه جورایی بحث معلمان زحمتکش باز شد
ولی تابناک متاسفام از اینکه نه شما و نه هیچکس دیگه حاضر نیس به وضعیت فرهنگیان رسیدگی کنه و حتی بحثشو باز کنه
کجای کار هسید که معلم حتی حق نداره به شاگردش بگه بالای چشمت ابروست
کجای کاری که همه بزرگان از رییس جمهور و رییس مجلس و قوه قضائیه و همه و همه از برکت معلماشون به اینجاها رسیدن
حالا یکی از این مسئولین محترم حداقل احترام استاد شاگردی رو بجا نیاووردن
بازم خدا بیامرزه شهید مطهری رو که شهید شد و یه روز رو به نام معلم نامگذاری کردن وگرنه همین روزم نبود
تا الان کدوم رسانه جرات کرده از وضعیت معیشت معلما حرفی بزنه حالا میاید میگید نمیدونم چرا کتک میزنید
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما دارین تو یه سال 8 ماه کار میکنین و 12 ماه حقوق میگیرین این حقوق هم ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
به نظره من چون اینکارارو کردی تو متن حقوقت باید به نصف کاهش پیدا کنه
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شهید مطهری
منظورم این بود برابر مقررات انظباطی کشور باهاش برخورد میکردم و انفصال از خدمتش میکردم که همون به قول شما حقوق کم هم از دستش برود. برای امرار معاش برود کارگری. نه اینکه با لگد بزنمش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
کار نیست.
وای پسر حرکت و داشتی؟ چرا نباید از همین جاها استعداد یابی رو شروع کرد واقعا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
علی آقا ،اینجا جاش نیست که شوخی بکنی،بحث جدیه!!!
با این اوضاع طرح بیمه حوادث برای دانش آموزان الزاميست
پاسخ ها
اقا فریبرز
| Netherlands |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر سر کلاس با همچین موردی روبرو شدی از خودت دفاع کن .با معلمت درگیر شو دیگه از این کارا نمیکنه
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آغا فریبرز قاجار
جالبه!! به همراه داشتن دوربین سرکلاس میگه پذیرفتن و به جان خریدن ریسک!! ولی کتک زدن رو خلاف میدونه = انتخاب و برداشت گزینشی از کارهای درست و غلط
متنتون غرض دار و خودتون هم احتمالا مرض دارید و گرنه یکبار هم شده پای حرف معلمان مینشستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نمیدونم چی شده که روز جمعه... تابناک یادی از معلمان کرده
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما از تاثیراتی که حتی یکبار کتک زدن در آینده بچه میذاره یه کم بخون، بعدش با دوربین مقایسه کن.
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
حالا از دوربین آن دانش آموز که واقعآ باید گفت درود به شجاعتش ایراد میگیری؟
این تحقیر و ظلم و حس خشم در بین لایه هاو افراد جامعه منتقل می شود خدا ما رو بیامرزد
تابناک تو به معلم بده کاری واین کارت درست نیست این فیلم چیزی را ثابت نمیکند چون نه معلومه کجاست نه معلومه معلم کیه شاید ساختگی باشه، شما زحمات یک میلیون معلم را نمی بینی وچسبیدی به این موارد نادر،معلم در آتش میسوزد، با چاقودر کلاس درس کشته میشود انزمان خواب کجا بودید قطعا خواب نبودید خودتان را به خواب زدید بس کنید تنبیه بدنی درست نیست ولی کار شما هم یکطرفه است بترسید از خشم معلم
تابناک تبدیل به چت روم شدی بس کن دیگه بابا.
تا الان 315 نظر باور نکردنیه
از ساعت 11ونیم که خبر اومده ایتهمه نظر و همش انتقاد
چه کردی تابناک؟؟؟
تجاوزجنسی وکتک زدن بچه های مدرسه وتحقیر و اخاذی و... چه خبره آموزش و پرورش ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شمام دیگه پیاز داغشو زیاد نکن
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دیگه خانوادت نفرست مدرسه
آیا شنیده اید در بروجرد یک دانش آموز معلم فیزیک خود را کشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
متاسفیم
رسانه ای کردن چنین خبرهایی کلا ممنوع است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خبرا دیر بهت میرسه ؟؟؟
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
ای شانزده نفری که منفی دادین او معلم پدر بوده و دو تا فرزند داشته میدونین یتیمی و بی سر پرستی یعنی چه ؟
چرا این سایت یک طرفه سرنوشت ان دبیری که دانش اموز درکلاس با چاقو گردنش رازد نمی نویسد.
آهای گردانندگان نادان وبی شخصیت تابناک!!!!چه جورمعلمی که به دست دانش آموز کشته شد خفه خون گرفته بودی ولال شده بودی اما حالا زبان باز کردی ای مگس زباله نشین!!!اتفاقا خوب کاری کرده ومن هم می زنم وتنبیه بدنی می کنم ودیه اش روهم دارم ومیدم امااجازه نمی دهم دانش آموزانی که ازخانواده های.... سرکلاس هستند حریم کلاسم رالکه دارکنند.کارخوبی کرده ،بسیارکارخوب واون جای شما بسوزه!!!!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
از لحن صحبت شما معلومه که چجور آدمایی دارن آموزش و پرورش ما رو که یکی از مهمترین امور مملکت هست رو میگردونن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تابناک کاش منم مثل این موجود بی شخصیت و بی هویت بودم و مثل خودش جوابشو میدادم...
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آقای پرفسور فکر کردی چون پولداری میتونی هر کاری دلت خواست میتونی انجام بدی آدم اگه چندتا مثل تو تو آموزش وپروش داشته باشه دیگه به دشمن خارجی نیازی نیست چون انقدر خوب به بچه آموزش میدی که وقتی وارد جامعه شدن به صورت خودکار مملکتو بهم میریزن میشه بگی چندتا دانش آموزت رو با کتک زدن درسخون کردی یا اخلاقشون رو درست کردی آقا معلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما خون سردیت رو حفظ کن!اینا اشتباه کردن ولی شما قشر فرهنگی هستی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آقای شاکی تو خیلی بیجا میکنی میزنی
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای شاکی، بهتره بهمان روستای زادگاهت که در پشت کوه قرار دارد برگردی
همیشه وقتی تو مدرسه این صحنه هارو میدیدم یه سوال به عنوان اولین سوال به ذهنم میومد آیا اونا با بچه های خودشونم اینطوری رفتار میکنند امیدوارم یک معلم صادق وبا انصاف جواب من رو بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دوست عزیز من دبیرم در هر نوع مدرسه ای تدریس کرده ام و اکنون آخر خطم .
بنده به هیچ عنوان حرکت این آقا را تایید نمی کنم اما تعجب نمی کنم و این را می دانم که محیط های آموزشی ما روز به روز از محتوا خالی می شوند .معلم در حال تبدیل شدن به مبصر است .دانش آموز انگیزه ی کافی برای درس خواندن ندارد . معلم به هر گونه ای تحت فشار است .درصد بالایی از خانوادها اهمیتی به وضع تحصیل فرزندان خود نمی دهند . دانش آموز صرفا برای گذران وقت به کلاس می آید .و مترصد است تا از هر فرصتی برای تفریح و سرگرمی استفاده ی خود را ببرد حتی اگر به قیمت دست انداختن معلم و اخلال در نظم کلاس باشد.
حال تصور کنید یک معلم وظیفه شناس به قصد آموزش وارد چنین کلاس می شود تا بزای همان تک و توک دانش آموزان درس خوان ادای وظیفه کند.اگر شما جای چنین معلمی باشید با وضعیت چنین کلاسی چه می کنید . ممکن است مطرح کنید که باید چنین دانش آموزانی را به دفتر مدرسه معرفی کرد. اما دوست عزیز خوب است بدانید دست مدیر و معاونین ما نیز در این مواقع بسته است و این عزیزان نیز در مقابل چنین اوضاعی مستاصل شده اند .پس تنها کسی که باید آستین بالا بزند و از شخصیت حقیر شده ی خود دفاع کند معلم بیچاره است .اگر ساعات اولیه ی روز بتواند تحمل کند سرانجام ممکن است تحمل خود را از دست بدهد و دیگر ارتکاب چنین اعمالی به هیچ عنوان دور از انتظار نخواهد بود.
دوست عزیز هز از گاهی از فرزند خود بخواهید تا جو کلاسش را برای شما توصیف کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سلام.از نظرشما خیلی خوشحال شدم چون میبینم بلاخره یک نفر به کسی توهین نکرد..چنین افرادی بی شرم و حیا و پست اند و جواب کارشان را خواهند دید اما شما به من بگیید واقعا دانش اموزان مثل بچه های دبیرا رفتار می کنن؟هیچ دبیری سال اولی که وارد اموزش و چرورش شده قاتل جانی نبوده اما بعدها به....تبدیل شدن بعضیا مقصر کیه؟؟؟
آیا شنیده اید معاون یکی از مدارس به چندین دانش آموز تجاوز جنسی کرد و الان در زندان است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خبر مربوط به یکی از دانشگاه ها بوده
ناشناس
| Iraq |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خون خودت و بنداز گردن معلم ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زندان نیست تبعیدش کردن.
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حالا باید مواظب باشن اونجا که تبعیدش کردن نفرسنش دوباره تو مدرسه!!!!!
اگه مثل یو اس آ
طرف با آکا 47 بره و دخل معلمه رو بیاره (این معلم وحشی) همه چی حل میشود.
با این وضع چرا فرهنگیان می خواهند به چه چیزی اعتراض کنند؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
میگن میخوایم حقمونو بگیریم؟؟
نمیدونم چه حقی!!!
Omid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حقشونو ازمون میخان !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
شما که دیگه دانشجویید چرا؟؟؟منم بگم تو دانشگاه فلان .فلان خلاف رو کردن دانشجو ها باید از زندگی محروم شن؟شما اصلا میدونید اونایی که اعترا ض دارن به چی اعتراض دارن و چرا دارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
میخان پولشونو ازمون بگیرن !
واقعاً ....معلمی هست که دیدم. منم تا حالا خیلی کتک خوردم خدا نبخشتون بی رحما
می دانی حقوق یک معلم چقدر است؟ میدانی چند درصد از دانش آموزان اختلالات روانی و پرخاشگری دارند؟ می دانی بسیاری مواقع این معلمها هستند که از دانش آموزان یا اولیای آنها کتک می خورند؟.... می فهمی درس دادن در کلاس سی نفری یعنی چی؟ میفهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ ها
ساروی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
امار معتاد های دانش اموز تکان دهنده است.
جالبه!! به همراه داشتن دوربین سرکلاس میگه پذیرفتن و به جان خریدن ریسک!! ولی کتک زدن رو خلاف میدونه = انتخاب و برداشت گزینشی از کارهای درست و غلط
متنتون غرض دار و خودتون هم احتمالا مرض دارید و گرنه یکبار هم شده پای حرف معلمان مینشستید
نمدونم چی بگم دل پردردی دارم مافیای ضایع کردن معلم دست بردار نیست از صدا و سیما گرفته تا روزنامه ها و سایت های اینترنتی تا خود وزارت آموزش و پرورش که هرچند وقت یکبار از پرداخت مطالبت یکساله که بعد از یک سال ارزش آن نصف شده می گوید . یا نزدیک عید هستیم تمام سازمانها و ارگان ها وسایل رفاهی لازم را بی سر و صدا برای کارکنانشون فراهم می کنند ولی شما وارد هر شهر و روستایی که می شوی پارچه وبنر های زیادی می بینی ستاد اسکان فرهنگیان من یادم میاد زمان جنگ ستاد اسکان جنگ زده ها داشتیم ستاد اسکان کارتن خواب ها هم داریم چقدر تحقیر معلم معلمی که این همه روایت در مورد ارزش آن داریم معلمی شغل انبیاست از پیامبر اسلام (ص) من دهان معلمی را که یک کلمه به من بدهد پر از اشرفی می کنم از حضرت علی (ع ) اگر از قشری زحمتکش چند درصدی خطا کنند آیا به پای همه باید گذاشت چرا در مورد کار های دیگر اینقدر موشکافی نیست آیا همه جا سالم هستند من موردی ذکر نمیکنم . واقعا کلا خود را قاضی کنی به کجا دارید می روید آیا اعتقادی به جهان دیگر دارید آیا با تحقیر معلم انتظار دارید آینده خوبی داشته باشید . و...... ادامه دارد می دونم که نظر من را ثبت نمی کنید چندین بار نظر دادم ثبت نشده .
جالبه میان از کار اشتباهشون دفاع هم میکنن بخدا اگر بنا بر زور بازو باشه و توجیه رفتار های غلط که اولیای دانش اموزها به راحتی از پس یه مدرسه که هیچ از پس کل وزارت خونه هم بر میان خجالت داره که میان دفاع میکنن و توجیه نا مربوط میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ترسیدم
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:38 چیزهای ناجور نبین که نترسی!!!!
چه معلم چه دانش آموز اگر خطایی کردند باید مجازات خطایشان را ببیند. البته در مورد معلمان که سن بیشتری دارند انتظار بیشتری می رود. هرگز چنین برخوردی نباید بی پاسخ بماند و امیدوارم آگاهی ها افزایش بیدا کند.
متاسفم برای تابناک که کشته شدن دبیر روتو بروجرد نمینویسه اونوقت یه معلم یه اشتباه میکنه توبوق وکرنا میکنید که نامعلم و....معلم اگر بد می بود که نویسنده این مقاله اززیر دستش رد ن شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نوشته بود که !!! من تو همین سایت خوندم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چی میگی تو ؟؟؟ اینم که تابناک نوشته بود
بشکنه دستت ، بشکنه استخوان پات که اینطور جگرگوشه مردم رو شکنجه میدی نامرد حرمله !
معلم اگه تنبیه نکنه دانش آموز حسابی ازش نمیبره و با چاقو گردن معلم رو میزنه.. .
یه معلمی که کارشناس ارشد یا دکترا خونده نباید حقوق و ساعت کاریش با کارگر ساده مقایسه بشه باید با هیات علمی دانشگاه مقایسه بشه.ساعت کاری یه معلم با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری دوبرابر ساعت کاری هیات علمی دانشگاهه و حقوقش یک پنجم اون.
معلم اگه تنبیه نکنه دانش آموز حسابی ازش نمیبره و با چاقو گردن معلم رو میزنه.. .
یه معلمی که کارشناس ارشد یا دکترا خونده نباید حقوق و ساعت کاریش با کارگر ساده مقایسه بشه باید با هیات علمی دانشگاه مقایسه بشه.ساعت کاری یه معلم با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری دوبرابر ساعت کاری هیات علمی دانشگاهه و حقوقش یک پنجم اون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
معلما خودشون رو با هیات علمی ها مقایسه می کنند؟؟؟؟؟
اول دبیرستان یه معلم زبان فارسی داشتیم ! یه همکلاسی هم داشتم به اسم سینا که در آرامش و رفتار خوب و شایسته سرآمد بود ... یه روز کلاس شلوغ بود و پر سروصدا . معلمه عصبانی شد به کلاس نگاه کرد تا چشمش به سینا افتاد که آرام نشسته بود رفت سمتشو تا خورد کتکش زد .خدا لعنتش کنه .... معلمه بعد که آرام شد دستی به سر سینا کشید و به کلاس نگاه کرد و گفت شما مجبورم کردین بی سر وصداترینتونو بزنم ! ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فیلمای تخیلی دیدی یا پر خوری کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آره ، به من بگو فیلم دیدم . به بقیه چی داری بگی معلم ؟ همون اتفاقی که تو میگی فیلم باعث شد دوستم افسرده بشه و من عصبی
کازرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بلد نبوده باید اونی که گردن کلفتی میکنه بزنی تا حساب کار دست همه بیاد .کلا این یک قانون است در کل جامعه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
میبینی ؟ از بس رفتارتون خشونت باره خودتونم باور نمیکنید .... اینه که میگی :
"فیلمای تخیلی دیدی یا پر خوری کردی "
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
روانی هستن
ناشناس
| Germany |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ناشناس 13:44 این فیلم تخیلی نبود!!
من خودم یک بچه دارم تا الان خودم که پدرش هستم دست روش بلند نکردم .اگر در آینده در مدرسه مورد تنبیه بدنی قرار بگیرد خودم شخصا وارد عمل می شوم چون تو کشور ما برخورد مناسب با این افراد نمی شود و این کسانی که اینجا حرف مفت می زنند که وضع اقتصادی خراب هست و فلان و بلان از همین قشر هستند .اگه وضع نابسامان اقتصادی باعث بروز چنین رفتارهایی می شود پس از فردا همه باید قمه به دست تو خیابان به جان هم .........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بخاطر همین اینقدر بی ادب تشریف دارند.نکنه فیلمهای برسلی زیاد نگاه می کنی.احترام وقتی بین طرفین باشه. مشکلات حل میشه .شما که تشریف ببرین مدرسه برای برخورد دیگه احترامی نمیمونه آن موقع میشی کیسه بوکس
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حسین به صدام هم می گفتند صدام حسین تو وارد عمل شو ببین چطوری از خجالتت درمی آییم چند نفری
تابناک جان خوب موقعی منتشر کردی! همین معلم های....حالا ادعای دو قورت و نیم دارن! باید نشون داد که چقدر بعضیاشون (بعضیاشون) ...تشریف دارن
پاسخ ها
لیلا رادیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اشتباه یک نفر ملاک مقایسه دیگران نیست
مشکل ازیه جای دیگه آب می خوره .مشکلات فرهنگی ما ریشه در تضاد های فرهنگی است که دانش آموز با آن مواجه است .آیا امدن شبکه های مجازی با فرهنگ ما تناسب دارد .ما چه کارهای برای دردام نیفتادن بچه های این مرز وبوم درمنجلاب جنگ
نرم کردیم .نقش خانواده دراین بین چه بوده و پدری که سالی یک بار به مدرسه سر نمی زند آیا حق داره بگه چرا اینطور شد .تربیت فرزند با همکاری خانه ومدرسه وجامعه امکان پذیر است.که یک طرف فعال است دو طرف دیکه غیر فعال .
هر وقت در مترو در شهر کلن آلمان دانشآموزان و معلم شان را که دسته جمعی به محلی میروند و برخورد زیبا و با مهر معلم را با شاگرد ها می بینم بیاد کشورم و بر خورد معلم با دانش آموزان می افتم غم وجودم را فرا میگیرا . بر خورد هر دو همیشه با ادب هستند
تابناک ولا خو گیرت داسه معلمل!!!!
معنی: تابناک والله چند وقتیه خوووب گیر دادی به معلما!!!
تابناک ! دغدغه ی شما که بررسی مشکلات آموزشی کشور است رو باید به فال نیک گرفت . لطفا از کتک خوردن معلمان و معاونین و کادر اجرایی مدرسه توسط دانش آموزان یا اولیای دانش آموزان گزارشی تهیه کنید . آیا منکر این هستید که دانش آموزان و اولیای آنها بارها معملان را کتک زده اند !؟ توجه کرده اید که فقط قتل معلم بروجردی بازتابی نه در خور شدت حادثه داشت ... با این اوصاف اگر خواستید از هتک حرمت معلمین توسط اولیا و دانش آموزان گزارشی تهیه کنید تا خدای ناکرده یک طرفه به قاضی نرفته باشید به حقیر ایمیل بزنید تا موارد بی شماری را برای تهیه ی گزارش خدمت محترمتان معرفی کنم .
یا علی
خجالت بكش تابناك به خودتو پدرتو مادرت كي سواد ياد داده كه اينطور به معلم ها توهين ميكني؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ها ! منم ویمدم اکابر سواد یاد وگیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یک نگاه به مطالب تایناک بکنید ، با توجه به اشتباهات و غلط های املایی و انشایی میفهمید که چه معلم بی سوادی داشته !
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقا ناصر، میشه بگی تابناک چه توهینی به معلمها کرده؟
من که 40سالمه و فوق لیسانس دارم؛رشد نسبی خود رو مدیون معلمای خوبی دارم که گاها کتک هم میزدند ولی مطمئنا بخاطر خودمون بود.اینم بدونید معلم تو مدرسه با دونگانگی فرهنگی دانش آموز در جامعه و مدرسه مواجه است و گاها تحملش لبریز می شود.حجةالاسلامی از قم اومده بود مدرسه یه کلاس بهش دادن بعد از 5دقیقه از مدرسه در رفت.برای سیستم آموزشی هم مهم نیست معلم معلمی بکنه یا نگهداری از بچه های مردم!
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
علیرضا جان، اگر این معلم بی رحم یک تنبیه معمولی و متناسب کرده بود، شاید کسی هم اعتراض نمیکرد
تابناک عزیز.روش خوبی را برای تخریب معلمان پیش نگرفته ای.ما که ندیدیم این سایت از مشکلات مالی مدارس .از مشکلات مالی معلمان که معوقه های چندین ماهه هنوز پابرجاست. از بیمه حلبی فرهنگیان .از بی ادبی روزافزون دانش آموزان چیزی بنویسی.همش داری در نظام آموزشی که 12میلیون دانش آموزو1/5میلیون معلم دارد.به دنبال نقاط ضعف می گردی.مگر در اداره شما همه مثل هم هستند؟مگر معلم معصومه .چرا خبری از خانواده معلمی که کشته شده نمیدی.چرا خبر از زنجیر خوردن معلم بخاطر سوال درسی پرسیدن نمی گیری.نکنه منافع سایت اجازه نمیده دنبال مشکلات باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
عزیزم چه ربطی داره همه حقایق باید گفته بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حقیقت گوی محترم!!!!!!!1بشین از بدبختیای معلما بگو
من استاد دانشگاه یکی از دانشگاههای دولتی در یکی از کلانشهرها هستم. فقط بحث مدارس نیست در دانشگاه ها هم برخی از اساتید عقده ای، تنبیهات متعدی مثل انداختن در درس الی الابد ، اذیت کردن الکی در بحث پایان نامه و ... بنا به دلایل غیر درسی دارند. من فکر می کنم مهمترین دلیل اذیت دانش آموزان و دانشجویان عقده ای شدن معلمان و اساتید است که بایستی ریشه های آن نیز توسط روانشناسان و جامعه شناسان بررسی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ما در دانشگاه یه استاد ریاضی داریم که از لحاظ علمی پره اما از لحاظ اخلاقی ... سر کلاس فقط فحش میده و دانشجو را تحقیر میکنه .... اتفاقا این چند روزه داشتم فکر میکردم تربیتی که توی مدرسه گرفته با همون آمده دانشگاه دولتی درس میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من به خاطر توهینی که استادم(دانسته) به من و قومیتم کرد یه لحظه عصبی شدم و یه سیلی محکم زدم زیر گوشش, از دانشگاه اخراج شدم در حالی که ترم آخر کارشناسی ارشد بودم.
من یک معلم هستم ونه درس دادن بلدم ونه تربیت فرزندان هیچکس هم با من کاری نداره آخر سال هم نمره همه دانش آموزان رو میدم بیست همه هم خوشحال و خندان هستند. سرکلاس هم اگر درس بخونن یا نخونن هیچ کاری باهاشون ندارم. سر کلاس بهم فحش مادر میدن خودم رو میزنم نشنیدن. کلا آزادی کامل ودموکراسی برقراره مثلا میگم امتحان بگیرم همه رای میدن خیر منم میگم باشه. رای میگیرم درس بدم همه میگن نه منم درس نمیدم. بهترین معلم دانش آموزام هستم و هرکسی هر خطایی هم بکنه تنبیهی در کار نیست. آزادی رو میخای ببینید بیاید کلاس من همه دانش آموزام هم موفق هستن چون بعدا دکتر میشن و به خودشون آمپول تزریق میکنن.
پاسخ ها
اقا فریبرز
| Netherlands |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
افرین بر تو .مورد تاییدی
اهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بهترین کار .مردم مدرک می خوان نه سواد .هر چی بیسواد تر بهتر .
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
میدونی ناشناس 13:52 من تو را بخاطر صداقتت تحسین میکنم،اگه بقیتون هم صداقت تو را داشتن همه چیز درست میشد!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
معلم بانمک... چش نخوری یه وقت کوچولو
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
ناشناس 13:52 اینقدر مزه نریز و برو درست را بخون شاید بتونی دیپلمت را بگیری.
اون دانش آموزی هم که معلمش رو زده حاصل تربیت امثال همین معلم وحشی در فیلم هستند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
و چه بسا تو خونه توسط وحشی مثل تو تربیت شده باشه
متاسفم واسه تابناک اينا همش تيليغات مخربه ... تابناک هم با دشمنان قشر معلم همراه شده حالا راستشو بگو تابناک هدفت از اين تبليغات کمفي چيه و چي اين وسط گيرت مياد
به خودم لرزیدم. صرف نظر از هر عملی که دانش آموزان فوق مرتکب شده اند . چنین عکس العمل و تنیبه ای فقط در چاله میدانها قابل تصور است. خدا بخیر کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ما کف خیابان دیدیم .
من معلم یک هنرستان دخترانه هستم با کسر بیمه خانواده ام ماهی هفتصد میگیرم هر روز هم باسردرد شدید از مدرسه به خانه میرم ولی هیچ وقت به خودم جرات حتی توهین کلامی و بی احترامی به بچه های مردم را نمی دم متاسفم از رفتار بعضی از همکارانم پایین بودن حقوق چه ربطی به دانش اموز داره ؟ بچه های مردم دست ما امانتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سارا خانم ، از خواندن نظر همکارانتون عصبی شده بودم اما با خواندن نظر شما آرام شدم . کاش امثال شما بیشتر بودند . بقیه همکاراتون دارن کشور را میبرن سمت پرتگاه . خداقوت ، موفق باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
همکار عزیز شما هنوز مدرسه ی پسرونه رو ندیدید که فرمایش می فرمایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
"همکار عزیز شما هنوز مدرسه ی پسرونه رو ندیدید که فرمایش می فرمایید." ؟؟؟؟؟؟؟ توجیه خشونت ، بد دهنی ، فحاشی
دارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چقدر کم میگیری.همشیره.
ستم دیده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زنده باد سارا خانم . دعای ما بدرقه راه شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
درود به شرفتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه راحت نتیجه گیری کردید همکار محترم کسی در پی توجیه رفتار زشت نیست . برای من دیدن این صحنه یادآور حیات وحش است بنده به عنوان یک معلم هرگز به خود اجازه توهین به شخصیت دانش آموز را نداده ام با داش آموزانم مانند یک دوست رفتار کرده ام واز چنین رفتارهایی تنفر داشته ام ولی از شما که دستی بر آتش دارید تعجب می کنم که شرایط معلمین زحمتکش ما را درک نمی کنید آخر یک معلما در این وانفسای گرانی و تورم و زندگی تجملاتی تا کجامی تواند زفتار های نابهمجار را تحمل کند و معقولانه عمل کند .
چقدر ....؟ همکار عزیز شاید شما در مدارس آنچنانی تدریس بکنید و از درد و رنج معلمی دیگر خبر نداشته باشید ولی بنده به عنوان معلمی که سال های آخر خدمت خود را سپری می کند در هر نوع مدرسه ای تدریس نموده ام و واقفم که با این فضای حاکم بر مدرسه و جامعه ما ارتکاب چنین اعمال زشتی دور از انتظار نیست.
امیدوارم باز هم حمل بر ترویج خشونت نکنید .کاش روزی بیاید که معلم در کلاس دغدغه ای جز تربیت نداشته باشد.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خدا امثال تو را حفظ کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زنده باد به شرف شما سارا خانم . پاینده باشید
یییی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سارا خانوم شما احتمالا فرشته ای منتهی بالتون کنده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
سلامت و عزیز باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
سارا خانم مطمعن باشید فرزندان شما هم معلمانی دلسوز مثل خوده شما نصیبشون میشه .یا حق .تفاوت شما با معلمهای ابکی و سفارش شده و تحمیلی اینجا مشخص میشه .یا حق
بلبل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
تابناک مزخرف پاسخ من به سارای فرشته ی بی بال را چرا نذاشتی
یه معلم دینی داشتیم تو فسا بنام آقای... حدود بیست سال پیش یبار سر کلاس شیطنت کردم بهم گفت حرف نزن .... خدا شاهده راست میگم. الان هم به عنوان استاد اخلاق ازش یاد میکنند. آدم دردش رو به کی بگه. هیچ وقت این توهین یادم نمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حتما حقت بوده . توقع داری با حفظ اخلاق ازت یاد بشه . من وقتی دارم درس میدم و امثال تو بی حزمتی میکنند توقع چی داری ؟
کرمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دوره شما فرق میکرد الان دانش اموزان طلبکارند.
متاسفانه خشونت همه گير شده و منحصر به معلمين نيست:
- تكواندو مدال آور ترين رشته ورزشى اين مملكت است و از ويژگى هاى آن لگد زدن به سر و صورت.
- چنين رفتار هايى را هر روز در كوچه و خيابان، بين زنان، مردان و كودكان ميتوان ديد.
- لازم است مساله بروز و شيوع خشونت بصورت عام مطالعه شود.
- هم زمان، تمهيدات لازم براى حمايت از حقوق كودكان در مدارس، خانه، كارگاهها، سر چهار راهها و... انجام شود.
دوستان باور نکنید این فیلم مربوط به مدارس ایران نیست. اگه به صحبت معلم توجه کنید متوجه میشوید.
توی کشور ما اینقده دست معلم ها رو بستن که اصلا امنیت جانی ندارن...
همین چند وقت پیش توی بروجرد سر کلاس درس گردن یه معلمی رو دانش آموز زد که جلوی همه ی دانش آموزان توی خونش غلطید و جان داد
باید توی دبیرستان ها باشید تا ببینید دانش آموزان بی انظباطی هستند که هیچ راهی برای اخراجشون نزاشتن و کاری به معلم سر کلاس میکنن که گریه میکنه. من خودم دبیرستان درس میخوندم با چشم خودم دیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
صداي معلم كلاس بغلي رو نمي شنوي
معلومه همه کسانی که نظر گذاشتن و از این کار دفاع کردن معلمن .اینقدر این کارا رو با بچه های مردم کردن که دیگه براشون عادی شده..امروزه با پیشرفت تکنولوژِی و ابزار های اموزشی هیچ نیازی به این گونه افراد نیست .اموزش و پرورش باید نسبت به اخراج این افراد اقدام کند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خوش به حالتون که اینقدر زود قضاوت خود را انجام دادید و رفتید .
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
حتمابه بی شعور هایی مثل آغا فریزر نه فری بز نیاز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
فریبرز= پر مدعا
عزیزان تاسف بسیار برای این همه نابسامانی در آموزش و پرورش رها شده روز ی میخواندیم درس معلم گر بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را اما امروز چه زمزمه ای از محبت برای معلم باقی مانده است که بخواهد آنرا برای دیگران بخواند البته توجیه نمی کنم کار همکار وهمکاران را که متاسفانه روز بروز گسترده می شود وخواهد شد زمانی معلمان را از بهترین ها انتخاب می کردند اما امروز رسیدن به این شغل خیلی سخت نیست وگزینش معلم روز بروز ساده وبی محتوا میشود نه دوره ای نه آموزش ضمن خدمتی و نه اطلاعات کاربردی روانشناسی به معلمان ارائه میشود پس این معلم خروجی یک سیستم آموزشی بیمار وضعیف و بی محتوا است و به همه اینها نیازهای اساسی معلم هم اضافه میشودواین قصه سر دراز دارد ودر پایان بگویم این آموزش وپرورش مارا به جایی نخواهد رساندمگر اینکه در تمامی ساختار آن تجدید نظر شود تا بتوانیم از یک ساختار قوی منظم وتوانا رفتار وکردار و گفتار استاندارد را خواسته باشیم به امید هوشیاری هرچه سریع دست اندارکاران آموزش وپرورش
اولا این فیلم ساختگی است دوما به اهانت به معلم فیش حقوق معلم را نشان بده سوما شاید این همان معلمی است که طبق بخشنامه از مستخدمی معلم شده است پس ان بخشنامه را نشان بده
معلمان در جامعه ما اززحمتکش ترین هستند پس لازم است اول به معیشت انهاتوجه شود بعد این چرت و پرت ها رو بگین متاسفم برای سایت بی ارزش شما که توجه ای به تعلیم و تربیت ندارد و فقط اهداف سیاسی رو دنبال میکند ....
نشر اخبار غیر واقعی اخبار فرهنگیان توسط رسانه های مغرض ظلمی نابخشودنیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اینجا که کلاس نیست، انشا میخونی!!!!!
در مدرسه...نیز دانش اموز را کتک زدن اموزش و پرورش هم خبر داره
قطعا این خشونتی که در جامعه موج میزنه، توسط رسانه هایی چون شما رواج پیدا کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یا شاید معلمینی مثل شماها
من خودم کارمند بهداشت هستم یک جلسه برای اموزش مقابله باایدز رفته بودم به یکی از مدارس اون وقت فهمیدم معلمان بیچاره چی میکشند واقعا بچه های ما بی تربیت وغیر قابل تحمل هستند.
پاسخ ها
اقا فریبرز
| Netherlands |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
باید از پول مفتی که به کارمندا میدن بدن به معلما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
فریبرز=انسانی با رفتارهای ضد اجتماعی
تا حقوقمون زیاد نشه وضع همینه
به جاش بچه هاتون رو کتک میزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زیادم شد بزنبد لین بچه ها اصلا تربیت نمیشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حیف که یکی مثل رضاخان نیس وگرنه تورو میکرد تو لجن با این افکار مریضت بدبخت بیچاره
اقا فریبرز
| Netherlands |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگر بهمم کسی بچم رو کتک زده چشمش رو کور میکنم بعدش هم دیه ش رو میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
لایک
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه گیرم بیافتی نشانت میدم !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه بچه ات تربیت باشه کتک نمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حالا که حقوقتون رو قطع کردم ازین اراجیف نمی بافی.
بنده یک معلم هستم. الحمدلله حقوق بد نیست از دیگر معلم ها میخام عزت نفس داشته باشید و اینقدر از بی پولی و بدبختی ناله نکنید آبروی همه معلم ها رو بردید که. و نهایتا متاسفم از رفتار زشت این به اصطلاح معلم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
زنده باد معلم واقعی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
دروغ میگی
راستگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
قطعا دروغ می گی
آیا شنیده‌اید دانش آموزی معلمش را باچاقودرکلاس درس ودرحضور دیگردانش آموزان به قتل برساند؟!
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بله شنیدم وبه شدت محکوم میکنم اما چرا باید اون دانش اموز دلیلی داشته دوست دارم حرف هاشو بشنوم البته دلیلش هر چی باشه این رفتارشو توجیه نمیکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ایا شنیدید/....
کار بدوناپسند توجیه نداره چه از جانب معلم باشه چه از جانب دیگران بنده باسابقه 23 ساله معلمی چنین صحنه هایی ندید هان اینجور اظهار نظررهای کلی اکثریت جامعه فرهنگی رو ناامیدتر وسرخورده تر میکنه عزیزانی که کتک خور های حرفه ای بودن درزمان دانش اموزی بدانن که رویکرد اموزش و پرورش اون زمان معلم محوری بود ولی الان دانش اموز محوری شده وبدبخت معلمان امروزند که هم دیروز قربانی بودن وهم اامروز علاوه بر نقایص نظام اموزشی قربانی تبعیض دولت،و اظهار نظرهای جاهلانه بعضی از افاد ونهادها هستند
تنبیه کار درستی نیست سیستم اموزشی که همش معیوبه رو با گزارش از تنبیه نمیشه درست کرد وقتی نگاه مصرفی به اموزش داریم وقتی کمترین حقوق همکار میگرن انگیزه از بین میره همه دانش اموزا از یه خانواده نیستن بعضی ها وقتی باهشون صحبت میکنی معلم و همه رو به باد تمسخر میگرن پدر معتاد مادر طلاق گرفته توی خونه انواع تنبیهات دارن . با صحبت و نصیحت و اخراج و مشاور به خدا درس نمیشن واقع بین باشیم ما پنج ساعت و نهایتا بیست در هفته بچه هار رو داریم مدرسه ای که برای دویست نفر یه معاون داره کلاسی که بالای سی نفر انتظار معجزه نداشتا باشیم. عزیزان هیچ معلمی دوس نداره تنبیه کنه ولی بیاید یه ساعت تو کلاس چهل نفره باشین تو حیاط چهارصد تفره باشین بعد فیلم بگیرین . من تعجب میکنم مردم ماشینشون خراب میشه میکانیکی میرن مریض نیشن دکتر میرن ولی تو حوضه اموزش همه صاحب نظرن .
اخه برجی دو ملیون هم شد پول؟این همه ورق امضا کن بعد میفهمی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
برو سراغ یه کار دیگه آقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه کار سختی داری...برجی دو میلیون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مطمئنا معلم نیستی چون حقوق معلم دوروبر یه تومنه
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اینکه دوستمون میاد میگه برچی دو میلیون واسه برگه امضا کنی کاملا مشحصه ایشون دبیر نیستند
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
دو میلیون از سرتان هم زیاد است.
باید تعداد دانش آموزان کلاس 20 تن باشد نه 35 تن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به زور که معلمت نکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حالا که چی ؟ دست بزن و بد دهنی خودتونو توجیه میکنید؟
درسته باید این مسایل حل شه، ولی شما چند بار پیگیر خواسته های معلمها بودی؟؟؟
هر وقت اونارو پیگیری کردی بیا از این ها هم بنویس.
فرهنگیان بسیار مظلومند. هیچ پایگاه دفاعی ندارند. مانند کارگران
من خودم یک معلمم . تا یکی دو سال پیش هیچ وقت بچه های کلاس رو کتک نمیزدم ولی دیگه شروع کردم به کتک زدن شدید و غلیظ بچه های کلاس . چون وقتی فکرشو میکنم که ارزش پولی که گذاشتم بانک آنهم بعد از ده سال دست و پا زدن و پس انداز کردن توی این یکی دو سال به کمتر از نصف تقلیل یافته اعصابم به کلی بهم میریزه و با کمترین بهونه اونقدر بچه های مردم رو کتک میزنم که همه چیز از یادم بره و اینطوری خودمو خالی میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
موافقم . این چه زندگیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
انشا الله یه روزی هم یکی از دانش آموزان فقیر به شدید ترین وضع شما رو کتک بزنه.
معلم زندگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سواره خبر از دل پیاده نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مثبت دادم نه به خاطر کتک زدن بچه‌ها. به خاطر اینکه اینقدر ساده‌ای که حماقت خودت را بیان می‌کنی.
اقا فریبرز
| Netherlands |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به زودی چاقوی یه دانش اموز شکمتو پاره میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
میدونم که منظور نداری
این فیلم مال ایران نیست اینجا کشور هندوستان هست بابا اون معلم هم آمیتا باچان هست این قسمتی از یکی از فیلم های هند است در ادامه معلم همه دانش آموزان رو از پنجره پرت میکنه پایین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
هههههههههههههههههههههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آره بعدش یه دفه از توی سوراخ بخاری گودزیلا میپره بیرون و با معلمه درگیر میشه .... منم این فیلمو دیدم. آخرش معلمه گلوی گودزیلا رو برید
هیچ معلمی دانش آموز را نمیزنه . گاو را کتک میزنیم . دانش آموز حرمت داره ، دست روی دانش آموز بلند نمیکنیم ، گاو را میزنیم ، حیوان را میزنیم . تابناک این بساط به خاطر چیه؟ به هر حال با اراده قوی به تمام حقوقمون میرسیم . تابناک حالا هی سیاه نمایی کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
معلومه خودت کجا بزرگ شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
حالا نمیشه حیوان رو هم نزنیم؟ بیچاره گاو!!!
ساختگیه بابا
اگه مردی که نیستی
معلم و دانش آموز رو پیدا کن باهاشون مصاحبه کن
...
تابناک جان ..... ی صحنه از جایی که معلوم نیست کلاس درس رسمی باشه یا نه و تعمیم دادن اون به همه معلما کار درستیه؟!
گیریم که یار معلم بود و کتککاری هم واقعی. باید کاملا مورد موشکافب بشه ور سال میلیونها کلاس درس تشکیل میشه چرا از بهترین تدریسهاش تحلیل نمیزاری چرا ازفداکاری معلما و مظلومیتشون وحتی کشته شدنشون سر کلاس درس تحلیل نمیزاری شما یک طرفه به قاضی رفتن رو با این تحلیلتون به مردم نشون دادین. بخدا معلما ایثار و فداکاری میکنن که با این وضعیت پرداختها سر کلاس میرن و درس میدن
کاش شعورتان میرسید که بر علیه چه کسی مطلب و نظر مینویسید (که اینقدر گستاخانه بر ساحتش نمی تاختید)
اگر دانش آموز واقعا آموزنده ی دانش باشد چنین حرکتها ی زشتی رو هم تجربه نمیکند.مشکل اینجاست که هرفردی را به زور میخوان سر کلاس درس بیارن تا آدم شه!
میوه ی خراب رو از میوه های سالم جدا می کنند ولی همه ی دانش آموزان در کلاس درس درهمند!
درسته که انسان قابل اصلاحه ولی همه ی اینها برعهده معلم نیست و دیگران و من جمله خانواده ها هم نقشی دارند و...
من علمنی حرفا قد سیرنی عبدا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
ولی کتک زدن به شیوه ی وحشیانه هم برعهده ی معلم نیست حتا پلیس هم حق این کار رو نداره.
معلمي سخت ترين شغلاست خستكي جسمي با خواب و استراحت خوب ميشه ولي خستكي فكري هفته ها طول ميكشه خوب بشه\\ بعضي دانش اموزان در خانه با فحش و تنبيه بزرك شدند در مدرسه روش ديكه جواب نمي ده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
جدی ؟ یعنی فحش و تنبیه برای شماها روشه ؟؟؟؟ یه روش میدونیدش ؟ واقعا که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
آهان معلمی که 4 ماه از سال تو خونه پول الکی میگیره سر کلاس هم یه درسی رو که با هزارتا کتاب کمک معلم خونده میاد درس میده شد سخت ترین شغل؟دیگه جوک نگی ها؟کارگرایی هستن که صبح تا عصر کار میکنن این همه وامی هم که به شما میدن عمرا بهش بدن حقوق خیلی هاشون هم از معلم ها کمتره.برو فکر بیمارتو اصلاح کن.همینا میشن معلم که جامعه نابود میشه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بمیرم که معلما با پول مفت، نصف سال بیکارن بعد هم حقشونو از بچه های ما میخان ( با کتک)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 14:37
شما معلمها رو با کارگرها مقایسه میکنی
سلام و عرض ادب خدمت همگی واقعا خیلی دلخراش هست باور کنید با حیوان هم این برخورد رو نمیکنن اخه نمیگه با اون لگد چشم پسره کور بشه و یک عمر نابود بشه واقعا یعنی چی میزنه بچه مردم رو و این که چه ربطی به حقوق معلم ها داره اون روندش فرق داره شما حتما یه معلم هستی و میترسی و با انتشار این کلیپ جیرت قطع بشه شما نگران نباش فکر کن بچه خودته بازم ساکت میشدی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
باید نون همشونو برید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بچه من مودب و درسخونه عزیز
من دفاع نمی کنم ولی خودتان قضاوت کنید ممکن است این آقا از روی حس مسولیت پذیری این کار را انجام داده باشد چون معلمی که برای آموزش اهمییتی ندهد هرگز خود را اینچنین فیزیکی خود را درگیر مسله نمی کند .
کتک اصلا توجیه پذیر نیست . دانش آموزان سه دسته اند : اولی بدون کوچکترین مشکلی برای خود و مدرسه به تحصیل مشغولند و گاها شیطون و بازیگوش که چاشنی درس میکنند . دومی دسته ای با معرفت و با ادب که از لحاظ درسی مشکل دارند شاید حضور در مدرسه که اینجا نقش ما معلمان پررنگه و مشاورین . دسته ی سوم لات به تمام معنی که پدر رو در مقابل ما کتک می زنند و از خانواده هم دعوت به عمل میاد اصلا به مدرسه نمیاند این دسته حتی بعضا اقدام به چاقوکشی (بروجرد) و پخش مواد مخدر می نمایند و از هرگونه هتاکی و توهین به نوامیس معلمان ابایی ندارند . ... قدری با نگاه عمیق به این قضیه نظر کنید این رفتار معلم از کجا نشات گرفته و به کجا رسیده چه مکانیزم هایی دخیل در این روند بودن تا خروجی چنین شود . لطفا تحقیق کنید ظلم هیچگاه دوام نمیابد در هر سطح و سطوحی .
چه دل شیری داشته اون دانش آموزی که فیلم گرفته از کتک زدن معلمش , اگر تنها برای یک لحظه به صورت اتفاقی معلم را سرش را میچرخاند و این پسر را در حال گرفتن فیلم میدید چه بلایی سرش می آوردند ؟؟؟ ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بله نمیگی چقدر خلاف بوده گوشی آورده مدرسه!!
کتک معلم گله هر کی نخوره خله
پاسخ ها
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ناشناس، اگه طرز فکرت اینه، واقعآ خودت خلی و بهتره به روستای زادگاهت برگردی.
جالبه!! به همراه داشتن دوربین سرکلاس میگه پذیرفتن و به جان خریدن ریسک!! ولی کتک زدن رو خلاف میدونه = انتخاب و برداشت گزینشی از کارهای درست و غلط
متنتون غرض دار و خودتون هم احتمالا مرض دارید و گرنه یکبار هم شده پای حرف معلمان مینشستید
آقای نظر دار جوک گفتی یا نظر دادی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
هر چی شما بپسندی
من دفاع نمی کنم ولی خودتان قضاوت کنید ممکن است این آقا از روی حس مسولیت پذیری این کار را انجام داده باشد چون معلمی که برای آموزش اهمییتی ندهد هرگز خود را اینچنین فیزیکی خود را درگیر مسله نمی کند .
من خوندم طی این چند سال 2 تا معلم داشتم که واقعا زندگی رو به من یاد دادن واقعا مسیر زندگیم عوض شد اکثر معلم ها فقط یه درس ساده میدن اصلا به فکر تربیت جامعه نیستن بعد مینالن که پولشون کمه.اگر با یه کارگر که اینقدر سختی میکشه مقایسه بشن واقعا حق کارگر بیشتر از یه معلم هست.من معلمی داشتم که از بچه ها سر کلاس واسه نمره رشوه میگرفت واقعا متاسفم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
سلام. همه مشاغل محترم اند ولی آیا درک جامعه یک فرد با تحصیلات بالا با یک بی سواد باید همسان باشد؟
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
رشوه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بله حق با شماست
نظر دار دیگه جوک تکراری گفتی!
یک خبر گزاری خوب نیس یک جانبه نگا کنه نمیدونم چرا ...همه دارن معلما رو می کوبن. چرا یه گزارش از دردای معلما نمیزارین. چرا نمی گین حقوقشون از همه کارمندای دولت کمتره.
جمع کنین این خبر گزاری مسخرتون رو....
چرا هیچ خبر گزاری خراب شده ای از تکه تکه شدن معلمی در بروجرد با چاقو به وسیله دانش اموزش خبری نمیگه
از سایت تابناک خواهشمندیم آدرس این مدرسه را به مردم بدهد تا حساب این حیوان وحشی که نام معلم را بر خود گذاشته است کف دستش بگذارند.مرگ بر چنین به اصطلاح معلمانی که از حیوان هم پست ترند.
من یک معلم و مهندسم, در مقطع هنرستان, دانش آموزانی داشتم هر روز صبح مست به کلاس می آمدند, دانش آموزی داشتم قرص روان گردان مصرف میکرد, دانش آموزی داشتم که پدرش به جرم قتل سه نفر در زندان بود. فرزندان طلاق, فرزندان والدین معتاد را به لیست اضافه کنید. همین امسال یکی از همکاران هنرستان درحد مرگ با چاقو مورد ضرب و شتم یکی از دانش آموزان قرار گرفت. مدارکشم موجود هست, کدام خبرگزاری اخبار این فاجعه را منتشر کرد؟ خبرگزاری تابناک تابحال خبری از این دست منتشر کرده اید؟ هیچ معلمی با تنبیه بدنی موافق نیست ولی ممکنه موارد نادری پیش بیاد که نباید سیاهنمایی بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
خودتم میدونی این موارد خشونت بار نادر نیست
من دفاع نمی کنم ولی خودتان قضاوت کنید ممکن است این آقا از روی حس مسولیت پذیری این کار را انجام داده باشد چون معلمی که برای آموزش اهمییتی ندهد هرگز خود را اینچنین فیزیکی خود را درگیر مسله نمی کند .
گاهی اوقات تنبه وشوکلازمه و پیش میاد شخص مجبور میشه .البته نباید وحشیانه باشه گوش گرفتن کافیه .البته بعد از گفتار درمانی و.... در ضمن چوب استاد به ز مهر پدر.ما مدین معلمین هستیم چه زنده چه مرده .عاقل باشید احساساتی فکر نکنید.تابناک مرید حرفهای تم.دسته گل به اب دادی باعث توهین به شریفترین قشر جامعه که بسیار مفید ومظلوم واقع شدندو البته اگاه هستند شدی.کاری شبیه فیلم مارمولک که باعث هتک حرمت ...شد انجام دادی
متاسفانه این سایت هم که جیره خور بعضی ها شد. آقا شما تا حالا کجا بودید که الان به یاد آموزش و پرورش افتادید... نونی که اینطور در میارین واقعا میدین زن و بچتون بخوره. حالتون از خوردن این نون به هم نميخوره. سایتی باز کردن که هر کی هر چی دلش بخواد به معلما بگه. اونوقت جالبه کسی جلوی شما رو نمیگیره. واقعا انسان چقدر می تونه خودش رو طفیلی دیگران کنه.
هی تابنااااک خودتو خوب نشون دادی.... اصلا نمیخای معلمان رو تخریب کنی نه؟؟ هی تابناااک دیگه نمیام سایتت خراب کردی
شاید برخی از تقصیر ها را بشود به گردن دولتی انداخت که بدون هیچ ضابطه ای اقدام به استخدام عناصر بی سواد و گاه کم سواد نمود
این که سایت تابناک با این دقت به مسایل فرهنگی توجه میکند جای تقدیر و تشکر دارد.
اولا این تربیت معلم نیست بلکه تربیت خونواده هست که ابنجور بچه هایی تربیت و تح یل جامعه دادن.و نعلمان عزیز باید هم کار دادگاه هم زندان هم نیروی اناظامی وهم کار آموزش و پرورش رو انجام بدن..بااین توص
آقا جمع کن بره. یه عده هم اومدن میگن معلمیم و مجبوریم کتک بزنیم چون حقوقمون کمه.آخه مومن حقوقت کمه چه ربطی داره به دانش آموزا.خودت این شغلو انتخاب کردی کسی مجبورت نکرد.
...
بدبخت چرا نظرم رو تایید نکردی . سایت مزخرف شما دیگه خواننده نداره . در این دوره که همه دارن یه ساحت معلم توهین می کنند شما کاسه اشنر از داغ نشوید . به جاش به زیر میزی دکتر ها برسید بهتره .
پاسخ ها
مه صفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
....امیر عصبانی نشو برادر.....آش تر از داغ دیگه از کجا اومد..؟؟ داغ تر از آش....خشمتو کنترل کن ...خدا این تابی رو هدایت که همه رو بهم ریخت....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
یه نفس عمیق بکش ! آفرین ! یکی دیگه ! معلمی مبارک خودت
من یه معلم هستم احترام به حقوق تک تک افراد جامعه وظیفه هر کسی است اما در عجبم از سایت تابناک وسایر رسانه ها مثل صدا و سیما که هیچ وقت از حق ضایع شده معلمان سخنی به میان نمی آورد
تمام مشکلاتی که در جامعه است بیشترش به آموزش و پرورش برمی گرد.د. هی به آموزش و پرورش نرسید ....
این معلمان افراد فرهیخته و زحمت کشیده ای هستند که با گذران سخت زندگی نجیبانه با این ناملایمات و ثمره ی فساد های اجتماعی و خانوادگی رودر رو هستند. و تمام سلاح های دفاعی خود را از دست داده اند. بعضی از مواقع هر چند به این تنبیه ها معتقد نیستند با با این حال زیبا کسانی مواجه هستند که به زبانی جز این زبان آشنایی ندارند.
این سایت و افراد دیگری را که با کامنت های توهین آمیز همانند دولتی ها ما را نواخته اند نمی بخشم و گله ی آنها را به خدا خواهم برد.
ایکاش کلاه خود راقاضی می کردید و زحمت این را بخود می داید تا ببینید بسیاری از معلمان برای امرار زندگی و حفظ ظاهر چه مرارت هایی می کشند. خداوند عاقبت همه را ختم بخیر کند.
بااین توصیفات مطمن باشین فیلم ساختگیه برای کم کردن ارزش معلمی.هرکسی این کارو فیلمو درست کرده خودش ازاون خونواده هایی هست که تربیت کردند.کسی نمیتونه ارزش معلمی رو کم کنه.خاک تو سر کسی که این کارو کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چه با ادب
معلمی عشق است تعهد اخلاقی و رفتاری به آموزش دادن و تلاش برای احیا نسل آینده از وظایف بدیهی معلم است.عناصر جانبی مانندایجاد علاقه به درس خواندن در سایه احترام به دانش آموز و استفاده صحیح از ابزارهای کلامی و رفتاری معلم بوجود می آید خارج از آموزش وپرورش بودم که به تازگی به آموزش و پرورش وارد شدم و عاشق شغل جدیدم هستم برای تمام همکاران فرهنگی ام آرزوی موفقیت در کار و آرامش در برخورد با نسل آینده را دارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
مثبت اشتباهی
با سلام خدمت همه عزیزان که تو این سایت نظر دادید.
به نظرم تست سلامت روان برای معلم ها باید اجباری بشه. خصوصا از اظهار نظر هاشون درباره این مقاله کاملا مشخص میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
اگه دست من می افتادی تست روانشناسی رو روت آزمایش میکردم!!!!!!!!!!!1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
من یک معلم هستم .فرمایش شما کاملا درسته. با این شرایطی که برای ما پیش آوردند مطمئنا همه معلمها در این تست مردودن وکلا آموزش و پرورش باید تعطیل بشه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آره جلوی ضرر را از هر کجا بگیری منفعت است.این آموزش پرورش اینچنینی تعطیل بشه بهتره!!!!
دانش آموزی میگفت دو سال است که تلاش میکنم مردود شوم بلکه پدرم راضی شود که درس را رها کنم و به سرکار مورد علاقه ام بروم ولی نمیتوانم و هر سال قبول میشوم
وای بر نظام آموزشی که مردود شدن در آن از قبول شدن سخت تر است
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
ممنون از تابناک بابت انعکاس حقایق...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
حقایق چیست؟ من دبیر به اینجام رسیده فوق لیسانس مکانیک با 20 سال سابقه کاری هنوز مستاجرم توقع دارید تو کلاس شیرینی پخش کنم...
آقاياني كه مدام إظهار نظر ميفرماييد ، كار تدريس و كلاس داري يك موضوع فني و كارشناسي ميباشد كه متاسفانه در ايران هر كسي مدرك گرفته فكر ميكنه صاحب نظر آموزشم هست ،واين از عدم وجود مسئولين شجاع و ميدان دار در آموزش و پرورش حكايت داره كه اجازه اظهار چنين مقالاتي را ميدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
به شنیدن این دست توجیهاتم عادت داریم. شما بگو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بگو بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
بله می گفتید...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ااا پس در قرون وسطا کار کارشناسی بیشتر انجام میشده کاش بر گردیم به اون دورران
ضمن محکومیت تنبیه بدنی و غیر بدنی دانش آموزان
چه قدر بد ذات است این دبیر لامروت
تنبيه بدنى دانش اموز امرى پسنديده نيست
فرض بگیریم ای فیلم راست باشد
این معلم دیوانه نیست همین جوری به جان دانش آموز بیفتد.
اگه بیاید چالشهای آموزش و پرورش بررسی کنید می بینید به چه وضع بسیار خطرناکی رسیده است .
نه فضای مناسب
نه استخدامی درست حسابی
نه ارزش یابی درست حسابی
...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
این چه حرف غیر منطقی هست
با سلام خدمت دوستان وتشکر از سایت تابناک کار این معلم بسیار بده واصلا قابل توجیه نیست ولی نمیدونم چرا همه معلمان رو زیر ذربین گذاشتن
واقعا این معلم یک کلبه وحشت از کلاس درس ساخته و به وجود آورده آنهم در عصری که هیچ چیز از دید مردم مخفی نمی ماند !
آقای تابناک کاش جرئت داشتی از دزدی، رانت خواری و فساد دولتی هاهم می نوشتی.
هر چند کارش خیلی بد بود و اگه من بجای پدر اون دانش آموز بودم از اون معلم شکایت میکردم ولی انصافا پای معلم چقدر بالا اومد فکر کنم رزمی کاره.
من نه ساله تدریس میکنم.تا حالا حتی به هیچ دانش آموزی توهین نکردم چه برسه به زدن.
با رتبه 300 تو کنکور قبول شدم،به خاطر وضع بد اقتصادی معلمی به بازار رو آوردم وام گرفتم و مغازه ی شراکتی زدیم که یک کلاه گشاد سرم گذاشتن .حالامن موندم و این همه وام.اگه حقوق کافی میگرفتیم حالا دکترا گرفته بودم ازمحیط فرهنگی دور نمیشدم ولی واقعا حیف که دیگه دیر شده...اختلاسگرها احترام دارن نه معلم ها.قصدم دفاع ازتنبیه نیست.
بعى 20 سال سابقه كسي نكفت ميتوني ىرس بدي يا نه بالي جشمت ابروست ؟؟؟؟؟؟
وقتي اكثريت كلاسم ميخواهنددرس ندم وامتحان ندهند منم قبول ميكنم حق با اكثريت است دمكراسي يعني اين اخر سال همه قبولند با نمره 20
همه ی معلمامثل هم نیس تن لطفاتعمیم ندهی میشوبپای خودش وبزوبپای خودش میکشن بدار
تشکر از این که یکبار نظرم ثبت کردید .
یک داسنانی را تعریف می کنم قضاوت پای خودتان
زمان یکی از پادشاهان قدیم یک روز پسر پادشاه با پدر قرار میگذارند که اگر پدر مرد بیاد به خواب پسر و از آن دنیا براش بگویدپادشاه میمیرد و پسر هر چه صبر می کند خواب پدر را نمی بیند بعد از یک سال می آید به خواب پسر پسر می گوید چرا اینقدر دیر پدر جواب می دهد یکسال هست گیر این قضیه هستم تا تونستم جواب آن را بدهم قضیه ای است : چوپانی داشته گوسفنداش رو از روی پل رد می کرده پای یکی از گوسفندان به خاطر خرابی پل گیر میکنه و زخمی می شود مسوول ای قضیه پادشاه است و باید جواب بدهد . ......ادامه دارد.
سلام بر تمامی عزیزان
نظرات بیستر دوستان رو خوندم بعضی هاشون منصفانه بعضی هاشون هم نه. من خودم یک معلمم با مدرک ارشد فنی تو یک هنرستان در یکی از مناطق محروم تدریس می کنم سعی در توجیه رفتار این معلم ندارم. ولی تدریس در هنرستان های فنی با توجه به رفتار های دانش اموزان بسیار مشکل است و گاهی نا خواسته تحت چنین شرایطی رفتارهایی این چنین از سمت همکاران دیده می شود. باز هم می گم قصد توجیه ندارم ولی خواهش می کنم قضاوت هم نکنید شاید اگر شما هم بودید برای شما هم اتفاق می افتاد. متاسفانه در جامعه ما اگر شخصی دچار اشتباهی شود ان اشتباه را به کل ان قشر تعمیم می دهند برای مثال اگر یک کارفرمای بی انصاف داشته باشیم به تمامی کارفرماها به چشم انسان های بی انصاف نگاه می شود و متاسفانه با این رفتار ها رابطه پدر و فرزندی بین کار فرما و کارگر به رابطه پدر کشتگی تبدیل شده و بسیاری از کارگران قصد ضربه زدن به کارفرما را داشته همین نگاه به جامعه پزشکی و مردم نیز منقل شده و مردم به پزشک به چشم یک دشمن که حق انها رو خورده نگاه می کنند و باز همین نگاه در جامعه معلم و دانش اموز هم دیده می شود متاسفانه قضاوت های سریع باعث به وجود امدن رابطه پدر کشتگی در تمامی لایه های جامعه شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
نه دوست عزیز این تابناکی ها هدفشون چیز دیگه ای
الان من 27 سالمه یادمه اولین بار دوره ی ابتدایی بودم معلم منو با کابل برق فشار قوی تنبیه کرد خیلی از این اتفاقا واسم افتاد ولی چند بارش هیچوقت از ذهنم پاک نمیشه
خیلی خوشحالم
اول به اررش فرهنگیان در یک جامعه فکر کنید و مطلب بنویسید
این قضیه باید همه فرهنگیان رو متحدتر کنه
آخه به معلم بگو چرا میزنی مگه بچته. تو چیکاره هستی. دانش آموز نمره گرفت،گرفت نگرفت ...
پاسخ ها
معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تا این فکر اصلاح نشه این موارد هست
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
واقعا شما صحیح می فرمایید
چرا وقتی که معلمان ما رو با کارد و جنجر تیکه تیکه میکنن شما ساکت میشینید.
متاسفانه تا موقعی که نگاه مسئولین به امموزش تغییر نکنه و مسئولین فکر کنند اموزش و پرورش یک نهاد مصرفی است او ضاع روز به روز بدتر میشه
من معلم نیستم و خشونت را به هیچ وجه نمیپذیرم
تابناک حیا کن این مردم رو رها کن
ریشه در انتخابات نا آگاهانه روسای جمهوريست
معلمه رزمی کاره
از خوندن بعضی نظر ها واقعا به این نتیجه رسیدم که چون با توجه به فشار اقتصادی که همه دارن تحمل میکنند از فردا هر کس ز.رش به کوچکتر از خودش رسدید بزنه لت و پارش کنه چون وضع درامدیش خوب نیست.
وای من فقط منتظرم یک معلم بیاد و بچه من رو که الآن کلاس اولش هست کتک بزنه؛ اون وقت میرم مدرسه و کمرش رو از وسط، شقه میکنم تا درس عبرتی برای معلمهای دیگه بشه.
به نظرم تست سلامت روان برای معلم ها باید اجباری بشه. خصوصا از اظهار نظر هاشون درباره این مقاله کاملا مشخص میشه.
شاید فیلم ساختگی باشه چون اون دانش آموزهایی که ایستادند
فرض کنید که همین دانش آموز در فضای خارج از مدرسه و با کمک چند نفر از همکلاسی ها به جان این معلم بیافتد.اون وقت باید دید که برای حل این مشکل که "ضربه زدن به روحیه لطیف یک معلم" نامگذاری میشود چه مقاله ها نوشته میشود و چه بحث هایی که به راه نمیافتد!!!!
رفتار این معلم را نمی توان توجیه کرد
آیا شنیده ای که معلمان همیشه شرمنده زن و بچه هستند؟
آیا شنیده ای کمترین حقوق مربوط به معلمان است؟
آیا شنیده ای معلمان جزو کارمند دولت محصوب نمیشوند؟
آیا شنیده ای که در ایران کمترین بها به آموزش و تفکر داده میشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلمی که خودش فکر ندارد واقعا ارزشی دارد پول برای فکر بگیره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
نخير درست نيست. شما خيلي مرفه تر از ما هستي. نصفه روز سركار هستيد و حداقل 4 ماه از سال تعطيل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
من مثبت دادم ولی اینای که گفتی دلیل نمیشه بچه مردمو به باد کتک بگیری ولی با تنبیه معقول موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آیا شنیده ای غلط کرده بزنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
آیا شنیده ای که معلمی شغل انبیا است؟
آیا شنیده ای پیامبری با مشت و لگد به جان مردم بیفتد؟
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻋﺪﺩ 10 ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ، ﻫﻤﻪ ﻋﺪﺩﺍ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ 0,1,2,3,4,5,6,7 9, ﺑﻪ ﺟﺰ ﻋﺪﺩ 8 ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﻋﺪﺩ 8 ﺍﺻﻦ ﺧﻮﺷﺶ ﻧﻤﯽ اوﻣﺪ . ﺧﻼﺻﻪ ﺷﺐ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ ﻣﯿﺮﺳﻪ ﻭ ﻋﺪﺩ 10 ﻣﯿﺎﺩ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﻣﻬﻤﻮﻧﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ ﮐﻪ ﯾﻬﻮ ﭼﺸﻤﺶ ﻣﯿﻮﻓﺘﻪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﻋﺪﺩ 8 ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺳﻂ ﻣﻬﻤﻮﻧﺎ ﻣﯿﺮﻗﺼﻪ. ﻣﯿﺎﺩ ﻭﺳﻂ ﻭ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﮔﻮﺵ 8 ﻣﯿﮕﻪ: ﮐﯽ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ؟ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﻧﮕﻔﺘﻢ ﺗﻮ ﺣﻖ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﯿﺎﯼ؟ ﻋﺪﺩ 8 ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺟﻤﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﻋﺪﺩ 10 ﺭﻭ ﺑﻐﻞ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ:ﻣﻦ ﺻﻔﺮﻡ! ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﺑﺴﺘﻢ ﺩﻭﺭ ﮐﻤﺮﻡ ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ ﻋﺮﺑﯽ ﺑﺮﻗﺼﻢ ..... )) ﺑﯿﺎﯾﯿﺪ ﺯﻭﺩ ﻗﻀﺎﻭﺕ ﻧﮑﻨﯿم
معلم بعلت درس نخوندن و بی ادبی و تربیت بچه ی خردم هستش اما پدر و مادر همون بچه مشغول دزدی و چپاول و هیزی گری ان
اصلا این فیلم چیزی رو ثابت نمیکنه.
از کجامعلوم ساختگی نباشه!؟
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شما مثل اینکه تو ایران تحصیل نکردی که این صحنه ها واست نا آشناس!
آیا شنیده ای که معلمان همیشه شرمنده زن و بچه هستند؟
ضمن اینکه این رفتار رو محکوم میکنیم ، برا تابناک متاسفیم
******* آیا شنیده اید معلمی به صورت شاگردش لگد بزند ؟ *********
??????? آیا شنیده اید معلمی به خاطر نجات دانش آموزانش بی پروا به میان شعله های آتش برود؟ ؟؟؟؟؟؟
دلم به درد اومد که چطور طفلهای معصوم به تخته کلاس چسبیدند این معنای پرورش است یا آموزش ؟اگر من مادر آن بچه بودم آن معلم الان پشت دستش را داغ کرده بود.
این تصاویر ساختگی هست
فوق لیسانسم و معلم ابتدایی و حقوقم ماهی 900تومن... شمارو به خدا ما اندازه یک سوپورهم ارزش داریم تو این جامعه؟؟؟
پاسخ ها
ناجي
| Germany |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
فوق ليسانسم و بيكار و حقوقم ماهي صفر تومن
... شمارو به خدا ما اندازه یک معلم ابتدايي هم ارزش داریم تو این جامعه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
میخواستی معلم نشی ، منم دو سال خق التدریسی بودم هفته ای 24 ساعت درس میدادم دیدم بدرد نمیخوره اومدم بیرون رفتم کارگری ، چرا منت میزارید بزور اومدن دنبالتون برای تدریس؟؟؟؟
معلم2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
چشمش کور دندش نرم .آدمی که زورشا سر ضعیف تر خالی میکنه هر بالیی سرش بیاد حقشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
تو مثلا فرهنگی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
معلم عزیز، ارزش شما بیش از اینهاست، شان خودت رو پایین نیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
وقتی خودتون واس خودتون ارزش قائل نمیشید از جامعه چه انتظاری دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
چرا توهین می کنی جان من. همون برادر سوپور که می فرمایی اگه نبود شما گندت میزد.لازم نیست برای بالا بردن خودت شان دیگران رو پایین بیاری. همه در جای خود محترم و مهمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ببخشيدو شما نيمه وقت 4 ساعت سركار هستيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مرد حسابی تو مثلا معلمی!!!!!!
اون سوپور یا رفتگر مگه چی از تو کم داره
خب من هم فوق لیسانس هستم تازه از تو هم کمتر حقوق میگیرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگر مثل این معلم باشید ، خــیر!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اولا سوپور واژه خوبی نیست دوما این رفتگر های نجیب و زحمتکش هیچ وقت به این شکل وحشیانه به بقیه حمله نکردن و مطمئناً ارزششون از آدمایی مثل شما این معلم .... خیلی بالا تره
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
سه ماه تابستون تعطیلین
کلیه اعیاد مخصوصا نوروز تعطیلین
برف بیاد و هوا آلوده بشه تعطیلین
تو این تعطیلات حقوق کامل رو هم میگیرین این بده برادر
رها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شما بیاین برین روستا حقوقتون زیاد میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خواهر منم فوق لیسانس شیمی از ساعت 8 تا 5 بعد از ظهر در یک آزمایشگاه خصوصی 900 تومن میگیره اینقدر هم ننه من غریبم در نمیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
اگه لیاقت داشته باشید بیشتر از این ها حقتونه....
ولی شما ها تو کلاس ها نه درس مدهید تا کاری می کنید بعد توقعتون هم که الی ماشاالله زیاده.
بس کنید تور ور خدا. یکم انسان باشید
تو هر صنفی خوب و بد وجود داره.
چرا نظر من رو ثبت نکردی تابناک حتما ریگی تو کفشتونه شاید خودتون فیل رو درست کردین
همه میدانیم خوب وبد در هر شغل و کسوتی هست
تو هر قشری خوب وبد هست راست میگید
سلام عزیزان.من یک معلمم با بیست سال سابقه تدریس.متاسفم از دیدن چنین فیلمی.خدا شاهده که در این بیست سال جز یک بار دست خودمو روی دانش آموزی بلند نکردم
سلام ...شنیدین که گفتن تا نخورد چوب تر فرمان نبرد گاو نر.
آقاياني كه ميگن حقوق معلم زياده يه روز تشريف ببرن سر كلاسي كه سي دانش آموز دبيرستاني 17-18 ساله توش درس ميخونن اون وقت اين افاضات رو بفرمايند .
با سلام به همه. این یه بخش بسیار ناچیزی از وضعیت اموزش و پرورش تو کشور ماست.
آقاياني كه ميگن حقوق معلم زياده يه روز تشريف ببرن سر كلاسي كه سي دانش آموز دبيرستاني 17-18 ساله توش درس ميخونن اون وقت اين افاضات رو بفرمايند
تابناک جون
چرا نمیگی یکی از همین معلم ها برای نجات جون دانش آموز هاش دست و پاها ش سوخت.
روزنامه تابناک که مشخصه از کجا نخ میگیری
برای سلامتی روح معلمای مریضمون صلوات !
با سلام خدمت همکاران عزیز این فیلم قابل باور نیست .
خدا لعنت کنه این معلم وحشی رو
به نظرم تست سلامت روان برای معلم ها باید اجباری بشه. خصوصا از اظهار نظر هاشون درباره این مقاله کاملا مشخص میشه.
وقتی آموزش وپرورش کمترین بودجه ممکن را دارد واین امر منجر به کمبود ورکود درتمامی سطوح آن می شود.
وای من فقط منتظرم یک معلم بیاد
من بعید می دانم معلم بوده باشد
این معلم سال قبل معلم ما بود. البته پارسال فقط دندون میگرفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خدا لعنتت کنه
متاسفم برای معلمانی که تنبیه بدنی می کنند متاسفانه معلمان فکر می کنند دارند روزی سال ایران را می دهند و بیشترشون طلبکارند

خدا لعنت کند معلمی را که دانش آموز را کتک می زند همین
این که چیزی نیست زمان ما اگه مبایل بود میفهمیدی که کلاس ما با شکنجگاهای ساواک برابر بود ، خاطرات یک دهه شصتی
به خدا اینا استثنا است همه معلما با عشق کار میکنن . فقط تعلیم و تربیت و پیشه کردن . این واقعیت معلم ها نیست .
خدایاچه گناهی کرده بودم که معلم شدم؟؟؟؟؟
انگیزه ای نداریم تا واقعا برای فرزندان ایران زمین معلمی کنیم گاه کمشکلاتمان اونقدر زیاده که ناخودآگا تنبیه بدنی وروحی میکنیم
من معلم نیستم .اما اولا فیلم ساختگیه ، ثانیا اگه درست باشه از رو دلسوزیه .
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
نه فیلم ساختگیه
برای سایت تابناک متاسفم که برای پرکردن صفحات خود از هر سیاه نمایی استفاده می کند....
سلام دوستان. کار اين معلم به نظر من قابل توجیه نیست و همکارای من درست نیست که از این کار اشتباه دفاع کنند. ولی حرف همکاران من از اين بابت که شرایط کار هم سخته درسته
معلمای عزیز آماده اعتصاب..
تابناک حیا کن این فیلم مربوط به خیلی وقته پیش است حالا که موقع اعتراض صنفی معلمین شده چقدر گرفتی این فیلم را پخش کنی؟
این کار به هیچ عنوان توجیه نداره - من در دوران راهنمایی تنبه شدم فلک شدم و در دوران دبستان یکی از دوستم بد جور کتک خورد
شما که اینقدر منصفید و اخبار رو بی طرفانه پوشش میدید مشکلات معیشتی معلمان رو هم گزارش کنید
تا الان گجا تشریف داشتید
یعنی فقط قراره بخاطر تاخیر در پرداخت وافزایش فوق العاده شغلمون اعتراض بشه؟
تابناک جون یه عالمه از شاهکارهای این معلم های انسان ساز روی سایت آپارات هست
یک میلیون معلم داریم نمیشه بادیدن چندتاکلیپ ازاین نوع نظرکلی درموردهمشون صادرکر
درود بر شغل شریف معلمی
جناب تابناک
شما که دستی در واتس آپ دارید لطف کنید فیلم رقص دانش آموزان رو هم جهت توجیه افکار عمومی بزارید توی سایت
وقتی که میتوان معلمها را بابت تنبیه دانش آموزان بی تربیت بازخواست کرد ، اما آن دانش آموزان همچنان به حال خود رها هستن
من بچه بودم از این کتک ها زیاد خوردم .
با اینکه شاگرد زرنگ بودم . معلم ها رو هم حلال نمیکنم .
ابته من دهه 60 هستم
تابناک جان کارت فقط به نفع دشمنان این ملت است و باید پی گیر ی شود ؟؟؟؟؟؟
تخریب کن داداش
ای کاش که این همه دقیق و نکته بین هستی همیشه می بودی
حتی اون وقتی که یه معلم با ضربه چاقوی دانش آموزشش جانش رو داد و جیک یک نفر هم در نیومد
این که خشونت در مدارس جاریه یه ساختار فرهنگی ما برمیگرده
درود به تابناک گلی گل
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناكي! تا به کی؟
سایت تابناک با معلمان سر دشمنی دارد
مظلوم ترین قشرمعلم.... چر ازهتک حرمت معلم توسط دانش آموزان چیزی گفته نمی شود ؟ازنابرابری حقوق معلم سخنی به میان نمی آید؟
خندم گرفت ما از این بدترشم داشتیم
باید برخوردی از جنس معلم بروجردی کرد
چنان میگید لگد زد
من به هیچ عنوان موافق تنبیه بدنی نیستم
به نظر من ضد ونقیض بودن اجرای قانون باعث چنین مشکلاتی میشود
به نظرم اگه معلم ها هم سطح بندی میشدن خیلی خوب بود
برای طرز فکری کسی که این مطلب را در سایت قرار داده بسیار متاسفم..

با این کار به جامعه معلمی توهین کرده اند..


با این کار موجب سو گیری افکار عمومی در مورد معلمین شده اید..
پاسخ ها
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
آقای معلم از بیان شدن حقایق ناراحت و متاسف نباش.
چوب معلم گله هر که نخورد خول است؟
پاسخ ها
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
خل توئی که طرز فکرت اینه!
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
امین، حتمآ مرتب از معلمت چوب میخوردی که نتونستی خوب درس بخونی و اینطور سوادت نم کشیده که کلمه ساده ای مثل خل را غلط مینویسی. به روستای زادگاهت برگرد.
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
امین، اول یاد بگیر کلمه خل را چجوری مینویسند بعد بیا نظر بده !
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
بیسواد اول برو یاد بگیر کلمه خل را چجوری باید بنویسی.
تابناک قطعا شما هم متحجری
واقعا متاسفم واسه کسایی که فکر می کنن معلم فقط 6ساعت تو روز داره کار میکنه....
شنیدی مگن بعضی ها از آب گل آلود ماهی می گیرن
امام سجّاد ( علیه السّلام ) :

« حَقُّ سائِسِكَ بِالعِلمِ ، التَّعظيمُ لَهُ و التَّوقيرُ لِمَجلِسِهِ و حُسنُ الاِستِماعِ إلَيهِ ؛»

«حق معلم تو اين است كه بزرگش دارى و محضرش را محترم شمارى و با دقّت به سخنانش گوش بسپارى .»
من از معلم کنک خوردم
اخراج شدم
صفر شدم
ولی از روزی ک خواستم درس بخوانم همه آنها مرا کمک کردند و الان به لطف خدا دانشجوی دکترای مهندسی هستم
پاسخ ها
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
هرگز از معلمی که تنبیه بدنی میکند دفاع نکن که قابل قبول نیست. در دنیای متمدن حتی کتک زدن حیوانات هم جرم است.
در سال تحصیلی جدید یک معلم کشته شده است ( معلم فیزیک توسط دانش آموز)
به نظرم مشکل از ماهواره س
آیا شنیده اید دانش آموزی معلمی را در کلاس با چاقو بکشد و روزنامه تابناک آنرا ننویسد ولی تنبیه معلم را پررنگ بنویسد
وقتی تراکم کلاسها به چهل نفر می رسد دیگر چه انتظاری از یک معلم دارید.
تابناک عزیز دل چرا افات شغل های دیگر را بیان نمی کنی
بنده 29سال سابقه تدریس در مقطع راهنمایی را دارم باور بفرمایید دیگه کلاسداری و تدریس خیلی سخت شده
غلط را شما وامثال شما کردید که چنین تحفه هایی را تحویل جامعه می دهید
جناب مدیر سایت زمانی که چندین معلم بدست شاگردانشان در این مملکت شهید می شوند حتی جرإت مطرح کردنش روندارید
هعیی داریم به کجا میریم ؟؟؟
چی به سر فرهنگ ایران و ایرانی اومده ؟
:((
در سال تحصیلی جدید یک معلم کشته شده است ( معلم فیزیک توسط دانش آموز)
در سراوان یک معلم باز داشت شده بخاطر بی ادب بودن دانش آموز و پارتی داشتن اولیای دانش آموز
در زاهدان به مدیر و معلم حمله شده است
کاز این معلم زشت هست قبول اما تا حالا شده رسانه ها در مورد کتک خوردن معلمها خبری بده
تابناک !
ساده و احساساتی نباشید ! این سمپاشی تابناکه !
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
مثل اینکه خیلی از فاش شدن یک واقعیت تلخ برآشفته شدی. دوست داشتی این خبر هم سانسور میشد؟ زهی خیال باطل.
تابناک خائنه!
پاسخ ها
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
خائن تو هستی که میخواهی همه کثافتکاریهایت مخفی بماند و هیچکس با خبر نشود و همه به اشتباه فکر کنند آدم حسابی هستی.
خشونت محكوم است چ معلم و چ كس ديگه..
اين موارد چيزي از ارزش معلم و زحماتي ك ميكشه كم نمي كنه
لطفا اين مسايل رو علم نكنيد ك زحمات معلم رو زير سوال ببريد
با سلام به تمامی همکاران و دوستانی که پستهای خود را در باره این موضوع ارائه داده اند، دوستانیکه ناخواسته و ناآگاهانه از این موضوعی که تابناک مطرح کرده، مطالبی نوشتید که در شان شما نیست، بدانید نمونه هایی از معلمان هم هستند
تابی چه نامردانه جوگیری میکنی !!!!!!
من معلم ابتدایی هستم اصلا تنبیه نمیکنم درس هم نمیدم فقط الکی تدریس میکنم اونم 5 دقیقه همه دانش اموزان هم با خیلی خوب قبول میشن اولیا هم خیلی راضین ولی حالیشون نیست بچشون هیچی نمیدونه منتظر ساعت 1 میشم تا برم سر شغل اصلیم تاکسی رانی معلمی اوقات فرلغت و استراحت من هست
با سلام به تمامی همکاران و دوستانی که پستهای خود را در باره این موضوع ارائه داده اند،
چوب معلم گله
هرکی نخورده خله
کار این بابا را من محکوم میکنم و اصلا قبول ندارم
من 22 سال است که معلم هستم
مگر محیط تعلیم وتربیت چاله میدانه که این نفهم پاشو صدو هشتاد درجه روصورت دانش آموز میکوبونه
سلام,متاسفم برا جامعه اي که به حدي بيمار گونه اي رفتار مکنده که يک نهاد فرهنگي فعال در امر خبر رساني و تنوير اذهان عمومي چنين مغرضانه , بدون کنکاش علمي و عقلي و بررسي عميق مهترين زير بناي توسعه يک کشور
هر وقت معلما دنبال حق و حقوقشان هستند مورد حمله رسانه های مزدوری مانند تابناک قرار میگیرند کاملاً مشخص است که این گزارش در این برهه از زمان هدفمند تهیه شده و هدف تخریب معلم است
من افتخارمیکنم که یک معلم هستم
با سلام به تمامی همکاران و دوستانی که پستهای خود را در باره این موضوع ارائه داده اند، دوستانیکه ناخواسته و ناآگاهانه از این موضوعی که تابناک مطرح کرده، مطالبی نوشتید که در شان شما نیست
متاسفم تابناک فقط همین،
یعنی از این همه معلم چند نفر خطا کنند تو بوق کرنا میکنی ولی به معلم ظلم بشه هیچی نمیگی روز قیامتی هم هست
کار معلم اصلا قابل توجیه نیست، ولی وجدانن ما هم یاد بگیریم که در مورد دیگران قضاوت نکنیم. مخصوصا در مورد قشر زحمت کشی به مانند معلمان
با سلام.والا بدترین معلمان به نظر من اساتید دانشگاه ها هستند.
سایت تابناک تا حالا کجابوده ،وقتی قراره دفاع کنه که...،اما حالا همه چیز در ا.پ مشکلدار شده ،
زین پس باید بچه پوادارا هرچه میخان به معلما بگن اونا ساکت باشن من که تحمل اینجور ادمایی را در کلاس ندارم
کار معلم اصلا قابل توجیه نیست، ولی وجدانن ما هم یاد بگیریم که در مورد دیگران قضاوت نکنیم. مخصوصا در مورد قشر زحمت کشی به مانند معلمان
این فیلم را من سه ماه پیش تو وایبر دیدم واگر دقت کرده باشید فضا کاملا روستایی وفیلم کاملا ساختگی است
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
شبنم خانم، وجدان و انصاف هم چیز خوبیه
فيلم دروغ محض است
تابناک خیلی بی انصافی خداییش آخرشی
وقتی حقوق معلم کم باشه دلخوشی نداشته باشه اعصابش کجا بود قدوغ مردمو کنترل کنه
این نظام آموزشی اینقده دست معلمو بسته که هر دانش آموزی اجازه هر بی حرمتی رو به معلم رو به خودش میده.
معلم تنها قشر بی دفاع کشور
من نمیدونم چند وقتی چه گیری تابناک به معلما داده
اکثریت معلمین عزیز به دانش آموزان به دیده فرزند خود برخورد می کنند
من فکر میکنم که این خبرنگار متاسفانه با قصد و غرض و در جهت تخریب معلمان این خبر رو منتشر کرده
شما ابتدا ببنید که این دانش آموزای (شاید به ظاهر مظلوم ) چکار کرده اند که این معلم در این حد عصبانی شده ❊
این فیلم ساختگی ست
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
سعید تلاش مذبوحانه نکن زیرا فایده نداره و این فیلم هم کاملآ درست است.
فرزندایی که شما با اصول روانشناسی می خواید تربیت کنید رو بیاید تو مدرسه ها نگا کنید همه باری به هر جهت و بی خیال وخیلی پر روند اولیا میخوان علامه دهر بشن
مدیون معلمین دلسوزی هستید
تابناک قطعا شما هم متحجری
پس چرا برای این سازمان به اصطلاح انسان ساز فکری نمی کنیم
بیشتر نظرات رو خوندم.
شرح حالم رو می نویسم شاید یکم فکر کنید و بعد جایگاه معلم رو زیر سوال ببرین
تر ک تحصیلی وچهارسال خانه نشینی و مرتب پیش این دکتر وان دکتر اعصاب وروان بردن فرزندم
سلام
باز با این دست اخبار می خواهید جامعه را دچار تشویش کرده و از از دادن حقوق در خور و جایگاه معلم طرفه بروید.
دیگر این جور بازیها قدیمی شده است.
با سلام به همه دوستانی که برای این مطلب نظر گذاشتن من خودم معلمم درسته کار این معلم درست نیست یعنی نوع تنبیهش صحیح نیست . تازه برای تنبیه راه های زیادی وجود داره تازه نباید تنبیه رو با شکنجه اشتباه گرفت . از طرفی دیگه باید به معلما هم حق داد در مورد مسائل آموزشی تنبیه رو درست نمیدونم اما در مورد مسائل تربیتی باید بگم بعضی مواقع کارهایی از دانش آموزان دیده میشه که جز تنبیه چاره ی دیگه ای نیست مگر اینکه دانش آموز رو برای همیشه اخراج کنند که معمولا شدنی نیست و حتی اگه شدنی هم باشه معلم خودش راضی نمیشه . قداست این شغل بیشتر از اون چیزیه که حقوق و کارش رو با کارگر و کارمندای دیگه مقایسه بکنید معلم انسان تربیت میکنه مطمئن باشید این معلم این دانش اموز رو بیشتر از بچه خودش دوست داره و بیشتر از پدر و مادرش براش اهمیت قائله . و الا نه روان پریشه نه به خاطر حقوق کمه نه به خاطر غرض شخصی . جور استاد به ز مهر پدر چرا کسی علت تنبیه رو نمی پرسه به نظر من هرچقدر که به تشویق معتقدیم به تنبیه هم باید معتقد باشیم این مطلب از منظر دین اسلام و قران و روایات هم قابل اثباته . و من الله التوفیق . . .
سلام خدمت دوستان عزیزی که زحمت کشیدن و هر چی دلشون خواست در مورد معلم نوشتن، هیچ کس منکر این نیست که تنبیه بدنی کار اشتباهیه ولی چرا فقط زورتون به آموزش. و پرورش میرسه.
این معلم نیست ....
بنده به عنوان یک معلم نه درصدد توجیه رفتار معلم مذکور و نه تبرئه آن هستم اما بایستی بپذیریم قانون گریزی یک فرد را نمی توان به همه معلمان نسبت داد
نون به نرخ روز خوردن همان مزدوری است
دمش گرم خوب زده تو دهنش راستی ممنوعیت موبایل در مدارس چی شد؟ اون دانش آموز فیلمبردار گیر من بیاد!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
روانی
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شما بفرمائید از کدام ده کوره آمده اید
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
خدا تو را لعنت کند که میگوئی خوب زده تو دهنش. همین افرادی مثل تو هستند که آبروی قشر معلم را میبرند. تو را باید فقط نگهبان طویله کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
با موبایل مگه تو رو زده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
هان چون نشون داده معلما بدن می خوای بزنیش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
امجد جان باید تو خود طویله بذاریمش.
اول پزشک ها رو تخريب کردين
حالا نوبت معلم هاست.
دوستان مى گن سه ماه سال تعطيلن ولى بيست و چهار ساعت در هفته با کلاس چهل نفرى اون هم در سنى که بچه هاتعادل عاطفى ندارن.
من چند بار در خصوص این معلمها نظر دادم ولی تابناک منتشر نمی کند.
یه زمانی اینجور بود. اما الان تنبیه.خیلی خیلی کم هست.
دوستان فرهنگی بزنید ودمار از روزگار این بچه ننرها در آورید.این کسانی که این طور در مورد معلم نظر میدهند سزای فرزندانشان همین است امان ندهیدودخل همه را بیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
رواني
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
مطمئن باش
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
ای نادان
به خاطر غرض شخصی که نیست .شما با یک فرزند نمی تونید بسازید معلم بزرگوار با یک میلیون حقوق با 30تا40دانش اموز چی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
روانی چقدر حقوق باید بگیری که 40 تا بچه رو نزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
هر کی کتک می زنه بزرگوار میشه یعنی؟
نظرات بیستر دوستان رو خوندم بعضی هاشون منصفانه بعضی هاشون هم نه. من خودم یک معلمم با مدرک ارشد فنی تو یک هنرستان در یکی از مناطق محروم تدریس می کنم سعی در توجیه رفتار این معلم ندارم. ولی تدریس در هنرستان های فنی با توجه به رفتار های دانش اموزان بسیار مشکل است و گاهی نا خواسته تحت چنین شرایطی رفتارهایی این چنین از سمت همکاران دیده می شود. باز هم می گم قصد توجیه ندارم ولی خواهش می کنم قضاوت هم نکنید
اول پزشک ها رو تخريب کردين
حالا نوبت معلم هاست.
من خودم یک بچه دارم تا الان خودم که پدرش هستم دست روش بلند نکردم
damesh garm.
خیلی وقنه راجع به ارزش معلم حرفی نمی شنوم !!!!!!
دوستان من دعوا سر یک چیزه و بس.
اموزش و پرورش ما معلمانی میخواهد که دانش اموزانی، بی سواد، عقب مانده، و نون به نرخ روز خور تربیت کنند
اولا از کجا معلومه که اینجا یک کلاس درس واقعیه؟و
نویسنده محترم تخریب هم حدی داره
شمایی که نظر میدید دو روز جای معلم برید سر کلاس،نزنی اونا میزننت، وایسادیت دارید نصیحت میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
خب اگه اینطوریه شغلتو عوض کن.
چی باز شنیدید معلم ها اعتراض دارن از این جفنگیات نوشتید که باز تحقیر کنید .نویسده
از این به بعد به سایتت نگاه هم نمی کنم تابناک مزدوووووووووووووووووووووووووووووور
چقدر گرفتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
فیلمه واقعیه،بچه رو زده شما چی می گی؟
آیا شنیده اید معلمی سر کلاس درس توسط دانش آموزش به قتل می رسد مزدوران؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
اونم بده.حالا باید بیاد در عوضش بچه های دیگه رو بزنه؟ضمنا وقتی بچه کم سن رو میزی خب اعصاب براش نمی مونه.
سلام.شمایی که معلمان را خیلی ضعیف ومحتاج به نان شب معرفی میکنی . برسی کن وام خرید شاسی بلندوارداتی با 95میلیونی باشد
سلام'چند وقت پیش تابناک خبری در مورد دعوای چند تا از اولیای دانش اموز با معلم منتشر کرد که خارج از مدرسه درگیری باهم داشتند معاونتهای وزیر آموزش پرورش این اقدام محکوم کردن
همیشه از معلمان فداکار ی و ایثار دیدیم نمیتونید با این نوشتارها تخزیب شون کنید
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
برو پی کارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
با نوشته تخریب نشدن.نظرات نشون میده که معلما چقدر اذیت کردن بچه ها رو.
ارزش معلم بالاتر از این هاست
درمدارس پسرانه ایران معمولا لباس فرم یکسان نمی پوشند. معلوم نیست که این ویدیو ایرانی باشد. اگر مربوط به مدرسه مشخصی است لطفا نام شهر و مدرسه را اعلام کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ایرانی نیست؟
حق با شماست معلم ها ادم های روانی بی احساس بی مسئولیت و بیسوادند چون اگه نبودن امثال تو رو همون روز اول با لگد می انداختن بیرون
سلام به تابناکی که از یک کبریت خاموش شده هم کمتره.
سلام عزیزان.من یک معلمم با بیست سال سابقه تدریس.متاسفم از دیدن چنین فیلمی.خدا شاهده که در این بیست سال جز یک بار دست خودمو روی دانش آموزی بلند نکردم
من اگر جای آن معلم بودم حتما از شما شکایت می کردم و ...
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
آیا شما همیشه دو قورت و نیمتان تا این حد باقی است !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
هان؟می خوای بیا ما رو هم یه فصل بزن.
مطمئنا این معلم در دوران تحصیل توسط معلم کتک خورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
احسنت
آیا به این مسله دقت کرده اید که حتی اون تنبیه بدنی شاید جراحتی نداشته باشه و خوب بشه اما اون دانش آموز بدجوری زده میشه.
از دیدن این ویدیو بسیار ناراحت شدم .
مشکلات اجتماعی و اخلاقی جامعه از این حرف ها گذشته و در مقایسه با این مشکلات ، تنبیه بدنی های معلمان موضوع بحرانی نیست .
اين روش تربيت فرزندان چه وسيله والدين يا مربيان فرهنكى از زمانهاى قديم مرسوم بود واكنون نيز ادامه دارد من در سن شش سالگى يك سيلى از مدير مدرسه ام خوردم چنان صدايي درسرم پيچيد كه در هفتاد سالگى فراموش نميكنم پسرم سي سال دارد در كلاس ادبيات مدرسه رازى شاهد تنبيه يكي از دانش اموزان است بنحوى كه فكر ميكند ممكن است بميرد پسرم به معلم ميگويد اينقدر او را ميزني ممكن است
فرهنگی هستم با24 سال تدریس ریاضی بدواهرگونه تنبیه بدنی وحتی زبانی راناشایست
سایه زد
شما فوق لیسانس نباید معلم ابتدائی بشین عزیزم
به نظر من باید قانون کنندهر مسئولی باید از قرار گرفتن در مسئولیتهای تاثیر گزار در جامعه یک سال معلمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
خب معلم نمیشدی عزیزم مگه مجبوری؟
از صدتا معلم یکیشون سالم در نمیاد
این صحنه شنیع
خشونت از طرف هر که باشد کار زشت و علط است اما راستی چرا در یکی از شهرستان ها ی اولیا سیلی به گوش معلم زد شما تیتر نکردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حتما اون معلمه هم غلطي كرده بود كه سزاوار سيلي بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
لابد بچه را زده بوده جوابش را هم گرفته.
با سلام البته که این کار درست نیست
قصد جسارت به شما آقای فوق لیسانس ندارم .ولی آیا واقعا شما با فوق لیسانس و تجربه کم توان آموزش به دانش آموزان رو دارید؟
در جامعه ای افراد وقتی با پارتی بازی وارد اموزش و پرورش شوند این که چیزی نیست باید چنین افرادی باشند
وقتی معلم این باشه دانش آموز هم چند سال بعد زورگیر میشه،...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
آفرین
رواني
رفتار این معلم اصلا قابل توجیه نیست و باید مورد پیگرد قانونی قرار گیرد. کسانی که این گونه رفتارها را به هر نحوی توجیه میکنند کافیست خود را جای خانواده این بچه ها قرار دهند.
باید اینقدر شان و مقام معلم بالا و دارای ارزش باشه که هرچی به دانش آموز گفت :ب دل و جون قبول کنه و مخالفت به منطق نداشته باشه
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
ناشناس از رویا بیا بیرون و واقعیت ها را ببین.
زارع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
ماشالا به شما که چقدر از خود راضی و خود بزرگ بین هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
یه هنر رزمی و کتک هم دانش آموز تحمل و تجربه کنه،واسش خوبه نه؟
دی ماه امسال در ارومیه معلمی دانش آموز خود (یتیم) را با انبردست زد و صورتش را مجروح کرد.
بهتر بود از خشونت های علیه معلمان هم می نوشتید
ماشالله به این معلم باوجدان که باضیعف تر از خودش اینجوری رفتار می کنه دستش دردنکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
لعنت به چنین معلم بی وجدان کنند.
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
الهی بشکند اون دست و پایش. او را به همان طویله ایکه در آن بزرگ شده برگردانید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
مسخره کرده بابا.
از دیدن تصویر طوری عصبانی هستم
سلام به همه
بيتشرين بحث بين عزيزان مشكلات اقتصادي است. من ميخوام يك موضوع رو اعلام كنم و شما قضاوت كنيد . وظيفه تربيت يك بچه خوب به عهده پدر و مارد است ونه معلم حالا آيا اين پدر و مادر وقت دارند كه براي فرزندان خود وقت بگذارند من يه پسر 11 ساله دارم و بخاطر زندگي از صبح تا ساعت 6 بعد از ظهر و خانومم نيز همينجوري سركار است واقعا بچه اي كه صبح خودش بلند ميشه و تا ساعت 6 بعد از ظهر خانواده نداره از لحاظ تربيتي مورد تاييده حالا بگذريم كه ساعت 6 كه ما ميايم خونه حاله حرف زدن با همديگر رو نداريم.
معلم اگه انسان باشه اینطور به یک انسان حمله نمی کنه
ختم جلسه : معلم روزت مبارك!
من هنوز شیلنگ سرد و سنگین که تو سرمای زمستون 20 سال پیش در کرج به کف دستام میخورد فقط برای اینکه 1 دقیقه بعد از زنگ صبح رسیدم هنوز وقتی یادم میوفته کف دستام میسوزه
آقایان وزرات آموزش و پرورش...
همش که تقصیر معلم نیست
این وحشیگری ربطی به حقوق کم ندارد
بنده خودم تو سال اول راهنمایی توسط معلم پرورشی!!!! یک لگد تو صورتم خورد. لبم پاره شد.
دوره پنجم ابتدایی معلم ریاضی چنان منو با شیلنگ میزد که من از ریاضیات متنفر شدم هرچند الان دکتر هستم وقتی به اون روزها فکر میکنم از معلم و مدرسه متنفر میشم اخه تنبیه هم اصولی داره مگه این اقا به اصطلاح معلم حیونه که لگد میزنه اشکال در سیستم جذب و استخدام اموزش و پرورش هستش وقتی هرکی بیکار میشه معلم میشه نتیجش بغیر این نیست
بچه های الانن دیگه ما بچه بودیم معلما مثه سگ ازمون میترسیدن اگه یه روز یه معلم کتک نمیخورد زنگو نمیزدن
بزن بزن چه داري خوب ميزني
متاسفانه پدرها و مادرها نمی دانند که باید با فرزندانشان آنچنان ارتباط نزدیکی داشته باشند که فرزندان هیچ موردی را از آنان پنهان نکنند, افراد فقط دنبال اسم پدر و مادر شدن هستند و بس!!!!!!!!
دوستان تابناکی سلام!
من یک معلم هستم. تحصیلاتم هم در حد ارشد است. وقتی این فیلم رو دیدم به شدت ناراحت شدم اما رفتار نادرست این معلم دلیل نمیشه حیثیت جامعه فرهنگی رو زیر سوال ببرید. در هر قشری خاطی وجود داره که باید از راه درستش پیگیری کرد و تذکر داد.
به لطف خدا من الان اس
همیشه با وجود اینکه نفر اول بودم اما کتک هایی مانند سیلی،فحش ،با شیلنگ کف پا زدن
پخش این فیلم در این زمان هیچ موضوعیتی ندارد ،
والا نسل ما که رویمان تنبیه بدنی اعمال می شد خیلی با ادبتر و با شعورتر از نسل نازپرورده کنونی است. در برخی مواقع تنبیه بدنی ضروری است.
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای نادان، امروز دیگر حیوان را هم تنبیه نمیکنند و کتک نمیزنند، آنوقت تو تنبیه بدنی را ضروری میدانی!! فکر کنم از پشت کوه آمده ای.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
همینه زدنت ترسیدی حالا که عقده ای هستی به بچه زور می گی.کتک می زنی و با شعوری؟

آفرین امید
وقتشه که شر این بیماران روانی رو که تعدادشونم متآسفانه اصلاً کم نیست
طنز تلخ روزگار ما
آ یا از نحوه برخورد کارمندان بانک و سایر ادارات که خود را ولی نعمت مردم میدانند هم فیلم میگذارید؟؟؟؟؟
به نظر من این جور افراد نه سلامت روانی دارند و نه از احساسات و عواطف چیزی میفهمند اگه من در جایگاه ریاست اموزش و برورش بودم این به اصطلاح معلم رو بشدت مجازات میکردم
سال چهارم دبستان بودم در مدرسه شهید نوبخت شهرستان رشت.هنوز خوب خاطرم هست که آقای مدیر مدرسه یکی از بچه ها به اسم صادق ی که از نظر وضع مالی در موقعیت خوبی هم به سر نمیبردند وهمچنین دانش آموز ضعیفی هم بودرو کنار دیوار تکیه داد وروی پای چپش وایساد وبا پای راستش حرکات تکواندو رو روی اون بینوا پیاده میکرد
سلام ممنون از اطلاع رسونی تون من تا الان فکر میکردم معلمین لطیف ترین قشر جامعه هستن که فقط دانش آموزان واولیا آنها و... همش میتونند سر این قشر زحمت کش بزنن.....این اطلاع رسونی جای تعجب داره!!!!برید یه مقدار به کارتان فکر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
بله؟شما مدرسه نبودی؟ب
کاش معلم بودی
واقعاً عوض بالا بردن مقام معلم که این همه در اسلام آمده یک احمق روانی آمده مقاله چاپ کرده احمق تو زیر دست معلم بزرگ شدی
پاسخ ها
زینت بندری
| Germany |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
همین ادبیات زشتتون صلاحیت معلم بودن را از شما سلب میکند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بابا ای ول به ادب تو ای معلم ای فرهیخته
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
آقا معلم، کسیکه مقاله چاپ کرده احمق نیست
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
بله ما به معلم بسیار احترام میگداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
معلم با ادب
وقتی میگن شان معلم پایین اومده همینه
بیچاره چرا ریشه یابی نمی کنی ؟
صحنه ای را نمایش می دهید.یک کار زشت, وبه مصداق آیه قران تشیع الفاحشه
تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
...که مردم را به گاو وخر تشبیه میکنی. بچه پشت کدام کوه هستی؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
حتما زیاد چوب تر خوردی.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
امید
زارع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
فرهنگیان عزیز
ی
| Italy |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
.... خیلی نا مردی خیلی نا نجیبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
پس شما هم چوب تر نیاز داری و بچه هات
سلام هم باید به حال معلم گریست
من هم الان 40سالمه اولآ دوتا از معلمهای راهنماییم را حدود 12-13سال قبل یک صدم کتکهایی که بهم زده بودن را تلافی کردم
جای تعجب نداره
مگر معلم چیکار می کنه که حقوق بیشتر از این میخواد
ده صفحه کتابو همش داره تکرار میکنه دیگه...
پول مفت میگیرن
چرا اینقد مظلوم نمایی میکنن
معلم نشید برید مثل بقیه دلال بشید. خجالت نمیکشید با لگد بچه مردمو میزنید.

حق الناس داره بیخبر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
این عقده ایها حق الناس می فهمن چیه؟
خواهش می کنم این موضوع رو پیگیری کنید واین معلم روانی رو از کار برکنار کنید .از این موضوع ساده نگذرید
یه مقاله هم در مورد فحاشی دانش آموزن به معلمان - توهین به معلمان 0بنویس.
واقعا جای تاسف متاسفانه اکثر معلم های
آموزش و پرورش ....
به فرض درست بودن فیلم باید دلیل زدن معلم روشن شود. در درجه دوم در صورت قانون مندبودن دانش آموز اورا تنبیه نمی کنن. 3- اگر در مدرسه آدم نشود فردا در جامعه تنبیه می شود . با شدت بیشتر .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تنبيه رو زدن و برخورد فيزيكي تعريف ميكني . اگر با بچه خودت هم اينجوري ميشد دوست داشتم ببينم چه افاضاتي ميكني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
والدینی داره تربیتش کنن،اگه نکردن شما هم نمی تونی.اتفاقا از تو کتک می خوره عقده ای می شه جامعه رو به گند میکشه.بذار تو جامعه تنبیه بشه.تنبیه یعنی خالی کردن عقده های تو؟
با اعتصاب معلمان به خاطر حقوق مخالفم وباید از مجاری قانونی پیگیری کنند
حقوق متقابلی بین دانش آموز ومعلم هستش
لطفا فیلم کشته شدن
با سلام
من هم شاگرد بودم هم دانشجو هم معلم
کاش تمام اقشار مثل معلمین همینقدر مظلوم و بی دفاع بودند. معلمینی که هزینه های دانشگاه فرزندشون رو نمی دونند از کجا تهیه کنند ولی با شوق و شور در کلاس درس حاضر می شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
دانشگاه دولتی به خدا هزینه نداره
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
واقعآ که چقدر هم اینگونه معلمین مظلومند!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
بی دفاع بوده؟تو فیلم معلومه!می خوای بچه رو تقبیح کنیم هان؟شوق و شور زدن دارن دیگه.
منم یه فرهنگی البته نیروی آزاد هستم.
تابناک خیلی سیاست داری هرجا که به نفعت نیست پیام‌ها رو پخش نمی‌کنی؟ چرا پیام منو نزدی؟ واقعا که ما ادما (ایرانیا) هر جا بریم آسمون به همین رنگه!!!
تابناک اول یه سوزن به خودت بزن بعد یه جوالدوز به مردم و فرهنگیان! خیر پیش! عطایت رو به لقایت بخشیدم!!!!!
متاسفانه این حقیقت تلخیه که وجود داره بنده دوران تحصیلات ابتدایی و راهنماییم در دهه 70بود هنوز یادم نمیره کابلهایی که معلما سر کلاس میاوردن و معلمی که تو سرمای زمستون بچه هارو مجبور کرد که دست تو برف بذارن و بعد با کابل و شیلنگ شروع کرد به زدن کف دست بچه ها
کار این معلم با جلادهای داعش هیچ فرقی نداره. واقعاً متأسفم.
معلما تنها قشر کم درآمد جامعه نیستن
لعنت خدا به این معلم نما...
تو خود آمریکا و اروپا هم تنبیه بدنی هر روز ه انجام میشه
کار معلمی عشق و علاقه می خواهد
من چند سال ست خارج از ایران زندگی می کنم و به جرات می گم شاید ۹۰ درصد علت این که امروز توی کشور خودم توی شهر خودم زندگی نمی کنم اتفاقاتی بود که در دوره هنرستان برام افتاد.
اولا بعنوان یک معلم کار ایشان را تایید نمی کنم
من سال 1345 8سالم بود معلم خانم ... هنوز قیافه کریحش یادمه که تو گوشم زد و یک هفته از گوشم خون و چرک میامد .... خیلی دوست دارم بدونم زنده است یا مرده اگه مرده خدانیامرزشش کاش یکی انتقام منو گرفته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
منم همکلاسیم اینطوری شده بود.
این معلم رو باید کشت
اگر این معلم بچه من رو اینجوری میزد حتما میکشتمش
تف سر بالا
دمش گرم، حقشه، اونایی که معلم نیستن....
یه هفته برن مدرسه تا تجربه کنن، از این بدتر میکنن با دانش آموزا، آواز دهل شنیدن از دور خوش است. وقتی رفتی 30 دانش آموز نفهم رو سر کلاس تحمل کزدی میفهمی درد معلما چیه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
شما که لس آنجلسی برادر! اون جام مدرسه ابتدایی داره؟؟؟
در ضمن نمی تونی نرو سر کلاس. برو سوپرمارکت بازکن اونجا ملت رو بزن ببین چی به سرت میارن!!!
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
مجبور نیستی استعفا بده که یک آدم "صبور" بره معلم بشه!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
خب نرو.پول می خوای حوصله هم نداری؟
لطفا یکی به جوکر انتخابات بگه
معلم تربیتی داشتم هنگامی که 5 ابتدایی بودم، به نام آقای ..
ایشان ابتدا دانش آموز را میزد و و قتی داشن آموز روی زمین می افتاد با لگد به سر و صورت و شکمش می کوبید.
فورأ باید معلم را درحیاط مدرسه اعدامش کنن
جدا چقدر مزدور هستید .... که کار بد این فرد رو به تمام معلمان نسبت میدید . تروریسم مطبوعاتی به این می گن .
شما حرکت پای معلم رو نگاه کنید.چقدر میاره بالا .ورزشکارای حرفه ای هم اینقدر نمیتونن بیارن بالا.این فیلم نقش تکواندو و هنرهای رزمی در آموزش کشور نشون میده.
من جای اون دانش آموز بودم جوری معلمو میزدم راه خونشو گم کنه دیگه الان دوره تنبیه نیست که باید این معلم مجازات بشه همین تنبیه رو دانش آموز تاثیر بد داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
احسان جان معلومه خیلی خانواده داری !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناشناس تو خانواده داری که به خانواده مردم توهین می کنی.
آيا شنيديد دانش آموزي گلوي معلمي رو ببرد؟
....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
اگه اینطوری کتک بخوره،طبیعیه!
نشنیده ام ولی دیده ام. معلم عربی دوم راهنمایی یکی از بچه ها را اینقدر کتک زد سیر نشد با لغد به زانوهایش هم زد.
این آدم صلاحیت معلم شدن رو نداره... آدم بد و خوب تو هر قشری هست. چرا به وضعیت اقتصادی ربطش میدین؟؟؟؟ معلم ها چرا طرفداری می کنید؟؟؟ اقتصاد بد واسه همه هست نه فقط واسه شما. خیلی ها با این وضعیت بلکه وضعیت بدتر دارن زندگی میکنن دلیل نمیشه همچین عملی انجام بدن.... عمل زشت توجیه پذیر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
چون هدف از این فیلم بی حرمتی به همه ی معلمان است
احتمالا این معلم در ایام تعطیلی 3 ماه تابستان و 15 روز عید و تعطیلی طول امتحانات و تعطیلی آلودگی هوا و تعطیلی پنج شنبه ها و سایر تعطیلی ها ... به کلاس های رزمی می رفته و هر روز از دانش آموزان به عنوان حریف تمرینی استفاده می کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
همه چیزو به مسخره گرفتیم که به این جا رسیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ناشناس 16:14 مسخره نیست والا طرف درست گفته کاشکی کلاس رزمی می رفت که اونم نرفته و همش رو تو خونه افتاده و خوابیده و تو همه تعطیلات هم صبح تا شبم غر زده که کارم زیاده و حقوقم کمه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
مسخره نکرده راست می گه.عقده ای بودین که به اینجا رسیدین و بچه رو می زنین.
ميگم يكي از جامعه شناسان محترم اين مملكت نيست بياد اين سوال وجوابها را بررسي كنه باور كنييد چند تا پايان نامه چند تا فيلمنامه و مقاله و طرح و ....از تو اين مطالب در مياد ...
پول کرایه خونه،اقساط،خرج ماشین،آب و برق و تلفن و گاز،خرج شال کلاه همسر و فرزندان و خودش،خرج ایاب و ذهاب،خورد و خوراک،حوادث غیرمرقبه رو که با هم جمع کنیم متوجه میشیم که باید ستاد بحران تشکیل بدیم و ظرف 24 ساعت بسته های حمایتی برای معلما تصویب کنیم همچنین یک کادر پژشکی مجرب باید از معلما چکاپ بگیرن و معلمای که از نظر روحی و جسمی در استانه ترکیدن هستن رو سریعا بستری کنن.آخه بی معرفتها اون وقتی که برای هزینه سوخت و پول کاغذ و ماژیک از بچه هاتون پول میخوان ما اینجا سینه سپر میکنیم جلوی اینکارو بگیریم چرا صداتون درنمیاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
برو بینیم بابا مثل اینکه شما فقط دارید هزینه خورد خوراک و برق و ... می دهید بقیه در رفاه کامل هستند ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
هان؟
آسمون ریسمون می بافی که بچه مردمو بزنی؟خرج شال و کلای خانواده شما زیاده به بچه مردم چی؟
معلما این کارارو می کنن که دانش آموز با چاقو معلمش رو می کشه توهین و تحقیر پیامدی جز خشونت و انتقام نداره ما فقط ادعای فرهنگ داریم و در عمل هیچ.
تباناک .... چرا جوسازی می کنی؟!
حقشون بوده باید معلما بزنند بکشندشون ....رو!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
دیگه؟
دمش گرم حق معلمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
تف به ذات هر چی حیوونه.
مگر قراره تاوان بي پولي ها و بدبختيهاي اين معلمان ... رو بچه ها پس بدن . بدترين جريمه رو براي اين....خواستاريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
والا طرف کلی پول می گیره هنوز قانع نیست اونوقت بچه مردمو می زنه.
من معلمم تو کلاس من دانش آموزان فحش میدنداز همه نوع موبایل با فیلم از همه نوع،سیگار و.....ولی من کاری ندارم به خاطر 800 تومن جونم و به خطر نمیندازم آخرش میرند تو جامعه نیرو انتظامی جمشون میکنه به من چه بچه مردم تو 15 سالگی سیگاریه درسم و میدم وجدانم راحت باشه تربیت با اولیا تنبیه با نیرو انتظامی. در ضمن اعصابم داغون شد از کلاس میرم بیرون، همدیگر زدند هم من سالمم چاقو تو گلوله من نرفته.
پاسخ ها
طرفدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آفرین بر این نظر کامل ، دانش نا آموزان امروزی را خیلی دقیق توصیف کردی دستت را می بوسم
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آخ دمت گرم که حرف درستو تو زدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
لابد این بی زبون شاگرد توی فیلم سیگاری و چاقو کش و فحاش بود،معلوم بود ازش!!!
مگر معلم های ما نبودن خانم و آقا اکثرا ان ها هیچگاه با این حرکات به خود و جامعه ی فرهنگی توهین نکردن.
مشکل اینجاست این معلم امر آموزش رو به امر تربیت ترجیح دادن.معلم کسی که شاید باید تربیت را بر آموزش الویت بدهد. این بچه ها درس ها یاد گرفتن از بلند کردن پای معلمشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
همیشه اینطوری بودن معلم جان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
بره خودشو تربیت بیاموزه.
سلام میدونستم جرآت این رو نداشتید که نظر من رو بذارید
آقای غلامی . تو که هنوز فرق لگد را با لغد نمیدانی!!!!!!!!!!!!بااین معلومات چطور جرأت میکنی نظر بدی؟!
روز معلم که میشه همه میگید شمع و پروانه
حالا بخاطر خطای چند تا نامعلم آبروی معلما رو میبرید .
عزت و احترام نخواستیم .لااقل این خطاها رو روی همه معلما جمع نبندید
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
خب خویشتن داری کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
شماها پروانه اید؟خب اگه دانش آموز اینو نگه که آخر ترم صفر شده.
آیا می دانید معلم ها هنوز شش ماه است حق التدریس خودرا دریا فت نکردن ؟ آیا می دانید بخشنامه ای که در سال92 برا ی کارمند ان دولت ارسال شده برای فوق العاده شغلشان به معلم ها هنوز آن فوق العاده اضافه نشده ؟ آیا می دانید یک دکتر در آموزش وپرورش ماهی 1600000حقوقش است؟ آیا می دانید امام اول شیعیان فرموده اگر کسی یک کلمه به من بیاموزد مرا بنده ی خود ساخته؟ وهزاران آیا دیگر..........مگر مسلمان نیستیم مگر شیعه نیستیم چرا بدون اطلاع قضاوت می کنیم از کجا معلوم این درس کلاس واقعی باشد و مخالفین به عمد این کاررا انجام نداده اند حالا که فریاد معلم ها از سر بی عدالتی وظلم بلند شده باید معلم را تخریب کرد او حقوق وحق خود را می خواهد نه چیز دیگری دزد های میلیارد را معرفی نمی کنند امثال تابناک وشروع کرده به تخریب نجیب ترین وبهتریتن قشر جامعه واقعا متاسفم با ید گریست آری.............................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آقا چاره کار شما بسیار ساده است اگر به نظر شما شغلتان سخت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
معلما نجیب ترینن؟
دبیر محترم تاریخ دبیرستان ارشاد منطقه 9 تهران درود و سلام گرم من به شما که مانند پدری مهربان بودید خاطر و نام شما بعد از 25 سال هنوز با من می باشد امیدوارم در همه حال در پناه ایزد منان باشید شاگرد شما در سال 67-68
اگر مردش هستی که تدریس کنی
سلام
این داستان فقط جهت متشنج کردن اوضاع کنونی که معلمان در حال تحصن هستند
من از معلم هام گاهی کتک خوردم و دست همشون رو می بوسم چون فقط به خاطر خودم بوده.
چوب استاد به ز مهر پدر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
تو علی جون مازوخیستی!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
مطمئنا ضرر هم نکرده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
تو معلمی؟
متاسفیم بر سایت تابنک همچین اخباری نشر می کنه
چرا معلمان را تخریب می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
تخریب کردنی را باید تخریب کرد . این معلم خودش داره خودش رو تخریب میکنه نه تابناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
بچه های مردم ناقص بشن که وحشی ها تخریب نشن؟
من معلمم بعضی از دانش آموزان با استفاده از مصونیتی که دارند دانش امزان ضعیف تر از خود را مورد ازار قرار می دهند.
:)))))))))))))))
تا زمانی که آموزش وپرورش در یک مملکت درست نشه مهمترین نهاد جامعه یعنی خانواده سپس جامعه رشد نخواهد کرد
تابناک مزدور . نان به نرخ روز خور
کی میگه معلم کم حقوق میگیره ...
فقط یک جمله میگم بهت: لطفا خفه شو
خب معلم اگه تخلفی کرده مراجع قانونی برای رسیدگی به تخلفش هست شما سایت محترم چرا با انتشار این فیلم آبروی تمام خانواده ی این معلم را میبرید خیلی ها تخلف میکنند واقعا باید از همه فیلم گرفت و در رسانه پخش کرد متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
باید آبروش رو برد تا دیگه ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
بله آبروش باید بره.
کی میگه معلم کم حقوق میگیره ...سطح حقوق کلا در تمامی مشاغل پائین هستش یک کارگر با 15 سال سابقه کار و مدرک دیپلم 1میلیون حقوق میگیره و معلم با همان 15 سال سابقه کار با مدرک لیسانس 1500 حقوق میگیره ...شرایط و زمان کاری کارگر کجا و معلم کجا .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
قربونه زبونت پس چرا من با 25 سال سابقه با مدرک لیسانس دریافتیم بدون وام و دیگر کسورات 1250 می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خوبه یک کارگر را با معلم مقایسه کنید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
احتمالا شما جزو هیات دولت هستی با این آمار الکی که دادی!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
کار بدنی = کار فکری
سلام
هر کس نظر مینویسه تربیت خودش رو با پدرش مقایسه کنه اونوقت میفهمه که زدن معلم و پدر رکن اصلی تربیت بچه است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
تو مشکل روانی سادیسم داری!!!!
غزل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
بله ناشناس
عجب درست در زمان تحصن معلمان آمدید یک طرف قضیه رو دنبال کردید
تابناک شاید با ادامه پیگیری های اینچنینی شما طی ده یا 15 سال آینده بتوانیم به این عزیزان بگوییم فرهنگی .... اگر فرهنگی کردن این ها از اکنون شروع شود ! تا کی باید اینگونه رفتار کنند و ما هم به این ها بگوییم فرهنگی ؟؟ این لفظ شایسته این ها نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
آفرین
اگه یه بار تو خیابون یا کوچه حالش رو جا بیاریم ، دیگه از این غلطا نمی کنه
سلام من هم کار این معلم رو نمی پسندم ، احتمالا این معلم کلاس درس رو با سالن کشتی کج اشتباه گرفته و می تونم بگم باید متاسف باشیم که چنین حرکاتی هنوز در مدارس ما وجود داره .
سلام من معلم هستم امسال موقتا در کلاس سوم ابتدایی تدریس می کنم
بیایید احترام یکدیگر را نگه داریم
لگدو پنچه و دندون معلم گله هر کی نخوره خله
پاسخ ها
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
ننگ و نفرت بتو با این طرز فکرت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
والا لابد استدلال معلمای وحشی همینه.
همه میدونیم این اتفاقات بسیار به ندرت پیش میاد چی شده این سایت در همچین زمانی دلسوز دانش آموزان شده باید در موردش کارشناسی بشه!!!ه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
به ندرت پیش نمیاد.
تابناک ازت متنفرم.
دمش گرم. دانش آموزا از همچین معلمی حساب میبرن. کجاس دعوتش کنم بیاد مدرسه ما
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
حالا چرا نام کاربری و رمز عبورت را فاش کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
شما تو مدرستون،حیوون می خواین؟
اینکه معلم نیست معلم یااستاد کسیه که امام علی میفرماید کلمه ای یادم بده تااخر عمر مدیونشم
تابناک همه خبر هایش دروغ است
سلام من متاسفم خیلیها اومدند عقده های کودکیشون رو توی نظراتشون خالی کردن
یه مماکت بزرگ 1 میلیون معلم 13 میلیون دانش اموز -خوب هر اتفاقی میتونه بیفته با درصد یک در هزار
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
خوب آماری دادی!!!! 500 هزار نفرتون اضافی هستین!!!!
اونوقت که معلمی درکلاس کشته بشه اونزمان که دیوار روی سر معلم و دانش اموزا ریخت اونزمان که معلم برای غرق نشدن دانش اموزش به اب میپره و و و اینا همه سوژه نشدن
فرض کنید که در ان روز زلزله در وجود معلم رخ داده است خدا هم با تمام مهربونی اش یک روز می بینید که یک شهری را کن فیکون می کند و رحمی در کار نیست
جالبه کارگر محترم دستمزد خودشو با استاد دانشگاه یا یک پزشک مقایسه نمیکنه چون خودشو قانع کرده اونا درس خونده هستن. ولی دستمزدشو با معلم مقایسه می کنه. و به این فکر نمی کنه معلم ها جزو تحصیل کرده ترین قشر هستند. و عمری زحمت کشیدند درس خوندند تا به اینجا رسیدن. من دست معلمامو میبوسم.
پاسخ ها
حقگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
رامین جان کاش این آدم نماها که از معلمین مملکت که بر گردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ببخشید آقا رامین معلما جز لیسانس چه تخصیلات دیگه ای دارن؟؟؟؟
تازه بعضی هاشون فوق دیپلم هستن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
ناشناس عزیز خیلی باحال بود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آقای ناشناس شما همون به تخصیلاتت!!!! برس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ناشناس عوضی من دانشجوی دکترا هستم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
دست خوتو یا والدینتو می بوسی معلم یا فرزند معلم؟
خب تابناک الان به چه نتیجه ای میخواستی برسی؟ واقعا خسته نباشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
هدف تابناک تخریب معلمین است
با سلام . تابناک جان . آیا گذاشتن این فیلم با تحصن معلمین زحمتکش و با فرهنگ ارتباطی دارد ؟
سلام نمی دونم چرا وقتی بچه شما دانش آموز همین مدرسه بشه و اگه این بچه خلافکار باشه می گید
سلام
همه جا خوب و بد پیدا میشه، تو همه مشاغل مگر کمن دکتر،مهندس،دیگر کارمندان،کارگران که تو کارشون خیانت می کنند. به بخشی از جامعه آسیب می رسانند، پس چرا فقط واسه این شغل و عملکرد معلمان اینقدر حساس هستند؟
دلیلش واضحه چون کارشون از همه مهمتر و سختی آن بیشتر است. هیچ دلیلی واسه کار زشت این معلم نیست ولی تا زمانی که رویکرد جامعه نسبت به معلمان همین نظرات باشه وضعیت همین طور خواهد بود
سلام ممکنه در بعضی جاها درست باشه ولی نباید تعمیم داد به همه معلم ها ارزش هیچ معلمی با به دوش کشیدن بار مهم و اساسی تعلیم و تربیت زیر سوال نمیره
بخدا قسم تابناک منظورش بیان این مسائل نیست
همه نسلهای دهه شصتیها . چنجاه ها و چهلیا از معلمانشون کتک خوردن و موفق هم شده اند و تربیت اجتماعی خوبی هم دارن،ایا این نسل های گذشته تربیت شون با بچه های این زمانه قابل مقایسه است؟
آخه پای کدام معلم می تونه اینقدر بالا بیاد چرا بی خودی دارید حرمت و عزت معلمین رو تخریب می کنید.
پاسخ ها
مهران
| United States of America |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
از کجا معلوم کلاس درس باشه
شاید یه کلاس خصوصی مثلا موسیقی نباشه یا تکواندو نباشه
سلام بر تمامی عزیزان
نظرات بیستر دوستان رو خوندم بعضی هاشون منصفانه بعضی هاشون هم نه. من خودم یک معلمم با مدرک ارشد فنی تو یک هنرستان در یکی از مناطق محروم تدریس می کنم سعی در توجیه رفتار این معلم ندارم. ولی تدریس در هنرستان های فنی با توجه به رفتار های دانش اموزان بسیار مشکل است و گاهی نا خواسته تحت چنین شرایطی رفتارهایی این چنین از سمت همکاران دیده می شود.
دشمنی تو با جامعه ملمین چیه؟
تابناک جون این را حتما شنیده اید دانش اموزان ماشین معلم را پنجر می کنند
تابناک مثل اینکه نظرات داره زیاد میشه
آبروی هر چی معلم رو هم بردند
آبروی هر چی معلم رو هم بردند
هر روز حدود یک میلیون معلم به کلاس درس می روند
هر جایی ومقامی قابل تامل و مطالعه است
معلمی که تا صبح بره تاکسی تلفنی کار کنه دیگه حوصله درس و کتاب و دانش اموز را نداره و بایستی اینطور عصبی باشه!
اگر در آلمان بود نه تنها شغل معلمی اش را از دست میداد بلکه به زندان و پرداخت جریمه به دانش آموز محکوم میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
شما می فرمایید آلمان. آلمان همه چیزش رو حساب کتابه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
معلم تو المان همین حقوق را میگره و دانش اموز سر کلاس به معلم فحش میده؟ و دانش اموز سر کلاس با موبایل فیلم ...... میبنه؟
نوکر ابا عبد ا...
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
آخه بنظر خود شما مقایسه ایران وآلمان ومقایسه دانش آموزان آلمانی با ایرانی وحقوق وسطح زندگی معلمان آلمان با معلمان ایرانی احمقانه نیست احمق
خدا را شکر که شما مدافعان حقوق فر زندانمان هستید وگرنه ما پدر و مادرها چی کار می کردیم خوب تابناک جان دیگر در مملکت مشکلی نیست خدا را شکر
سال 69 همین آقای گزارشگر فوتبال نسبتا محترم یعنی جوات خیابانی معاون آموزشی ما بود. من ویکی از بچه ها رو کنار دیوار نگه داشت
در اینکه این دبیر مرتکب اشتباه شده حرفی نیست
معلمی راحت ترین شغل ایران است
اگه نمي تونند استعفا بدند. ببينند با اين توانايي و سطح سواد و با اين شرايط كاري هميشه تعطيل كسي بهشون كار ميده؟
اینا از طرف داعش استخدام شدن
بنظر میاد دارید یه فرافکنی عجیبی علیه اموزش پرورش انجام میدید
باید به این معلم مدال افتخار داد که با این دانش آموزان ابله چنین برخوردی می کند!
خیلی هم کار خوبی کرده!
احسنت به این معلم !
...
پاسخ ها
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
لطفآ اسم یک آدم وحشی که ازجنگل فرار کرده را معلم نگذارید. او باید به سزای اعمالش برسد.
اقای معلم نمیتونی استعفا بده
بعضی بچه های لایق کتکند
واقعا برای مردمی که اینگونه در مورد معلمین خود اظهار نظر میکنند باید تاسف خورد.
جور استاد به زمهر پدر
اطلاع رسانی وظیفه و رسالت بزرگی است که هرکس از عهده آن بر نخواهد آمد با توجه به آمار و ارقام وزارت آموزش و پرورش بیش از یک میلیون فرهنگی در جامعه ای که شما رسالت اطلاع رسانی آن را بر عهده داری مشغول به انجام وظیفه یا کار هستند بیش از سی سال راجع به مشکلات و گرفتاری آنها و دردسر بچه هایی که با شرایط فعلی جامعه و امکانات و ابزار های آموزشی امکان تربیت صحیح برای آنها وجود ندارد
تابناک آبرووی این قشر زحمت کشا ببر.. خدا آبروتون را ببره
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
خب دزدها و زورگیرها هم شاید خوششان نیاید
شمایی که دارین همه فرهنگیان و معلمهای عزیزو زیر سوال میبرین اگر همین معلمها نبودن شما نه خواندن بلد بودین‌‌‌ ونه نوشتن
توی بهبویه اعتراضات معلمان به حقوق از دست رفته اشان، انتشار چنین اخباری قرارگرفتن در برابر موضع جمیع معلمان است
معلم ها پول مفت میگیرند
کسانیکه به تابناک برای انتشار این حقایق انتقاد یا بعضیها متأسفانه بی احترامی میکنند خوب است باین حرکات شرم اور بپردازند
معلم رزمی کاره جایی نداره تمرین کنه میاد سر کلاس تمرین های خودشو انجام میده
ر فقط همين بي ادب و عقده اي
حقوق کمه برای نگهداری. 35 دانش آموز بی‌تربیت
واقعا متاسفم
دیدن این ویدئو منو یاد دوران تحصیلم در جنوب تهران انداخت
اگه کار معلمها مشکل داشت اینهمه دکتر و مهندس از خونه مادرشون مدرک گرفتند.ما که بچمون یه کم سرصداميکنه بی حوصله میشویم.اونوقت معلم با سی دانش آموز و هشت ساعت کلاس چیکار کنه????
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
نه از درس خوندن دانش آموزان می گیرند.
واقعا متاسفم
یادم نمیره سوم دبیرستان سال 85 که با دوستم بخاطر نیامدن معلم رفتیم حیاط مدرسه نشستیم .ناظم کلاس شلنگ به دست اومد و بی اینکه به دوستم که معاون کلاس بود دست بزنه با فحش دادن منو زیر کتک قرار داد.ومن هم غرورم شکست که چرا به اون چیزی نگفت و منو زد از خودم دفاع کردم ناظم که تقریبا 190قدش بود گلوم رو گرفت و به دیوار چسبوند...من احساس خفگی کردم و خودم رو زدم به بی هوشی شاید دست بکشه ..که اگه اون کار رو نمیکردم الان زنده نبودم.دبیرستانمون هم همین اینجا نزدیک تهران بود.شکایت هم کردم ولی باز هم پدر و مادرم بخشیدنش
این وزیر معلم را لگد مال کرد
اولا خدا ازش نگذره که با امانتهای مردم اینجوری رفتار می کنه ثانیا بسیار متاسفم بابت اینکه معلمی که خودش باید الگوی ادب واحترام و تربیت صحیح باشه با یک عده نوجوان مثل حیوانات برخورد می کنه این دسته از معلم ها باید به شدت تنبیه شوند تا این جریان همین جا تموم بشه چون بحث تنبیه بدنی رو در دبیرستانی که برادرم درس می خونه دیدم و حالم خیلی بد شد از این همه توهین ، تنبیه ، تحقیر
سلام تابناک
فکر کنم بدونم کجاست
ولی نگم بهتر شایدم اشتباهی بگم کجاست و از لباس ها مشخصه که ماله هنرستان فنی هست
کارتون به شهرداری ودارایی باز بشه می فهمید که روزی ده تا از این لگد بدتر خوردید ولی حالی تون نشده
من موندم این معلمی های عزیز به نسبت کارشون که نه باد داره نه سرما نه آفتاب - نه استرس نه کار بی وقفه نه خظرات شغلی و سقوط از ارتفاء و یا در معرض گازهای سمی و ...و با این همه تعطیلی چرا همیشه اینقدر پرتوقع هستند .
فقط یک حرف باقی میمونه
چرا باید موبایل ممنوع باشد
با توجه به اعتراضات اخیر معلمان شما هم دارید
این بدل کاره یا معلم فتوشاوه!!!!!!!!هه هه
واقعا برای کسایی که فکر میکنن کتک پدر و مادر یا این طور معلماس گله یا هر چیزه دیگه ای از ته دلم متاسفم
مطمئنید این اتفاق تو ایران ما افتاده؟!
معلمین جدید آموزش پرورش متأسفانه به جای
کل کامنتها رو خوندم
اگر روزی با بچه من این کاروکنه شب نمیزارم زنده سر رو بالش بگذاره
چوب معلم گر بود زمزمه محبتي
جمله به مكتب آورد طفل گريز پا را
اگر واقعيت داشته باشه
بهتره سایت را تعطیل کنی
بايد اخراج بشه چون كسي كه تعادل رواني نداره چطور ميتونه مغلم باشه معلمي با صبر همراه است چنين معلمهايي براي جامعه غده سرطاني هستند
اقا مهندس از اون مهندس های جدیدی هستی
سلام، چرا ما مردم تا یک آینه جلومون میگیرند و خودمون را می بینیم
متاسفانه اکثر همکاران ما در آموزش و پرورش شان و شعور معلمی را ندارند.
از قردا هر کی حقوقش کم بود بیاد بیرون مردم رو قلع و ... کنه
ارسطو: ریشه های آموزش تلخ، اما میوه هایش شیرین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
ارس تو : اگر از عقلی که خداوند به تو ارزانی داشته استفاده نکنی ،احمق برازنده توست.
تمام مشکلاتی که در جامعه است بیشترش به آموزش و پرورش برمی گرد.د
این معلم .... رزمی کاره . چه لگد خوبی میزنه . پاهاش خوب باز میشه
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
الهی همچین لگدی توی سر این بی انصاف بی رحم بخوره.
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
الهی تیر بخوره به وسط پاهاش که دیگه باز نشه.
متاسفانه مشکلات فرهنگی ما بیشتر از مشکلات اقتصادی هست
آیا شنیده اید معلمی به دست شاگردش سر کلاس کشته شود؟
پاسخ ها
تقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
خسته نشدی ازبس این حرفت را با اسامی مختلف تکرار کردی؟
با سلام .دوستان خوبم از كجا معلوم كه اونجا مدرسه و اين اقا معلم بوده هر جا كه يك تخته سياه روديوار باشه و چند تا بچه جلوش وايستاده باشن كه مدرسه نيست.تازه كي فيلم گرفت
صفحه نمایش را بزرگ کنید وخنده بچه وسطی را ببینید .به نظر یک فیلم ساختگی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
خداییش دمت گرم با این تیزبینی ماشاالله به این دقت .دیدمش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
خب وقتی یکی کتک می خوره ممکنه بعضیا بدبختانه بخندن.عزیزم ما دیدیم معلما رو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
یعنی مغلمه گفته بیاین بزنمتون فیلم بگیرین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
تیزبین توجیه گر تو اگه می خوای قضیه رو انکار کنی بکن ولی مگه ما هیچوقت مدرسه نرفتیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
بلد نبودیم صفحه نمایش رو بزرگ کنیم چه تیزبینی.دیدمش
اي تابناك لعنتي منافق
تابناک مدیونی اگه نظر منو پخش نکنی
تابناک مدیونی
تابناک اگر واقعا مغرض نیستی حداقل گوشه ی از تجمع هزاران نفری معلم ها را کمی هم انعکاس می دادی !!!!!!!!!!!!!!!
تابناک خجالت بکش!
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
اونهائیکه چنین اعمال خشن و وحشیگریهائی انجام میدن باید خجالت بکشن، نه تابناک که خبرش را منتشر کرده.
مرگ بر تابناک
پاسخ ها
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
مرگ بر کسیکه دوست داره هر جنایتی بکنه و مخفی بمونه و کسی با خبر نشه.
تابناک عزیز خدا خیرت بده
معاون مدرسه پسرم با چراغ سبز مدیر سه سال پیش دودانش اموز ابتدایی رو وادار به لیسیدن سنگ دستشویی پرکثافت کرد
مدیریکی از مدارس ابتدایی یکی از دانش اموزان کلاس چهارم رادرست وسط زیارت عاشورابه جرم صحبت کردن با همکلاسی خودرو زمین کشید
این گاگولای عقده ای
بنده معلم هستم
آیا شنیده ابد دانش آموزی با چاقو معلمی را به قتل برساند شاید بگویید نه ولی با کمال تاسف جواب بله است
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
از بالا دستور دادن جو رسانه ای علیه معلمان راه بندازید
آموزش پرورش واقعاً باید به شما آفرین گفت ...
پاسخ ها
ali
| Canada |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
تابناک باز حرف من رو ادیت کردی
تابناک مزدور ....
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای بدبختها، با پاک کردن صورت مسئله چیزی حل نمیشود. چرا به تابناک بد و بیراه میگوئید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ای امید بی مخ
لعنت بر بی انصاف . این همه سال ما معلم ها زیر خط فقریم وفریا دمی زنیم کجایی تابناک
پاسخ ها
امجد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
آخه آدم بی انصاف، اون مسئله وحشیگری و لگد زدن تو صورت دانش آموز چه ربطی به این حرفهای تو داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
زیر خط فقرین؟هان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
با لگد زدن میاد بالای خط فقر.دیدی پاشو چقدر برده بالا؟مرد حسابی دیگه چقد حقوق می خواین؟
در مورد معلم ها دیگه خبر دیگه ای نیست که پخش کنید؟
؟؟؟
اگر چه رفتار معلم نشان داده شده در فیلم قابل دفاع نمی باشد ولی می بایست به حرمت شکنی بعضی از ذانش آموزان نیز مخصوصا در مقطع دبیرستان اشاره کرد
من معلم یک دبستان پسرانه با 38 دانش اموز هستم
سالی 365روز 3ماه اوجو تعطیل 15روز 20 روز اوجو نوروز تعطیل حدود 20 یا 30 روز طول سال تعطیل و 10 یا 20 روز هم مرخصی سالیانه و عذر موجه نرفتن سر کار پنج شنبه جمعه ها هم خدا بده برکت حالا جمعا ببینین چند روز این اقایان سر کارن که بقیه روزال غیر تعطیل را هم فریادمیکشن
معلم مزن بچه ها رو ..
آقای تابناک ممنون که هر موقع صدایی از معلما بلند میشه با این تصاویر و اخبار و تحلیلها اونها رو می نوازی.ایا تمام یک میلیون معلمی که تو این کشور هستند باید به پای این خبر شما بسوزن.حاشا به معرفتت
البته همه تقصیرا برا این معلم نیست. نطام آموزشی ما (اگه اسمشو نظام گذاش) مشکل اساسی داره که هر سال بدتر میشه.
جناب تابناکیان درکجای این فیلم لگدپرانی است
فیلم قلابی بود باور نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
آره مدرسه های همه مردم قلابی بوده .باور نمی کنن که کتک خوردن،خواب دیدن.
این کلیپ ها شاید قلابی باشند و شاید نه.
من دیدم زن و شوهر استاد دانشگاه یاشن مرده زنشو برا این که از دست جاریش ناراحت بود این طوری بزنه.....
هیجده سال قبل معلم ریاضی ام یک روز من رو به جرم اینکه تکلیفم رو ننوشته بودم کتک زد و لبم پاره شد. این اتفاق چندین سال چالشهای روحی برام ایجاد کرد و مسیر زندگیم رو به انحراف کشوند اما خوشبختانه بلاخره تونستم خودم رو نجات بدم و راه درست رو انتخاب کنم.
واقعا وضعیت مدارس پسرونه افتضاح است از این نظر. من وقتی همسرم یا برادرها یا دوستانمان ماجراهای تنبیه شدنشان را می‌گویند، از شدت ترس و اضطراب گریه‌ام می‌گیرد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
آره مال پسرا بدتره.
این حقوقی که به معلم ها میدن نصفش هم زیاد نسبت به سایر مشاغل هفت ماه سال را تعطیل هستند
فقط اعداااااااااااااااام
:)
اگر روزی بفهمم معلمی فرزندم رو تنبیه بدنی بکنه وای بحال اون معلم وای بحالش
هیچ ارتباطی به حقوق نداره معلمانی که با پارتی بازی در دو سه دهه گذشته وارد آموزش وپرورش شدند
هیچ ارتباطی به حقوق نداره
انسانیت یک به اصطلاح معلم به وضع جیبش چه ربطی دارد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من معلمم با 10سال سابقه
اما تا به حال از تنبیه فیزیکی استفاده نکردم
چون نتیجه عکس می دهد
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیالوگ معلماوقتی کم میارن-ماشماراباسوادنم.
این جماعت متوحش
زنده بادتابناک
من از تابناک ممنونم که معنای "نان به نرخ روز خوردن" رو کاملا به صورت عینی به من نشون داد!!! واقعا معنی این عبارت برام جا افتاد!!!!
آقای فانی و معاونان ذیربط مکرم ، احسنت برشما با این معلم های شبه انسان شما که قرار است انسان تربیت کنند
شما تجمع معلمان را دیدی سایت خبری مستقل؟
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
انتظار داری چند ده نفر دور هم جمع شدند
جامعه ای که نگاهش نسبت به معلماش اینه رو به زوال و نابودی است.
ای معلم اگه نمیتونی از پس خرجا بر بیای برو دنبال ی کار دیگه
چرا تابناک رفتار ناشایست بعضی از دانش آموز ان با معلم را نشان نمی دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
چه ربطی داره به کار بد معلم؟
شايد اون بچه اي كه الان لگد خورد از نظر اقتصادي حتي توان اون معلم رو هم نداشته باشه
ايا اين معلم به اون شاگرد خصوصي اش هم جرات دارد لگد بزند
این وحشی جاش توی جنگله نه توی کلاس درس
چرا اينهمه قيل قال ميكنيد
خاک توی سر همه اونایی که اینجور بی رحمیهارو ارتباط به حقوق و مسائل اقتصادی می دن.
کار این معلم واقعا اشتباه هست
خاک برسرتون
نشنیده بودیم. ولی حالا که شما گفتید شنیدیم!
آخه این چه جور تیتر زدنیه؟!
تابناک مزدور
غلط كرديد .
معلماي عزيز!!!! بچه هاي بيچاره رو لتو پار ميكنيد
اين پرروگي دانش آموزان و درس نخواندن ها و هزينه هاي ميلياردي كه براي تبل ها مي شود
...و چه راحت قضاوت می کنیم.
این عمل هیج توجیهی ندارد.
اين پرروگي دانش آموزان و درس نخواندن ها و هزينه هاي ميلياردي كه براي تبل ها مي شود
این عمل هیج توجیهی ندارد.
آخه چی بگم
اقای نویسنده یک روز جای من بیا کلاس درس ببین چه فحش های زشت و ناموسی سر کلاس به هم و معلم میدند انوقت دیگه تنها به قاضی نمیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
ناظم هست،والدین و آموزش پرورش پس دانش آموز را ارجاع بده به اونها.شما چرا بچه رو می زنی؟
از شمایی که این کامنت های توهین آمیز را نسبت به معلمان منتشر کردید ولی کامنت مودبانه من را منتشر ننمودید، انتظاری جز این نداشتم. تابناک وابسته به جهل و ضد آگاهی
به نظرم من خانواده هایکه این بلا سر بچه هاشون میاد فقط یک کلام باید تلافی کنند و این معلم روان پریش ادب کنند
واقعا برای این معلم متاسفم
معلمی شغل انبیاست
خدایا
اگر حقوق معلمی کمه استعفا بدند
این معلم عقده ایی
اگه یه معلم از دانش آموز کتک بخوره کسی محل نمیزاره
حالا اگه یه معلم به یه بچه بگه بالا چشمت ابروه بیا و ببین چه می کنن رسانه ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا این که چیزی نیست من خودم بشخصه به دلایل بسیار ابکی کتکایی خوردم که تو دعوا کسی نخورده!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
والا
معلمان مدارس ورامین وپیشوا و پاکدشت اکرا رفتار تحقیر امیز مسخره کننده با دانش اموزان افغانی کلاس های خودشون دارند
برعکس خیلی از نظرات و با احترام به اون بخش اندکی از جامعه معلمین که انسان های بزرگواری هستند
آیا دیده اید این همه تبعیض بین کارمندان یک ملت باشه و معلمش یک بیست و هفتم کشور های دیگر حقوق بگیرند؟ یا نه این جور مواقع کور می شید و فقط خبر دستچین می کنید
معلما بیکارنا. ببین چقد اینجان. بهترین کار اینه که دنبال یه کار بهتر باشن.
يك ميليون معلم صادقانه كار ميكنن و ميسوزن و میسازن طبیعی هست که درصدی از این ها هم خلاف بکنن آیا شایسته هست که همه را با یک چوب بزنید
خدا دست و پای این معلم رو بشکنه.
فاشیست
تابناک بی انصاف شرمت باد !
بزرگواران عزیز خیلی جالبه دقت نکرده و تحقیق نکرده همه متخصص میشن
ای ول معلم دست این معلم رو میبوسم دمش گرم
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
چه آشکار خودت را بهمه معرفی کردی
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
معلوم شد که همه سر و ته یک کرباس هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
شما مشکل روانی داری.سریع مراجعه کن.
خبر دانش آموزی رو که معلمش رو توی کلاس با چاقو کشت هم اینقد بازتاب دادین؟
اصلا چرا باید تنبیه بدنی ممنوع باشه؟
اگه این اتفاق تو امریکا میفتاد فکر کنم پنجاه شصت روزی سوژه تلویزیون و نماز جمعه مون جور میشد
شغل معلم تربیت نیروی متخصص درهمه ارگانها ونهادهاست
عزیزانم اینجا ایران است جای تعجبی نیست
از این نظرات تابناک خفه خون گرفته یه چیزو فهمیدم کل ایران دو زار نمیارزه با این مردم کج فهم زود باور مهمان نواز و.......
معاون دبیرستان من نمره انضباطم رو 19 داد دوبار یکی به خاطر اینکه امتحانهای ورودی کانون زبان صبح برگزار میشد من رفتم امتحان دادم و با والدینم اومدم مدرسه و بار دیگه بهم گفت موهات پیداست و ریشه موهات بیرونه یعنی معلمهای ما بیشتر عقده ای هستند تا معلم حالا چه خوشتون بیاد و یا چیز دیگه ای در ضمن تابناک مزدور کسی نیست
خدو روستی بایست دست او معلم ره بوسه زد
اون موقعی که دانش اموز بروجردی معلم فیزیک رو با ضربات چاقو کشت کجا بودی ترسناک
مدیونین اگر فکر کنید خشونت معلم ها دلیل اصلی ممنوعیت همراه داشتن موبایل به مدرسه نیست !!
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
تردیدی ندارم که همینطور است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
یعنی میمیرن کسی رو نزنن این معلما.
سلام
این فیلم را دیدم و بارها شاهد این صحنه ها بوده ام و حتی خودم بدتر از اینخا بچه ها را کتک زده ام حتی این هفته چنان دان شآموزی را کتک زدم که دستم ورم کرد
به نظر من هرکی کم حقوق بگیره میتونه با لگد و مشت و سایر موارد از خجالت ارباب رجوع در بیاد
خداوکیلی تابناک اینو بزار معلم نمای اشغال ببینه
با عرض پوزش از اموزگاران خوب کشورم ، این کامنت برای معلمان بی سواد و بی کفایت نوشته شده
لطفا کمی منصفانه قضاوت کنید
تابناک نخونین وب سایت بی بی سی حرف درست میگه برین اونجا
نظری که ارزش داشته باشه تو فیلتره . اونقد عقده ای هستی که فک می کنم نظر منو بذاری
یک کلام ختم کلام
آن که حقیقت را نمی فهمد احمق است
آن که حقیقت را می فهمد و انکار می کند خائن
خطاب به سایت ها و ناشناس ها
هموطن عزيز كار زشت را نبايد توجيه كرد معلمي شغل انبياست كساني كه معني اين را نميفهمند بهتر است اين شغل را انتخاب نكنند
آهای شما معلمایی که میاید از کار اون حیوون آشغال دفاع میکنید بدونید دیگه تو جامعه ی امروزی کسی حق نداره بچه ی مردم رو بزنه هر کی این کار ها رو بکنه باید قام پاش شکسته شه حيوونا خجالت نمیکشید از این جور کار ها دفاع میکنید
من در سالهای دهه شصت در مدرسه پروین اعتصامی فسا درس میخواندم. هیچوقت یادم نمیرود که وقتی بچه ها درس بلد نبودند معلم، مدیر مدرسه را به کلاس میخواند و او هم با خط کش چوبی بزرگی که داشت اینقدر به بدن ما میزد که تا چند روز تن همه ما کبود بود. این شد که از درس خواندن و مدرسه رفتن بیزار شدم و مدرسه را ترک کردم.
وای به حال مملکت
تابناک میخواد با انتشار این فیلمها صدای اعتراض معلم ها رو در نطفه خفه کنه
این فیلم بعید میدونم مربوط به ایران باشه
معلمها دیگر در مدارس به دانش اموزان چیزی یاد نمیدهند
خیر سرش معلمه
سلام من همه نظرا را خوندم تا زمانی که روابط اجتمعی وفکری ما درست نشه
دانش آموز بی ادب باید کتک بخوره
چرا یکطرفه به قاضی ميريد.مسلما تنبیه یک کار زشت و غیر انسانيست
چرا یکطرفه به قاضی ميريد
پدران همین بچه ها حقوق ما را به خانه شان برده اند و در جیب همین بچه ها ریخته اند
همچین معلمی
24 ساله معلمم
خب الان منو معلم زده من چه کار کنم دیگه تا اخر سال منو نزنه؟؟؟
خشونت در هر صورت وبه هرعلتی که باشه باید کنترل بشه
یه روز تو شهر ما یه معلمی دانش آموزشو کتک می زنه
اگه قراربه این باشه ک معلم رفتاری که توخونواده هاشونشده را روما دانش اموزاانجام بدن ماهم ناچاریم رفتارشونوتقلیدکنیدوبزنیم دهنشونوسرویس کنیم
من یه معلم هستم و به شغلم افتخار می کنم .
با سلام و نعلت به این معلم که .....................................
به جون خودم این معلم ماست
دبیر ادبیات فارسی
رشته اش انسانی
بابا زشته بخدا
بابا زشته بخدا
دهه 70 که ما مدرسه راهنمایی بودیم.
اینقدر مارو کتک میزدن معلمها که وقتی معلم میومد سر کلاس. جیکمون در نمیومد.

این ویدئو رو دیدم یاد خودم افتادم.
چه معلم
عجب حرکتی میزنه دمش گرم
می دو نید چی معلما وقتی اعصبانیین ما رو مز نند تا دلشون خنک بشه
عفغثصلبغظفغثبغثبثثلث
عفغثصلبغظفغثبغثبثثلث
با این قد درازش عرضه نداشت بره تو صورت معلم میزدش عنشم نمیخوردن
اینقدر ما توی دوران مدرسمون به بهانه های مختلف کتک خوردیم.اینا مال بچه های الانه که نباید بهشون بگی بالا چشمت ابروست. من الان خودم معلمم بچه ها با ما این کارها رو کم کم نکنن خوبه.
هیچ چیزی توی این دنیا وجود نداره
ﻣﻌﻠﻤﺎﻱ ﺑﺰﻥ
ﻣﻌﻠﻤﺎﻱ ﺑﺰﻥ
همش توجیح که چی
تووووووووووووووووووووووووجه توووووووووووووجه تووووووجه توووووووووووووجه
تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووجه
اون هایی که به معلم ها حرف میزنی فکر کنید بعد حرف بزنیدگ
والا یه معلم زندگی منو نابود کرد با شوهرم ارتباط برقرار کرد شوهرم وادار کرد زندگی منو همه رو شکوند و خورد کرد حالم از معلم ها بهم میخوره واقعا معلم ها شورش در اوردن یه مشت فاسد معلم شدنه تو جامعه چرا جلو اینا رو نمیگیرید
اینا از داعش هم بد ترن...اگه کسی رو بچه من فقط دست بلند کنه دودمانش رو به باد میدم حیف که دستم به این مثلا معلم نمیرسه خدا ازت نگذره
این معلم اگه با بچه من اینکار و میکرد کاری باهاش میکردم تا همه معلم ها از محصلاشون بترسن چه برسه به خانوادشون
واقعاً مقصر پدر مادرها هستند 2 تا از این معلم نماها رو، مثل خودشون تبیه بکنن حساب کار همه دستشون میاد. خدا رو شکر از دولت و مسئولین که کاری بر نمیاد. بچه های ما رو یا بصورت وحشیانه تنبیه میکنن یا تجاوز میکنن، اگه این اتفاق تو کشور امریکا افتاده بود تلویزیون جمهوری اسلامی ده بار این فیلم و پخش می کرد.
واقعا که شرم آور بود این خبر حیف اسم معلم برای ایشان من اگر به جای پدر ایشان بودم که هیچ دستگاه و هیچ ارگانی کار نداشتم گیرش می آوردم و نرم میکردم
اگر آموزش پرورش و وزیرش غیرت داشته باشه که داره این عوضی را در ملا عام به عملش برسونن
واقعا حیونه
واقعا باید دیه گرفت تا معلما همچين شکری نخورن،، اگه قبول کرده باید با بچه ها با ملایمت رفتار کنن،اینا مثلا الگوی بچه ها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
شکرو خوب اومدی
یعنــی واقعا خاک تو سر همچین معلمی
سلام. مساله اصلی به انتخاب معلمان برمیگرده. من نیروی آزاد در یک مدرسه نیمه دولتی هستم. معاون و معلم پرورشی از نظر رفتاری واقعا مشکل دارن خودشون اونوقت میخوان الگو باشن تو ساده ترین ارتباط بین همکاران هم درک و شعور یک انسان عادی رو ندارن چه تو لحن حرف زدن و چه در درک مطلب. بنابراین خوب و بد همه جا هست ولی فیلترهایی که اینا ازش رد میشن و انتخاب میشن مشکل داره. همه شون پارتی دارن. من با فوق لیسانس و 10 سال کار تحقیقاتی و اجرایی و تدریس نیروی آزادم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
عجب روزگاریه ؟! تو هم سنگ خودتو به سینه میزنی
غلط کرده
سلام واقعا برای خودم متاسفم که تواین کشورم
یعنی چی بین معلم وشاگرد پیش میاد
کتک خورده بزرگش نکنین
تو کشورهای خارجه پدرو مادر حق کتک و آزار فرزند خودشون و ندارن
دولت حمایت میکنه حتی بچه رو ازشون میگیره
تا بچه بزرگ شده عقده ای و قاتل نشه
تو کشوره ماهم پدرومادر بماند
هر کس و ناکسی میزنه
شما که معلمی داری نون همین شاگردها رو میخوری
واقعا که شرم اوره
هرکاری کرده باشه حق کتک زدن نداره. بیشرف.
تنبیه بدنی معلمان در درجه اول به خود دانش اموز برمیگرده
همه معلما مثل هم نیستن
معلم
اگه با خانواده من این کار میکرد ..سرشو تو همون مدرسه میبریدم
دست همچین معلمها رو قانون باید بشکونه
نمیدونم
پیامبرفرمود فقط یک فرقه اهل نجات است
داره مث حیون برخورد میکنه
خوب کاری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
برو
خودمونیم واقعا چقدر وضع اموزش وپرورش ایران خجالت اور وشرم اور است
خواهران وبرادران بنده به خدا وتمام مقدسل مقدسات قسم معلم نیستم اما انسان باید منطقی فکر کند این فیلم ساختگی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
ایا مدرک داری که میگی ساختگیه ؟
با سلام از هر کسی می پرسم این ریاضیات که به بچه کلاس هفتم یاد می دهید آیا یک دیپلمه می تواند حل کند معلم می نشیند و توضیح نمی دهد این ریاضی چه کاربردی دارد فقط جواب را می نویسدوقتی هم دیپلم می گیرد یک دیکته فارسی برایشان بگویی 60 تا غلط املایی دارند طرف فوق لیسانه در شعر بوود را بود می خواهند لیسانس خریده حر را از بر تشخیص نمی ده قرآن بلد نیست بخواند نماز نمی خواند در مدرسه شاهد بچه میگه گوشت گراز بابام شکار میکنه ما می خوریم گوشت خرسم خوشمزه است دائیم یک خرس شکار کرد تا دو ماه به همه اهل ده گوشت می دادیم تموم نمی شد دوازده سال درس همش از ذهنش فرار کرده دوازده سال میرفت یک شغل عملی یاد می گرفت استاد عالم می شد خدایی وقت بچه ها در مدارس تلف می شود دوازده سال هزینه ها بر باد هوا می رود از دیپلمه بپرسی در طول دوازده سال یک زبان یاد گرفتی بلد نیست جواب بده کامپیوتر بلد نیست می خواهند 12 سال جوانان مردم حمال شوند کارگران ساختمانی حمالی می کنند فوق لیسانس دارند آنهایی که پارتی دارند شغل دولتی دارند فرزندان جانبازان بی کار ند به دروغ می گویند ما به جانباز احترام می گذاریم اگر راست می گویند فرزند اینجانب می خواهد از کشور فرار کند چرا بخاطر اینکه سنگ جلوی پای اینجانب و فرزندانم انداخته اند باید دکتری بگیرد بابات دکتر بوده ننت دکتر بوده که تو دکتری بگیری 30 سال است در اداره به این جانب بی اهمیت نگاه کرده اند حق این جانب را پایمال نموده اند تمام ماموریتهای استانی را خودشان می روند هیچ کسی هم نیست جلویشان را بگیرد و تذکر بدهد
من بودم باکله می رفتم تو صورتش وجد وعابادش رو می گاییدم اول زنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
دمت گرم موافقم
با سلام خدمت همه ی معلمان صداهای مارابشنوید پس چرا نشنیده میگیرید
یه مرد بزرگ بگیره بچه هاتون رو بزنه
چیکارمیکنید؟؟؟؟
من با نیما خیلی موافقم
من موندم تعجب که چرایه دانش آموزکتک میخوره سریع رسانه ای میشه اما یه پسراول دبیرستانی اهل بروجرد سردبیرفیزیک رومیبره چیزی نمیگن یه دانش آموز کرجی سردبیر فیزیک رومیبره واقع درحصارک کرج کسی نمیفهمه بی احترامیهای زیادی که دانش آموزان به معلمهای محترم میکنند کسی دراین زمینه حرف نمیزنه بچهای فردیس کرج چندسال پیش معاونشون رو طناب به پاش میبندن اپل آویزونش میکنن کسی چیزی نمیگه معلمهای مرد مجبورن ماشینهاشون رودرفاصله خیلی دورپارک کنن چیزی نمیگن معلما کلا به بچه ها نمیتونن بگن بالای چشت ابروه وگرنه وایویلاس معلم آدم نیست ماوراییه هیچی نمیتونه به بچه ها بگه توخودش میریزه وهزار بیماری میگره یه معاون زن بعدازسی سال خدمت روزی که بازنشسته شد فرداش سکته ناقص کرد معلم راباید دریافت احترام گذاشت بایدازخانواده ها شروع بشه بعدجامعه معلم مردی روسراغ داشتم که بسیارمهربان ودلسوز بود وزیاد عصبانی نمیشد یک یه داش آموز خیلی اذیتش میکنه چیزی نمیگه به همکاراش جریان رومیگه فردا خبر میدند سکته کرده مدت کوتاهی خول مبشه سکته دوم رومیکنه میمیره خونش اجاری بود همسرش هم خانه دارباچند بچه اون دانش آموز جواب خداروچی میخواد بده ظلم بزرگی کرده از اون زمانی که نام مشاور درمدارس اومد بچه ها خیلی گستاخ ولی تربیت شدن به معلم باید حق توحش بدن ازصبح که کلاس شروع مبشه تا ظهر باید با صدوبیست دانش آموز سروکله بزنه بافرهنگهای مختلف درصورتی که خانواده ها تحمل یه بچشونو تو خونه ندارن میخوان هرچه سریع تربه مدرسه بفرستن معلم اصلا ابهت نداره ازاجتماع گرفته تاخانواده وبچه ها احترام واقعی رونداره به چشم یه آدم گدا وترحم انگیز بهش نگاه میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
اگه دانش اموز رو جرش بدن راضی میشی؟
واقعا دیگه از معلمای ایرانی انتظار این جور کارهارا نباید داشته باشیم

حنما الان با ابن کارش می خواد بگه من غیرت دارم

آخه کی به کیه
توی جمع چه دانش آموز چه سرباز یکم خشونت لازمه تا نظم برقرار بشه حالا نه مث اون دانش آموزی که معلم آروم با کتاب زده بود توی سرش ازمعلمه دیه چند میلیونی گرفتن بخاطر حمایت از دانش آموز نه دیگه مثل این آقای جکی چان با کنگ فو بیفته جون بچه مردم. در کل قوانین ما مشکل دارن که توی اجرای اونها ضد ونقیض زیاده قوانین توی شرایط مختلف ساختارهای متفاوتی دارن وهمینطور باید انعطاف مردم چه معلم چه دانش آموز وهرفرد دیگه ای برقراری ارتباطشون باید ریشه یابی وفرهنگسازی بشه خصوصا توی رسانه ها . وواقعا متاسفم که امروزه معلم اون احترام رو که باید توی جامعه داشته باشه نداره
سلام.
بعضی وقتا ما در بچگی کارهایی میکنیم که کتک میخوریم از بزرگترها. اما کسی که تعلیم وتعلم وضیفشه باید با صبوری و مهربانی آموزش بده.اگه نمیتونه تغییر شغل بده. جنگ نداریم .
من معلمم یه روز رفتم دیدم دخترمو گفتن کلاسو تمیز کنه منم اصلا ناراحت نشدم و گفتم هرکاری معلمت گفت باید بهش احترام بزاری برادر شوهرای من همشون تحصیلکرده هستن و همسرم همیشه میگه مادرم روی معلمامون حساس بوده و براشون خیلی احترام قائل میشده حالا این همه نظر که معلم مفت میخوره و تعطیلی داره ببینید تو کلاس ۳۰ تا ۴۰ تا دانش آموز هست و یک معلم واقعا بعضی حرفا بی انصافیه معلمی که بعد کارش باید تا ۹ شب بره دنبال شغل دیگه دوست همسرم سرطان حنجره گرفت که معلم بود تا دید شما نسبت به احترام و اعتلای معلم عوض نشه و همینطور دولت برای پرداخت حقوق معلمین باید منتظر وقایع بدتری باشین هرچند دفاع نمیکنم ازین معلم ولی همه پرداختی هایی که از صدا و سیما و غیره میگن دروغه یا کلا یه جور دیگست ببینید ما بیمه نداریم ما بن نداریم ما حق مسکن و ایاب و ذهاب نداریم من با ۱۴ سال سابقدو میلیون و دویست میگیرم بدون هیچ مزایایی با فوق لیسانس روزانه دانشگاه تهران
نمیخوام همه ی معلم هارو با هم مقایسه کنم اما به هراندازه که معلم بد داریم معلم خوب هم داریم
تابناک عزیز چرا خیلی از نظرهایی که باید گذاشته بشه رو نمی زاری تو سایت ؟؟؟؟؟؟؟؟....واقعا که
واقعا که ............. این چه وضعشه اخه
الان پلیس رو کتک بزنن رئیس پلیس اون فرد رو مجازات کنه . اما اگه یه معلم رو کتک بزنن . وزیر بیخیاله . پس نه معلم باید جگی چان باشه . نه باید سست ول کنه کلاس رو که سواری بده به دانش آموزاش . اصولا هر کسی باید احترام هم رو حفظ کنه . و شان معلم هم حفظ بشه . معلم هم اگه از کارهای دانش آموز عصبانی بشه دانش آموزی که خانواده اش درست بهش تربیت داده باشن برنمیگرده فحش بده به معلم . و معلم ها هم اگه درست آموزش دیده باشن برنمیگردن بخاطر درس نخوندن الکی به دانش آموز فحش بدن یا تنبیهش کنن . هر معلمی که وجدان داشته باشه . دانش آموز رو فرزند خودش میدونه
این روزها معلما بخاطر درس نخوندن دانش آموز رو نمیزنن.
باور کنید کتک زدن دانش آموز هیچ لذتی نداره
یه رفیقی داشتیم همین بلا به سرش اومده بود بعد از اون دیگه افتاده بود تو خط پنچر کردن لاستیک ماشین امثال این معلما اونقد لاستیک ماشین اون معلم رو پنچر کرد که دیگه معلمه مجبور شد پیاده بره و بیاد
خیلی انسان بدبخت و عقده ای هست کسی که دیگران را به هر نامی میزنه خاک بر سرش
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی