بازدید 2468
خبری از نژادفلاح نبود؛

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد

کد خبر: ۴۷۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ 15 February 2015
جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با محوریت تصویت آئین‌نامه جدید انضباطی، وضعیت استخدامی و نیروهای انسانی باشگاه پرسپولیس و وضعیت دعاوی حقوقی برگزار شد.

به گزارش مهر، هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس روز شنبه با حضور جعفر کاشانی، علی اکبر طاهری، محمدرضا زادمهر و سلیمی تشکیل جلسه داد و در جریان این نشست مطالب و مسائل مختلف در مورد امور باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که بعضی موارد نیز تصویب شد.

مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این جلسه گفت: یکی از اولین موارد بحث، آئین‌نامه انضباطی باشگاه بود که مفادی از آن اصلاح و تصویب شد. همچنین گزارشی از مسائل مالی باشگاه ارائه شد و شرحی از نحوه جذب بازیکنان جدید در اختیار اعضای هیات مدیره قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این نشست گزارشی از کادر فنی درباره بازی‌های انجام شده نیز مطرح شد و درباره اسپانسر بازی با ملوان نیز اطلاعات مورد نیاز مطرح شد. همچنین وضعیت استخدامی و نیروهای انسانی باشگاه و مسائل مربوط به تمدید قراردادها مطرح شد. در ضمن اعضا آخرین وضعیت دعاوی حقوقی له و علیه باشگاه پرسپولیس را مورد بررسی قرار دادند.

خواجه‌وند در پایان با اشاره به در پیش بودن لیگ قهرمانان آسیا به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: هیات مدیره در جلسه خود ضمن بررسی آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیش بینی صورت گرفته درباره برگزاری این بازی‌ها در تهران و قراردادهای منعقد شده با شرکت‌های همکاری را جهت میزبانی هر چه بهتر مورد ارزیابی قرار داد.

این خبر درحالی از سوی سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شده که هیچ اشاره به حضور محمدحسین نژادفلاح در این نشست نشده است، فردی که طی روزهای گذشته بحث حضورش در این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه مطرح شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی