بازدید 19370

درخواست جدايي از شوهر شيشه‌اي

کد خبر: ۴۷۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ 28 January 2015
زن جوان وقتي پي برد که شوهرش شيشه مصرف مي کند و براي تامين هزينه مواد دست به سرقت زده است تصميم به جدايي گرفت.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي 4 سال است که در کنار همسرم زندگي کردم و در اين مدت رنگ آرامش نديدم. همسرم دو سال است که معتاد شده، در اين مدت از هيچ تلاشي دريغ نکردم تا او مواد را کنار بگذارد اما نه تنها مواد را ترک نکرد بلکه به تازگي متوجه شدم که با همدستي چند خلافکار دست به سرقت از خانه دوستش زده است تا هزينه موادش را تامين کند.

زن جوان در ادامه گفت:من و همسرم با هم همکار بوديم و در يک شرکت کار مي‌کرديم. اوايل زندگي خوبي داشتيم اما چند وقت بعد از ازدواجمان شرکت ورشکست شد و هردو بيکار شديم. وي افزود:حدود 2 سال پيش متوجه شدم که شوهرم معتاد شده است. نمي‌دانم خرج مواد را چطور تامين مي‌کرد. ديگر واقعا نمي‌توانستم اين وضعيت را تحمل کنم. اوايل فقط ترياک مي‌کشيد حتي با دوستانش به خانه مي‌آمد و در حضور من مواد مصرف مي‌کردند. کم کم متوجه شدم که او شيشه هم مي‌کشد. تا اينکه چند وقت پيش متوجه شدم پليس به پاتوق آن‌ها رفته و به جرم دزدي دستگيرش کرده‌اند. انگار براي تامين هزينه مواد دست به سرقت زده بود. براي همين به دادگاه خانواده آمدم تا درخواست طلاق بدهم. بعد از حرف‌هاي اين زن قاضي، ‌دستور احضار همسر و تحقيقات بيشتر در اين زمينه را صادر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶
باید معتادین محترم اعدام بشن .
...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
شما اگه بیل زنی باغچه خودتو بیل بزن خداهیچ کسی رو خار زن وبچش نکنه
در مورد این نوع پرونده ها من به شخصه بی بصیرتم نظر (آقا مرتضی) فصل الخطاب همه ماست
پاسخ ها
آقا مرتضي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
كوچيكتم زينالي
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
اقا مرتضی هم یکی مثل تو......
امید که این " تحقیقات بیشتر " باعث طولانی شدن روند طلاق نشود و زودتر حکم طلاق صادر شود . در صورت عدم حکم طلاق ، قاضی در برابر اتفاقات بعدی مسئول شناخته شده و محاکمه شود .
آقای قاضی منتظر نمون این مرد یه شب شیشه بزنه و زنشو به قتل برسونه. حکم طلاق رو صادر کن و جون انسانی رو نجات بده
بهتره تا قتلی رخ نداده، این زن را نجات دهند. ..
بازم بگین معتاد مجرم نیست بیماره! به نظر من معتاد مجرمه چون به طور عمد به سمت مواد میره اگر هم می گید ریشه و دلایل جذب شدن به مواد باید بررسی شه باید بگم انجام هر جرم دیگه ای هم ریشه و دلیل داره بنابراین فرقی بین این جرم با جرمهای دیگه نیست که هیچ بلکه این جرم سنگین تره چون مادر بسیاری از جرائم دیگه است. از وقتی به معتادین به چشم بیمار نگاه شده متاسفانه آمارشون بیشتر و بیشتر شده و هر روز هم دست به جنایت تازه ای میزنن . کار درست رو حکومت چین کرد که همشون رو ریخت تو دریا.
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
آقا من معتقدم بی گناه وبا گناه هرکسی را قاضی عشقش کشید اعدام کنه دوستان شما نظرتون چیه؟
کارشون رو از دست دادن بیچاره ها. والله خوب تو هم باهاش معتاد نشدی توی اون وضعیت! مرد بیچاره چنان تحقیر شده که پناه برده به مواد تا یعنی کم کنه فشار روحی رو چند ماهی هم جواب داده ولی بعدش گرفتارش شده ورنجش رو بیشتر کرده ونهایتش هم که معلومه همیشه....
آقای قاضی لطفا معطل نمون حکم طلاق را سریع بده و از طرفی خانم محترم شما همان دو سال پیش دیدی تریاک میکشه اقدام مینمودی نه اینکه بذاری بعداز خرابیهای بغدا که یارو شیشه ای هم شده
سلام
اگه زن مرد شیشه ای باردار باشد ایا بعد از 7سال مرد میتواند بچه را از مادر جدا کند یا نه
باید سریعا طلاع بگیرن من هم قربانی هستم ۱۳ساله نتونستم به همسرم کمک کنم.چون نمیشه ونمیخاد!شایدم نمیتونه خودش میدونه وخدای خودش منکه ۱۳ساله جونیمو حروم کردم.همش گریه . پسرم هم ازیت شد بین دعواهامون.
اون شخصی که معتاد شده اگه اثبات بشه که از کم محلی و بی مهری زن دست به این کار زده اونموقع حکم چیه و چه کسی مجرم شناخته میشه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست