بازدید 3189

انصاری: قدرت و اثرگذاری ایران قابل انکار نیست

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: اکنون جمهوری اسلامی به نقطه ای رسیده است که قدرت و اثرگذاری آن قابل انکار نیست و فردا در حالی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که آن نهال، به درختی تنومند تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۷۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۸ 10 February 2015
معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: اکنون جمهوری اسلامی به نقطه ای رسیده است که قدرت و اثرگذاری آن قابل انکار نیست و فردا در حالی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که آن نهال، به درختی تنومند تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «مجید انصاری» عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در مرکز پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.

وی با تاکید بر ویژگی های اخلاقی امام خمینی (ره) افزود: آیا این اخلاق است که در جامعه ما یاران امام(ره)، موسسان این نظام و کسانی که برای به ثمر رسیدن انقلاب در زندان ها شکنجه شده اند و زندگی خودشان را وقف انقلاب کردند، امروز کار به جایی برسد که کسانی که در سن نوه آن ها هستند چشمشان را ببندند و دهانشان را باز کنند، قلم را به جریان بیندازند و از هر تهمت، برچسب و اهانتی دریغ نکنند؟

معاون رییس جمهوری با اشاره به این که امروز اخلاق در جامعه ما آسیب دیده است به انتقادها و فشارهای سنگینی که علیه دولت تحمیل می شود، ادامه داد: با جرات می توانم بگویم اداره امروز کشور بسیار دشوارتر از اداره کشور پس از جنگ است.

انصاری اضافه کرد: در چنین شرایطی مردم نشاط داشتند، همت کردند و رییس جمهور خود را انتخاب کردند و رییس جمهوری، وزرا و دولت نیز اکنون فداکاری می کنند.

معاون رییس جمهوری در امور مجلس در ارتباط با فشارهایی که به تیم مذاکره کننده هسته ای وارد می شود هم گفت: سردارانی که در دفاع مقدس روزگاری می جنگیدند اکنون در جبهه سیاسی در حال دفاعی دیگر هستند و برای برداشتن تحریم های ظالمانه تلاش می کنند اما به تعبیر رییس جمهوری، به جای کف زدن می بینیم که همان حرف اسراییل تکرار و پشت دیپلمات ها خالی می شود و به دنبال کاری هستند که دل آن ها بلرزد.

انصاری افزود: انتقاد و مراقبت خیلی خوب است اما مردم تفاوت بین انتقامجویی کودکانه و انتقاد سازنده را تشخیص می دهند.

انصاری با بیان این که البته آن چه باید بشود خیلی بیش از این است و راه نرفته و کاستی ها بسیار زیاد است که باید برای برطرف کردن آن حرکت کنیم، اظهار داشت: چشم امید دولت در برنامه ریزی ها به مراکز دانشگاهی و پژوهشگاهی است و استدعا می کنم دولت را در حوزه برنامه ریزی کمک فکری دهید.

وی همچنین یاد بنیانگذار فرزانه و شهدای انقلاب را گرامی داشت و گفت: بی تردید انقلاب اسلامی از هر زاویه دیدی که مورد بررسی قرار گیرد، اگر نگوییم مهمترین حادثه مردمی تحول زا در قرن بیستم بوده است، مطمئنا یکی از مهمترین این حوادث بوده است.

معاون امور مجلس رییس جمهوری تصریح کرد: گذشت زمان و کم کاری اصحاب رسانه و تریبون موجب شده است که نسل سوم و چهارم به درستی و آن گونه که باید، انقلاب را نشناسند و به همین سبب برخی القائات موجب می شود که تردیدهایی در آن ها نسبت به انقلاب، فلسفه انقلاب و شخصیت امام (ره) به وجود بیاید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی