بازدید 8557
۳

یکسان سازی قیمت پکیج های بوتان در کشور

شرکت بوتان اقدام به فروش تمامی مدل های پکیج شوفاژ دیواری خود با قیمت یکسان و سراسری در کل کشور کرد.
کد خبر: ۴۷۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷ 14 February 2015
شرکت بوتان اقدام به فروش تمامی مدل های پکیج شوفاژ دیواری خود با قیمت یکسان و سراسری در کل کشور کرد.

روابط عمومی شرکت بوتان اعلام کرد این شرکت با هدف افزایش رضایت مشتریان خود از ابتدای سال جاری با راه اندازی سامانه فروش آنلاین "سفا" کلیه پکیجهای شوفاژ دیواری تولیدی خود را با قیمت یکسان در کل کشور به خریداران عرضه می کند.

با استفاده از این طرح، خریداران پکیجهای شوفاژ دیواری بوتان می توانند به نزدیک ترین نمایندگی مجاز فروش محصولات این شرکت در شهر خود مراجعه کنند و با خیالی آسوده از یکسان بودن قیمت محصولات پکیج شوفاژ دیواری، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند.

علاوه بر اطمینان از خرید به قیمت یکسان در سراسر کشور، دریافت صورتحساب چاپی آنلاین و حصول اطمینان از اعتبار گارانتی و خدمات پشتیبانی از دیگر مزایای این روش است که برای نخستین بار در ایران پیاده‌سازی شده است.

متقاضیان فروش محصولات بوتان نیز که علاقه مند به پیوستن به طرح سفا هستند كافی است به نزدیک‌ترین نماینده توزیع یا فروش بوتان در منطقه خود مراجعه کرده و درخواست عضویت خود را در این سیستم ارائه کنند تا پس از بررسی شرایطشان "سفا كُد" مختص شان صادر و به عنوان فروشنده معتبر طرح سفای بوتان، معرفی شوند.

در اختیار داشتن یک دستگاه کامپیوتر متصل به اینترنت پرسرعت و یک دستگاه پرینتر جهت صدور فاكتور مستقیم از شركت بوتان تنها تجهیزات مورد نظر فروشندگان سفا است.

گفتنی است در حال حاضر بیش از 2 هزار نماینده فروش عضو سیستم سفا، فروش انواع پکیجهای شوفاژ دیواری بوتان را با قیمت یکسان در کل کشور برعهده دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
هفته پیش یکدستگاه پکیج شوفاژ از نمایندگی بوتان در آمل خریداری کردم. واقعا از نظم و انضباط موجود و صورتحساب آنلاین لذت بردم.
چند روز پيش براي خريد پكيج بوتان به تعدادي از نمايندگي‌هاي بوتان مراجعه كردم، جالب بود كه همه آنها به يك قيمت اين دستگاه را مي‌فروختند.
این الان آگهی تبلیغاتیه؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل