بازدید 3808

کاهش غلطت گرد و غبار در اهواز

مدیر ملی کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار از کاهش غلطت گرد و غبار در اهواز خبر داد و گفت: برای روزهای آینده وزش باد در این منطقه پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ 14 February 2015
مدیر ملی کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار از کاهش غلطت گرد و غبار در اهواز خبر داد و گفت: برای روزهای آینده وزش باد در این منطقه پیش بینی می‌شود.

ضیاءالدین شعاعی در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص افزود: در حال حاضر میزان غلظت گرد و غبار هوا بر روی عدد 500 میکروگرم در متر مکعب است و وضعیت هوا بهبود یافته است.

وی با بیان این که رطوبت هوا در منطقه افزایش داشته است، افزود: تقریبا از روز جمعه روند باد معکوس شده است و این موضوع بهبود کیفیت هوا را در منطقه رقم زده است و امیدواریم که روند جنوب به شمال دیگر اتفاق نیفتد.

مدیر ملی کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار برای روزهای آینده وزش باد پیش بینی کرد و افزود: در روزهای آتی وقوع باد خواهیم داشت اما مشخص نیست که وزش باد با توجه به رطوبت منجر به گرد و غبار می‌شود یا خیر؟ .

شعاعی در ادامه تاکید کرد: در صورت افزایش رطوبت هوا، شدت حادثه گرد و غبار کم‌تر می‌شود ولی احتمال وقوع گرد و غبار همچنین وجود خواهد داشت.

وی در خصوص تخصیص اعتبار برای مقابله با ریزگردها گفت: امسال 55 میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با گرد و غبار، مقابله با خشکسالی و حفظ تالابها تخصیص داده شده بود اما برای سال آینده پیشنهاد اختصاص ردیف بودجه اختصاصی برای این موضوع از سوی دولت پیشنهاد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار