بازدید 5354
یک میلیاردی که به تو دادیم قهرمانی را از ما گرفت

قلعه‌نویی: آقای آندو! به استقلال پشت کردی اما حلالت می‌کنم

کد خبر: ۴۷۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱ 29 January 2015
سرمربی تیم فوتبال استقلال به مصاحبه اخیر آندرانیک تیموریان واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) مقابل سپاهان در ابتدا ضمن تبریک به جامعه داوری به خاطر قضاوت علیرضا فغانی در جام ملت‌های آسیا در مورد رویارویی با زردپوشان اصفهان اظهار داشت: شرایط ما با تیم‌هایی که امروز و فردا به میدان می‌روند، متفاوت است. ما در این مدت تعطیلی 5 بازیکن در تیم ملی و یک بازیکن در تیم امید داشتیم و تمرینات‌مان با نفرات کامل برگزار نشد، ضمن اینکه چند بازیکن مصدوم هم در تیم ما وجود داشتند.

وی  ادامه داد: سپاهان تیم بزرگی است که من 2 سال در این باشگاه مسئولیت داشتم. آنها کادر مدیریتی، بازیکن و مجموعه فنی خوبی دارند، هر چند استقلال هم با آمدن عنایتی و طالب‌لو انگیزه‌اش بیشتر شد و به نوعی انگیزه تیمی ما خیلی بالاتر از نیم فصل اول است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در صدد بودیم که در تعطیلات نقاط ضعف خود را برطرف کنیم که تا حدودی موفق شدیم. در خط هافبک 2 گزینه داشتیم که مسلمان را نتوانستیم جذب کنیم و یک بازیکن نیز مصدوم شد. من به این تیم خوش‌بین هستم و با آمدن ملی‌پوشان شور و انگیزه خاصی به تیم وارد شده  است.

قلعه‌نویی در مورد اظهارات تیموریان علیه وی عنوان کرد: اگر اجازه بدهید در پایان جواب بدهم تا ذهن همه مردم روشن شود.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه با بازیکنان خارجی مثل رافائل داسیلوا و هلمکه فسخ قرارداد کرد، گفت: بازیکن آلمانی مصدوم شد و کاری از دست ما بر نمی‌آمد او بازیکن خوبی بود و فکر می‌کنم یک پیشنهاد از تیم مصری دارد. در مورد داسیلوا باید بگویم آیا کاسیاس در رئال مادرید همه بازی‌های رئال را درون دروازه قرار نمی‌گیرد؟ همه تیم‌ها با یک گلر بازی می‌کنند و دروازه بان اول خود را انتخاب می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: علاوه بر دروازه بان اول ما یک نفر را انتخاب می‌کنیم تا در مواقعی که دروازه بان اول مصدوم یا محروم شد از آن استفاده کنیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: یک بار مورینیو در رئال مادرید از 2 دروازه‌بان استفاده می‌کند و این بار آنچلوتی از یک دروازه‌بان استفاده کرد. در مجموع اگر نیاز باشد از دروازه‌بان دوم استفاده می‌کنیم. درحال حاضر طالب‌لو را آوردیم و این پست را تقویت کردیم. خوشحالم که وحید طالب‌لو که از خانواده استقلال است در زمان من به تیم برگشت.

در ادامه این نشست امیر قلعه نویی از یکی از خبرنگاران خواست تا کنارش بنشیند تا متن پیامکی را برای جمع بخواند. قلعه نویی همچنین با نشان دادن شماره آندرانیک تیموریان مشخص کرد که پیامک مذکور مربوط به هافبک پیشین استقلال است. در این پیامک که از طرف تیموریان به قلعه‌نویی آمده است نوشته شده بود؛ «سلام. خسته نباشید امیرخان. واقعا شرمنده شدم که نتوانستم امسال کنار شما و تیم باشم. حلالم کنید. ممنون از زحماتی که برای من و تیم کشیدید و من تشکر می‌کنم. شرمنده همه شما شدم، باز هم ببخشید» پس از خواندن این متن که دو بار هم در جلسه اتفاق افتاد، قلعه نویی گفت: این متنی است که تیموریان قبل از اینکه به قطر برود فرستاد. حالا شما بگویید ما حلال کنیم یا ایشان؟ ما نفهمیدیم یک روز مرد هستیم، یک روز نیستیم. واقعا نمی‌دانم تکلیفم چیست؟ آقایانی که پشت سر من حرف می‌زنند، یک روز 45 دقیقه مقابل منزل من بودند تا 5 دقیقه با من صحبت کنند اما چیزهای دیگری گفتند.

وی ادامه داد: آقای آندو! که برای من پیامک زدی و به استقلال پشت کردی و رفتی. چه شد که بعد از آن به استقلال برگشتی و چطور قراردادت را بستم که یک میلیارد تومان هم پول گرفتی؟ اتفاقا همان یک میلیارد باعث شد تیم من به هم بریزد و قهرمانی از دست برود، حالا باید تو را حلال کنم یا نه؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: خود تیموریان در مصاحبه‌اش گفته که قلعه‌نویی پول مرا نگرفته، این یعنی تمام مشکلاتش برای پول بوده است. اتفاقا در باشگاه نامه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد تیموریان خواهان جدایی از استقلال بوده است. حالا شما بگویید من با این جماعت چه کار کنم؟ مرد هستم یا نیستم؟ حلال بکنم یا نکنم؟ باید به من انگ بزنند؟ البته من به این پیامک و صحبت‌ها اهمیتی نمی‌دهم و پشیزی برایم ارزش ندارد ولی در پایان باید بگویم تیموریان را حلال کردم.

همچنین به گزارش تسنیم در ابتدای این نشست خبری محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال درباره مشکلاتی که برای فوتبال ملی و باشگاه پس از جام ملت‌ها رخ داده گفت: متأسفانه فضای فوتبال ما فضای خوبی نیست. به نوعی فضای صفر تا صد و یا مربی ایرانی و خارجی است. این فضا مسلما به فوتبال ما ضربه می‌زند. ما (باشگاه استقلال) پیش از جام ملت‌های آسیا به صورت رسمی و شبکه‌های اجتماعی حمایت خود را از تیم ملی و سرمربی آن اعلام کردیم که اسناد آن موجود است اتفاقا با تمام احترامی که برای نظرات قلعه نویی قائلم خود من طرفدار کی روش بودم و دوست داشتم موفق شویم اما متأسفانه در موقعیت‌های مشابه ضعف‌ها دیده نمی‌شود. باید شرایط فوتبال ما به گونه‌ای شود که بتوانیم به هم کمک کنیم و بین صفر و 100، حد وسط هم در نظر بگیریم و بتوانیم ایرادات و انتقادات را مطرح کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل