بازدید 48112

دختر ‌13 ساله قربانی مرد هوسباز شد

کد خبر: ۴۶۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 19 January 2015
«دیگر نمی‌توانستم به ارتباط پنهانی با دختر نوجوان ادامه دهم، به همین خاطر او را کشتم تا همسرم متوجه ماجرا نشود، بعد هم جسد را آتش زدم تا کسی راز جنایت را نداند.» این بخشی از اعترافات مرد متاهلی است که دیروز به دلیل ارتباط پنهانی با دختری سیزده ساله و قتل او در برابر پنج قاضی جنایی پای میز محاکمه قرار گرفت.
 
به گزارش جام جم، کاظم که از تهدیدهای مهلا خسته شده بود، تصمیم گرفت به این رابطه پایان دهد. به همین دلیل بیستم فروردین امسال از دختر سیزده ساله خواست برای مصرف شیشه به ارتفاعات کوی فراز بروند. بعد از این که شیشه کشید از مهلا خواست دست از سر او بردارد. اما دختر نوجوان که فریب وعده های مرد بیست و هفت ساله را خورده بود، فقط به او می خندید. مرد جوان از روی زمین سنگی برداشت و با آن چند ضربه به سر مهلا زد. وقتی از مرگ او مطمئن شد، جسد را به آتش کشید.

آغاز تحقیقات

یک روز بعد از این جنایت خانواده مهلا به امید پیدا کردن دخترشان به دادسرای جنایی آمدند و درخواست کمک کردند. پدر دختر نوجوان بی اطلاع از سرنوشت تلخ مهلا به قاضی گفت: چند روزی است که دختر سیزده ساله ام به نام مهلا گم شده است. او از خانه به قصد رفتن به مدرسه اش بیرون رفته بود، اما دیگر برنگشت. نگرانش شده ایم همه اطراف و محله را زیر پا گذاشتیم به خانه دوستانش سر زدیم، اما هیچ خبری از دخترمان نیست.

کشف جسد سوخته

همزمان با طرح شکایت یک گروه کوهنوردی که برای ورزش به ارتفاعات کوی فراز رفته بود، تصمیم گرفتند برای استراحت داخل یک کانکس قدیمی بروند. آنها وقتی در کانکس را باز کردند با صحنه ای هولناک روبه رو شدند. جسد سوخته در گوشه ای از کانکس بود و بوی تعفن فضا را پر کرده بود.

آنها با مشاهده جسد با پلیس 110 تماس گرفتند و تحقیقات برای افشای راز این جنایت آغاز شد. کارآگاهان اداره آگاهی همراه قاضی دادسرای جنایی تهران به محل کشف جسد رفتند و در بررسی ها دریافتند چند روزی از جنایت می گذرد. عامل جنایت برای مخفی ماندن راز جنایت جسد را به داخل کانکس آورده و به آتش کشیده بود.

شناسایی هویت مقتول

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و پزشکان پس از معاینات تحصصی، علت مرگ را اصابت ضربه های سنگین به سر مقتول اعلام کردند. از سوی دیگر با بررسی پرونده افراد فقدانی مشخص شد، جسد متعلق به مهلاست که خانواده اش ناپدید شدن او را اطلاع داده بودند. خانواده دختر نوجوان هم با حضور در پزشکی قانونی جسد را شناسایی کردند.

دستگیری قاتل


با شناسایی هویت مقتول، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. ماموران در نخستین گام با بررسی تماس های مقتول و ارتباطات او، به مرد جوانی به نام کاظم رسیدند که روز جنایت چند بار با تلفن همراه مقتول تماس گرفته بود. مردبیست و هفت ساله پس از دستگیر شدن در بازجویی ها منکر هرگونه ارتباطی با مقتول شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: برای این که راز ارتباط پنهانی ام مخفی بماند، دست به این جنایت زدم.

با تکمیل تحقیقات، برای کاظم به اتهام قتل عمدی و جنایت بر میت، کیفرخواست صادر شد و پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

محاکمه قاتل

صبح دیروز متهم به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی و با حضور چهار قاضی مستشار پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه، نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: با توجه به محتویات پرونده، اعترافات متهم، درخواست اولیای دم و بازسازی صحنه قتل، ارتکاب جنایت از سوی کاظم محرز است و برای او درخواست مجازات قانونی دارم.

پدر مهلا هم به عنوان ولی دم برای قاتل دخترش درخواست قصاص کرد و گفت: حاضر به رضایت نیستم.

رییس دادگاه با تفهیم اتهام به کاظم از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جوان با قبول اتهامش گفت: از مدتی قبل از جنایت مهلا را فریب داده و با او دوست شده بودم. من متاهل هستم و به همین دلیل نمی توانستم زمان زیادی از روز را با او وقت بگذرانم. روز حادثه با او قرار گذاشتم و به ارتفاعات کوی فراز رفتیم. او می دانست من شیشه مصرف می کنم و راحت جلوی او مواد می کشیدم. نزدیک یک معدن سنگ نشسته بودیم و من در حال کشیدن شیشه بودم. از او خواستم به ارتباطمان پایان دهیم، اما مهلا فقط می خندید و می گفت مرا دوست دارد. خنده هایش آزارم می داد. می ترسیدم همسرم متوجه این ارتباط شود. دوباره از او خواستم دیگر به من زنگ نزند، اما مهلا خواست برایش مانتو بخرم. این رفتارش آزارم می داد، به همین دلیل سنگی از روی زمین برداشتم و چند ضربه به سر او زدم. بیهوش شد و روی زمین افتاد. حتی با دیدن این صحنه هم به حالت عادی برنگشته بودم، جسدش را به کانکس متروکه ای که در آن اطراف قرار داشت، بردم. از موتورم بنزین کشیدم و با ریختن آن روی مهلا او را سوزاندم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه وارد شور شده و کاظم را به اتهام قتل عمد به قصاص و به دلیل جنایت بر میت به دیه محکوم کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۱۷۶
دوستى و ارتباط دختر نوجوان سيزده ساله با مرد ٢٧ ساله متأهل واقعا جاى تعجب و تاسف است، ايا نبايد والدين دختر ١٣ ساله مراقب اعمال و رفتار دخترشان باشند؟ 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
لابد پدر و مادر هم سرشان جای دیگری گرم است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
نه. سرشون گرم نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
من صد در صد قبول دارم که این جسارت دختر 13 ساله واقعا غیرقابل باوره و پدر و مادر غفلت جبران ناپذیری کردند. اما چرا تو اینجور ماجراها اولین جرقه ای که به مغز همه میزنه دختر و خانواده دخترن؟! آیا این مرد 27 ساله بالغ و متاهل نباید ذره ای انسانیت تو وجودش باشه؟ پدر و مادر این آدم چطور تربیتش کردن؟ خوبه که خانواده ها همونقدر که به تربیت دختر و مراقبت از اون حساسند به تربیت پسر و کنترل امور اون هم اهمیت بدند. وقتی همه پسرهای خوب و سالم تحویل جامعه بدن، دخترهاشونم امنیت خواهند داشت
ناشناس
| United Kingdom |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جناب ناشناس 11.28 و 10.28

مسلما مقصر اصلى شخص قاتل است كه مرتكب چنين جنايتى شده است, اين مرد متاهل اگر ذره اى انسانيت داشت به همسرش خيانت نميكرد، معتاد نميشد، با يك دختر سيزده ساله طرح دوستى نميريخت و باعث قتل اين دختر و به اتش كشيدن جنازه اش نميشد ولى اين نكته را بايد در نظر داشته باشيد كه مقتول دختر سيزده ساله بوده كه جايش بايد يا در مدرسه و يا در منزل باشد و هر كجا هم كه ميخواهد برود بايد با نظارت، اگاهى و يا معيت والدينش باشد، چطور يك دختر سيزده ساله با يك مرد معتاد متأهل ٢٧ ساله رابطه برقرار ميكند و با وى به كوه ميرود و پدر و مادرش از اين ارتباط خبر ندارند و نميدانند كه دخترشان كجا و در چه حالى است؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
13 ساله هم 13 ساله های قدیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
نکوهش قربانی یکی از مباحث اساسی در روانشناسی اجتماعی است. بطور خلاصه برای فرار از واقعیت ها و اینکه ممکن است چنین اتفاقی برای ما هم بیافتد انسانها به نکوهش قربانی می پردازند.
اميرخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 1257 باهات موافقم.
بزرگترين دليل ابتلا ما ادمها به اعتياد و خيانت و ... اينه كه فكر ميكنيم اين چيزا مال بقيه و مال خانواده هاي ديگست. مراقب خودمون و همسرمون و اعضاي خانوادمون نيستيم.
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
وضعیت هر دو (مهلا و کاظم) از هم بدتر بوده در اظهارات گفتی شیشه مصرف میکردم که بگی تو حال خودت نبودی موقع قتل !!!! اینم ابزار دفاعی جدید قاتل ها مصرف مواد مخدر در حین قتل ........
جناب ناشناس
چرا نمیپرسید ایادرست است که مردها به دختران نوجوان نظر داشته باشند(ارتباط داشته باشند)؟
چرا همیشه دختران مقصر هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جناب ناشناس 2 شاید توی جامعه هر جور جانوری باشد ما نباید مراقب فرزندانمان باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دختر و پسر نداره
ناشناس
| Spain |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اولا این مرد به جرم قتل باید مجازات بشه، ولی اینکه چرا با یک دختر نوجوان رابطه برقرار کرده دلایل روانشناختی متفاوتی داره، عدم اعتماد به نفس و مشکل در روابط با همسر خودش و غیره که جای بحثش اینجا نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چون زمان آدم و حوا هم، حوا بود که آدم را گول زد و باعث شد ما بدبخت بشیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
حوا آدم رو گول زد؟ شما مردها اینهمه ادعای عقل و کمال و منطق و تجزیه و تحلیل میکنید چرا به همین راحتی گول میخورید؟ معلومه که اصلا هم فکر نمیکنید و خیلی موجودات ساده ای هستید فقط الکی ژست برتری عقلی گرفتین به خودتون حتی خودتون رو هم فریب دادین و فریب خودتونو هم باور کردین
کتایون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جناب ناشناس
11:06
یک بار زحمت بکش و قرآن را بخوان تا بفهمی در نقل قصه آدم وحوا... از فعلی استفاده شده که به دو نفر اشاره می کند.... یعنی هردو نفر گول شیطان را خوردند و هردو نفر گناه کردن وبههردو نفر امر شد که از بهشت فرود آیند.... این داستان که حوا ..آدم را گول زد... مال کتاب های تحریف شده ادیان دیگر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 12:19. حالا خیلی بهت برنخوره. دیگه اینو همه میدونن که شماها یکجورایی افسوتگر و جادوگرید.
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
گیرم حوا آدم رو فریب داده یا بالعکس مهم اینه که از عرش به فرش رسیدیم و فقط داریم فساد میکنیم ..........
ناشناس
| Australia |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
ناشناس 13:22 فعلا هر چی می خونیم معلوم میشه شما ها افسونگر و جادوگر و خبیثید که با وجود اینکه ازدواج کردید با احساسات پاک و ساده یک دختر نوجوان و به بهانه ازدواج بازی می کنید و بعد هم با وحشی ترین روش ممکن اون رو می کشید. وقتشه که دست از این چرندیات بردارید و واقع بین باشید.
باید پدر ومادر این دختر راهم مجازات کرد که چطور مراقب دختر 13ساله خود نبودند .چگونه نمیدونستن که این دختر کجا میرود و باکی رفت وامد دارد.مقصر اصلی پدر ومادر دختره هستند.نه اون مرد هوس باز شیشه ای
پاسخ ها
بهروز
| United States |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
با این حساب باید پدر و مادر دختر را اعدام کرد!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جل الخالق از اين نتيجه گيري. لابد بايد از اون مرد شيشه اي بوالهوس بيچاره تقدير هم بشود
ناشناس
| United States |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
دقیت کردین بیشتر جنایت هایی که میشه، یک سرش مواد مخدره؟ بهتر نیست شیشه و اعتیاد رو اعدام کنیم ؟ یکبار برای همیشه از شر مخدر در کشور راحت بشیم بیش از نیمی از جنایت ها کم میشه و زندان ها خالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
باید ابتدا تو رو به خاطر این نظر احمقانه محکوم و اعدام کرد نه اون مرد شیشه ای را
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
پس باید پدر و مادر این مرد معتاد رو هم اعدام کرد که چنین پسری تربیت کردن. اصلا چطوره همه انسانهای سالم و بیگناه رو اعدام کنن تا معتادین و مجرمین راحت به درنده خویی و توحش خودشون در جامعه ادامه بدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جای بعضیا فقط امین اباده نمیدونم چرا میزارن ازادانه بگردن
13 سالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
والا 13 ساله های امروزی مثل 30 ساله های دوران قدیم هستن! زیاد تعجب نکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
یعنی متولد 1380
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
مهلا بهش گفته واسم مانتو بخر یعنی این دختر چقدررررررررر کمبووووووود محبت در کانون خانواده داشته و مهم تر از همه عدم کنترل خانواده
دوستی و ارتباط مرد زن دار با دختر 13 ساله واقعا جای تعجب و تاسف دارد . چرا یک مرد عاقل و بالغ به خودش چنین اجازه می دهد ؟؟؟ انسانیت کجا رفته ؟؟ خدا لعنتش کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
کاش همه به اندازه شما شعور و عقل داشتن...خیلی تایید
ناشناس
| Australia |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
چون بهش گفتن تنوع طلبی . اونم باورش شده که دست خودش نیست و خلاصه آزاده هر غلطی دلش می خواد بکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
کسی که شیشه می کشه عاقل بالغ نیست یه احمق که داره زندگی اش نابود می کنه اگه اعدام هم نمی شد شیشه می کشتتد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
دقیقا. شاید دختری اصلا خانواده نداره مردبالغ زن وبچه دار باید فریبش بده؟!
چرا همیشه به دخترانمان یاد دادیم که مرقب باشند مورد تجاوز قرار نگیرن، اما به پسرانمان نیاموختیم که تجاوز نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
اینجا که تجاوزی در کار نبوده.
تجاوز وقتیه که به اجبار باشه.
افتاد؟
کاکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
دختره ول کن نبوده نه پسره
فریبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 11:07 تجاوز نبوده اما در مورد پایبندی به اخلاق و وجدان و معیارهای خوب و بد و جامعه پسند و ضداجتماع چطور؟ چرا مصریم که اینها رو صرفا به دخترها آموزش بدیم که اگه یه موقع جنایتی هم رخ داد ناخودآگاه و فکر نشده نوک تیز پیکان انتقاد رو به سمت دختر بگیریم که پاش لغزیده و خانواده ش که مواظب نبودن و درست تربیت نکردن. انگار که نمیخوایم مردها رو مسئول رفتار خودشون بشناسیم و خانواده ای پسردارو مسئول تربیت فرزند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
نخیر. من گفتم تجاوز در کار نبوده. ولی نگفتم که پسره و خونواده اش مقصر نبودند.
اگر دست من بود باور کنید دستور میدادم هر پسر بزهکار (حتی در سنین نوجوانی) را هم اعدام کنند تا جامعه از لوثشون پاک بشه.
برای من پسر یا دختر بزهکار هیچ فرقی نمیکنه. خونواده هایی هم که تربیتشون میکنند مستحق مجازاتند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
کاکاا! آخی طرف چه مرد خوبی بوده میخواسته دیگه ادامه نده دختره ول کن نبوده. آخی واقعا طفلک پسره!
ناشناس
| Australia |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
کاکا ! بعضی ها تا نوک دماغشون رو می بینن دست کم. شما انگار کلا محرومید از دیدن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
حتی اگر به خواست دختر بوده چون زیر سن قانونی بوده تجاوز محسوب میشه
افتاد؟
مقصر اصلى شيشه است و ...
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
اعدامش کنید(شیشه)
هر 2 طرف مقصرن. اول اون مرتیکه هوسباز. دوم خانواده دختر که فرزندشون رو کنترل نمیکردن. اونم تو این دوره و زمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
عجب ی قضاوت درست دیدیم
ناشناس
| United States |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
تقصیر با جرم فرق داره. در این کشور دوستی با یک دختر به ذات خود جرم نیست(اگرچه اغلب بد و غلط هست) اما قتل و رابطه جنسی نامشروع و ... جرم هست. بنابراین در این جا آن مرد مجرم هست و دختر مجرم نیست(پدر و مادرش و خودش شاید مقصر باشند-شاید هم آن مرد خویشاوند بوده باهاشون و مورد اعتماد و...)
جناب ناشناس
چرا نمیپرسید ایادرست است که مردها به دختران نوجوان نظر داشته باشند(ارتباط داشته باشند)؟
چرا همیشه دختران مقصر هستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بله. شما همیشه مقصر بوده، مقصر هستید و مقصر خواهید بود.
نکنه ریگی به کفشته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 11:07 عجب دل پری داری مثه اینکه بدجوری رکب خوردی
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
دختر فقط 13 سال داشته دقت کن 13
وقتی کمبود محبت باشه دختر تن به هر آغوش محبت آمیزی میده
آقا یکی بیاد منو توجیه کنه!!!! چطور یک مرد متاهل به این راحتی می تواند به همسرش خیانت کند؟؟؟؟؟؟
دختر 13 ساله؟؟؟ جل الخالق....
ما که پسریم تا 24 سالگی از بغل مامانمون تکون نخوردیم حالا .....
اصن برام قابل هضم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
وقتی تا 24 سالگی بغل مامان جونتی، باید هم برات غیرقابل هضم باشه آقا کوچولو.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 11:08 متاسفم برای این فکر ... که معیار بزرگ شدنو معلوم نیست در چه چیزهایی میبینه
ناشناس
| Australia |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
11:08 مثلن شما خیلی بزرگید الان. چم و خم لات بازی رو خوب می دونی ؟ زرنگی ؟ شارلاتانی ؟
اینم شد ملاک؟!
آفرين به پدر و مادر "نمونه" اين دختر!!! كه دخترشان در 13 سالگي شيشه مي كشد و با مردان متاهل ارتباط برقرار مي كند!!! هوسبازي و جرم مرد بجاي خود نادرست و غير اخلاقي هست؛... اما تربيت دخترخانم هم واقعا" شاهكاري بوده است در نوع خود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ميشه بفرماييد منفي براي چيه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
احتمالا چند پدر و مادر خیلی نمونه داریم که دارن منفی میزنند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
منفی برای اینه که در مورد مرد صرفا گفته میشه هوسبازی و جرم به جای خود! و بعد تعجب اصلی مربوط به جرم دختر و نحوه تربیت پدر و مادره. چرا نمیگین اون یه دختر نوجوون و بی عقل که باید تربیت و بازپروری بشه به جای خود تعجب از مردی که با 27 سال سن و زن و زندگی با پستی و بی شرمی یه دختر بچه رو با فریب با خودش همراه کرده و بهش شیشه هم داده و بعد هم زده این بچه رو کشته و به آتیش کشیده. واقعا گذاشتن اسم انسان روی همچین کسی، توهین به انسانیته
يك پدر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جناب آقاي (البته با احتمال قوي تر سركار خانم) ناشناس 11:47:
فرمايش شما كاملا متين است... اما اگر كسي تربيت صحيح داشته و در منزل محبت كافي ديده و بر رفتار و كردارش نظارت كافي موجود باشد به اين راحتي فريب نخواهد خورد و چند زندگي را تباه نخواهد كرد......
ناشناس
| United States |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
به نظر من جنابعالی با یان نظرت دست کمی از آن مرد مجرم و شیشه ای و جنایتکار نداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
یک پدر یعنی به نظر شما اونی که فریب خورده مقصره و با فریب خوردن باعث به هم ریختن چند زندگی شده؟! الان نظر خودت چیه راجب این استدلال؟ اونی که فریب میخوره یعنی خودش قربانی فریب یه شخص دیگه شده. شخصی که اون هم میتونست تربیت درستی بشه و تازه حالا که بالغ شده یعنی عقلش کاملتر شده و بیشتر از اون دختربچه مسئول اعمالشه. این شخص میتونست درست زندگی کنه بشینه سر جاش و به زن و زندگیش برسه نه اینکه بره با فریب دادن دختربچه ها چند زندگی رو به هم بریزه.
عجب آدمایی پیدا میشن با این نظراشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
یک پدر عزیز طبق نظر شما هر بلایی سر هر کی بیاد تقصیر خودشه تازه گناه جرم و خطای فاعل اون عمل هم تقصیر مفعوله و جدا از اون، از این بابت هم که زندگی اون مجرم رو خراب کرده و باعث شده اون فرد جرم انجام بده هم مقصره! چه آدم خوبی هستی. هر بلایی سرت بیاد خودتو مقصر میدونی و تازه خودتو مسئول خطا و جرم دیگری هم میدونی. خیلی خوبی.
ناشناس
| Australia |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
منفی دادم که بدانی کی مقصر و جنایتگار و خیانت کار و خبیث بوده . کی اهمال کار و خطارکار و ساده لوح بوده و فرق اینها رو بفهمی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
کی گفته دختر شیشه میزده؟!
بخندم یا پولشو بدم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
تاسف بخور
شوکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
قرصشو بخور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
منفیاتو بشمر
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
چون خنده دار نبود پس پولشو بده o0
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
ساکت باو
متاسفانه کم توجهی خانواده ها بخصوص مادران عامل بسیاری از این جنایت هاست.واقعا اگر قانون اجازه بدهد علاوه بر مجازات مرد متاهل هوس باز حداقل مادر این دختر 13 ساله هم باید مجازات شود که چرا بی توجه بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
چطوره مادرش رو اعدام کنن و به پدرش مدال بدن ؟ چطور وقتی پای حق و حقوق پیش میاد پدر همه کاره است اما الان پدر گناهی نداره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ببخشی علی آقا مادر اون پسر 27 ساله چطور؟ اون مسئول تربیت پسرش نبوده؟ اتفاقا تربیت پسر از دختر مهم تره. اگه همه پسرهای با ایمانی تربیت کنند دخترهای خودشونم با امنیت بیشتری میتونن تو جامعه زندگی کنند
ناشناس
| Australia |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
موقع مسولیت زنان و دختران و مادران . موقع اختیارات پسران و شوهران و پدران. واقعا خودتون خجالت نمی کشید از این وضع.حیا نمی کنید با این تفکر ؟ نه انصافن ها ؟جوابش هم نمی خواد بدی همین فکر کن فقط.
تو رو خدا خانواده ها بياييم به بچه هامون آموزش بدهيم گول اين افراد را نخورند . بياييم بچه هامون را سرشار از محبت كنيم پدران به دختران محبت بيشتري بكنند نسبت به مادر خانواده. چرا كه دختر طعم محبت پدر را بچشد باعث مي شود طمعي براي محبت ديگري نداشته باشد.مواظب خانواده هامون باشيم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
آفرین درسته
من متوجه نمیشم. کانکس بالای کوه چه غلطی میکرده؟
قراره توی کانکس چه بساطی برگزار بشه؟ غیر از اینه که محلی مناسب برای فسق و فجوره؟
اصلا اون گروه کوهنورد برای چی میخواستن بروند داخل کانکس؟ چرا ما بساط گناه را برای دیگران جور میکنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| South Africa |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
منم از حرف شما متوجه نمیشم، یعنی گروه کوهنوردی رو باید اعدام کنن لابد چون هرکسی داخل کانکس بشه یعنی برای فسق و فجوره؟! شاید خسته بودن میخواستن زیر سایه کانکس استراحت کنن شاید از روی کنجکاوی در کانکس رو باز کردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 11:10. بله! شما که از فیلتر شکن استفاده میکنی، معلومه که متوجه نمیشی. معلومه که طرفدار وجود کانکس توی ارتفاعاتی.
علی.م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بد جوری قاط زدی !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بالام جان اون بالا سرده جان پناه می ذارن که ملت نمیرن از سرما وقت کوه نوردی. نشستی تو خونت فتوا میدی؟ طرفدار وجود کانکس تو ارتفاع!!!!!!! توهمم حدی داره به خدا!
شوربختانه گسترش قارچ گونه نرم افزارهای مبتذلی مثل وایبر لاین و.... عامل اصلی این جنایات و فجایع است تعلل تا به کی؟
پاسخ ها
ناشناس
| South Africa |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
مطمئن باش در کوچه و خیابان با هم آشنا شدن ربطی به نرم افزار داره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس 11:11.
شما با نرم افزار مشغول باش. کسی کاری به کارت نداره!
شوکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
زینال خدا رو شکر که تو کاره ای نیستی. یا نه الان یه کشوری بودیم مثل کره شمالی و یا بدتر از اون
يك پدر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
پس لطفا دستور بدهيد كليه كاردهاي ميوه خوري و چاقوي قصابي و ....... را هم جمع آوري كنند... اين چه حرفيست زينال خان بندري؟؟؟ ابزار بخودي خود بد و مشكل ساز نيست... بايد كاربر را درست تربيت و توجيه كرد. بنده از وايبر استفاده كاري بسيار بسيار مثبت و خوبي بخصوص در سطح بين المللي انجام ميدهم...
خداوند در قران هم فرموده: فالهما فجورها و تقواها - قد افلح من زكيها - و قد خاب من دسيها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
تا وقت گل نی.بیمزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
عزیزجان دختر 13 ساله و مرد معتاد چیشون به وایبر و ... میخوره؟؟؟
فک کن عزیزجان اول
در گارشتون میزان تقصیر دختر و خانواده اش صفر فرض شده
درسته آیا؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جناب سعید، میزان جرم با میزان تقصیر فرق داره. اون دختر یا خانواده اش مقصر هستند اما مجرم نیستند. ضمن اینکه به سن دختر هم توجه بفرما.....
خدا شاهد دختر13ساله من هنور مث ني ني ها وسط من و همسرم مي خوابه ،من نمي دونم اين پدر و مادر چي كار ميكردن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بنظر خودت شما الان داری کار درستی میکنی که نوجوانتو مث نینی میخوابونی وسط دوتاتون؟!؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
مطمئن باش دخترت دچار مشکل اخلاقی میشه.
يك پدر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس عزيز: خداوند دختر گلت رو بهت ببخشه و زنده و سالم باشه انشالله... اما جسارتا" اين كار اصلا" و ابدا" براي هيچ يك از اعضا خانواده صحيح و مفيد نيست و موجب مسايل بسيار زيادي ميشه كه اينجا محل طرحش نيست. به اين روال از همين امشب خاتمه بدهيد برد كرده ايد عزيزم. برايتان خانواده اي شاد آرزو ميكنم.
فریبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
یعنی شماها واقعا متوجه نشدید نویسنده این نظر در اصل چی میخواد بگه؟ یه کم تجزیه و تحلیل و فهم مفاهیم ورای کلمات رو در خودتون تقویت کنید شاید که رستگار شدید عزیزان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
فريبا خانم محترم،
فهميده ايم و خوب هم فهميده ايم... رستگار هم انشالله خواهيم شد جميعا"... اما انساندوستي و مسوليت اجتماعي به ما حكم ميكند خطاي اين دوست بزرگوار را هم خدمتشان تذكر دهيم صرفا"... حال مشكل شما يا ديگران با اين مساله چيست؟ خدا ميداند...
حاضرم قسم بخورم که دختره بیننده ی شبکه های ماهواره مخصوصا جم بوده. این گونه روحیات از این کانالها به دختران معصوم جامعه القا می شه
من هم با نظر این آقای ناشناس موافقم. چرا پدر و مادر یک دختر 13 ساله مراقب رفت و آمد دخترشون نبودند؟ این دختر در زمان بقتل رسیدن 13 ساله بوده ولی این ارتباط مدتی برقرار بوده یعنی احتمالا از زمان 12 سالگی این دختر. در زمان مدرسه که اگر بدیدن این مرد میرفته بخاطر غیبت به پدر و مادرش اطلاع میدادند پس زمانی بعد از ساعات مدرسه بدیدار این مرد می رفته. آیا نمیبایست از او می پرسیدند که کجا بودی و چکار میکردی؟ در گناهکار بودن این مرد جای هیچ شک و شتهه ای نیست ولی پدر و مادر این دختر تقصیر بسیار بزرگی بگردن دارند و در حقیقت کاشته خودشون رو درو کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جالب اینکه این پدر و مادر خطاکار میتونند با دریافت دیه کلی هم کاسب شوند!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس خجالت بکش این پدر و مادر داغ دیدن تو داری از پول و دیه حرف میزنی؟ تازه این بیچاره ها برای قصاص قاتل باید تفاضل دیه هم بدن اونوقت تو از کاسبی صحبت میکنی. داری در مورد یه پدر و یه مادر حرف میزنی. برات متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس دوم برات متاسفم که برای پدر و مادر دختره دلسوزی هم میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
آره راست میگی بیشتر از اونا تو مستحق دلسوزی هستی که اینقدر قضاوت و تشخیصت ناکامله که اگه یکی خبرو نشنیده نظر تورو بخونه فکر میکنه این پدر و مادر مشوق دخترشون بودن که بره با هر بی سروپایی قرار بذاره و هر کار غیراخلاقی انجام بده و بعد هم به قتل برسه!
متاسفانه بسیاری زنان شوهرانشان را درک نمیکنند. از این رو مردان متاهلی پیدا میشوند که برا ی اطفای نیازهای خود دست به رابطه با دختران یا زنان دیگر میزنند و نتایجی چنین فجیع ببار می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ولی در عوض مردان غریبه را بدجور درک میکنند !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
حالا این مردها مگه خودشون چقدر زنانشون رو درک میکنند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
حالا وای به روزی که زن معتاد و خیانتکارو قاتل بشه، زن زندگی نبود، فاسد بود، بیچاره شوهر مظلوم و خسته و تنهاش... مدیونین اگه فکر کنین مرد ذره ای در انحراف و خیانت و جرم زنش مقصره
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
طرف شیشه مصرف میکرده ها!
شیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
رابطه با یه دختر بچه 13 ساله واسه اینکه زنش درکش نکرده؟!!!!
خدایا خودت ظهور کن
ناشناس
| Australia |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
دعا می کنم خداوند قدرت فکر کردن و دلی منصف به شما بدهد
*اما مهلا خواست برایش مانتو بخرم*
حتما قبلا هم خریده بوده دیگه!چه خانواده ای داشته که حتی از لباس جدید دخترشون هم خبر نداشتن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
خونواده بی در و پیکر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
به خانوادش توهین نکن..
بچه نداری ؟ بچه های این زمونه وحشتناک دروغگو و خیال پردازندو والدین رو فریب میدن..
والدین نمی تونن چیزی بهشون بگن از ترس خیلی چیزا..
بحث احساسی جای خود ، ولی قانون تکلیف را مشخص کرده و اقدام این مرد قتل عمد است و حکم آن مشخص
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
کسی هم در این مورد شکی نداره.
معلومه که اعدام حقشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
حکمش اینه که آزاد میشه. چون پول نصف دیه رو کسی نمی تونه بده.
خر ملا نصرالدین رو دزدیدن
یکی گفت تقصیر تویه که در رو قفل نکردی
یکی گفت تقصیر زنته که حواسش به خونه نبوده
یکی گفت تقصیر پسرته که ...........
ملا که عصبانی شده بود داد زد:حتما دزد بیچاره هم بی تقصیره
..........................................
براد من تو میدونی شیشه چیه که نظر میدی خب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
خودت داری میگی خرشو دزدیدن. تجاوز که بهش نکردن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ناشناس در مثل مناقشه نیست. شما به کیفیت قیاس نگاه نکن به ذاتش توجه کن شاید یه چیزی دستگیرت شد
آقا فردا راه نیفتین امضا جمع کنید این شیشه ای جانی رو عفو کنید و دوباره بیاد به جامعه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
از وقتی که بساط بخشش اعدامیها راه افتاده، آمار جرم و جنایت هم بدجوری افزایش پیدا کرده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
ن خدا رو شکر من یکی روشن که خوبه الاغ مغز نیستم.فقد اعدام.حتی اگه خودم اون مرد شیشه ای بودم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
خیالت راحت. چون جون مرد قاتل دو برابر زن مقتول ارزش داره، تا نصف دیه واریز نشه ایشون اعدام نمیشن. برمی گردن به خوبی و خوشی به جنایت هاشون ادامه می دن.
مادر سرش گرم در شغل خودش پدرش هم همینطور و طلاق نیز مزید علت بود که دختر کارش به اینجا رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
شغل؟! معلومه شغلش چی بوده !
نرگس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
راجع به مردم قضاوت بیجا نکنید لطفا
مرد هوس باز و شیشه ای مقصر است و در آن شکی نیست و خانواده دختر یک روز بعد از غیبت دخترشان پیگیر ماجرا شده اند در حالیکه مردم اگر مرغشان یک ساعت گم بشود همه محله را زیرورو می کنند و برای تفریح فرزندانشان حتی پسر وقت مشخص می کنند. در ضمن این دختر هدایایی مانند مانتو را که میخواسته از دوست خود بگیر را چگونه برای خانواده اش توجیه می کرده؟ خانواده نیز همانند دخترشان در این حادثه مقصرند و باید پاسخگو باشند که با بی توجهی شان یک قتل را رقم زده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
منظورت از ادای عبارت "حتی پسر" چیه؟ واقعا لحنت نشون دهنده اینه که معتقدی اصل بر اینه که پسر تو خانواده هیچ جوابی بابت رفت و آمد و کاراش پس نده!
جنانجه دريك جامعه مردانش درست باشند قطعا زنان هم درستكار ميمانند ،،،،مردان مقصرند و لا غير ،...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
روانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
با تشکر از مادر عروس !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
بوي تعصب و يكسو نگري ميدهيد ناشناس عزيز... اين همه قطعيت و تعميم بر چه اساس؟؟؟؟!
چه دختری !!!!!!!!!! فقط 13 سالشم بوده : جزای کارشو دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
سزا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
تو هم جزای نظر متعصبانه و غیر کارشناسیتو با منفی هایی که خواهی گرفت، میبینی
علت این جنایت ترس مرد از چند همسری بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
یه سری آدمها هستن که کلا به نظرشون ریشه همه مشکلات و مفاسد و جرایم و اعتیاد و ناآرامیهای سیاسی و اجتماعی و جنگ های جهانی و فقر و بیعدالتی و تورم و رکود اقتصادی و تبعیض نژادی و مسائل زیست محیطی و خیلی چیزای دیگه همه و همه در مسئله محدودیت چندهمسریه. اونم چه محدودیتی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
تابلوئه علتش هوسرانی بوده،شک داری؟
اونهایی که توی این جور خبرا بحث راه می اندازن که مقصر زن بود یا مرد
لـــــــطـــــــــــــفـــــــــا
زاویه دیدتون رو باز تر کنید و اینقدر متعصب و تنگ نظر نباشید
تابناک تو هم با این که ادعای حرفه ای بودن داری فقط در پی جذب مخاطب هستی به هر قیمتی
خوش به حال خودم که فقط وقتی حوصله ام سر می ره میام تابناک
فکر نمی کنم بچاپی تابناک - لااقل خودتون ببینید و به راه و روشتون فکر کنید
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
آبروی خانواده دختر را با این نحوه پوشش خبر بردند.
از کجا معلوم ادعاهای اون نامرد در مورد صحبت های دختر حقیقت داشته باشند. اون بچه که دیگه توی این دنیا نیست بتونه از خودش دفاع کنه. شاید به زور اونو برده باشه و این مزخرفاتو درموردش سرهم کرده باشه
از كجا مرد شيشه اي اين خدرت رو ندزيده باشد
ریشه هایی مثل فقروکمبودعاطفی ، بدسرپرستی ،یابی سرپرستی ورفیق بد تحریک وزن بازی مردها ودیگرمسائل مثل ماهواره مایبرو...است.البته اینجا فقربیشتربچشم می خوردجراکه دختره مسئله مانتورامطرح کرده بود.
- من فکر میکنم این دختر 13 ساله بیشتر دنبال محبت و توجهی بوده که از پدر و مادر ندیده تا رابطه جنسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
هیچ دختری اولویتش رابطه جنسی نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
تجربه دارید که اینقدر با قاطعیت اظهار نظر می کنید؟!
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
ناشناس 22:41، برای همین 900 قلم آرایش میکنن میان بیرون؟ (تا چشم چرونا رو جذب کنن یا آدم حسابیا رو؟)
قاتل مقصر است
خانواده رو اعدام کنید....دخترو نبش قبر کنید جای مجسمه بزاریدوسط میدون ماییه عبرت دیگران
به اون مرده هم جایزه بهترین جنتلمنو بدین
اینه عدالت ایرانی
خدا خودش گفته تو این دنیا عدالت وجود نداره
اگه مرگ این دختر عدالته من به خدا کافر میشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
خداوندعدالت رااس واساس همه چیزدرعالم قرارداده.شمابااشتباه دیگری اشتباه دیگری نکن.این وریااون وربام افتادن هردوش افتادن است.عزیز.ازخودت حرف درست نکن .داداش جون بایدبرایدبرای قضاوت عادلانه همه عوامل بررسی شوند.بایدعلتهارایافت نه فقط معلول وصورت قضیه را.هرچند که قوانین دنیایی حکم به ظاهرمی کنندچون برای نظام ظاهری بشر ایجادشدندامادرمحکمه عدالت الهی همه مواردمحاکمه خواهندشد.
بیچاره دختده
یه دختر 13 ساله که عقل زندگی نداره
مامان و باباش بتید مواظبت کنن ازش
اون مرد ابله هوسران 27 ساله باید این دختره رو به چشم خواهر کوچیکش ببسنه
این بچه از رابطه چی میدونه آخه؟
بزرگتراش باید ازش مراقبت میکردن
جامعه باید ازش مواظبت میکرد
چه لذتی داره آخه گکل زدن یه بچه و ارتباط باهاش؟
لعنت بر افرادی که دید مردم رو به همدیگه فقط جنسی کردن
این بچه به سن قانونی نرسیده بوده 13 سال یعنی حدودا اول راهنمایی، این جور که به نظر میاد سرپرست مناسبی هم نداشته، از یه بچه با این شرایط نمیشه انتظار داشت راه درست رو انتخاب کنه، از این جور بچه ها باید حمایت کرد. تو خیلی از کشورها رابطه یک فرد بالغ با یک فرد زیر سن قانونی ، حتی در صورت رضایت دو طرف جرمه چون بچه ی به اون سن حتی تصمیمی که میگیره درست نیست و فرد بالغ از بچه سواستفاده می کنه! این مرد علاوه بر اینکه یک بچه رو اغفال و ازش سواستفاده کرده مرتکب قتل هم شده
نحسی 13 به این وروجک 13 ساله بدبخت گرفت
من یه دختر ۳۱ساله نیم ساعت دیر کنم پدرم جیغش میره هوا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
پدر منم. تازه من 33 سالمه
ناشناس
| United States |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
ببخشید ولی جیغ که مال خانوماست. آقایون داد می زنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
این بحثها رو ول کنید. یکی به من بگه ترشی کیلو چنده؟
کارون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
من پسرم و نباید دیر کنم و بگم کجا میرم جامعه امن نیست پدر و مادر ها حق دارند .دبیرستانی هستم و از این بابت ناراحت نیستم چون فهمیدم برای خانواده ام مهم هستم.
محمد حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
احسنت بر پدران با فرهنگ و غیور.
فقط خانواده دختر مقصر هستند و بس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
تو هم یه قاتل بالفطره هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
هنوز یاد نگرفتی که مقصر مطلق وجود نداره؟؟؟
از چی بگم برات ...................................................................
بنظرتون این ازعواقب زیر پاگذاشتن دستورات الهی نیس؟
اولا حجاب چراخدااز9سالگی دستور پوشش زیبایی رو به دخترا داده؟بااین حساب 13سال هم سن کمی نیس وخودشم مقصره. یقین دارم حجابش درست نبوده که این مردشیشه ای باهمه خماریش عاشقش شده؟؟
ثانیانگاه حرام که آغاز ارتباط روباعث شده .ثالثا مصرف مسکرات وچیزهایی که عقل رومختل میکنه(مثل شیشه)رابعا...
باورکنیداگر به دستورات خدا پایبند بودیم دنیا گلستان میشد
آخه یه آدم شیشه ای انسانیت حالیش میشه خیالتون راحت همه ماها مقصریم اجتماعی که وجود دارد از من وما می باشد پس همه ما یه جور های مقصریم در تنهائی خودمان با انصاف بیاندیشم
عاقبت تماشای برنامه ها و فیلمهای مبتذل ماهواره ای همین است
تمام جنایتها یک سرش اعتیاده بازم به معتاد احترام میگذارند و میگن اعتیاد جرم نیست بیماریه
تو کشورهای خارجی اگه یه مرد با دختر زیر سن قانونی ارتباط برقرار کنه حسابش با کرام الکاتبین است... بیچاره اش می کنند. حکم زندانی سنگینی براش می برند...
...
فقط مواد مخدر مقصره .شیشه جونا را نابود کرد.وقتی شیشه می زنی همه چیز و همه کار برات مثل خیال میمونه . کاظم اون روز خودش نبود. شیشه مغزش را مختل کرده بود.
خيلي جالبه كه مدرسه هيچ خبري به اوليا نداده چون در زمان مدرسه اين اتفاق افتاده (بنا به اظهارات پدر مقتول ) حتما خيلي از ملاقاتهاي قبل هم در مدرسه بوده و لي هيچ اطلاع يا هشداري به والدين نداده اند . واقعادر اين صورت بي مسئوليتي مسئولان مدرسه هم جاي سوال دارد
وقتی بحث حجاب میشه همه تیپ روشنفکری بر میدارن بابا به خدا بیشتر مشکلات از همین مقوله نشات میگیره چه در مورد مردها چه برای بانوان
از کجا میدانید قاتل راستش رو گفته؟ وقتی مقتول دیگه تو این دنیا نیست پس قاتل میتونه هر دروغی رو بهش نسبت بده. قاتل شاید با یک بهانه و با سو استفاده از یک دختر پاک و کم سن و سال با فریب اون رو برده بالای کوه و بعد هم اتفاقاتی که خوندید پیش اومده....
مخصوصا اینکه قاتل معتاد به شیشه هم هست.

پس بهتره به جای استنباط به حرف های یک قاتله معتاد به شیشه ابرو و حیثیت یک دختر بچه ای که دیگه تو این دنیا نیست رو به بازی نگیرید....
چرا فکر می کتید همه پدر و مادر دارند؟ یا در صورت داشتن همه پدر مادرها درک و شعور کافی برای حضانت فرزندشان دارند؟ نداشتن یک خانواده عاقل مجوزی برای دست درازی افراد هوسران به کودکان نیست. حتی اگر قتلی صورت نمی گرفت در جامعه بین المللی یک دختر 13 ساله کودک و مرد 27 ساله ای که با این دختر ارتباط برقرار کرده مجرم شناخته میشه.
من یادمه وقتی من 13 سالم بود، غیر از مدرسه که ساعتش هم مشخص بود حق نداشتم جایی برم! فقط با خانواده، تازه مدرسه هم خیلی به خونمون نزدیک بود. با اینکه دو تا خواهر و دو تا برادر دیگه هم داشتم ولی پدر و مادرم از هیچ کدوممون غافل نمی شدن، الانم که 35 سالمه اگه موقع رسیدن به خونه کمی دیر کنم حتما مامانم یا بابام زنگ می زنن . حالا چطوری پدر و مادرای امروزی اینقدر بی توجهن نمی دونم.
این منطقه توسط پلیس هیچ کنترلی نمی شود محل نآمنی است وبسیار کم تردد ای کاش پلیس کنترل میکرد ن من
دقیقن پدر ومادر دختره مقصرن وحق ندارن قصاص کنن ویه بچه دیگه رو بی پدر کنن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار