بازدید 10122
لیگ قهرمانان آسیا؛

نفت حریف پاختاکور ۱۰ نفره نشد

اولین نماینده کشورمان در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌ها را با شکست آغاز کرد و نتوانست از پس تیم ۱۰ نفره پاختاکور برآید.
کد خبر: ۴۷۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴ 24 February 2015
اولین نماینده کشورمان در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌ها را با شکست آغاز کرد و نتوانست از پس تیم ۱۰ نفره پاختاکور برآید.

به گزارش «تابناک»، نفت تهران در اولین تجربه آسیایی خود از ساعت ۱۴:‌۳۰ امروز به وقت تهران و از چهارچوب رقابت‌های گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت و با نتیجه ۲-۱ این بازی را واگذار کرد؛ این بازی که در هوای سرد ازبکستان و در استادیوم مرکزی پاختاکور برگزار می‌شد، توسط ماساکی توما ژاپنی قضاوت می‌شد که سرانجام منصوریان و یارانش نتوانستند از پس حریف خود که دقایق زیادی را ده نفره بازی می‌کرد، برآیند.

هر سه گل این بازی در نیمه دوم بازی به ثمر رسید. ابتدا این پاختاکور بود که با گل کاخی ماخارادزه در دقیقه ۴۸ از حریف پیش افتاد؛ اما خیلی زود، علی قربانی گل نفت را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود. علی قربانی در دقیقه ۵۹ با یک شوت دیدنی دروازه پاختاکور را گشود تا دو تیم در عدد یک مساوی شوند.

از این دقیقه به بعد بود که نفتی‌ها با رضایت به تساوی در خانه حریف ۱۰ نفره نتوانستند از برتری عددی خود بهره ببرند و همین ‌‌موجب شد تا در دقیقه ۸۵ غافلگیر شوند و بازی را واگذار کنند. این ایگور سرگیف بود که از غافلگیری بازیکنان نفت بهره برد و دروازه بیرانوند را گشود تا نفت کارش را با شکست در لیگ قهرمانان اغاز کند.

پاختاکور: الکساندر لبانف، ایگور کریمنتس، عدنان، اکبر ایسماتورف، الکساندر مرزلیاکف، داوروم بک کاشیکف، کاخی ماخارادزه، شرزوبک کریم اف، جمشید ایسکاندروف (۶۶ جلال الدین ماشاریپوف)، استانیسلاف آندریف (۵۷ ولادیمیر کوژاک) و ایگور سرجیف.

سرمربی: بابایان

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، امین حاج‌محمدی، پادووانی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری (۷۹ عباس بوعذار)، ایمان مبعلی، غلامرضا رضایی (۹۰ سیامک کوروشی) و علیرضا قربانی (۷۲ امیر ارسلان مطهری)‌.

سرمربی: علیرضا منصوریان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی